ASO Mazda – Reda – G-M

Postprzez Yyyrek » 11 lip 2011, 10:50

ASO
Reda, ul.Wejherowska 90
Telefon: 586783438
Województwo: pomorskie



Witam!

Jestem nowym użytkownikiem forum, jak i auta marki Mazda. Ponieważ jestem świeżo po zakupie auta, noszę się z zamiarem wymiany całego rozrządu wraz z pompą wody (choć auto na chwilę obecną, o ile nie było nic kręcone przy przebiegu, ma 165k km). Chciałem przeprowadzić te czynności wyłacznei dla własnego bezpieczeństwa. Przeglądałem temat warsztatów i serwisów autoryzowanych, ale albo przegapiłem albo nie pojawił się nigdzie serwis z REDY. Czy są jacyś użytkownicy forum, którzy korzystali z tego serwisu?? Bo na chwilę obecną to jedyny serwis w całym 3mieście i okolicach, który odezwał się na mojego maila i przygotował kosztorys naprawy. Tylko jedno co mnie tam odstrasza, może to śmieszne ale prowadzą również serwis i bodajże salon marki TATA (nawet nie wiem z czym się to je). Jeżeli ktoś mógłby się wypowiedzieć co sądzi o tym serwisie, bądź też o ile przeoczyłem wskazać gdzie znajdę na forum już jego opinie, będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Yyyrek
 

Postprzez mckoper » 16 lip 2011, 22:42

Jeżeli ma to być serwis pod szyldem Mazda to polecam Auto Prefect w Gdyni na ul. Kuśnierskiej 12D.
Sprawdź polecane warsztaty w regionalnym dziale Pomorskie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez dadan » 27 sie 2011, 10:49

To ze maja tam salon i serwis TATA wynika z czego innego, weszlo cos takiego ze serwis nie moze miec jednoczesnie sprzedazy aut, tyczy to sie mazdy nie wiem czy tylko w pomorskim dlatego zostali przy serwisie, za to auta z szyldem marki tam nie kupisz. Za to sprzedaja ta TATe, ja zamawiam tylko czesci i jest ok, nie korzystalem z napraw.
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 13:23
Posty: 664 (0/15)
Skąd: Gdynia
Auto: TA KL

Postprzez mysiak » 10 paź 2011, 19:16

ja chyba przetestuje ich za około miesiąc przy okazji przeglądu. BMG mi podpadło, a oni są mi nawet bardziej po drodze
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez franki63 » 16 paź 2011, 20:16

Tez nie mam dobrego zdania BMG w Gdyni to jak bedziesz po serwisie w Redzie to daj znac.
Początkujący
 
Od: 16 paź 2011, 18:17
Posty: 5 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda3 2.0 DISI i-stop Ex+

Postprzez malaczarna65 » 22 paź 2011, 18:24

Polecam AUTO-PERFEKT doprowadzili mi do porządku RX-8 ,a teraz servisują malączarną mx-5 !!!! Zdecydowanie polecam !!!! ASO REDA -- <nie>
Początkujący
 
Od: 11 paź 2011, 06:58
Posty: 7
Skąd: GDYNIA
Auto: MX-5

Postprzez Wrobcio » 22 paź 2011, 22:07

Napisz może jaki jest powód Twojego niezadowolenia z ASO Reda, bo post w tej postaci jest bez sensu. ;)
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 15:55
Posty: 105
Skąd: Lębork / Gdańsk
Auto: 626 GF 2.0 DiTD 02'

Postprzez malaczarna65 » 24 paź 2011, 07:03

Nie byłam zadowolona z ich usługi w 2009 roku ,moze teraz sie zmieniło
Początkujący
 
Od: 11 paź 2011, 06:58
Posty: 7
Skąd: GDYNIA
Auto: MX-5

Postprzez mysiak » 18 lis 2011, 15:00

byłem i jestem nawet zadowolony. fachowo, miło, trochę zimno ale OK i cena 696 PLN. ogólnie polecam
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez Sierdiukov » 25 lis 2011, 15:38

malaczarna65 napisał(a):Polecam AUTO-PERFEKT doprowadzili mi do porządku RX-8 ,a teraz servisują malączarną mx-5 !!!! Zdecydowanie polecam !!!! ASO REDA -- <nie>


Nie będę zakładał nowego wątku dla Auto-Perfect (CHOĆ MOJA FRUSTRACJA SIĘGNĘŁA DZISIAJ ZENITU). Chciałbym tylko w krótkich słowach odnieść się co obsługi dealera. Na wstępie dodam tylko, iż są bardzo uprzejmi. Szkoda tylko, że trzeba ich pilnować, a nie tego oczekuję po rzetelnym dealerze.

1. Zamówiłem M6 Kombi 2011 Sport. Granat.
2. Minęły 3 miesiące – przyjechała M6 2010 Sport (przełknąłem rozczarowanie pomyłką – rozumiem, że można się pomylić, i poprosiłem jednak o moją 2012). Okazało się że już nie ma takim kolorze. Trudno. Wziąłem inny – tyle, że za kolejne 2 miesiące.
3. Obiecali rekompensatę w postaci oryginalnych kół z zimówkami + dywaniki gumowe i podkładkę do bagażnika. Wszystko we wrześniu.
4. Przyszedł październik – nie ma ani kół, ani dywaników, ani podkładki. Pytam dlaczego? Nie wiedzą. Może zapomnieli. Pytam czy gdybym tak czekał do wiosny, to też by czekali na mój telefon? Zamawiam jak najszybciej.
5. Mija połowę listopada – nic, dalej jeżdżę na letnich.
6. Dzisiaj jest 25 listopada. Tydzień temu musiałem już przełożyć ważny wyjazd o tydzień – bo wciąż nie dowieźli felg. (przypominam, że wiedzieli o potrzebie zamówienia już we wrześniu).
7. Przedwczoraj ładnie proszę Pana z Mazdy (bardzo sympatycznego – naprawdę). "Proszę o zaznaczenie opcji u kuriera – dostawa przed południem".
8. Jest godzina 14.30. Na moje telefony już nie reagują. Nikt nie podnosi słuchawki. Nie mają listu przewozowego – więc nie mogą mi podać numeru kuriera, bym sam mógł go złapać. Na pytanie czy zaznaczono opcję – "przed południem" otrzymuję odpowiedź – że prosili kuriera by tak się stało. Oczywiście tak się nie stało.
9. Mam ten nieszczęsny wyjazd – już raz przełożony. Muszę dzisiaj wyjechać. Jestem wciąż bez felg i opon.

Jestem rozczarowany. Poza dostarczeniem technicznie sprawnego auta (a to akurat zasługa fabryki Mazdy) – wszystko zrobili źle albo z potężnym opóźnieniem.

Jest bardzo rozczarowany. Co z tego że są mili? Skoro nie można im ufać? Czy czekali, myśląc, że zapomnę o kołach, dywanikach? Nieładnie.

Pozdrawiam
Michał
Początkujący
 
Od: 25 lis 2011, 15:08
Posty: 5

Postprzez Sierdiukov » 25 lis 2011, 15:39

M6 2011 – oczywiście, nie 2012.
Początkujący
 
Od: 25 lis 2011, 15:08
Posty: 5

Postprzez malaczarna65 » 26 lis 2011, 12:18

Hmm !
ja zamówiłam u nich mx-5 i po 6-ciu dniach auto było do odbioru ! jestem bardzo zadowolona z ich usług,nie pojmuje dlaczego u Ciebie jest taka sytuacja !!!! jutro jadę do nich montować spoiler,nigdy nie miałam problemu z AUTO-PERFECT !!!
Powodzenia !!!
Początkujący
 
Od: 11 paź 2011, 06:58
Posty: 7
Skąd: GDYNIA
Auto: MX-5

Postprzez stanton » 29 lis 2011, 02:37

Ciekawe czy poradzą sobie z moim Speedem 6.
Wielu serwisantów rozkłada ręce.
Do BMG czy to w Gdyni czy w Gdańsku jeszcze nie dzwoniłem i choć mój przypadek jest niewątpliwie ciężki (auto rzadko serwisowane w Pl.) to postaram się sprawdzić i wystawić opinie nie tylko serwisowi z Redy.
Pazdrawlaju!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lis 2011, 13:10
Posty: 6
Skąd: 3miasto
Auto: Speed

Postprzez Sierdiukov » 29 lis 2011, 23:49

Przyszły koła z oponami (a raczej z jakąś gumą na felgach). Brak dywaników, brak wkładki do bagażnika (jakoś mnie to nie dziwi...) Opony NONAME (Ceat czy jakoś tak – generalnie opona ekonomiczna – a zaznaczam, iż uprzejmie zapytano mnie, jaką oponę sobie życzę – tylko po co, skoro i tak to zignorowano...). Felgi – mimo, że obiecali oryginalne Mazdy – zwykłe, nawet nie zapamiętałem nazwy (prosili o wskazanie konkretnego modelu z katalogu Mazdy – tylko po co...?). Zamówiłem najwyższą możliwą i dostępną wersję Mazdy 6 w tym roku – nie wiem co musiałbym kupić jeszcze, by stać się dla nich klientem, którego traktuje się poważnie.

Jutro dzwonię z prośbą o połączenie z prezesem firmy – miarka się przebrała. Jeśli nie pomoże – złożę oficjalną skargę na firmę do przedstawicielstwa Mazdy w Polsce, za traktowanie klientów jak idiotów – bo nie w pieniądzach tu rzecz, ale w rzetelnym traktowaniu.

Pozdrawiam wszystkich.
Michał

(mam nadzieję, że w innych regionach Polski nie jest z dealerami tak źle i tylko mnie wystrychnięto na dudka)
Początkujący
 
Od: 25 lis 2011, 15:08
Posty: 5

Postprzez malaczarna65 » 30 lis 2011, 07:02

Serdiukow--niesamowite ! fakt ,zbyt dużo przykładów na NIE !
a ja mam problem -- spoiler który kupiłam ,jednak nie pasuje !!!! Importer zapewniał że bedzie pasował (na bokach odstaje od klapy około 1 cm) jest już pomalowany na czarno !
Panowie z AUTO-PERFEKT powiedzieli że dzisiaj napewno spoiler bedzie na klapie !!!! coś pokombinują !!!! jak sie to im uda to ponowwnie PLUS !!!
Początkujący
 
Od: 11 paź 2011, 06:58
Posty: 7
Skąd: GDYNIA
Auto: MX-5

Postprzez Sierdiukov » 30 lis 2011, 09:46

Trzymam kciuki za spojler.
Ja spróbuję powalczyć o te koła, ale już mi się odechciało jakichkolwiek kontaktów z nimi.
M.
Początkujący
 
Od: 25 lis 2011, 15:08
Posty: 5

Postprzez mysiak » 2 gru 2011, 22:16

skarga do przedstawicielstwa chyba niewiele pomoże w tym konkretnym wypadku – AUTO-PERFEKT nie jest oficjalnym dealarem ani serwisem, przynajmniej wg informacji na www.mazda.pl
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez rajtkezjusz » 27 mar 2012, 13:54

Wrobcio napisał(a):Napisz może jaki jest powód Twojego niezadowolenia z ASO Reda, bo post w tej postaci jest bez sensu.


odgrzewam -kiedy prowadzili ASO Daewoo a miałem 2 na gwarancji,to ....nie bedę opisywał co i jak,ale skończyło się tym,że jeździłem do ASO na Kuśnierskiej-tam drogo,ale co trzeba to bez kombinacji zrobione,w Redzie-prosty przykład-zajeżdzam matizem bo coś dzwonią zawory i pytam czy regulacje mogą zrobić,na to kiero serwisu ,że matiz ma hydro i nie trzeba,ok -ale pojechałem do swojego doktora i co?zwykłe ustawianie zaworów,a te miały luzy na 3 palce <glupek2> ,montaz paska wspomagania spowodował ,że po 5 km ostał mi się tylko pasek rozrządu -choć to dobre ,może coś sie nauczyli ,ale wole nie sprawdzać
rajtkezjusz
 

Postprzez bokser1034 » 6 maja 2012, 08:58

Odradzam serwis w Redzie.Z Mazdą tam nie byłem ale serwisowałem tam poloneza gdy był to serwis Daewoo-tragedia,miałem nietypową usterkę,panowie''mechanicy'' patrzyli na mnie jak na idiotę sugerując że coś takiego nie ma prawa mieć miejsca,jednocześnie chcieli wymieniać częsci za setki zł.Zwykły elektryk do którego w końcu zawitałem naprawił auto za 10 zł.Może jest to teraz Mazda nie Daewoo ale ''mechanicy'' wciąż ci sami
bokser1034
 

Postprzez rajtkezjusz » 6 maja 2012, 19:52

co do poloneza,ciekawa historia,kolega miał jednego z pierwszych GSI i coś było nie tak,bo co miesiąc kłopoty z pracą silnika,powód-świece,co zrobił ASO ?wymiana,ale ,że to część eksploatacyjna to płatne-nie podlega gwarancji i tak do za...nia,kolega co zrobił?ano zasięgnął języka,że GSI ma inne świece niż GLI ale ASO często montuje te z GLI,a one mają inna ciepłotę,sam kupił sobie świece-taniej niż w ASO oczywiście i sobie wymienił-spokój i pełny relax,a serwis powienien to wiedzieć prawda?
Ostatnio edytowano 13 gru 2013, 15:09 przez rajtkezjusz, łącznie edytowano 1 raz
rajtkezjusz
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki