ASO Mazda – Gdynia – BMG Bogdan Goworowski

Postprzez koala102 » 5 maja 2011, 23:25

BMG Bogdan Goworowski
ul. Łużycka 9
Gdynia
81-537
Tel: 58 660 49 49
Tel Serwis: 58 660 49 15
Fax: 58 322 22 22
01016.recepcja@mazda-dealer.pl
http://dealers.mazda.pl/bmg-bogdan-goworowski/



Ma ktoś może jakieś doświadczenia z serwisowania samochodu Mazda w ASO Gdynia – BMG Bogdan Goworowski na ulicy Łużyckiej 9.
Ja osobiście byłem w tym serwisie 3-krotnie i niestety nie mam dobrego zdania na temat jakości obsługi samochodu przez serwisantów.
Postanowiłem dać im jeszcze jedną szansę na rehabilitację, jutro jadę na przegląd po 2-latach użytkowania. Wnioski po przeglądzie przedstawię jutro.

Pozdrawiam
koala102
 

Postprzez krl » 6 maja 2011, 15:34

Ja po ostatnich wizytach mogę polecić serwis ZDANOWICZ, sprawnie, szybko z odpowiednią informacją o tym co będzie wykonane kiedy itd. A to wszystko okraszone normalnymi kosztami M3 po 40 tyś cena 850zł. Co do BMG ceny które tam są serwowane są dalekie od standardów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2010, 09:46
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Auto: MAZDA CX9, MAZDA 3

Postprzez franki63 » 16 paź 2011, 18:46

Serwis do bani, długo robili, umyty tylko z lewej strony bo prawej nie bede widzial. Szukam innego, ale nie wiem czy wybrac Zdanowicza czy ten w Redzie. Moze ktos doradzi jaki lepszy.
Początkujący
 
Od: 16 paź 2011, 18:17
Posty: 5 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda3 2.0 DISI i-stop Ex+

Postprzez malaczarna65 » 22 paź 2011, 18:32

Goworowski -- niestety nie !!! zdecydowanie nie !!! jak miałam RX-8 to nie wiedzieli o co chodzi i chcieli dzwonić do Warszawy o poradę, polecam AUTO-PERFEKT ul.Kusnierska u nich kupiłam mx-5 i serwisuje ją --super ASO !!!!
Początkujący
 
Od: 11 paź 2011, 06:58
Posty: 7
Skąd: GDYNIA
Auto: MX-5

Postprzez franki63 » 16 lis 2011, 15:32

Byłem u Zdanowicza i jestem z niego zadowolony. Za drugi przegląd także z karoseria zapłaciłem 800 zł.
Obsługa wygląda na kompetentna i wie co ma robić. Samochód odkurzony i umyty może nie całkiem dokładnie ale ujdzie. Czas około 3 godz myślę ze też w normie.
Początkujący
 
Od: 16 paź 2011, 18:17
Posty: 5 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda3 2.0 DISI i-stop Ex+

Postprzez PawełM » 12 lut 2012, 14:39

Też jestem zadowolony z usług Zdanowicza. Przy pierwszym przeglądzie (w 2011 r.) zaoferowali najniższą cenę. Dzwoniłem jeszcze do BMG w Gdańsku i Gdyni, i do G-M w Redzie. Drugi przegląd u Zdanowicza kosztował mnie 796 zł. Podczas przeglądu (bez dodatkowych kosztów robocizny) wymienili mi lusterko zewnętrzne.
PawełM
 

Postprzez mysiak » 16 lip 2012, 16:43

w sumie moja pierwsza bytność na rutynowym przeglądzie w tym konkretnym ASO (wcześniej był Gdańsk) i pozytywne zaskoczenie zarówno ceną jak i jakością
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez mac_gdynia » 17 sty 2013, 13:28

Moja pierwsza wizyta na przeglądzie i wtopa BMG po całości. Wycenili przegląd na 100 tys km dla mojej 6 i okazali się najtańsi w trójmieście <co?> , co mnie trochę zdziwiło, ale czego nie robi się dla klienta, pomyślałem. Natomiast po chwili okazało się ze przegląd jak najbardziej jest ale bez oględzin nadwozia, oględziny oczywiście za dodatkowa opłatą <boje się> !!! pomyślałem, hmmm może tak jest ? – zadzwoniłem do Zdanowicza i G-M i okazuje się ze ta czynność wykonywana jest w zakresie przeglądu bez dodatkowych kosztów. Kolejna sprawa to resztka oleju przekładniowego która wsiąkła w czeluściach zakładu, hmmm szkoda. To była moja pierwsza i ostatnia wizyta w Mazda BMG Gdynia; zapowiadało się tak pięknie, a wyszło jak zwykle. <płacze>
mac_gdynia
 

Postprzez endriu 102 » 16 lut 2013, 22:45

witam szukam dobrego a przede wszystkim fachowego Mechanika do Mazdy xedos 2.0 144km moze w okolicach Tczewa Trojmiasta prosze o pomoc z gory dziekuje
Początkujący
 
Od: 16 lut 2013, 21:22
Posty: 4
Auto: mazda xedos 93 silnik 2.0 144km

Postprzez Dabek007 » 21 kwi 2017, 23:42

Witam.

Na początku kwietnia 2017 odebrałem nową Mazdę 3 .
Cały proces zakupu od 18 stycznia po odbiór oceniam bardzo dobrze .

Korespondencja i komunikacja z osobą z działu sprzedaży – b.dobra
Możliwość bezpłatnego testowania samochodu przez weekend – super , warto o to poprosić
Pomoc przy kredycie
Kwiaty dla małżonki podczas odbioru
Odbiór auta i czas poświęcony na "skróconą instrukcję obsługi"– ponad godzinę z wyjaśnieniem wszystkiego co ważne w obsłudze
Zapoznanie z dokumentacją , gwarancją , wykluczenia etc .

Wiem , przy sprzedaży wszyscy są mili .
Zobaczymy za rok jak serwis sprawdzi się po zakupie :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 lut 2017, 23:01
Posty: 25 (2/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 3 HB BN/2017 Sky Passion 165 km + Safety

Postprzez sznaper » 23 sty 2020, 09:12

Mega słabe aso, 3 razy zostawiałem swoją 3 (wyciszenie schowka, drgające lusterko, szumy w kabinie). Ani razu nie naprawili zgłoszonej rzeczy.

W przypadku drgającego lusterka, bezczelnie stwierdzili, że ich "mistrz" sie przejechał i nic nie zauważył gdzie po 10 min później na obwodnicy już to jest widać.

Przerosła ich nawet wymiana kół na zimę (nie wyważyli). Nigdy więcej nic im nie dam zrobić.
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2019, 20:17
Posty: 57 (19/2)
Auto: BP, 2.0 122 KM, sedan, AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki