Strona 1 z 6
Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
10 maja 2014, 17:07
przez drout
Czy trzeba reg czy reg się same? 3.7 silnik. Jeśli trzeba to gdzie i za ile. Przebieg mam teraz 116kkm. Pzdr

Napisane:
5 wrz 2014, 21:57
przez drout
Hop coś w temacie

Napisane:
8 wrz 2014, 15:27
przez daronnn
No właśnie, też jestem ciekawy. Coś mi się obiło o uszy że trzeba regulować co 60 tyś kilometrów? Ktoś regulował i może potwierdzić? Ewentualnie jak to wychodzi kosztowo?
Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
8 wrz 2014, 17:31
przez drout
Nikt nic nie wie?
Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
9 wrz 2014, 19:19
przez leonidsas
Dziwne by było gdyby był regulowany na hydraulice , przecież 3.0 i 3.7 ma hydraulikę chopaki

Napisane:
10 wrz 2014, 23:20
przez daronnn
Jak ma hydraulikę to pewnie faktycznie nie ma z regulacją problemu. Dzięki za info.
To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlfCzy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?

Napisane:
11 wrz 2014, 11:43
przez Josh
daronnn napisał(a):To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlf
Czy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?
W jaki sposób Twoje pytanie powiązane jest z tematem dyskusji

Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
11 wrz 2014, 13:32
przez daronnn
Już tłumaczę, w linku który przesłałem jest:
Auta, w których stwierdzono możliwość uszkodzenia głowicy (zaworów)
a pewnie gdy uszkodzi się głowica (zawory) to po założeniu nowych trzeba je wyregulować żeby nie było luzów. Temat wątku to regulacja luzów zaworowych więc jakby nie czytać to powiązanie jest


Napisane:
13 wrz 2014, 20:19
przez drout
Czyli nie reguluje się zaworów? To dobrze
Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
16 gru 2014, 23:18
przez Dranet
Siema !
U mnie nie pali na jeden cylinder (nr 3), właśnie wróciłem od gazownika, sprawdzili wszystko, wymienili dwa wtryskiwacze BRC, bo miał też problemy z cylindrem nr 1.
Aktualnie czekam na diagnostykę, bo dalej nie pali na 3 cylinder, sprawdzałem już cewki, świece.
Na biegu jałowym szarpie silnikiem / skaczą lekko obroty gwałtownie, nie falują tylko skaczą.
Wstępna diagnoza – podwieszona szklanka przy cylindrze nr 3.
Dam znać co i jak dalej.
Pozdro
Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
17 gru 2014, 21:56
przez cinek78
na jakiej oliwie jeździsz , że szklanka się przytarła??
Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
17 gru 2014, 22:05
przez Dranet
Siema.
To tylko wstępna diagnoza gazowników LPG z Wawy.
Po przerwie między świętami będę wiedział o wiele więcej, jadę do mojego mechanika, sprawdzi mi kompresję, zrobi próbę olejową i wyjdzie wszystko co jest z tym 3-cim cylindrem nie tak.
Na razie się tak zachowuje, że na biegu jałowym nie pali mi na 3-ci cylinder, po dodaniu gazu jest OK, to znaczy wtedy pali, bo ciśnienie się zwiększa w cylindrze.
Sprawdzałem cewkę, świeca jest tak samo opalona jak pozostałe, przekładałem cewkę i świecę miejscami, nic nie dało. Wymieniony wtrysk LPG BRC / piąty wtryskiwacz.
Jeżdżę na 5W30 Dexelia Mazda Ultra.
Zobaczymy po diagnozie u mechaniora.
Pozdro
Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
17 gru 2014, 23:31
przez cinek78
na benzynie to samo?
Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
17 gru 2014, 23:35
przez Dranet
Siema.
Dokładnie, na benzynie tak samo, oby to nie było wypalone gniazdo zaworowe, bo się wnerwię :–)
Dam znać co i jak po świętach.
Pozdro

Napisane:
18 gru 2014, 23:14
przez MAZVAGTECH
]
daronnn napisał(a):Jak ma hydraulikę to pewnie faktycznie nie ma z regulacją problemu. Dzięki za info
Na zaworach nie ma zadnej hydrauliki. W tych silnikach jak najbardziej reguluje sie zawory poprzez szklanki o roznej grubosci. I nie jest to wcale proste ani tanie

Napisane:
18 gru 2014, 23:17
przez drout
Czyli jak w końcu? Bo już zgłupiałem. Jaki koszt regulacji?

Napisane:
18 gru 2014, 23:34
przez MAZVAGTECH
drout napisał(a):Czyli jak w końcu? Bo już zgłupiałem. Jaki koszt regulacji?
Nie ma zadnej hydrauliki Zawory ssace luz 0,15-025mm, wydechowe 0,3-04mm. Koszt regulacji? Zalezy ile zaworow jest do wyregulowania i na ktorych walkach

Napisane:
18 gru 2014, 23:45
przez drout
Kiedy robić regulację? Pewnie przy lpg częściej?

?

Napisane:
18 gru 2014, 23:51
przez MAZVAGTECH
Jak to bywa przy benzyniakach z lpg Kiedy? Czasami trzeba zrobic pomiar luzu Jest ok

zle luzy

Najbardziej wiarygodna metoda
Re: Regulacja luzów zaworowych

Napisane:
19 gru 2014, 00:06
przez Dranet
Siema.
O To pewnie u mnie 3-ci cylinder już niedomaga :–) i trzeba będzie wyregulować. Na LPG przejechane jakieś 100 kkm. Oby nie było wypalone gniazdo zaworowe ...
Pozdro