Uszczelniacz półosi

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez alex66 » 9 cze 2015, 21:43

W trakcie ostatniej naprawy wieloklina reduktora uszkodził się uszczelniacz półosi prawej skrzyni biegów.
I tu rozpoczął się mój problem .Początkowo poszukałem firmy handlującej oryginalnymi częściami mazdy- fiasko za każdym razem były inne( mimo szczegółowego opisu) Następna była firma w której naprawiałem wieloklin – również fiasko. W tym układzie trafiłem do jednego z ASO MAZDA. Po długich ustaleniach zapadła decyzja że trzeba zamówić z USA. Czas oczekiwania dwa tygodnie. Dzisiaj miało się odbyć uroczyste odebranie małego simeringa (800 zł ), ale okazało się że to nie ten. Mało tego przekazano mi że innego nie zamówią bo im wyszedł taki w systemie i innego nie ma. CO ROBIĆ DALEJ ! Czy amerykańska (a takie występowały w rocznikach 2008) wersja dyskwalifikuje jego naprawę. Proszę o pomoc
Początkujący
 
Od: 13 lis 2014, 18:08
Posty: 16 (0/1)
Auto: MAZDA CX-9 GT AWD
2008 r. 3,7 benzyna/lpg

Postprzez cinek78 » 10 cze 2015, 09:55

może ktoś gdzieś , kiedyś wymienił reduktor na taki z innego rocznika i dlatego wg. nr. vin obecnie zamówiny nie pasuje...?
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 09:08
Posty: 340 (4/9)
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Auto: Mazda cx5 , Alfa Romeo Giulietta
, Ducati MTS 1200

Postprzez alex66 » 10 cze 2015, 16:44

Tego nie można wykluczyć, ale mam go od faceta który kupił jako NOWEGO w stanach. W Polsce serwisował go tylko w aso (na wszystko mam kopie faktur) i nic nie wynika żeby był uszkodzony.
Po raz pierwszy czuję się bezradny, bo nie wiem co z tym fantem zrobić.




























poraz pier
Początkujący
 
Od: 13 lis 2014, 18:08
Posty: 16 (0/1)
Auto: MAZDA CX-9 GT AWD
2008 r. 3,7 benzyna/lpg

Postprzez pawelgd » 7 maja 2017, 07:20

Temat nie jest beznadziejny. Posiadam wszystkie uszczelniacza od połączenia dyfru do lewej półosi.
Jeżeli chodzi o ASO to muszę stwierdzić jedno dno.
Ich serwisowi nie pokazują jednego uszczelniacza i twierdzą że go nie ma
W dyferencjału wchodzi simering + podkładka metalowo gumowa – dalej skrzynia jeden duży simering​ i mały w środku ( z nim podejrzewam że 95% ludzi ma problem , a jak idzie do serwisu to już 100 %)
Na o na koniec uszczelniacz na lewą oś.
Wystawie zdjęcie kiedyś wszystkiego jak się nacieszę znowu autem.
Tak że pragnę wszystkich poinformować że sytuacja nie jest beznadziejna i uszczelki moznaiec w tydzień.
Oczywiście uszczelki kupiłem na zapas .
Ja na początku też nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać – teraz już wiem- śmiać się. <spoko>
Początkujący
 
Od: 25 sie 2014, 12:24
Posty: 19
Skąd: Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda CX-9 :)
Mazda 6- 2007 -lift – 175KM
bez DPF :)

Postprzez koszalin11 » 28 lip 2021, 17:26

Witam. Jako, że zacząła mi cieknąć skrzynia przez transfer czyli przez prawą półoś to zacząłem szukać uszczelnaczy- ich wymiarów. Znalazłem takie lewa półoś: 63x43x8,6 a prawe są dwa większy 79x63,5x8 a mniejszy 45,3x33,6x7. Czy ma ktoś z Was wiedzę na ten temat, czy są to właściwe wymiary?
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2018, 10:00
Posty: 77 (0/3)
Auto: Mazda CX-9 3.7 AWD + LPG 2011R

Postprzez sQubany » 29 lip 2021, 22:11

Jak robiłem wielokliny w2016r to mierzyłem wszystkie uszczelniacze bo chciałem je wymienić . Niestety ich dostępność i cena odwiodły mnie od tego zamiaru chociaż kilka udało mi się zdobyć . Odnalazłem starego maila i ja mialem takie wymiary ale niestety nie pamiętam ktory wymiar do którego uszczelniacza z tego co widać masz właściwe wymiary małe różnice wynikające z błędu pomiaru.Poszukaj uszczelniaczy na tej stronie https://akpp.pl/salnik-pravogo-satellit ... cz%20tf-81
1 VP-7T4W-7H429-AA F264H 31*42*6,5 FoMoCo

2 VP-7E5W-7H4-69-BA F264H 52*68*8 FoMoCo

3 XH0137F 43*63*8,4 NOK

4 XH0443E 63*79*8 NOK

5 XH0200F 34*45,4*7 NOK

6 VP-7T4W-7R284-AA F264H 47*70/78*9,4 FoMoCo
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2014, 20:41
Posty: 106 (1/4)
Auto: Mazda cx9

Postprzez MKamilS » 29 gru 2024, 11:26

Hej Panowie,
Podczas przeglądu wyszło, że mam przy pocenie na poł osi z przodu z prawej strony.
Chciałem zamówić uszczelniacz (simmering) ale cena za kawałek gumy 500 zł mnie przygniotła :)
Wg kat. 27-018 (AW21-27-398, AW2127398B)

https://www.fox.rzeszow.pl/uszczelniacz ... 269,301854

Po wpisaniu AW2127398B znalazłem simmering na stronie FEBEST za 20 zł. Nr katalogowy Febest 95IDS-48700809C

https://catalog.febest.eu/pl/articles/95IDS-48700809C

Idąc dalej na stornie Febest są podane nr zastępcze dla Forda bo jak wiadomo cały napad jest Fordowski: 7T43-7R28-BA, 7T4Z-7R28-4A.

I taki uszczelniacz oryginany kosztuje 300 zł

https://allegro.pl/oferta/nowy-uszczeln ... 3024275436

lub 120 zł na innej stronie.

https://2407.pl/en/ford-brand/oil-seal- ... XN4dxzITaz

I teraz pytanie za 100 punktów :D czy idąc tą drogą to do siebie będzie pasować? Czy ktoś tą drogą się kierował szukając tego uszczelniacza ?
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2019, 07:51
Posty: 100
Auto: Mazda cx9 2010 EU Biała perła :)

Postprzez koolczas » 29 gru 2024, 11:53

Hej, stronka febest jest o tyle spoko że są podane wymiary uszczelniacza – jakbyś miał opcję znaleźć wymiary z numeru oryginalnego i porównać. Generalnie ja kupowałem do 3 MPSa na podstawie oryginalnego numeru z febestu i jest 1:1.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2015, 09:57
Posty: 144 (2/11)
Skąd: KOS
Auto: Mazda3 BL MPS '11 2.3T
Mazda3 BM '16 2.0 [*]

Mazda3 BN '18 2.0

Postprzez MKamilS » 29 gru 2024, 12:56

Hej,
wymiary są zbliżone do tego co piszę na forum... tylko daje mi jeszcze jedna rzecz do myślenia.. ta są dwa uszczelniacze więc wypada, że pierwszy puścił i zaczął puszczać drogi.. wypada kupić jeszcze 27-514 co w oryginale kosztuje 800 zł. :)

Najdroższa guma świata. Kogoś w tej maździe dobrze poniosło :) :D

Zamiennik z Febest można już za 70 pln kupić a oryginał forda z 300 pln.

A jakoś uszczelniaczy Febest? nie chciałbym o tematu wrócić za pół roku.
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2019, 07:51
Posty: 100
Auto: Mazda cx9 2010 EU Biała perła :)

Postprzez koolczas » 30 gru 2024, 00:09

W MPSie co do jakości zamienników się nie wypowiem, auto dopiero czeka na poskładanie, ale w poczciwej Corolli E11 kilka ładnych lat temu prawie wszystkie uszczelniacze (półosie, na wałku rozrządu i główny na wale) robiłem na zamiennikach to co było (Febest/Corteco) i jest ok do dzisiaj. Osobiście bym się nie bał zamienników bo oryginał za miliony monet z aftermarketu też może się kiepski trafić i szkoda tyle kasy w błoto...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2015, 09:57
Posty: 144 (2/11)
Skąd: KOS
Auto: Mazda3 BL MPS '11 2.3T
Mazda3 BM '16 2.0 [*]

Mazda3 BN '18 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60