ASO Mazda – Gdańsk – BMG Bogdan Goworowski

BMG Bogdan Goworowski
ul: Łużycka 9
81-537 Gdynia
tel. +48 58 660-49-49
fax. +48 58 622-21-11
email: biuro@bmg.auto.pl
Postanowiłem napisać tu odrobinę w temacie serwisu ASO BMG Goworowski Gdańsk, może nadmienię na początek iż nie jestem nie zadowolony z usługi serwisowej czy z obsługi z jaką miałem tam do czynienia a jedynie chciałbym poruszyć sprawę kosztów serwisu.
Nadmienię iż do swojej firmy wybrałem auta marki Mazda wynika to z mojej prywatnej opinii na temat tej marki.
Mam więc w firmie sześć Mazd 3 1,6 MZ-CD, dwie Mazdy 6 2,0 Diesel i Mazdę CX-9, z racji iż firma ma zasięg ogólnokrajowy M3 są serwisowane w różnych miejscach w Polsce w zależności od miejsca zamieszkania handlowca, nadmienię jeszcze iż średnio w trzy miesiące przejeżdżają 20tyś/km.
Teraz szczegóły dotyczące kosztów poszczególnych przeglądów po 20tyś/km, zaznaczę jeszcze że we wszystkich wypadkach był to standardowy przegląd bez dodatkowych wymian poza wycieraczkami w jednym wypadku i no właśnie…..tymi z BMG Gdańsk.
Dwie M3 serwisowane są w Krakowie koszt przeglądu po 20tyś/km 782zł i 866zł
M3 serwisowana w Poznaniu koszt 834zł
Kolejne dwie serwisowane w Warszawie 713zł i 788zł
M3 serwisowane w Gdańsku 1346zł po wielkim zdziwieniu skorygowano fakturę do ponad 1250zł zaznaczę iż standardowy przeglądy po 20tyś/km dla CX-9 czy M6 nigdy nie kosztowały tyle.
Przegląd był standardowy + wymiana wycieraczek 160zł, wymiana filtra kabinowego 170zł część i robocizna 140zł dotyczy owego filtra trochę dziwne że filtr wymagał wymiany po 20 tyś/km, dodam iż auto było odebrane z salonu 01/10/2010 dodatkowo wykonano przegląd karoserii chodzi o korozję? w cztero miesięcznym aucie?.Co do samego serwisu trudno oceniać serwis po standardowym przeglądzie jedyne co mogę napisać zostaliśmy przyjęci na czas, autko oddano na czas, czyste, obsługa miła itd.
Pozwolę sobie jeszcze na podsumowanie ponieważ mam już trochę doświadczenia z serwisami Mazdy, według mnie w Gdańsku zostaliśmy potraktowani jak firma ( autko firmowe więc pracownicy mają gdzieś koszta należy więc zedrzeć z nich co się da) w tej sytuacji podjąłem decyzję iż nasza Madzia już tam nie wróci, myślę że to nie jest dla nich strata ale moje samopoczucie będzie lepsze. Najlepsza obsługa i od strony merytorycznej jak i kultury, reakcji na ewentualne pytania klienta oraz kosztów serwisowania to Warszawa nie wymieniam celowo który serwis ponieważ nie pisze tego by robić komuś reklamę, a jedynie wskazać że w Warszawie wcale nie musi być drogo pewnie przyczyną jest fakt dużej konkurencji na tym rynku a może to co bym sobie cenił bardziej traktowanie klienta jako partnera na dłużej.
Pozdrawiam
ul: Łużycka 9
81-537 Gdynia
tel. +48 58 660-49-49
fax. +48 58 622-21-11
email: biuro@bmg.auto.pl
Postanowiłem napisać tu odrobinę w temacie serwisu ASO BMG Goworowski Gdańsk, może nadmienię na początek iż nie jestem nie zadowolony z usługi serwisowej czy z obsługi z jaką miałem tam do czynienia a jedynie chciałbym poruszyć sprawę kosztów serwisu.
Nadmienię iż do swojej firmy wybrałem auta marki Mazda wynika to z mojej prywatnej opinii na temat tej marki.
Mam więc w firmie sześć Mazd 3 1,6 MZ-CD, dwie Mazdy 6 2,0 Diesel i Mazdę CX-9, z racji iż firma ma zasięg ogólnokrajowy M3 są serwisowane w różnych miejscach w Polsce w zależności od miejsca zamieszkania handlowca, nadmienię jeszcze iż średnio w trzy miesiące przejeżdżają 20tyś/km.
Teraz szczegóły dotyczące kosztów poszczególnych przeglądów po 20tyś/km, zaznaczę jeszcze że we wszystkich wypadkach był to standardowy przegląd bez dodatkowych wymian poza wycieraczkami w jednym wypadku i no właśnie…..tymi z BMG Gdańsk.
Dwie M3 serwisowane są w Krakowie koszt przeglądu po 20tyś/km 782zł i 866zł
M3 serwisowana w Poznaniu koszt 834zł
Kolejne dwie serwisowane w Warszawie 713zł i 788zł
M3 serwisowane w Gdańsku 1346zł po wielkim zdziwieniu skorygowano fakturę do ponad 1250zł zaznaczę iż standardowy przeglądy po 20tyś/km dla CX-9 czy M6 nigdy nie kosztowały tyle.
Przegląd był standardowy + wymiana wycieraczek 160zł, wymiana filtra kabinowego 170zł część i robocizna 140zł dotyczy owego filtra trochę dziwne że filtr wymagał wymiany po 20 tyś/km, dodam iż auto było odebrane z salonu 01/10/2010 dodatkowo wykonano przegląd karoserii chodzi o korozję? w cztero miesięcznym aucie?.Co do samego serwisu trudno oceniać serwis po standardowym przeglądzie jedyne co mogę napisać zostaliśmy przyjęci na czas, autko oddano na czas, czyste, obsługa miła itd.
Pozwolę sobie jeszcze na podsumowanie ponieważ mam już trochę doświadczenia z serwisami Mazdy, według mnie w Gdańsku zostaliśmy potraktowani jak firma ( autko firmowe więc pracownicy mają gdzieś koszta należy więc zedrzeć z nich co się da) w tej sytuacji podjąłem decyzję iż nasza Madzia już tam nie wróci, myślę że to nie jest dla nich strata ale moje samopoczucie będzie lepsze. Najlepsza obsługa i od strony merytorycznej jak i kultury, reakcji na ewentualne pytania klienta oraz kosztów serwisowania to Warszawa nie wymieniam celowo który serwis ponieważ nie pisze tego by robić komuś reklamę, a jedynie wskazać że w Warszawie wcale nie musi być drogo pewnie przyczyną jest fakt dużej konkurencji na tym rynku a może to co bym sobie cenił bardziej traktowanie klienta jako partnera na dłużej.
Pozdrawiam