Cześć, 
mój silnik jest w remoncie(3.7 2010). Dowiedziałem się, że mam porysowane cylindry i nie nadają się do dalszej eksploatacji. To samo z tłokami. Panewki i wał korbowy są w porządku, więc mogę wybrać tulejowanie cylindrów pod warunkiem, że znajdę nowe tłoki. I tutaj zwracam się z prośbą o pomoc do Was. Nowe tłoki do mazdy są niedostępne, znalazłem jakieś zamienniki do mustanga o identycznej średnicy, ale nie mam zielonego pojęcia czy spasują? 
Może macie jakiegoś sprawdzonego dostawcę części używanych u którego mógłbym kupić blok silnika lub tłoki? 
Co polecacie zrobić? Szukać silnika czy bawić się w tulejowanie cylindrów?
			
			
		Nowe tłoki czy wymiana bloku silnika?
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60



