ASO Mazda – Warszawa – Gołembiewscy
1, 2
Hmm, to co za kolor masz? Bo polecają Gołembiewskich właśnie ze względu na lakierowanie.
Generalnie muszę znaleźć jakieś dobre ASO, które zrobi mi szkodę z OC sprawcy.
Generalnie muszę znaleźć jakieś dobre ASO, które zrobi mi szkodę z OC sprawcy.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Cześć
Zainteresowanych informuję, iż od sierpnia br. pan Marek, mechanik z najdłuższym, bo 22-letnim stażem w obsłudze Mazd, dotychczas pracujący w ASO Gołębiewski w Warszawie, zmienia miejsce zatrudnienia i będzie pracował z ASO Bemo Motors w Warszawie.
Pozdrawiam
Zainteresowanych informuję, iż od sierpnia br. pan Marek, mechanik z najdłuższym, bo 22-letnim stażem w obsłudze Mazd, dotychczas pracujący w ASO Gołębiewski w Warszawie, zmienia miejsce zatrudnienia i będzie pracował z ASO Bemo Motors w Warszawie.
Pozdrawiam
- Od: 10 paź 2009, 20:00
- Posty: 45
- Skąd: 100-lica
- Auto: Mazda 3 BL Sport 2.0 DISI '09
Polecam ich.
Miło ,szybko ,skutecznie
Jedyne co może zrazić to mało ciekawy wygląd serwisu z zewnątrz
Miło ,szybko ,skutecznie
Jedyne co może zrazić to mało ciekawy wygląd serwisu z zewnątrz
Miło wiedzieć że są w Polsce dobre serwisy Mazd, bo z tego w Łodzi to wypierdzieliłbym wszystkich z obsługi klienta co najmniej za brak podstawowej wiedzy o motoryzacji co do dopiero na temat aut własnej marki. Tam z kolei wszystko na około lśni, widać bardziej dbają o szyby i ściany niż wiedzę ze szkoleń.
Dziękuję pięknie za wszystkie ww. opinie. Z perspektywy czasu żałuję, że nie zarejestrowałem się na forum w 2002 roku, kiedy zaczynaliśmy przygodę z Mazdą. Z pewnością parę powyższych spraw nabrałoby innego toru. Jednak, jak mówią, nigdy nie jest za późno
Zarazem serdecznie zapraszam do kontaktu ze mną, gdyby taki kontakt (z dowolnego powodu) był potrzebny. Jeżeli nie przez forum i PW, to najczęściej jestem obecny na facebooku: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001961368770
Nieczęsto się zdarza, że właściciel firmy, która jest dealerem i serwisem Mazdy jest obecny na forum. Skąd taka decyzja? Dla mnie jest to istotna sprawa, bo codziennie od lat kładziemy silny nacisk na jakość wykonywanej usługi i zapewnianej obsługi. Ponadto już za wiele się dzieje. W tym roku ruszamy z Pucharem Mazd z silnikiem Wankla. Już w zeszłym roku zorganizowaliśmy parę zlotów i spotów fanów Mazdy, niektóre wspólnie z forum mazdaspeed. Fot. z drona Arkadiusz Dalak:
Zarazem uaktualniam dane kontaktowe serwisu w Warszawie:
Gołembiewscy Sp. z o.o. Sp.k.
Autoryzowany Serwis Samochodów ASO Mazda
ul. Św. Wincentego 92 (róg Gilarskiej)
03-291 Warszawa
Godziny otwarcia: pon.-pt. 7-19, sob. 8-14
http://www.mazda.warszawa.pl
SERWIS MECHANICZNY
+48 22 77 33 884, +48 22 675 11 08
e-mail: serwis(at)mazda.warszawa.pl
SERWIS LAKIERNICZY
+48 509 350 745, +48 784 597 011
e-mail: g.polawski(at)mazda.warszawa.pl
SAMOCHODY UŻYWANE
+48 608 618 772, +48 608 619 590
Zarazem serdecznie zapraszam do kontaktu ze mną, gdyby taki kontakt (z dowolnego powodu) był potrzebny. Jeżeli nie przez forum i PW, to najczęściej jestem obecny na facebooku: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001961368770
Nieczęsto się zdarza, że właściciel firmy, która jest dealerem i serwisem Mazdy jest obecny na forum. Skąd taka decyzja? Dla mnie jest to istotna sprawa, bo codziennie od lat kładziemy silny nacisk na jakość wykonywanej usługi i zapewnianej obsługi. Ponadto już za wiele się dzieje. W tym roku ruszamy z Pucharem Mazd z silnikiem Wankla. Już w zeszłym roku zorganizowaliśmy parę zlotów i spotów fanów Mazdy, niektóre wspólnie z forum mazdaspeed. Fot. z drona Arkadiusz Dalak:
Zarazem uaktualniam dane kontaktowe serwisu w Warszawie:
Gołembiewscy Sp. z o.o. Sp.k.
Autoryzowany Serwis Samochodów ASO Mazda
ul. Św. Wincentego 92 (róg Gilarskiej)
03-291 Warszawa
Godziny otwarcia: pon.-pt. 7-19, sob. 8-14
http://www.mazda.warszawa.pl
SERWIS MECHANICZNY
+48 22 77 33 884, +48 22 675 11 08
e-mail: serwis(at)mazda.warszawa.pl
SERWIS LAKIERNICZY
+48 509 350 745, +48 784 597 011
e-mail: g.polawski(at)mazda.warszawa.pl
SAMOCHODY UŻYWANE
+48 608 618 772, +48 608 619 590
Tak na szybko. Byłem na przeglądzie po 2 latach cx5.
Zacznę od plusów:
1. Słuchają co się zgłasza i przynajmniej z góry nie przesadzają że się nie da.
2. Słowo przepraszam nie staje tam nikomu w gardle.
3. Dostałem jakiś konkretniejszy wydruk co zostało zrobione w ramach przeglądu. W innym ASO tylko fakturę i DSR.
4. Nie trzeba samemu od doradcy wymuszać informacji o tym co się udało zrobić, a co nie i dlaczego.
Minusy:
1. Nie ocenia się książki po okładce, ale miejsce nie wzbudza zaufania. Bardziej się kojarzy z panem Mietkiem co samochody naprawia. Taki lepszy namiot.
2. Jak się umawiam na 9:00 to oczekuję, że auto wjedzie na warsztat o 9:00, góra 9:15. Wjechało parę minut po 10 i to mam wrażenie że tylko dlatego, że się upomniałem. Było to dla mnie o tyle istotne, że czekałem na miejscu.
3. Po przeglądzie myją samochód. Fajnie. Mechanik zabezpieczył fotel folią żeby się nie pobrudził. Też fajnie, ale kierownicy już nie i była po prostu brudna jak odebrałem auto.
Ogólnie nie jestem niezadowolony, ale było najwyżej poprawnie. Małe rzeczy potrafią wiele popsuć.
Zacznę od plusów:
1. Słuchają co się zgłasza i przynajmniej z góry nie przesadzają że się nie da.
2. Słowo przepraszam nie staje tam nikomu w gardle.
3. Dostałem jakiś konkretniejszy wydruk co zostało zrobione w ramach przeglądu. W innym ASO tylko fakturę i DSR.
4. Nie trzeba samemu od doradcy wymuszać informacji o tym co się udało zrobić, a co nie i dlaczego.
Minusy:
1. Nie ocenia się książki po okładce, ale miejsce nie wzbudza zaufania. Bardziej się kojarzy z panem Mietkiem co samochody naprawia. Taki lepszy namiot.
2. Jak się umawiam na 9:00 to oczekuję, że auto wjedzie na warsztat o 9:00, góra 9:15. Wjechało parę minut po 10 i to mam wrażenie że tylko dlatego, że się upomniałem. Było to dla mnie o tyle istotne, że czekałem na miejscu.
3. Po przeglądzie myją samochód. Fajnie. Mechanik zabezpieczył fotel folią żeby się nie pobrudził. Też fajnie, ale kierownicy już nie i była po prostu brudna jak odebrałem auto.
Ogólnie nie jestem niezadowolony, ale było najwyżej poprawnie. Małe rzeczy potrafią wiele popsuć.
Toomaas, dziękuję bardzo za ocenę i opinię. Cieszę się ze wskazanych plusów. W sprawie minusów:
1. To wynajmowany obiekt z lat 70tych, może mimo naszych adaptacji budzić różne skojarzenia. Co prawda nadrabiamy jakością obsługi i usługi, ale też już nie możemy się doczekać przenosin do własnego obiektu, który zaraz zaczynamy budować Będzie niedaleko.
2. i 3. Przepraszam. Dziś zrobimy krótką naradę z doradcami celem wyjaśnienia/podjęcia kroków by się nie powtórzyło. Poproszę też doradców o kontakt z Panem.
Raz jeszcze dziękuję i życzę dobrego dnia,
Paweł Gołembiewski
1. To wynajmowany obiekt z lat 70tych, może mimo naszych adaptacji budzić różne skojarzenia. Co prawda nadrabiamy jakością obsługi i usługi, ale też już nie możemy się doczekać przenosin do własnego obiektu, który zaraz zaczynamy budować Będzie niedaleko.
2. i 3. Przepraszam. Dziś zrobimy krótką naradę z doradcami celem wyjaśnienia/podjęcia kroków by się nie powtórzyło. Poproszę też doradców o kontakt z Panem.
Raz jeszcze dziękuję i życzę dobrego dnia,
Paweł Gołembiewski
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy:
>> Zapraszam serdecznie :) <<
>> Zapraszam serdecznie :) <<
Chciałem tam kiedyś naprawiać lakierniczo moją Mazdę po przytarciu (drzwi do lakierowania), ale w końcu nie doszło to do skutku.
Warsztat po paru dniach oględzin stwierdził, że się nie podejmie naprawy bo zauważył drobne ślady rdzy na wewnętrznej stronie drzwi, co wg niego dyskwalifikuje auto z naprawy.
Co ciekawe – dałem potem samochód do Auto-Ostrobramska i tam już z tym żadnego problemu nie mieli. Naprawili i samochód już od 4 lat jeździ a z naprawą wszystko ok.
Tak więc Gołembiewscy mają na mój gust trochę zbyt zachowawcze i zbyt ostrożne podejście.
W każdym bądź razie to co mogę na pewno ocenić to:
1) Obsługa klienta – bardzo miła i profesjonalna. Zdecydowanie na plus.
2) Na minus – każą Ci podpisywać jakieś dziwne lojalki, że jak finalnie nie będziesz robić u nich auta, to masz ponosić jakieś koszty (pokrywające niby koszty wstępnej diagnozy). Inne warsztaty tego nie robią – pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Na szczęście, w przypadku takim jak mój (czyli w przypadku jak zakład sam zrezygnował z naprawy), to nie dochodzą z tego tytułu żadnych roszczeń.
3) Potwierdzam, że sami nie naprawiają samochodów. Jeszcze w trakcie wstępnej rozmowy Pan obsługujący mnie potwierdził, że wszystkie samochody wywożą na lawecie do Białegostoku na naprawę.
Warsztat po paru dniach oględzin stwierdził, że się nie podejmie naprawy bo zauważył drobne ślady rdzy na wewnętrznej stronie drzwi, co wg niego dyskwalifikuje auto z naprawy.
Co ciekawe – dałem potem samochód do Auto-Ostrobramska i tam już z tym żadnego problemu nie mieli. Naprawili i samochód już od 4 lat jeździ a z naprawą wszystko ok.
Tak więc Gołembiewscy mają na mój gust trochę zbyt zachowawcze i zbyt ostrożne podejście.
W każdym bądź razie to co mogę na pewno ocenić to:
1) Obsługa klienta – bardzo miła i profesjonalna. Zdecydowanie na plus.
2) Na minus – każą Ci podpisywać jakieś dziwne lojalki, że jak finalnie nie będziesz robić u nich auta, to masz ponosić jakieś koszty (pokrywające niby koszty wstępnej diagnozy). Inne warsztaty tego nie robią – pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Na szczęście, w przypadku takim jak mój (czyli w przypadku jak zakład sam zrezygnował z naprawy), to nie dochodzą z tego tytułu żadnych roszczeń.
3) Potwierdzam, że sami nie naprawiają samochodów. Jeszcze w trakcie wstępnej rozmowy Pan obsługujący mnie potwierdził, że wszystkie samochody wywożą na lawecie do Białegostoku na naprawę.
- Od: 20 lis 2013, 11:59
- Posty: 16
- Auto: Mazda 6, 2003r, Diesel, 2.0, 136KM, kombi
Trzy tygodnie temu miałem małą stłuczkę, pęknięty tylny zderzak. Naprawę robiłem u Gołembiewskich w Warszawie na Wincentego – bezgotówkowo, z dobrym ubezpieczeniem z mojej strony. W dniu przekazania samochodu, jako samochód zastępczy czekała na mnie Mazda CX 3 w wersji Passion ze wszystkimi możliwymi bajerami (jeżdżę Mazdą 3 w wersji Energy). Zderzak wymieniono, kolor (soul red) pasuje idealnie. Obsługa miła, bardzo pomocna, zawsze pod telefonem. Zdecydowanie polecam.
Byłem w ASO:
GOŁEMBIEWSCY WARSZAWA
UL. ŚW. WINCENTEGO 92
2 razy (na 2 przeglądach) z Mazdą3. Generalnie byłem zadowolony. Umówilem się na kolejny przegląd po 65 tys km. Na moje pytanie o spodziewany koszt dostałem odpowiedz...ok. 1400zł. Czy moge prosić o informację co robicie na tym przeglacie? Za przeglad Hondy CRV w ASO Hondy po 85 tys km z wymianą klocków zapłaciłem 1200zł.
GOŁEMBIEWSCY WARSZAWA
UL. ŚW. WINCENTEGO 92
2 razy (na 2 przeglądach) z Mazdą3. Generalnie byłem zadowolony. Umówilem się na kolejny przegląd po 65 tys km. Na moje pytanie o spodziewany koszt dostałem odpowiedz...ok. 1400zł. Czy moge prosić o informację co robicie na tym przeglacie? Za przeglad Hondy CRV w ASO Hondy po 85 tys km z wymianą klocków zapłaciłem 1200zł.
- Od: 26 gru 2019, 21:29
- Posty: 2
Dzień dobry,
Bardzo proszę o bezpośredni kontakt z serwisem w sprawie tego zapytania. Nie mam żadnych informacji potrzebnych do udzielenia odpowiedzi, poza tym, że znany jest model i "przegląd po 65 tys. km" – takiego przeglądu nie ma w interwałach. Bardzo proszę o bezpośredni kontakt z serwisem, czy mailowy, czy telefoniczny – i co do złotówki otrzyma Pan wycenę z zakresem.
Serdecznie pozdrawiam,
Paweł Gołembiewski
Bardzo proszę o bezpośredni kontakt z serwisem w sprawie tego zapytania. Nie mam żadnych informacji potrzebnych do udzielenia odpowiedzi, poza tym, że znany jest model i "przegląd po 65 tys. km" – takiego przeglądu nie ma w interwałach. Bardzo proszę o bezpośredni kontakt z serwisem, czy mailowy, czy telefoniczny – i co do złotówki otrzyma Pan wycenę z zakresem.
Serdecznie pozdrawiam,
Paweł Gołembiewski
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy:
>> Zapraszam serdecznie :) <<
>> Zapraszam serdecznie :) <<
Byłem kilka dni temu u Gołembiewskich. I jest jak zwykle....wszystko (z wyjątkiem cen;–) ) na 6:–)
W ankicie od Mazdy napisałem:
"serwis GOŁEMBIEWSCY WARSZAWA to wzór świetnej obsługi klienta. Jazda do tego ASO jest przyjemnościa. Natomiast Mazda Polska to zupełna przeciwność. Mazda Polska powinna uczyć się obsługi klienta do Gołembiewskich"
Tak czy inaczej..jeżeli kupicie Mazdę to polecam jezdzic do tego seriwsu.
W ankicie od Mazdy napisałem:
"serwis GOŁEMBIEWSCY WARSZAWA to wzór świetnej obsługi klienta. Jazda do tego ASO jest przyjemnościa. Natomiast Mazda Polska to zupełna przeciwność. Mazda Polska powinna uczyć się obsługi klienta do Gołembiewskich"
Tak czy inaczej..jeżeli kupicie Mazdę to polecam jezdzic do tego seriwsu.
- Od: 26 gru 2019, 21:29
- Posty: 2
Wczoraj udało mi się bezkosztowo, w ramach tzw. gestu handlowego naprawić wkład lusterka lewego wraz z mechanizmem składania. Napisałem prośbę do Mazdy Polska powołując się na fakt, iż od nowości serwisuję autko w ASO Gołembiewscy oraz, że dwukrotnie miałem już je wymieniane i wyrażono na to zgodę. Mazda ma już szósty rok i się udało. Wielkie dzięki za pomoc w sprawie ASO Gołembiewscy w Warszawie.
Dziękują za bardzo pozytywne opinie.
Od razu spieszę z najnowszymi informacjami:
W ostatnim czasie wprowadziliśmy szereg usprawnień procedur, dzięki czemu czas oczekiwania na serwisu mechanicznego powinien być nieco krótszy.
Dodatkowo nasi Klienci coraz częściej korzystają z usługi door to door, czyli odbiór auta spod domu/pracy i dostarczenie po usłudze we wskazane miejsce.
W ramach usługi konserwacja podwozia – zabezpieczenie antykorozyjne samochodu, każda usługa aktualnie jest zakończona certyfikatem wykonania oraz jest objęta 5-letnią gwarancją. W praktyce zabezpieczenia wytrzymują o wiele więcej. Nie jest wymagane powtarzanie usługi ani po roku, ani po innym okresie. Wystarczy coroczny przegląd celem sprawdzenia, czy nie ma ubytków mechanicznych, np. od gałęzi, wjazdów do garażu lub innych możliwości mechanicznego zdarcia zabezpieczenia. W trakcie takiego corocznego przeglądu zabezpieczamy takie miejsca ubytków, dzięki czemu nasi Klienci cieszą się bardzo dobrym stanem podwozia swojego samochodu przez bardzo wiele lat.
Po uprzednim umówieniu wypożyczamy samochody zastępcze dla Klientów serwisu. Nie jest to żadna nowość, natomiast na pewno wiele osób zainteresuje fakt, że są to zupełnie nowe samochody. Miła okazja by przetestować najnowszy, aktualny model np. Mazdy 3 lub Mazdy CX-30.
Serdecznie zapraszam.
Dopisano 3 lis 2022, 10:37:
Cześć,
Lada moment zmieniamy ceny zabezpieczenia antykorozyjnego – idą do góry. Ostatni moment by zarezerwować sobie wykonanie prac w starych cenach
Warszawa +48 22 77 33 884
Białystok +48 85 74 74 371
Dobrego dnia, Paweł
Od razu spieszę z najnowszymi informacjami:
W ostatnim czasie wprowadziliśmy szereg usprawnień procedur, dzięki czemu czas oczekiwania na serwisu mechanicznego powinien być nieco krótszy.
Dodatkowo nasi Klienci coraz częściej korzystają z usługi door to door, czyli odbiór auta spod domu/pracy i dostarczenie po usłudze we wskazane miejsce.
W ramach usługi konserwacja podwozia – zabezpieczenie antykorozyjne samochodu, każda usługa aktualnie jest zakończona certyfikatem wykonania oraz jest objęta 5-letnią gwarancją. W praktyce zabezpieczenia wytrzymują o wiele więcej. Nie jest wymagane powtarzanie usługi ani po roku, ani po innym okresie. Wystarczy coroczny przegląd celem sprawdzenia, czy nie ma ubytków mechanicznych, np. od gałęzi, wjazdów do garażu lub innych możliwości mechanicznego zdarcia zabezpieczenia. W trakcie takiego corocznego przeglądu zabezpieczamy takie miejsca ubytków, dzięki czemu nasi Klienci cieszą się bardzo dobrym stanem podwozia swojego samochodu przez bardzo wiele lat.
Po uprzednim umówieniu wypożyczamy samochody zastępcze dla Klientów serwisu. Nie jest to żadna nowość, natomiast na pewno wiele osób zainteresuje fakt, że są to zupełnie nowe samochody. Miła okazja by przetestować najnowszy, aktualny model np. Mazdy 3 lub Mazdy CX-30.
Serdecznie zapraszam.
Dopisano 3 lis 2022, 10:37:
Cześć,
Lada moment zmieniamy ceny zabezpieczenia antykorozyjnego – idą do góry. Ostatni moment by zarezerwować sobie wykonanie prac w starych cenach
Warszawa +48 22 77 33 884
Białystok +48 85 74 74 371
Dobrego dnia, Paweł
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy:
>> Zapraszam serdecznie :) <<
>> Zapraszam serdecznie :) <<
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki