Sklep – Warszawa – Mazparts.pl

Postprzez pinki1100 » 12 lip 2012, 13:10

Ja mam takie pytanie dlaczego z pudełek od mazdapatrs miejsca z oznakowaniem są wycięte i zaklejone naklejką MAZDAPARTS?
Początkujący
 
Od: 27 lut 2012, 20:30
Posty: 20
Auto: premacy 1,8 2003r

Postprzez eszo67 » 16 lip 2012, 10:42

I ja musze tu nabazgrac zamawialem pare gratow u Rikiego wielki pozytyw <spoko> mowisz i masz polecam Michala i jego sklep :)
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2010, 17:35
Posty: 222
Skąd: chelm-Zomergem
Auto: M6 Hatchback MZR-CD 136HP 2005r.

Postprzez pinki1100 » 16 lip 2012, 16:51

A co z tymi wyciętymi oznaczeniami z pudełek?
Początkujący
 
Od: 27 lut 2012, 20:30
Posty: 20
Auto: premacy 1,8 2003r

Postprzez Riki » 16 lip 2012, 20:21

pinki1100 napisał(a):A co z tymi wyciętymi oznaczeniami z pudełek?


pinki1100 – uważam, że nie ma potrzebny pisać o tym samym dwa razy, jeśli masz jakieś pytanie – możesz zawsze napisać/zadzwonić do mnie i je zadać, oczekujesz, że tutaj odpowiedzą inni Klienci?
Jeśli potrzebujesz numerów katalogowych części – wszystkie są ogólnodostępne ponieważ my części dobieramy wg. EPC Mazdy. Przepraszam, ale w tym momencie nie pamiętam co kupowałeś u nas :) na wybranych pudełkach (nigdy nie na częściach OE MAZDA) usuwane są często z pudełek informacje, które nie dotyczą danej części a są jedynie informacją dla nas – nie dla Klienta. Naklejki to czysta, schludna uważam i dyskretna reklama – tak czyni 99% firm i 100% sklepów na tymże forum. Jeśli interesuje Cię dana pozycja – napisz do mnie maila lub zadzwoń i wszystko uzyskasz.
Wielu Klientów ma problem z doborem części, czasem potrzebują czegoś "na szybko" u siebie w mieście – zawsze pomagam i podaję niezbędne informacje bo jak wiemy bez dobierania części po VIN oraz wiedzy ogólnej o marce łatwo popełnić błąd i zakupić część której nie założymy do naszego auta.
Uważam, że najistotniejsze jest to co dostajemy w środku i za co tak na prawdę płacimy.


Dziękuję wszystkim zadowolonym Klientom i za miłą transakcję i za dobre słowo :)

Zapraszam także do kolejnego sklepu, tym razem poświęconego marce Toyota –> http://www.toyotasklep.pl

w razie pytań technicznych – pozostaję do dyspozycji :)

Pozdrawiam.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez pinki1100 » 17 lip 2012, 17:30

Zaciekawiły mnie wycięcia na pudełku dlatego o to zapytałem.
A codo części to wszystko pasowało oraz z montażem nie było problemu.
Początkujący
 
Od: 27 lut 2012, 20:30
Posty: 20
Auto: premacy 1,8 2003r

Postprzez Riki » 17 lip 2012, 19:31

pinki1100 napisał(a):codo części to wszystko pasowało oraz z montażem nie było problemu.


To się cieszę <spoko> i zapraszam w przyszłości :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez adam79 » 24 sie 2012, 15:10

witam wszystkich.
ja rownież chcialem podziekowac panu Michalowi za mila i szybka obsluge, oraz za profesjonalne doradztwo i podejscie do klienta. mialem maly problem ale to nie z winy Rikiego a firmy kurierskiej ktora pokrecila cos z adresem i przesylka sie troszke przeciagnela w czasie.
Mazdaparts to naprawde wielki profesjonalizm.
juz zawsze bede kupowal w tym sklepie.
pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 27 cze 2010, 22:04
Posty: 21
Skąd: elblag

Postprzez rapis » 3 wrz 2012, 13:02

Juz drugi raz zamawialem czesci do swojej Mazdi do Holandii i drugi raz nie mam nic do czego moglbym sie przyczepic :) nic tylko polecac i kupowac.

Niedlugo kolejne zakupy :)
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 10:29
Posty: 33
Skąd: Tilburg, NL
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 v6 144km 1993r, a obecnie Mazda Mx-3 2.5 v6 1993r

Postprzez widmo82 » 13 wrz 2012, 17:16

http://www.mazdaparts.pl/
Z przykrością zamieszczam ten wpis tym bardziej, że jest to sklep forumowicza Riki
VAGsklep Michał Nowakowski

W skrócie. Zakupiłem w tym sklepie koło pasowe, które miało zaklejone miejsce po wyciętym numerze częsci reklamą tego sklepu a samo koło miało inny kod części niż deklaruje producent. Niestety po zgłoszeniu sprzedawcy moich spostrzeżeń, sprawa go przerosła. Uznał, że woli uciszyć sprawę deklarując chęć zwrotu gotówki twierdząc, że on więcej w tym temacie nie ma do powiedzenia a jak nie chcę to mogę sobie szukać pomocy u producenta. Sprzedawca na samym początku stwierdził, że zaistniała sytuacja to rzecz normalna i nie powinno mnie to dziwić że się wycina i zakleja swoją nalepką reklamową miejsce po kodzie części. Jedyne wytłumaczenie sytuacji to raczej przedstawienie swojej osoby jako osoby z dużym doświadczeniem i autorytetem a nie dlaczego sprzedaje pełen niejasności towar. Pomocy więc szukałem na forum, wtedy Riki uznał, że został "opluty" i skoro "biję pianę" musi sie wypowiedzieć w tej sprawie jednocześnie ujawniając siebie własnie jako tego niefortunnego sprzedawcę na własne życzenie (nie napisałem gdzie dokonano zakupu, wystarczy uderzyć w stół...).
Do chwili obecnej Twierdzi, że jest wielkim guru a klient ma prawo zadawać pytania, ale nie może być zbyt dociekliwy. Stwierdza ironicznie, że to klient się myli, ale nie on. Nie wierzy, że nie tylko ja mam obawy co do zakupu.
Producent oczywiście zaskoczony zaistniałą sytuacją, po częsci przyznał się do wywołania zakłopotania tzn nabiciem w początkowej fazie produkcji starego oznaczenia na nowej części po zmianie na nowszy model. Nieoczekiwanie przeproszono mnie telefonicznie jak i pisemnie. Niestety Riki nadal jest przeświadczony, że jego autorytet jest na tyle duży, że nawet taka sytuacja nie zaszkodzi mu w żaden sposób w interesach.
Niestety przekonałem się, że nawet jeśli ktoś na forum wielokrotnie pomaga i jest tu od wielu lat to nie zmienia faktu, że w interesach może być totalnym ignorantem i kiedy zaczniecie sobie zadawać pytanie czy bezpiecznie możecie podróżować z rodziną, odpowiedzcie sobie na pytanie, czy zakupy robiliście właśnie w tym sklepie. Dla osób które chcą poznać trochę więcej szczegółow konkretnego przypadku zapraszam do lektury:
viewtopic.php?p=2380931#p2380931
Nawet jeśli 100 klientów kupiło coś w tym sklepie a tylko kilku czuje się zaniepokojonych zaistniałą sytuacją, zadajcie sobie pytanie czy chcecie do tych kilku dołączyć?
Zakupy robią również mniej dociekliwi klienci którzy teraz albo są nieświadomi zakupu, bądź też są zaniepokojeni jak Ci co pisali do mnie prywatne wiadomości po wypłynięciu tej sprawy.
Przykre tym bardziej jesli kupujemy częsci do swojego auta, którym wozimy rodzinę i martwimy się również o nich czego Riki nie jest w stanie zrozumieć. O zmarnowanym czasie nie wspomnę.
Wystarczyło przynajmniej spróbować pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy a zyskałoby sie kolejnego stałego klienta. Czasem bardziej liczą się same chęci niż efekt końcowy.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez xANDy » 13 wrz 2012, 20:18

Trochę Cię nie rozumiem, kolego widmo82 :|
Z tego co zrozumiałem z Twojego opisu tutaj i w tamtym temacie wynika, że....
1.otrzymałeś prawidłowy element – zgodny z numerami!
2.mało tego – sprzedawca (zgodnie z obowiązującym prawem, co znajduje się wyszczególnione w opisie działania sklepu) w ramach wątpliwości zwraca$/wymienia towar (taką możliwość otrzymałeś – jak sam napisałeś – od razu);
3.producent przyznał się do błędu, bo sam usuwał numery katalogowe z pudełek (to praktyka znana w branży motoryzacyjnej, pomagałem kiedyś w sklepie motoryzacyjnym) – łatwiej jest nakleić zgrabną nalepkę niż produkować dodatkowe opakowanie (podrabiając firmowe??, a może "opakowanie zastępcze"?);
4.sam element ulega zmianom konstrukcyjnym i produkcyjnym na co żaden sprzedawca nie ma wpływu – ważny jest kod "wyjściowy" części (co też było wyraźnie podane)
5.dwóch zawodowych mechaników napisało Ci generalnie to samo co Riki (tylko innymi słowami)
6.po przeczytaniu całego wątku twierdzenie
Wystarczyło przynajmniej spróbować pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy
podważa treść tego co pisałeś Ty sam i inni w "drugim" temacie.

Należałoby się poprzepraszać i po prostu przestać tutaj umieszczać takie emocjonalne opisy, bo zapragnę wrócić do starych czasów, gdzie obowiązywała zasada, że "dzieciom neostrady mówimy nie". I bywał ban... :D

Przepraszam za OT

x.A
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez widmo82 » 13 wrz 2012, 21:39

xANDy.
Otrzymałem towar ze sprzecznymi oznaczeniami, który wprowadził mnie w zakłopotanie. Nie uzyskałem żadnej pomocy ani wyjaśnień od sprzedawcy po zgłoszeniu spostrzeżeń więc szukałem pomocy gdzieś indziej. Zależało mi na czasie, niestety sprzedawcy to nie interesowało. Zostawiajać mnie z podbramkową decyzją, zwrot i zakup innego co wydłużało naprawę lub kontakt z producentem i ewentualne uspokające informacje i oszczędność kasy na późniejszej wymianie jak i czasu.
Producent przyznał iż praktykuje nabijanie starych oznaczeń na nowe koła. Nie przyznał się oraz wyraził zaniepokojenie wycinaniem oznaczeń z opakowania.
Czy nie spotkałeś się z przypadkami złego doboru części i późniejszymi reklamacjami z wymianą na właściwe? Chciałem się upewnić co kupiłem, sprzedawca mi w tym nie pomógł dlatego szukałem pomocy na forum i u producenta. Jak piszesz mam prawo do zwrotu ale i do reklamacji z wymianą na właściwe. Nie chciałem "bić piany" spokojnie zgłosiłem swoje spostrzeżenia i liczyłem na pomoc zarówno specjalisty jak i sprzedawcy w osobie Rikiego, niestety nie doczekałem się.
Ty jako specjalista z doświadczeniem widzisz to wyłącznie z jednej strony, ja nim nie jestem i widzę to również tak, że sprzedawcy nie zależało na zadowoleniu klienta a jedynie na ukręceniu sprawy. Nie przejmował się faktem, iż przedłuża się czyjaś naprawa a kupujący jest zaniepokojony zaistniałą sytuacją. Pozostawiając klienta z problemem. On jako specjalista mógł zapewne wyjasnić sprawę dużo szybciej, ja byłbym zadowolony, obeszłoby się bez "afery" a auto naprawiłbym szybko i bezstresowo.
Faktycznie, wypowiedziało się dwóch zawodowych mechaników do których mam duże zaufanie. Napisali żebym wymieniał koło bo to jest to właściwe. Najprawdopodobniej spotkali się już z taką praktyka jak później oficjalnie przyznał producent, ale zanim się wypowiedzieli, Riki jakoś nie palił się do pomocy swojemu klientowi. Dopiero później rozdmuchał sprawę włączając się do dyskusji próbując się wybielić. Nie uważasz, że trochę późno zainteresował się sprawą? Szukał poklasku? Mógł pomóc wcześniej zanim sprawa urosła.
Cytat który podałeś tyczy się wyłącznie sprzedawcy Rikiego, który jakoś nie mogę sobie przypomnieć co konkretnie zrobił pozytywnego w celu wyjaśnienia sprawy.

"Należałoby się poprzepraszać i po prostu przestać tutaj umieszczać takie emocjonalne opisy"
xANDy

– Jeśli miałoby tak być, stosownym byłoby skasowanie całego wątka z krytycznymi opiniami sprzedawców. Chyba że jest jakaś zasada, że o ludziach z forum nie pisze się krytycznie, nieważne co zrobili i tylko te wypowiedzi są kasowane.

PS:
Uwierz mi, nie jestem jedyny zaskoczony postawą Rikiego jako sprzedawcy i "kolegi" z forum a zarazem rozumiejących iż osoba z mniejszym doświadczeniem, mogła się poczuć zakłopotana.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez mxx_rs » 17 wrz 2012, 15:15

Ze swojej strony również mogę polecić sklep mazdaparts.
Kupiłem olej i paski napędu alternatora. Ceny jedne z niższych (porównując do ofert na allegro) a paczkę otrzymałem na drugi dzień rano. <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2008, 21:09
Posty: 78 (0/1)
Skąd: W-wa
Auto: Była: 323F '96 1.5 16V
Obecnie: 323F BJ '02 2.0 DiTD

Postprzez tadziol » 22 wrz 2012, 11:27

Ja jestem zadowolony.
Nigdy z Rikim problemu nie było,jeden telefon i na drugi dzień paczucha ląduje u mnie.
No chyba,że sobie wymyśliłem jakiś kosmiczny zestaw częsci,ale nawet i wtedy cała impreza opóźniła się zaledwie o 24h.
Dlatego z całą stanowczością polecam. <spoko>

[ciach: OT]
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez rapis » 22 wrz 2012, 13:49

Z czystym sumieniem polecam zarówno za ceny/jakość jak i pomoc/ciepliwość. Mieszkam w Nl a 90% części ściągam od Rikiego a to chyba wystarczy za reklamę.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 10:29
Posty: 33
Skąd: Tilburg, NL
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 v6 144km 1993r, a obecnie Mazda Mx-3 2.5 v6 1993r

Postprzez chemical » 4 paź 2012, 17:25

Kolejne zakupy, jak zwykle niezawodnie <spoko> .
Poduszka silnika, piasta, filtry – wszystko dopasowane idealnie, części OE taniej niż w ASO.
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 11:52
Posty: 44
Skąd: Warszawa

Postprzez pinky » 6 paź 2012, 21:26

Wielkie dzięki dla Rikiego za szybką realizację zamówienia dla mojego MSP. Niech ci bóg wynagrodzi w tłustych i pryszczatych dzieciach.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Kai. » 29 lis 2012, 14:06

Bardzo miło i sympatycznie przeprowadzona transakcja z mazdaparts.pl :)
Wszystko dogadane szybko i jak należy. POLECAM zakupy u Rikiego :)
Obrazek
“The only courage you ever need is the courage to live your heart’s desire.”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2011, 12:07
Posty: 273 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Może będzie:
RX-8
Jest:
Renault Talisman 16r
Było:
VW PaSStuch B6 08r
BMW E46 Coupe, 320Ci, 99r.
Mazda 626 GF, 1,8 90KM, 98r.
Mazda 3 BK, 2.0 MZR-CD 07r.

Postprzez Gregory » 8 gru 2012, 10:35

Polecam, zamówione części doszły szybko, ale co najważniejsze jak najbardziej pasujące do auta.
Bezproblemowy kontakt, wszystko do dogadania.
Pozdrawiam
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez qbaans » 14 gru 2012, 12:26

Witam!
Wszystko się zgadzało, dostawa w 24 h (jestem z Wrocławia), fachowa porada.
POLECAM, i na pewno w przyszłości będę korzystał!!!
qbaans
 

Postprzez Jaksa » 14 gru 2012, 15:15

To i ja napiszę jako firma :) Mnie tez dobrze przebiega wspolpraca z mazdaparts . Pozdrawiam J
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki