ASO Mazda – Łódź – Matsuoka Motor

Postprzez TomaszW1 » 5 lip 2012, 17:06

Witam! Zastanawiam się nad zakupem Mazdy z salonu Matsuoka w Łodzi. Chciałem poznać Wasze opinie nt tego dealera. Czy słyszeliście jakieś negatywy na jego temat? Czy raczej wydaje się być rzetelnym sprzedawcą? Mają do zaoferowania Mazdę 2, rok produkcji 2011 r, z rabatem ok 2000 zł , trzymaną "na zewnątrz" przez kilka miesięcy, prawdopodobnie stojącą bez odpalania silnika (ale tego nie mogę być pewien na 100%). Samochód niedawno (kwestia 1-2 tygodni) trafił do salonu. Egzemplarz wygląda ok, bez ewidentnych zarysowań czy różnic w odcieniach lakieru. Kołpaki leżą w samochodzie zamiast na kołach, podobno zdjęte na czas transportu by ich nie zarysowano. Czas odbioru samochodu po uzupełnieniu przez sprzedającego dokumentacji na jego temat, regulacji rachunku i dopełnienia wszystkich formalności związanych z rejestracją nie wcześniej niż za półtora tygodnia od momentu podjęcia decyzji o kupnie . Jestem laikiem jeśli chodzi o kupno samochodu " z salonu" i nie do końca jestem pewien czy tak to wszystko ma wyglądać, dlatego przedstawiam Wam moje wątpliwości. Z góry dzięki za odpowiedź!
TomaszW1
 

Postprzez rafson7 » 16 gru 2012, 12:08

Ja również nie polecam Matsuoki Łódź.
Ostatnio sam wymieniłem sobie filtr paliwa i okazało się że jak oni wymieniali to wstawili fordowski zamiennik a skasowali jak za oryginalny.
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 20:25
Posty: 13
Skąd: Piotrków Tryb
Auto: Mazda 3 MZ-CD
exclusive '08

Postprzez Lantis 89 » 17 gru 2012, 15:46

rafson7 napisał(a):Ja również nie polecam Matsuoki Łódź.
Ostatnio sam wymieniłem sobie filtr paliwa i okazało się że jak oni wymieniali to wstawili fordowski zamiennik a skasowali jak za oryginalny.


To ja Cie kolego uświadomię ze bardzo dużo części jest wspólnych ford-mazda,mazda-ford ;)
Lantis 89
 

Postprzez rafson7 » 18 gru 2012, 22:38

Lantis 89 napisał(a):
rafson7 napisał(a):Ja również nie polecam Matsuoki Łódź.
Ostatnio sam wymieniłem sobie filtr paliwa i okazało się że jak oni wymieniali to wstawili fordowski zamiennik a skasowali jak za oryginalny.


To ja Cie kolego uświadomię ze bardzo dużo części jest wspólnych ford-mazda,mazda-ford ;)

Doskonale o tym wiem.

Tyle że filtr forda jest o 100 PLN-ów tańszy od oryginalnego a jeżeli oni zapewniają że wstawiają oryginalne części za które też płacę to takowe części powinny się w moim aucie znaleźć <czytaj> .
a nie tak że ja płacę za oryginalne a mam zamienniki <snajper> wstawiane
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 20:25
Posty: 13
Skąd: Piotrków Tryb
Auto: Mazda 3 MZ-CD
exclusive '08

Postprzez ROBERT2901 » 24 sty 2013, 11:15

O tej ASO zostało już dużo napisane, ale ja dorzucę coś od siebie . Wybrałem sie po moja mazdę dość spory kawałek a że nie miałem żadnego zaufanego mechanika w okolicy postanowiłem wykonać przegląd przed sprzedażowy w tym właśnie serwisie . Przegląd taki z reguły trwa 2 godziny mój trwał około godziny i powiem szczerze że wiedziałem tyle o tym aucie po przeglądzie co przed , Przyszedł Szef położył kilka wydruków i skasował 400 zł za przegląd . Dowiedziałem się że mam opony do wymiany i klimatyzację do odgrzybienia <jupi> , no brawo jak na Autoryzowana stacje obsługi to całkiem nieźle. Może bym nie był tak wkurzony gdybym nie pojechał po 5 dniach na wymianę filtrów i płynów do ASO w Szczecinie przy ulicy Madalińskiego , i jakiez było moje zdziwienie jak wyszedł Pan pokazał specyfikację co będzie robione czyli jednak można jak sie chce <spoko> . Po dwu godzinnym przeglądzie okazało się że akumulator jest nie od tego auta , jest za mały tutaj ukłon w stronę handlarzy ze Zduńskiej Woli chłopaki swoje muszą zarobic prawda akumulator wymieniony , opony łyse ale oczywiście na takich byl w Niemczech :D szkoda tylko że opony miały od wewnątrz polskie opisy z wulkanizacji mam nadzieję że chociaż stan licznika jest ok Więc za to chłopaki dla was <dupa> . Wracając do przeglądu akumulator do wymiany , pęknięty amortyzator, do wymiany dwie tulejki na wahaczach , do wymiany świece , oraz płyn chlodniczy . To chyba za wyłapanie takich usterek zapłaciłem te 400 zł a nie za stwierdzenie że opony sa do wymiany . Więc dla mnie ASO Łódź nie do polecenia , utopione 400 zł . Pytanie teraz ile osób kupiło od handlarzy z okolicy autko które przeszło tak dokładny przegląd .
ROBERT2901
 

Postprzez lukaszm » 24 sty 2013, 11:36

:) nie wiesz że nie kupuje się Mazd w polskich autokomisach :) to ASO to porażka :/ jak zamawiałem sportowy tłumik to pudełko musieli porozwalać zęby sobie pooglądać bo takie tłumika za 160zł nie kupili
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 20:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez Wojtek9999 » 8 maja 2013, 14:05

Witam, jestem na tym forum nowy. Jednak uzytkuje Mazde 3 od dwoch lat. Z samochodu jestem zadowolony, kupilem go w Lodzi w salonie Matsuoka, serwisuje je wlasnie tu. I tu trzeba sie zatrzymac i powiedziec ze serwis jest do kitu. Walcze z samochodem od dwoch lat w tym serwisie z klimatyzacja ktora poprostu smierdzi. Wymieniaja filtr kabinowy odgrzybiaja itd. Jest dobrze miesiac i ciagle to samo a kierownik serwisu mowi ze nic nie czuje a sprod grzybiczy jak jasna cholera. Kierownik serwisu mowi ze kazdy inaczej odczowa zapacgy, takie tam slodkie pierdzenie....
Kompletnie nie polecam serwisu ..
Wojtek9999
 

Postprzez vinimarini » 14 maja 2013, 08:16

Witam, korzystałam z serwisu speed, na Pabianickiej... Pan Kierownik lemur – profeska i do tego bardzo pomocy i nawet żartem jakimś rzuci ;p, polecam!!! ;–)

p.s. serwis matsuoka jest dobry ale dla bogaczy.... z nową mazdą (bo się w nich nic nie psuje) ja mam średnie doświadczenie, wkurza mnie udawanie że się wie, jak się nie wie,,,,.

pozdrawiam posiadaczy Mazdy 3 <rotfl>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 lis 2012, 20:23
Posty: 11
Auto: mazda 3 2.0 sedan 2004

Postprzez konrado83 » 1 lip 2013, 10:33

rafson7 napisał(a):Ja również nie polecam Matsuoki Łódź.
Ostatnio sam wymieniłem sobie filtr paliwa i okazało się że jak oni wymieniali to wstawili fordowski zamiennik a skasowali jak za oryginalny.



Byłem ze swoim autem dwa czy trzy razy u Matsuoki w Łodzi i zawsze wszystko stykało. Przykro mi że masz złe doświadczenia i w sumie się troche dziwię, bo ja i moi kumple (którzy też tam naprawiają auta) nie narzekamy, nigdy nie odstawili nam fuszerki.
Początkujący
 
Od: 1 lip 2013, 10:31
Posty: 4
Auto: Mazda6 z silnikiem Diesla SKYACTIV-D

Postprzez Mariolla » 26 sie 2013, 13:30

W styczniu 2012 roku zdecydowałam się zakupić w Salonie Matsuoka Motor przy ul. 3-go Maja w Łodzi Mazdę 2 z poprzedniego rocznika w kredycie 50/50. Kierowałam się tym, że wcześniej miałam przez kilkanaście lat Toyotę Starlet z ostatniego rocznika produkcji i byłam nią zachwycona. Wobec faktu, że potrzebowałam małego samochodu do jazdy po mieście a modele Toyoty w tym zakresie nie bardzo mi się podobały a chciałam "japończyka" skusiłam się na mazdę 2. Na początku wszystko było super, samochód nowy z klimatyzacją, której wcześniej nie miałam. W salonie zaproponowano mi też wyręczenie mnie w obowiązkowym (z racji zaciągniętego w banku Santander kredytu) wysłaniu odebranej z wydziału komunikacji karty pojazdu. Kartę zaniosłam w najszybszym możliwym terminie do Salonu. Przy mnie karta została włożona do Koperty przeznaczonej do wysyłki kurierskiej. Otrzymałam również z inicjatywy Pani prowadzącej salon kserokopię głównych stron. Czar prysł po dwóch miesiącach. Bank zaczął przesyłać mi upomnienia z naliczaniem obligatoryjnej kary finansowej (zresztą zgodnie z umową – 25zł za każdy tydzień zwłoki w przekazaniu karty). Zadzwoniłam do salonu z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Dowiedziałam się, że to zdarzało się już wcześniej i tym razem na pewno też tak będzie. Wkrótce czar ponownie prysł, bo karta jednak nie dotarła i bank przysłał mi kolejne upomnienie. Na mój kolejny monit w salonie dowiedziałam się, że niestety salon nie posiada żadnego dowodu na to, że moja karta została wysłana do Banku. Jest tylko jedna opcja, żeby Bank darował mi wszystkie kary: muszę wyrobić sobie wtórnik karty (przedstawiono mi wariant niewysokich kosztów rzędu 20-30zł). Załatwiłam sprawę w tym samym dniu. Natomiast w dniu, w którym odebrałam wtórnik dostałam z salonu telefon z zapytaniem czy już rozpoczęłam tą procedurę, bo karta się znalazła. Próbowałam coś odkręcić w wydziale komunikacji ale to nie było możliwe. Postraszono mnie również, że pojazd może posiadać tylko jedną kartę pojazdu (tę ostatnią), w związku z tym tą odnalezioną muszę niezwłocznie zwrócić do wydziału komunikacji. Wówczas skontaktowałam się z bankiem z prośbą o odesłanie mi tej karty oryginalnej, żebym mogła dopełnić formalności. Tam zaś dowiedziałam się, że żadna karta do banku nie dotarła i wysokość kary systematycznie rośnie. No cóż zostałam znów wprowadzona w błąd. To tyle o karcie. W tym roku przytrafiła mi się w dniu 23.07. stłuczka. Samochód ostawiłam do naprawy bezgotówkowej. Szef części blacharskiej przyjął mnie bardzo miło i samochód został naprawiony bardzo ładnie – nie różnił się od nowego. Nazajutrz pojechałam nad morze. Jakież było moje zdziwienie, gdy jadąc Autostradą A 1 chciałam wyczyścić sobie szyby korzystając ze spryskiwacza atu pusto. Byłam pewna, że dzień przed stłuczką napełniałam zbiornik do pełna. Uznałam, że może podczas naprawy coś musiało być rozkręcane i płyn został wylany. Na najbliższej stacji dolałam płynu do pełna, wyczyściłam też na stacji szybę. Zadowolenie moje trwało krótko, gdyż następna próba spryskania szyb już była nieudana. Na kolejnej stacji benzynowej sprawdziłam, że wlewany płyn wycieka pod samochód. No cóż to mogło się przydarzyć w każdym warsztacie, jesteśmy tylko ludźmi. Wróciłam do domu i zatelefonowałam do serwisu z reklamacją naprawy. I tu spotkało mnie największe rozczarowanie. Termin zobaczenia "co tam się w ogóle dzieje" wyznaczono mi za ..... 8 dni. To na razie tyle mojego pamiętnika. Gdyby tak cofnąć czas na pewno kupiłabym Toyotę niezależnie od tego, że mi się nie podobały wizualnie.
Mariolla
 

Postprzez Bo_Lo » 26 sie 2013, 17:43

Dlaczego??takie uchybienia w obsłudze mogą i zdarzają sie w salonach każdej marki. Łącznie z toyotą;–)
Po tym co widzialem w turbo kamera ,to takie cos to pikus prze pani;–)
Co nie zmienia faktu że nie powinno mieć miejsca.

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez arjot » 26 sie 2013, 17:51

Dobrze, że to opisałaś, jednak nie wiń marki a salon w którym kupilaś samochód i zalatwialaś formalności i naprawę.
Myślę, że nie ma co się zastanawiać i po prostu zmień serwis. Szkoda nerwów na ignorantow nie przykladających się do pracy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 15:33
Posty: 817 (3/14)
Skąd: Warszawa/Kabaty
Auto: Jest :MX-5 NBfl Memories III '05
Była: 3 BK Z6 sedan

Postprzez NIKO 40 » 15 gru 2013, 21:43

Ja znam chłopaków z Matsuoka i szczerze macie racje nie tylko dlatego że jestem dla nich konkurencją bo naprawiam Mazdę od 15 lat lecz tak jak kolega napisał wcześniej że jest to serwis dla bogaczy.
Oni nie potrafią niczego naprawić tylko wymieniają na nowe i to za cenę że kopara opada.

Przykład przyjechał do mnie ostatnio klient któremu uszkodził się w M6 2.0 RF5C czujnik-zawór na listwie wtrysków.
Otóż w serwisie Matsuoka Motors panowie "Mechanicy" powiedzieli że trzeba wymienić całą listwę która kosztuje bagatela 4550zł gdyż sam zawór nie występuje.
Zawór kosztował 350zł i jest wymienny i kolejny zadowolony klient.

Takie to pojęcie ma serwis Matsuoka.

Pozdrawiam wszystkich
W razie potrzeby kontakt do mnie w Poradniku .
Zapraszam
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2013, 11:11
Posty: 47 (0/5)

Postprzez Karol87 » 1 lut 2014, 16:10

Witam

Tak sobie czytam te opinie i zastanawiam się gdzie jest administrator zwłaszcza że niektórzy się przyznają że są konkurencją ciekawe ile z tych opinii jest wyssanych z palca. Ale ja jako właściciel pięciu mazdy wszystkie serwisowane w matsuoce nie mogę złego słowa powiedzieć. Co do ceny zawsze mogło by być taniej(ale proponują zamiennik nie jesteśmy skazani zawsze na oryginał) specjalistyczne komputery i narzędzia trzeba za coś kupować, a głównymi sponsorami jak zawsze jesteśmy My klienci którzy później z tych urządzeń korzystają np. łożyska nie zbijają młotkiem i flexem w godzinę ( co widziałem w tych tanich warsztatach) tylko ściągaczem w 5 min.
Co do osoby która chciała kupić oryginalny mazdowski filtr paliwa do 1,6diesla życzę powodzenia szukałem występuje tylko Forda z naklejka mazdy i kosztuje tyle samo na brzezińskiej w fordzie co w maździe. Podsumowując mą wypowiedź serwis jak najbardziej ok ma swoje wady i zalety. Wszędzie pracują tylko ludzie którzy mogą mieć lepszy lub gorszy dzień i nie zawsze wszytko zauważyć. Na plus jest również że nikt nie napisał wcześniej że np za coś wzieli pieniądze i nie naprawili lub rachunek był wyższy niż się spodziewali. Zapraszam do serwisu merca i bmw zobaczcie jakie tam są stawki za naprawę. Jeśli chodzi o matsuokę poprosić o kartę lojalnościową rabatowa negocjować ceny i nie bać sie ASO które często jest tańsze niż np allegro, lub piata wizyta w warsztacie który nie ma pojęcia o Madziach.
Karol87
 

Postprzez Janusz626 » 18 lut 2014, 17:52

Byłem w tym serwisie parę miesięcy temu, rzecz prosta kalibracja wtryskiwaczy.Telefon wykonalem, i usłyszałem ze ok i będzie kosztować x PLN. Zaplacilem jedną roboczogodzine minus 15%upustu, autko wyliczone z klekotu wtrysków i było fajnie. Po 3tygodniach silnik zaczął strasznie klekotac znowu, wiec telefon do tegoż serwisu i po 2godzinach juz bylem na miejscu. Wielkie było moje zdziwienie jak usłyszałem kwote dwa razy większą niż za pierwszym razem, upomnialem się, ze nie bardzo jestem chętny do tak wysokiej zapłaty biorąc pod uwagę ze z zegarkiem w ręku auto na warsztacie ogrzewalo się z zamkniętymi drzwiami bez podłączonego żadnego sprzętu aż 25minut ! Wiec jak drugi raz się upomnialem to dostałem upust.... hmmm z rachunku matematycznego wychodzi 2x 1 roboczogodzina, minus jakieś około 21.45% upustu za jedna roboczogodzine. W sumie tak zaplacilem wiecej za te sama prace.... nie wiem o co chodzi, może o ciśnienie atmosferyczne ? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 15:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Werewolf » 4 wrz 2014, 19:52

Czy ja dobrze patrzę? Ludzie hejtują Matsu bo ktoś zna kogoś z konkurencji, kto inny sam jest konkurencją, itd. Dobre sobie. To takie bardzo polskie – ktoś ma autoryzacje Mazdy to trzeba mu dokopać, napluć i przyklepać z góry...
Ja o serwisie się uczciwie nie wypowiem – póki co nie korzystałm. Natomiast... Brałem od nich nowe auto i jako diler – nienagannie. Nie tylko sprzedają auta ale też się znają na nich – co nie jest wcale standardem w salonach samochodowych. Sam jestem handlowcem i cwaniaka poznam na kilometr.

A to co tutaj niektórzy robią to tzw. czarny PR. I nawet nie próbują się kryć. Słabe.
Początkujący
 
Od: 2 wrz 2014, 19:20
Posty: 8
Auto: Mazda 6 2.3 MZR 175 KM

Postprzez posiadaczmazdy62015r » 3 kwi 2017, 18:02

Witam,
Chciałabym podzielić się ze wszystkimi doświadczeniami jakie mam z serwisem Matsuoka. Niestety nie polecam nikomu tego serwisu!!!
Zakupiona mazda 6 w maju 2016 roku w listopadzie musiała wrócić do serwisu aby dokonać reklamacji felg. Mazda wymieniła 3 zamiast 4 felg pomimo, iż wiadomo było, że czwarta felga ulegnie zniszczeniu także bo fabryka zle je wyprodukowała. Niestety słynna filozofia mazdy zakłada, że aby zreklamować felgę musi ona być na samochodzie. Ja nie mam czasu aby jeżdzić ciągle do serwisu. Nie polecam salonu w Łodzi. Dzwoniąc do salony mazdy w Lublinie poinformowano mnie, iż felgi moża przwieść ze sobą lecz w mazdzie w Łódzi powiedziano mi, iż musze wrócic do nich z założonym kompletem opon( skaza pojawiła się na oponach letnich a na samochodzi nadal były założone opony zimowe) a więc specjalnie trzeba było zakładać opony letnie aby mogli dokonać zdjecia. w sumie aby zreklamować 4 felgi trzeba by było jezdzić do serwisu 6 razy co jest po prostu śmieszne, Jest to brak szacunku dla czasu klienta. Wszystko jest super kiedy jedzie się zakupić samochód lecz kiedy cos zaczyna się dziać juz nie jest tak pięknie.
posiadaczmazdy62015r
 

Postprzez xMisiek » 28 sty 2018, 01:49

Jak obecnie wygląda sytuacja z tym ASO? Planuję zawieźć tam swój samochód na początku lutego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2017, 17:53
Posty: 67 (32/5)
Auto: Mazda CX-3 1.5 Sky-D 105 KM 6MT, SkyPassion + pakiet safety – 2015r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki