Błąd P0174 – Zbyt uboga mieszanka paliwa

Napisane:
13 gru 2014, 13:55
przez drout
Wczoraj żonie zapalił się check. Torque wskazał p0174 zbyt uboga mieszanka. Zabrzmiało groźnie. Miał ktoś. Google powiedziało przeplywka lub filtr paliwa. Zaswiecilo się podobno na lpg jak się kończył. Może filtry gazu brudne. Skasował em i zobaczymy. A może ktoś z was już przerabiał ten błąd w swojej madzi?
Re: Błąd P0174

Napisane:
13 gru 2014, 15:04
przez cinek78
jeśli masz na gazie ubogo , to na końcówce gazu w zbiorniku chwile będzie jeszcze ubożej – a elektronika wyłapie tą anomalię... Nic groźnego . Wykasuj u gaziora błąd i poproś go o liniowe poniesienie ilości gazu o 2% + szybsze przełączanie na paliwo w chwili spadku ciśnienia w reduktorze.
Re: Błąd P0174

Napisane:
13 gru 2014, 15:40
przez drout
Dziękuję za info podjadę do swojego sprawdzonego gaziarza.
Re: Błąd P0174 – Zbyt uboga mieszanka paliwa

Napisane:
23 gru 2014, 12:28
przez Dranet
Siema !
Drout ! Ty lepiej uważaj z tym błędem, bo ja też coś takiego dostałem, jak mi się zaczęły problemy z cylindrem nr 3, poniżej masz wykaz z Torque (zawsze jak mi się pojawia check engine wysyłam sobie mailem wyniki – super narzędzie :–)). Teraz nie mam tego błędu, ale co jakiś czas pojawia mi się missfire na 3-cim cylindrze, ale to już inna bajka.
Producent:Mazda
ID kalibracji pojazdu:Nieobecny
Dziennik aktualnych usterek
------------------
P0174: System too Lean (Bank 2)
Dziennik usterek prawdopodobnych
------------------
Brak niepotwierdzonych usterek w ECU
Dziennik historii usterek
------------------
ECU informuje, że żadne wcześniejsze kody usterek nie są dostępne
Inne znalezione kody usterek
(być może niepotwierdzone, bieżące lub specyficzne dla producenta)
----------------------------------------------------
U2064: null
P1719: null
P1000: OBD II Monitor Testing Not Completed
koniec raportu.
Zamrożone ramki:
Producent:Mazda
ID kalibracji pojazdu:Nieobecny
Informacje o zamrożonych ramkach:
------------------
Fuel Status = 0 byte
Obciążenie silnika = 37,255 %
Temperatura płynu chłodzącego = 88 °C
Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa – bank 1 = 4,688 %
długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = 7,031 %
Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa – bank 2 = 6,25 %
FuelTrimBank1LongTerm=Długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa – Bank 2 = 23,438 %
Obroty silnika obr./min = 607,75 rpm
Prędkość (OBD) = 0 km/h
Kąt wyprzedzenia zapłonu = -1 °
Temperatura powietrza na wlocie = 10 °C
Przepływ przez masowy przepływomierz powietrza = 5,68 g/s
Położenie przepustnicy = 13,725 %
Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 1, s.lambda 1 = 4,688 %
Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 2, s.lambda 1 = 6,25 %
Czas od włączenia silnika = 3 536 s
Poziom paliwa (wg danych ECU) = 20 %
Odległość przejechana od skasowania kodów = 61 km
Ciśnienie par paliwa układu odprowadzania par (w zbiorniku) = -34,25 Pa
Ciśnienie barometryczne (z pojazdu) = 14,359 psi
Temperatura katalizatora (Bank 1, czujnik 1) = 460,4 °C
Temperatura katalizatora (Bank 2, czujnik 1) = 460,4 °C
PID: 41 = 0
Napięcie (moduł sterowania) = 14,271 V
Obciążęnie silnika (bezwzględne) = 22,353 %
Commanded Equivalence Ratio(lambda) = 1
Względna pozycja przepustnicy = 1,176 %
Temperatura otoczenia = -7 °C
Absolutne położenie przepustnicy B = 16,078 %
Położenie pedału gazu D = 18,431 %
Położenie pedału gazu E = 28,627 %
Położenie pedału gazu F = 17,647 %
koniec raportu.

Napisane:
24 gru 2014, 15:17
przez drout
Drugi raz już się błąd nie pojawił. Tez mam torque ale jak to jest ze masz po Polsku

Tez chce po naszemu