W trakcie ostatniej naprawy wieloklina reduktora uszkodził się uszczelniacz półosi prawej skrzyni biegów.
I tu rozpoczął się mój problem .Początkowo poszukałem firmy handlującej oryginalnymi częściami mazdy- fiasko za każdym razem były inne( mimo szczegółowego opisu) Następna była firma w której naprawiałem wieloklin – również fiasko. W tym układzie trafiłem do jednego z ASO MAZDA. Po długich ustaleniach zapadła decyzja że trzeba zamówić z USA. Czas oczekiwania dwa tygodnie. Dzisiaj miało się odbyć uroczyste odebranie małego simeringa (800 zł ), ale okazało się że to nie ten. Mało tego przekazano mi że innego nie zamówią bo im wyszedł taki w systemie i innego nie ma. CO ROBIĆ DALEJ ! Czy amerykańska (a takie występowały w rocznikach 2008) wersja dyskwalifikuje jego naprawę. Proszę o pomoc
Uszczelniacz półosi
Strona 1 z 1
Tego nie można wykluczyć, ale mam go od faceta który kupił jako NOWEGO w stanach. W Polsce serwisował go tylko w aso (na wszystko mam kopie faktur) i nic nie wynika żeby był uszkodzony.
Po raz pierwszy czuję się bezradny, bo nie wiem co z tym fantem zrobić.
poraz pier
Po raz pierwszy czuję się bezradny, bo nie wiem co z tym fantem zrobić.
poraz pier
Temat nie jest beznadziejny. Posiadam wszystkie uszczelniacza od połączenia dyfru do lewej półosi.
Jeżeli chodzi o ASO to muszę stwierdzić jedno dno.
Ich serwisowi nie pokazują jednego uszczelniacza i twierdzą że go nie ma
W dyferencjału wchodzi simering + podkładka metalowo gumowa – dalej skrzynia jeden duży simering i mały w środku ( z nim podejrzewam że 95% ludzi ma problem , a jak idzie do serwisu to już 100 %)
Na o na koniec uszczelniacz na lewą oś.
Wystawie zdjęcie kiedyś wszystkiego jak się nacieszę znowu autem.
Tak że pragnę wszystkich poinformować że sytuacja nie jest beznadziejna i uszczelki moznaiec w tydzień.
Oczywiście uszczelki kupiłem na zapas .
Ja na początku też nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać – teraz już wiem- śmiać się.
Jeżeli chodzi o ASO to muszę stwierdzić jedno dno.
Ich serwisowi nie pokazują jednego uszczelniacza i twierdzą że go nie ma
W dyferencjału wchodzi simering + podkładka metalowo gumowa – dalej skrzynia jeden duży simering i mały w środku ( z nim podejrzewam że 95% ludzi ma problem , a jak idzie do serwisu to już 100 %)
Na o na koniec uszczelniacz na lewą oś.
Wystawie zdjęcie kiedyś wszystkiego jak się nacieszę znowu autem.
Tak że pragnę wszystkich poinformować że sytuacja nie jest beznadziejna i uszczelki moznaiec w tydzień.
Oczywiście uszczelki kupiłem na zapas .
Ja na początku też nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać – teraz już wiem- śmiać się.
- Od: 25 sie 2014, 12:24
- Posty: 19
- Skąd: Golub-Dobrzyń
- Auto: Mazda CX-9 :)
Mazda 6- 2007 -lift – 175KM
bez DPF :)
Witam. Jako, że zacząła mi cieknąć skrzynia przez transfer czyli przez prawą półoś to zacząłem szukać uszczelnaczy- ich wymiarów. Znalazłem takie lewa półoś: 63x43x8,6 a prawe są dwa większy 79x63,5x8 a mniejszy 45,3x33,6x7. Czy ma ktoś z Was wiedzę na ten temat, czy są to właściwe wymiary?
Jak robiłem wielokliny w2016r to mierzyłem wszystkie uszczelniacze bo chciałem je wymienić . Niestety ich dostępność i cena odwiodły mnie od tego zamiaru chociaż kilka udało mi się zdobyć . Odnalazłem starego maila i ja mialem takie wymiary ale niestety nie pamiętam ktory wymiar do którego uszczelniacza z tego co widać masz właściwe wymiary małe różnice wynikające z błędu pomiaru.Poszukaj uszczelniaczy na tej stronie https://akpp.pl/salnik-pravogo-satellit ... cz%20tf-81
1 VP-7T4W-7H429-AA F264H 31*42*6,5 FoMoCo
2 VP-7E5W-7H4-69-BA F264H 52*68*8 FoMoCo
3 XH0137F 43*63*8,4 NOK
4 XH0443E 63*79*8 NOK
5 XH0200F 34*45,4*7 NOK
6 VP-7T4W-7R284-AA F264H 47*70/78*9,4 FoMoCo
1 VP-7T4W-7H429-AA F264H 31*42*6,5 FoMoCo
2 VP-7E5W-7H4-69-BA F264H 52*68*8 FoMoCo
3 XH0137F 43*63*8,4 NOK
4 XH0443E 63*79*8 NOK
5 XH0200F 34*45,4*7 NOK
6 VP-7T4W-7R284-AA F264H 47*70/78*9,4 FoMoCo
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9