Mechanika, Elektryka – Bronisze – Auto Jaksa
Byłem, bardzo przyjemnie, można sobie pochodzić przy samochodzie, pogadać z mechanikiem, popytać o różne rzeczy.
Właściciel jak właściciel, wódki z nim pić nie będziemy, nie musi nam się podobać, ważne że mechanicy robią porządną robotę, co widać po opiniach na forum.
Wymiana własnych części – koszt robocizna – bez problemów.
Cena ujdzie – za fachowość trzeba zapłacić, ale jestem spokojny.
Poprosiłem o specyfikację – dostałem. O fakturę także nie byłoby trudno.
Polecam, na pewno jeszcze nie raz zawitam, oby nie za często
Właściciel jak właściciel, wódki z nim pić nie będziemy, nie musi nam się podobać, ważne że mechanicy robią porządną robotę, co widać po opiniach na forum.
Wymiana własnych części – koszt robocizna – bez problemów.
Cena ujdzie – za fachowość trzeba zapłacić, ale jestem spokojny.
Poprosiłem o specyfikację – dostałem. O fakturę także nie byłoby trudno.
Polecam, na pewno jeszcze nie raz zawitam, oby nie za często
ja również gorąco polecam mechaników od Jaksy.
odkąd kupiłem moją M6 wszystkie przeglądy i wymiany robię u nich.
jak do tej pory auto ma mechanikę w bdb. stanie i nie zdarzyła mu się żadna awaria mechaniczna.
fachowa obsługa za rozsądną cenę!
odkąd kupiłem moją M6 wszystkie przeglądy i wymiany robię u nich.
jak do tej pory auto ma mechanikę w bdb. stanie i nie zdarzyła mu się żadna awaria mechaniczna.
fachowa obsługa za rozsądną cenę!
- Od: 14 wrz 2011, 12:50
- Posty: 12
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, MZR-CD, 121KM
Po raz kolejny mogę z czystym sumieniem polecić Auto Jaksę Zajrzałem tylko na diagnostykę, a na poczekaniu chłopaki zrobili szybką naprawę, bez marudzenia i jak zwykle rzetelnie.
Do zobaczyska (oby jak najrzadziej i tylko przy okazji przeglądów)
Do zobaczyska (oby jak najrzadziej i tylko przy okazji przeglądów)
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
W maju, będąc w Warszawie, pojechałem do Auto-Jaksy na wymianę oleju. Szef stwierdził, że auto nie wymaga oleju Dexelia DPF, i do silnika wlano zwykłą Dexelię. Kilka dni temu zapaliła się dioda MIL. Pojechałem do serwisu Porsche w Krakowie, jakież było moje dziwienie, gdy mechanik powiedział, że jest niski poziom płynu Eolys. Mam nadzieję, że jazda ze złym olejem nie uszkodziła mojego DPF-a.
- Od: 23 lis 2012, 19:02
- Posty: 8
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 MZR-CD
hellscreamer napisał(a):Mam nadzieję, że jazda ze złym olejem nie uszkodziła mojego DPF-a.
I co się okazało? Niewłaściwy olej Ci wlano?
Pytam ponieważ sam się przymierzam do wizyty w AutoJaksa, zresztą niepierwszej, Już się miałem umawiać, ale ciągle się waham czy nie pojechać do ASO.
Co do cen to należy je rozpatrywać tylko na poziomie stolicy.
U mnie jest kwestia kosztów dojazdu, gdzie jeśli wezmę je pod uwagę to cena AutoJaksa (stolyca) = cena ASO (taki wsiowy zakątek PL) koszty są po stronie AutoJaksa, ale to raptem jakieś 20-50złotych różnicy.
Z drugiej strony słyszałem, że jeśli jest możliwość to tylko ASO, np. kwestia testera IDS i zawsze aktualnego oprogramowania pobieranego z serwera mazdy w momencie wgrywania. Wiadomo, każdy więcej lub mniej swoje za uszami ma.
Jak czytam kolega ma silnik 1.6 diesel. Więc leje się DEXELIE ULTRA. Nie rozumiem więc po co piszesz, że
skoro miałeś zalany odpowiedni olej?
hellscreamer napisał(a):Mam nadzieję, że jazda ze złym olejem nie uszkodziła mojego DPF-a.
skoro miałeś zalany odpowiedni olej?
Nie pisalem w tym watku koledze bo wiem co wlewam do trojek z DPF , to nie szostka a jak widze Panowie z ASO spali na szkoleniach Tester IDS posiadam od dawna z aktualnymi aktualizacjami , nie jest prawda ze mazda tak czesto zmienia oprogramowania . Pozdrawiam J
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ustalmy, że Serwis AutoJaksa zniechęca klientów swoja filozofią, arogancją i wielkim zapałem do roboty za którą nie jest wstanie się okreslić ile chce i czy wogóle zrobi. Odniosłem wrażenie ze najlepiej to jakby im nie zawracac glowy tylko oddac autko na przeglądzik a oni po swojemu skasują Cię gorzej niż w ASO wciskając kit ze tak trzeba i to oni wiedza lepiej. AHA dodatko auto bedzie stalo na placu kolo tygodnia mówić ze tak trzeba
Ja Ci jednak nie polecam auto Jaksy i jak masz mozliwośc to wybierz ASO!!! Bo jest większa kultura i możliwoć pisanai drogą mailową na co masz dokument a auto jaksa unika korespondecji mailowych bo po co miec czarno na bialym
Ja Ci jednak nie polecam auto Jaksy i jak masz mozliwośc to wybierz ASO!!! Bo jest większa kultura i możliwoć pisanai drogą mailową na co masz dokument a auto jaksa unika korespondecji mailowych bo po co miec czarno na bialym
- Od: 20 wrz 2011, 21:41
- Posty: 113
[edit: censored]
Byłem niedawno u Jaksy na przeglądzie i w ASO za to co zrobili zapłaciłbym półtora raza więcej. Ponadto często mogą wiedzieć lepiej od ASO, w końcu robią Mazdy 16 lat dłużej niż jakiekolwiek ASO w Polsce
Po raz kolejny gorąco polecam, pełna profeska, usługa rzetelna i na najwyższym poziomie, chłopaki znają się na robocie. A do tego jest miło i przyjemnie, można sobie pogadać.
Dzisiaj też wyjechałem od nich z bananem na twarzy, dzięki chłopaki, tak trzymać!
Byłem niedawno u Jaksy na przeglądzie i w ASO za to co zrobili zapłaciłbym półtora raza więcej. Ponadto często mogą wiedzieć lepiej od ASO, w końcu robią Mazdy 16 lat dłużej niż jakiekolwiek ASO w Polsce
Po raz kolejny gorąco polecam, pełna profeska, usługa rzetelna i na najwyższym poziomie, chłopaki znają się na robocie. A do tego jest miło i przyjemnie, można sobie pogadać.
Dzisiaj też wyjechałem od nich z bananem na twarzy, dzięki chłopaki, tak trzymać!
Ostatnio edytowano 26 wrz 2013, 14:09 przez kkaczor, łącznie edytowano 2 razy
skoro o Jaksie mowa...
dorzucę swoją opinię
po zakupie M6 w ASO z Gorczewskiej byłem aso zachwycony. Po 2gim roku i przejechaniu 20 tys km wyskoczył mi DPF na pulpicie i...też pojechałem do ASO.
Nim tam dotarłem omówiłem ten temat tu na forum, więc ciut ciut wiedziałem o co może chodzić...w ASO, po podpięciu powiedzieli mi że trzeba regenerować (lub wypalac-nie pamiętam dobrze) dpfa i za to zapłacić, choć samochód jest na gwarancji. No, już w trąbe mnie nie będziecie robić, krawaciarze – pomyślałem...pojechałem więc do Jaksy. Chłopaki od niego podpieli samochód i szybko stwierdzili że ktoś kto mi wymienił olej nie ustawił po tym kompa!
No i co wy na to kochasie ASO?
Uważam że Jaksa zachował się jak wytrawny manager i, jako że całość trwała 5 minut zrobił mi to gratis wiedząc że zyska klienta. Tak więc Jakse znam mało, ale po pierwszym kontakcie wydaje się być w porządku, co będzie dalej – zobaczymy, ale jako że pozytywnie facet mnie zaskoczył będę u niego przeglądał wóz...
i to by było na tyle!
Monte
dorzucę swoją opinię
po zakupie M6 w ASO z Gorczewskiej byłem aso zachwycony. Po 2gim roku i przejechaniu 20 tys km wyskoczył mi DPF na pulpicie i...też pojechałem do ASO.
Nim tam dotarłem omówiłem ten temat tu na forum, więc ciut ciut wiedziałem o co może chodzić...w ASO, po podpięciu powiedzieli mi że trzeba regenerować (lub wypalac-nie pamiętam dobrze) dpfa i za to zapłacić, choć samochód jest na gwarancji. No, już w trąbe mnie nie będziecie robić, krawaciarze – pomyślałem...pojechałem więc do Jaksy. Chłopaki od niego podpieli samochód i szybko stwierdzili że ktoś kto mi wymienił olej nie ustawił po tym kompa!
No i co wy na to kochasie ASO?
Uważam że Jaksa zachował się jak wytrawny manager i, jako że całość trwała 5 minut zrobił mi to gratis wiedząc że zyska klienta. Tak więc Jakse znam mało, ale po pierwszym kontakcie wydaje się być w porządku, co będzie dalej – zobaczymy, ale jako że pozytywnie facet mnie zaskoczył będę u niego przeglądał wóz...
i to by było na tyle!
Monte
-------------
Monte
Monte
Witam
Jak zwykle dzieki wielkie za robote , cene i profesjonalizm
Pzdr
Marcin
Jak zwykle dzieki wielkie za robote , cene i profesjonalizm
Pzdr
Marcin
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Wielkie podziękowania dla WARSZTAT Auto Jaksa, Jarosław Michalczyk. Po długiej walce z ustawieniem koła zębatego rozrządu względem położenia tłoka poddaliśmy się. Serwisówki, kolejne serwisy ASO odmawiały podpowiedzi jak ustawić koło (padały propozycje kupna u nich nowego samochodu, przysłania lawety w ramach asistance itd. Dopiero krótka rozmowa telefoniczna Panem Jarosławem w sobotę po godzinach pracy warsztatu naprowadzała nas na rozwiązanie. Wielkie dzięki takie podejście jest już niespotykane.
Ps. Dla potomnych.
W mazdzie 6 gg 147km koło rozrządu na wale dociskane jest jedynie odpowiednim momentem + obrót 90st- brak wpustu i wieloklinu. Ustalenie przy użyciu blokady wkręcanej mazda, ford nie wymaga ściągnięcia miski olejowej góra płaskownik)
z poważaniem
Zbychu40
Ps. Dla potomnych.
W mazdzie 6 gg 147km koło rozrządu na wale dociskane jest jedynie odpowiednim momentem + obrót 90st- brak wpustu i wieloklinu. Ustalenie przy użyciu blokady wkręcanej mazda, ford nie wymaga ściągnięcia miski olejowej góra płaskownik)
z poważaniem
Zbychu40
Klika tygodni temu nabylam pierwsza mazde i pierwszego diesla w zyciu.
I zeby miec swiadomosc co mnie czeka, kilka dni spedzilam na czytaniu roznych watkow no i poszukiwaniu warsztatu.
Osobiscie nie mialam kontaktu z tym warsztatem, ale poszukiwania warsztatu i rownoczesne zglebianie wiedzy technicznej naprowadzilo mnie rownoczesnie na dwa watki : ten i watek "Problem ukladu smarowania".
A tam jest cudowny wpis Enduro , ktory wskazujac na podkladki rozwiazuje tajemnice zatykania smoka i braniu oleju .
I odpowiedz Jaksy, ktory ironizuje z wypowiedzi Enduro i tym samym strzela sobie w piętę :
A tak przy okazji, czy ktos na tym forum wystawil pomnik dla Enduro ?
Jesli skladka, juz sie odbyla, dajcie znac to sie wstecznie dorzucę.
Mysle, ze kazdy posiadacz CiTD ma w moralnym obowiazku sie dolozyc.
I zeby miec swiadomosc co mnie czeka, kilka dni spedzilam na czytaniu roznych watkow no i poszukiwaniu warsztatu.
Osobiscie nie mialam kontaktu z tym warsztatem, ale poszukiwania warsztatu i rownoczesne zglebianie wiedzy technicznej naprowadzilo mnie rownoczesnie na dwa watki : ten i watek "Problem ukladu smarowania".
A tam jest cudowny wpis Enduro , ktory wskazujac na podkladki rozwiazuje tajemnice zatykania smoka i braniu oleju .
I odpowiedz Jaksy, ktory ironizuje z wypowiedzi Enduro i tym samym strzela sobie w piętę :
Jaksa napisał(a):Enduro napisał(a):stwierdza on, że jesli jest tam nieszczelność
i spaliny mają bezpośredni kontakt z olejem silnikowym
Myslisz ze pierscien nie przepusci ani trochę spalin do układu korbowego ? Jakoś nie przekonał mnie rzeczoznawca z Austrii Nie jestem rzeczoznawcą ( co prawda ) ale olej wymienia się co 10 a nie 20 tys km , japonce dali tutaj ciała ....
Enduro napisał(a): wszystkie przeglądy i wymiany oleju były poprawne
Z tym się zgodzę , to ma na papierze ( co 20 tys km. )
Robercie , wytłumacz mi w takim razie dlaczego w DiTD nie ma tego problemu , tam tez sa podkładki pod wtryskami , silniki mają duzo wieksze przebiegi i hulają a moze pozostawmy osąd szkoleniowcom
A tak przy okazji, czy ktos na tym forum wystawil pomnik dla Enduro ?
Jesli skladka, juz sie odbyla, dajcie znac to sie wstecznie dorzucę.
Mysle, ze kazdy posiadacz CiTD ma w moralnym obowiazku sie dolozyc.
-
malamazda
Ja z kolei nie jestem zadowolony z Jaksy. Mam problem z dpf, czyli Check Engine i tryb serwisowy i po podpęciu mojej Mazdy 3 do komputera mechanik stwierdził że jest niski poziom płynu Eolys i skierował mnie do ASO. Płyn zakupiłem za 450zł ale w ASO się okazało, że wcale nie jest na wykończeniu i błąd wcale nie zniknął, mam za to błąd P242F, który nic nie mówi o poziomie płynu, a o zapchaniu filtra. Jestem w plecy 750zł , a problem nie zniknął.
- Od: 5 kwi 2013, 08:18
- Posty: 1
- Auto: Mazda 3 BK '07 1.6 Diesel
Maja wiedzę oraz doświadczenie!!!! Ale jest to zdecydowanie dobra miejscówka dla osób które mało wymagają i chcą mieć zrobiony przegląd. O cenach nie będe pisał ponieważ nie mi o nich pisać, ale faktycznie aby u nich mieć coś zrobione mam na myśli pakiet letni lub zimowy to trzeba mieć w zapasie jakąś konkretną gotówkę ponieważ potrafią zaskoczyć nie mila niespodzianką odbierając u nich swoje auto.
Serwis dobry, ale faktycznie jak piszą poprzednicy mało elastyczny i dosyć wygórowany jeżeli chodzi o ceny zwłaszcza, iż nie maja autoryzacji!!!
Serwis dobry, ale faktycznie jak piszą poprzednicy mało elastyczny i dosyć wygórowany jeżeli chodzi o ceny zwłaszcza, iż nie maja autoryzacji!!!
-
MAtiX
Byłem na wiosennym przeglądzie, z wymianą oleju i obsługą klimatyzacji z odgrzybianiem. Miła i fachowa obsługa. Dowiedziałem się co ewentualnie byłoby jeszcze do zrobienia, żeby nie było później jakiś większych problemów, ale zero naciągania na kasę. Myślę, że jeszcze u nich zawitam.
- Od: 13 wrz 2013, 21:31
- Posty: 54
- Auto: Mazda 3 BL 2012
2.0 150KM
malamazda napisał(a):... wpis Enduro , ktory wskazujac na podkladki rozwiazuje tajemnice zatykania smoka i braniu oleju .
...... czy ktos na tym forum wystawil pomnik dla Enduro ?
Jesli skladka, juz sie odbyla, dajcie znac to sie wstecznie dorzucę.
Mysle, ze kazdy posiadacz CiTD ma w moralnym obowiazku sie dolozyc.
Co racja to racja to chyba Enduro pierwszy to odkryl.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki