ASO Mazda – Warszawa – Nivette

Witam,
W związku z własnymi doświadczeniami postanowiłem dodać ASO Mazda Nivette i napisać pozytywną opinię.
Rok temu zakupiłem w tym salonie Mazdę 6 Kombi. Byłem bardzo profesjonalnie obsłużony. Zaprezentowano mi dodatkowe opcje na leasing i ubezpieczenia. Z części propozycji skorzystałem. Całość oceniam na wysokim poziomie.
Ostatnio zajrzałem do nich ponownie w związku z problemem serwisowym jaki mi się objawił, a którego nie umiał nikt inny rozwiązać (dodam, że nie korzystałem z usług ASO Nivette bo mam inne ASO bliżej miejsca zamieszkania).
Miałem problem z elektryką. Dziwne zachowanie podgrzewania lusterek oraz systemu BSM (Blind Spot Monitoring). Lusterko po stronie kierowcy nie grzało (wg mnie), a jak włączałem ogrzewanie i mijał mnie samochód zaświecał mi się na stałe komunikat (BSM Malfunction).
Dwa razy byłem z tym w innym ASO (raz na przeglądzie, raz na likwidacji szkody). Panowie powiedzieli mi, że wymienili wkład lusterka i już działa a z BSM to już tak jest (porównywali rzekomo z innym egzemplarzem).
Wkurzało mnie to jednak wciąż, więc ostatecznie wybrałem się do serwisu Mazda Nivette. Tam panowie rozkręcili mi auto i stwierdzili, że mogę odjechać na własne ryzyko, bo są jakieś zwarcia w wiązkach przewodów, a lusterko od strony kierowcy nie ma prawa działać, bo jest przerwa w obwodzie elektrycznym.
Dostałem zastępcze auto gratis i w ciągu 1,5 tygodnia wymienili mi obydwa lusterka wraz z wiązkami przewodów. Symptomy ustąpiły.
Polecam ASO Mazda Nivette i pozdrawiam Panów z serwisu.
W związku z własnymi doświadczeniami postanowiłem dodać ASO Mazda Nivette i napisać pozytywną opinię.
Rok temu zakupiłem w tym salonie Mazdę 6 Kombi. Byłem bardzo profesjonalnie obsłużony. Zaprezentowano mi dodatkowe opcje na leasing i ubezpieczenia. Z części propozycji skorzystałem. Całość oceniam na wysokim poziomie.
Ostatnio zajrzałem do nich ponownie w związku z problemem serwisowym jaki mi się objawił, a którego nie umiał nikt inny rozwiązać (dodam, że nie korzystałem z usług ASO Nivette bo mam inne ASO bliżej miejsca zamieszkania).
Miałem problem z elektryką. Dziwne zachowanie podgrzewania lusterek oraz systemu BSM (Blind Spot Monitoring). Lusterko po stronie kierowcy nie grzało (wg mnie), a jak włączałem ogrzewanie i mijał mnie samochód zaświecał mi się na stałe komunikat (BSM Malfunction).
Dwa razy byłem z tym w innym ASO (raz na przeglądzie, raz na likwidacji szkody). Panowie powiedzieli mi, że wymienili wkład lusterka i już działa a z BSM to już tak jest (porównywali rzekomo z innym egzemplarzem).
Wkurzało mnie to jednak wciąż, więc ostatecznie wybrałem się do serwisu Mazda Nivette. Tam panowie rozkręcili mi auto i stwierdzili, że mogę odjechać na własne ryzyko, bo są jakieś zwarcia w wiązkach przewodów, a lusterko od strony kierowcy nie ma prawa działać, bo jest przerwa w obwodzie elektrycznym.
Dostałem zastępcze auto gratis i w ciągu 1,5 tygodnia wymienili mi obydwa lusterka wraz z wiązkami przewodów. Symptomy ustąpiły.
Polecam ASO Mazda Nivette i pozdrawiam Panów z serwisu.