Po odpięciu akumulatora obroty falują

Postprzez matylda » 16 gru 2019, 21:59

Hej
Na tym forum jest sporo wątków w tym temacie, ale niekoniecznie są one spójne.
W sobotę robiłem porządek w kablach, czujniki parkowania przód, tuner TV, odtwarzacz DVD, kamera przód, oświetlenie stref nóg, itp. Odpiąłem akumulator. Po zapięciu z powrotem, zaczęło się. Auto gaśnie podczas jazdy. Jest to trochę niebezpieczne, jadąc np. 80km/h nie masz wspomagania, hamulec słaby, itp. Gaśnie podczas hamowania, czasami pracuje idealnie, a tu nagle jakieś skoki obrotów.
W instrukcji nic nie pisze o adaptacji przepustnicy itp.
Zagrzałem auto do włączenia wentylatora, odpiąłem minus, zaczekałem, odpiąłem plus, zaczekałem, zapiąłem plus, zapiąłem minus. Włączyłem zapłon, zacząłem wciskać do oporu gaz, tak chyba z 5 razy, wyskoczył check mrugający, podeptałem jeszcze z 5 razy, check zaczął świecić ciągle. Wyłączyłem zapłon. Zapaliłem auto, check zniknął.
Przejechałem 30km, zgasł mi tylko lub aż jeden raz.
Jest lepiej, ale od czasu do czasu dostaje ataku "fal".

Mieliście takie przygody? Czy muszę być cierpliwym, aby się nauczyła ponownie? Samo przejdzie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2015, 00:06
Posty: 160 (0/1)
Auto: CX-9 sport 2015 salon PL
Honda civic Type-R 2017 360KM

Postprzez matylda » 17 gru 2019, 22:55

Dla potomnych info … samo wlazło, samo wylazło. ;–)
Dzisiaj wszystko wróciło do normy, więc jeśli ktoś z Was będzie miał taki objaw, pozostaje uzbroić się w cierpliwość, pojeździć po wsi i będzie git.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2015, 00:06
Posty: 160 (0/1)
Auto: CX-9 sport 2015 salon PL
Honda civic Type-R 2017 360KM

Postprzez rafik85 » 18 gru 2019, 09:31

Ids-em można zrobić adaptację i nie ma takich objawów. Ja przy wymianie aku robię reset wszystkich możliwych modułów do wartości fabrycznych i jest gitarka <jupi>
531-640-670
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 10:15
Posty: 904 (0/19)
Auto: 3 2.5 awd 250KM 2022
mx5 2.0 184KM 2021
Cx5 2.5 awd 2016
Diagnostyka kodowania itp

531640670

Postprzez henex1980 » 29 maja 2020, 21:25

Forumowicz
 
Od: 17 mar 2019, 14:04
Posty: 256 (12/0)
Skąd: Jasło
Auto: Mazda cx-9 2008r

Postprzez Dranet » 16 sie 2020, 21:53

henex1980 napisał(a):Czy taki ids wystarczy? https://allegro.pl/oferta/interfejs-for ... 8417c70e53


Siema.
Nie kupuj tego BADZIEWIA ! to jedna wielka ściema. Naciąłem się kiedyś na to – nic ten kabelek nie daje tylko masę nerwów.
do prostej diagnostyki wystarczy zwykły na bluetootha i gitara.
a do bardziej skomplikowanej powinien ten wystarczyć:
https://allegro.pl/oferta/polski-elm327 ... 7551532573
Musi spełniać odpowiednie normy.

DD
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2014, 23:45
Posty: 164 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 13 GT AWD, 3.7 LPG BRC na jednym parowniku :–)
CX-9 07 Sport FWD na eLPiGi BRC po wymianie silnika na 3,7

Postprzez rafik85 » 17 sie 2020, 09:03

Ja tam wolę połączenie po kablu, stabilność to podstawa przy kodowaniu.
531-640-670
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 10:15
Posty: 904 (0/19)
Auto: 3 2.5 awd 250KM 2022
mx5 2.0 184KM 2021
Cx5 2.5 awd 2016
Diagnostyka kodowania itp

531640670

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9