Strona 1 z 6

Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 10 maja 2014, 17:07
przez drout
Czy trzeba reg czy reg się same? 3.7 silnik. Jeśli trzeba to gdzie i za ile. Przebieg mam teraz 116kkm. Pzdr

PostNapisane: 5 wrz 2014, 21:57
przez drout
Hop coś w temacie

PostNapisane: 8 wrz 2014, 15:27
przez daronnn
No właśnie, też jestem ciekawy. Coś mi się obiło o uszy że trzeba regulować co 60 tyś kilometrów? Ktoś regulował i może potwierdzić? Ewentualnie jak to wychodzi kosztowo?

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 8 wrz 2014, 17:31
przez drout
Nikt nic nie wie?

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 9 wrz 2014, 19:19
przez leonidsas
Dziwne by było gdyby był regulowany na hydraulice , przecież 3.0 i 3.7 ma hydraulikę chopaki

PostNapisane: 10 wrz 2014, 23:20
przez daronnn
Jak ma hydraulikę to pewnie faktycznie nie ma z regulacją problemu. Dzięki za info.

To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlf

Czy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?

PostNapisane: 11 wrz 2014, 11:43
przez Josh
daronnn napisał(a):To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlf

Czy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?

W jaki sposób Twoje pytanie powiązane jest z tematem dyskusji <co?>

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 11 wrz 2014, 13:32
przez daronnn
Już tłumaczę, w linku który przesłałem jest:
Auta, w których stwierdzono możliwość uszkodzenia głowicy (zaworów)
a pewnie gdy uszkodzi się głowica (zawory) to po założeniu nowych trzeba je wyregulować żeby nie było luzów. Temat wątku to regulacja luzów zaworowych więc jakby nie czytać to powiązanie jest :)

PostNapisane: 13 wrz 2014, 20:19
przez drout
Czyli nie reguluje się zaworów? To dobrze

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 16 gru 2014, 23:18
przez Dranet
Siema !

U mnie nie pali na jeden cylinder (nr 3), właśnie wróciłem od gazownika, sprawdzili wszystko, wymienili dwa wtryskiwacze BRC, bo miał też problemy z cylindrem nr 1.
Aktualnie czekam na diagnostykę, bo dalej nie pali na 3 cylinder, sprawdzałem już cewki, świece.
Na biegu jałowym szarpie silnikiem / skaczą lekko obroty gwałtownie, nie falują tylko skaczą.
Wstępna diagnoza – podwieszona szklanka przy cylindrze nr 3.

Dam znać co i jak dalej.

Pozdro

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 17 gru 2014, 21:56
przez cinek78
na jakiej oliwie jeździsz , że szklanka się przytarła??

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 17 gru 2014, 22:05
przez Dranet
Siema.

To tylko wstępna diagnoza gazowników LPG z Wawy.
Po przerwie między świętami będę wiedział o wiele więcej, jadę do mojego mechanika, sprawdzi mi kompresję, zrobi próbę olejową i wyjdzie wszystko co jest z tym 3-cim cylindrem nie tak.

Na razie się tak zachowuje, że na biegu jałowym nie pali mi na 3-ci cylinder, po dodaniu gazu jest OK, to znaczy wtedy pali, bo ciśnienie się zwiększa w cylindrze.
Sprawdzałem cewkę, świeca jest tak samo opalona jak pozostałe, przekładałem cewkę i świecę miejscami, nic nie dało. Wymieniony wtrysk LPG BRC / piąty wtryskiwacz.

Jeżdżę na 5W30 Dexelia Mazda Ultra.
Zobaczymy po diagnozie u mechaniora.

Pozdro

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 17 gru 2014, 23:31
przez cinek78
na benzynie to samo?

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 17 gru 2014, 23:35
przez Dranet
Siema.

Dokładnie, na benzynie tak samo, oby to nie było wypalone gniazdo zaworowe, bo się wnerwię :–)
Dam znać co i jak po świętach.

Pozdro

PostNapisane: 18 gru 2014, 23:14
przez MAZVAGTECH
]
daronnn napisał(a):Jak ma hydraulikę to pewnie faktycznie nie ma z regulacją problemu. Dzięki za info
Na zaworach nie ma zadnej hydrauliki. W tych silnikach jak najbardziej reguluje sie zawory poprzez szklanki o roznej grubosci. I nie jest to wcale proste ani tanie

PostNapisane: 18 gru 2014, 23:17
przez drout
Czyli jak w końcu? Bo już zgłupiałem. Jaki koszt regulacji?

PostNapisane: 18 gru 2014, 23:34
przez MAZVAGTECH
drout napisał(a):Czyli jak w końcu? Bo już zgłupiałem. Jaki koszt regulacji?
Nie ma zadnej hydrauliki Zawory ssace luz 0,15-025mm, wydechowe 0,3-04mm. Koszt regulacji? Zalezy ile zaworow jest do wyregulowania i na ktorych walkach

PostNapisane: 18 gru 2014, 23:45
przez drout
Kiedy robić regulację? Pewnie przy lpg częściej? <płacze> ?

PostNapisane: 18 gru 2014, 23:51
przez MAZVAGTECH
Jak to bywa przy benzyniakach z lpg Kiedy? Czasami trzeba zrobic pomiar luzu Jest ok :) zle luzy :( Najbardziej wiarygodna metoda

Re: Regulacja luzów zaworowych

PostNapisane: 19 gru 2014, 00:06
przez Dranet
Siema.

O To pewnie u mnie 3-ci cylinder już niedomaga :–) i trzeba będzie wyregulować. Na LPG przejechane jakieś 100 kkm. Oby nie było wypalone gniazdo zaworowe ...

Pozdro