Koledzy, mam prosty problem...cała lewa strona działa (hot/cold) jak jej ustawie, czyli ok.
Natomiast prawa strona auta non stop grzeje (hot) na full, nie reaguje na pokrętło.
Proszę o pomoc, idzie lato, nie dam rady tak jeździć.
Roczne LPG na pokładzie, płynu nie ubywa, auto kupiłem 3 tyg temu.
Dziwny Problem z grzaniem – lewa działa, prawa nie
Strona 1 z 1
Czy tak samo jest jak wyłączony jest DUAL czyli sterujemy temperaturą jednym pokrętłem?
Siema.
Sprawdź silniczek miksowania temperatury po prawej stronie. Ale dostać się do niego to masakra.
Łatwiej jest po lewej.
Pozdro
Sprawdź silniczek miksowania temperatury po prawej stronie. Ale dostać się do niego to masakra.
Łatwiej jest po lewej.
Pozdro
Zastanawia mnie dlaczego nie reaguje na pokrętło zmiany temperatury. Jakby silniczek był uwalony to nie reagowaliby tylko na polecenia pokrętła. Coś mi się zdaje ze to elektronika sterująca. Dobrze by było podłączyć jakiś dobry interfejs może FORScan by wystarczył by zajrzeć do parametrów.
No właśnie.
Czyli pokrętło działa, elektronika działa.
Dla potwierdzenia, wystarczy jak wypniesz wtyczkę z silniczka dolnego z prawej strony (z tej z której nie działa regulacja temp.) i sprawdzisz miernikiem czy się zmieniają wartości podczas zmiany regulacji.
Na moje oko jak nic silniczek – mikser temperatury.
W załączniku:
25 – okablowanie do wtyczki
26 – mikser temperatury.
Klapka mogła się zapchać syfem z wlotu powietrza, też tak czasami jest.
Czyli pokrętło działa, elektronika działa.
Dla potwierdzenia, wystarczy jak wypniesz wtyczkę z silniczka dolnego z prawej strony (z tej z której nie działa regulacja temp.) i sprawdzisz miernikiem czy się zmieniają wartości podczas zmiany regulacji.
Na moje oko jak nic silniczek – mikser temperatury.
W załączniku:
25 – okablowanie do wtyczki
26 – mikser temperatury.
Klapka mogła się zapchać syfem z wlotu powietrza, też tak czasami jest.
Super, dzięki, parę dni temu wyjąłem schowek, zaraz za nim na lewo jest czarny silnik z cięgnem blisko gorących metalowych rurek. (nie wiem teraz czy to 26 czy 6 (od czego jest 6?) ale nie reagował na nic, ręcznie cięgna też nie szło ruszyć.
Wizja z zapchaną klapką (który to nr?) też wchodzi w grę bo nie było żadnego filtra na wlocie.
Mierzyć miernikiem na -V czy Om ?
Wizja z zapchaną klapką (który to nr?) też wchodzi w grę bo nie było żadnego filtra na wlocie.
Mierzyć miernikiem na -V czy Om ?
- Od: 24 mar 2019, 16:01
- Posty: 38
- Auto: Cx9 2008
Siema.
6-ka to silnik który kieruje powietrze góra dół.
Dolny silniczek jest od mieszania powietrza.
Jak jeździłeś bez filtra kabinowego to gratuluję, masz niezły syf w instalacji.
Klapka która mogła się zapchać: 37 albo 40.
Pomiary we wtyczce od silniczka robisz Voltomierzem :–) ale jak nigdy nie bawiłeś się woltomierzem to nie radzę, bo można zrobić zwarcie na stykach i tylko sobie pogorszysz.
Filtr kabinowy musi być najlepiej węglowy, przynajmniej częściowo ochroni Cię to od smogu :–), chyba dokupię sobie filtr antysmogowy dodatkowy – taki samochodowy.
Pozdro
6-ka to silnik który kieruje powietrze góra dół.
Dolny silniczek jest od mieszania powietrza.
Jak jeździłeś bez filtra kabinowego to gratuluję, masz niezły syf w instalacji.
Klapka która mogła się zapchać: 37 albo 40.
Pomiary we wtyczce od silniczka robisz Voltomierzem :–) ale jak nigdy nie bawiłeś się woltomierzem to nie radzę, bo można zrobić zwarcie na stykach i tylko sobie pogorszysz.
Filtr kabinowy musi być najlepiej węglowy, przynajmniej częściowo ochroni Cię to od smogu :–), chyba dokupię sobie filtr antysmogowy dodatkowy – taki samochodowy.
Pozdro
Jeśli nie ma sygnału na wtyczce przy tym silniczku to podmień panel sterowania na drugi,jeśli nie to sprawdź sygnał na wyjściu z tego panela i masz odpowiedź.Chyba że silniczek pracuje tylko bez obciążenia a założony nie daje rady.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9