Mechanika, Elektryka, Blacharstwo – Poznań – Auto Wache

Auto-Wache Autoryzowany Dealer Mitsubishi
Rolna 29, Baranowo
Godziny Otwarcia Salonu:
Poniedziałek – Piątek : 8:00 – 18:00
Sobota: 8:00 – 14:00
Niedziela: Nieczynne
Kontakt do salonu:
tel.: +48 (0-61) 816-23-23 wew. 105, 106, 116, 101
fax.: +48 (0-61) 816-23-24
mob.: +48 0-722-394-298
adres e-mail: mitsubishi@wache.com.pl
http://mitsubishi.wache.com.pl/
Witam Szanowni Koledzy,
A więc odnośnie tematu, dealer Mazdy > Auto Wache znajdujący się na trasie na świecko pod Poznaniem, jest miejscem nie bliskim wszystkim ludziom poważnie ceniącym sobie usługi serwisowe czy też handlowe.
Jako fan innej marki i tak jak wy czlonek clubu podobnego jak ten, oraz fan mazdy, chcę się podzielić zdaniem na temat tej firmy. Przede wszystkim byłem bardzo blisko tej całej farsy nazwanym dealerem. Tzn. byłem pracownikiem PRZYJETYM NA "CZARNO" BEZ UMOWY na stanowisku sprzedawca samochodow marki Mazda.
Skupiajac sie na serwisie, niestety wielokrotnie sam musialem znosic sytacje przez niekompetentych pracowinkow tej firmy. Przede wszystkim zero profesjonalizmu, zero mechanikow z wiedzą odpowiednia na ASO, kiedy ja pracowalem czyli okres od maja do konca sierpnia, pracował JEDEN MECHANIK który miał wiedze i umiejetnosci, reszta to zwykli mechanicy o roznym poziomie ale nie na poziom ASO, to jesli chodzi o mechanike, co do blacharki elektroniki lakierni, to roznie bywalo, ale ogolnie calosc uslug to jedna wielka kpinia, przykladow moglbym tu wymieniac w nieskoczonosc, np:
– klient kupuje nowe auto, przyjezdza na odbior okazuje sie ze nie wiadomo skad sie wzielo wgniecenie, klient rzada wymieny czesci na orygnalna i daja na to wyznaczony czas, co robi AUTO WACHE po rozkazie EWY WACHE, szpachlujemy lakierujemy i oddajemy. Na szczescie to nie byl moj klient bo ciezko mi bylo mu nie powiedziec o tej sytacji, na szczecie klient byl cenionym prawnikiem i kazal sprawdzic poziom grubosci lakieru, i z tego sam sie dowiedzial ze firma zamiast wymienic czesc w nowym samochodzie to sobie zaszpachlowala i gitara. Klient poszedl do p. Ewy Wache przedstawiajac ta sytuacje a ta go zaczela wyzywac. Na szczescie nie zostawil tej sprawy, ale o tym za chwile.
Co do struktur salonu serwisu nie ma zadnych, serwis jest tak chaotycznym oddzialem gdzie cos zalatwic , a zrobic cos dobrze, a nie kosztem klienta to rzadkosc. Ogolnie wszystko opiera sie by jak najmniej wlozyc a klient za duzo i tak nie wie, a korzysc byla wieksza. Tak to dziala, praca na [tiiit] to dobre okreslenie.
Tragiczny przyklad klienta ktory kupil nowa mazde 6 za 90 tysiecy zlotych i do tego zakupil usluge serwisowa w postaci haka holowniczego za 2000 tysiace zlotych. A pracownicy wycieli mu dziure w zderzaku jeszcze nie srodku, w ogole tej dziury nie oszlifowali normalne wiory byly, i tak mu to oddali.... wygladalo to tragicznie, klient zarzadal na przegladzie wymiany zderzaka. ciekawe co zrobia...
Jesli chodzi o salon, to funkcjonowal lepiej dlatego ze w 3 osoby angazowalismy sie, ale nie ktoryczh rzeczy nie moglismy przeskoczyc, gdyz bylo nas 3, a przez polowe czasu 2 na 2 salony, kpina, prosze odwiedzic nromalny salon , 15 biurek, kazdy cos innego robi ta od kredytow ten od leasingow, ta od ubiezpieczen, asytentka od rejestracji i kawy dla klientow itd... my niestety pelnilismy te wszystkie funkcje...! smiech na sali... ten salon! do tego traktowanie przez p. WACHOWĄ! dlatego postanowilismy odejsc caly salon, nasza 3, my dwaj sprzedawcy i nasz kierownik odeszlismy w jednym czasie, z dnia na dzien, gdyz p. WACHE to tak nie uczciwa osoba ze pracowalismy na czarno, gdyz nie moglismy sie doprosic umowy o prace!
Jesli chodzi o tą sytuacje która opisałem ze szpachlowaniem, takie sytacje sie powtarzaly, dlatego nie chcielismy brac udzialu w tak nieczystych zagraniach rozumiecie??? ale grupa klientow , w tym ten klient prawnik, zlozyli skargi do centrali w JAPONII i dostali odpowiedz ze zwerfikuje te sygnaly a EWIE WACHE grozi odebranie sieci serwisowej wszystkich japonskich marek SUZUKI MITSHU i MAZDA! oby tak bylo. bo na prawde to jest jedna wielka kpina!
dziekuje za poswiecenie czasu i przeczytanie tego tekstu, tak jak pisalem, jestem pasjonata, i jako czlonek innych klubow solidarizuje sie z wami i ostrzegam przed tym dealerem. Na koniec moge wam powiedziec ze macie wspaniale samochody, ja przez 3 miesiace poznalem Mazde i tez postanowilem ze kiedys w zyciu bede musial kupic samochod tej marki. a w MAZDIE 6 2,0 MZR sie zakochalem, ujezdzajac ją codziennie na naszym odcinku specjalnym gdzie jezdzilismy z klientami... tego mi brakuje wymysliem z kumplem trase pelna zakretow lukow, same boczne waskie uliczki i zawsze tam testowalismy mazdy, teraz tego juz tam na pewno nie ma, ludzie sie zmienili... i w ogole... ja sie ciesze ze nie pracuje u AUTO WACHE
pozdrowienia od Alfaholików
Rolna 29, Baranowo
Godziny Otwarcia Salonu:
Poniedziałek – Piątek : 8:00 – 18:00
Sobota: 8:00 – 14:00
Niedziela: Nieczynne
Kontakt do salonu:
tel.: +48 (0-61) 816-23-23 wew. 105, 106, 116, 101
fax.: +48 (0-61) 816-23-24
mob.: +48 0-722-394-298
adres e-mail: mitsubishi@wache.com.pl
http://mitsubishi.wache.com.pl/
Witam Szanowni Koledzy,
A więc odnośnie tematu, dealer Mazdy > Auto Wache znajdujący się na trasie na świecko pod Poznaniem, jest miejscem nie bliskim wszystkim ludziom poważnie ceniącym sobie usługi serwisowe czy też handlowe.
Jako fan innej marki i tak jak wy czlonek clubu podobnego jak ten, oraz fan mazdy, chcę się podzielić zdaniem na temat tej firmy. Przede wszystkim byłem bardzo blisko tej całej farsy nazwanym dealerem. Tzn. byłem pracownikiem PRZYJETYM NA "CZARNO" BEZ UMOWY na stanowisku sprzedawca samochodow marki Mazda.
Skupiajac sie na serwisie, niestety wielokrotnie sam musialem znosic sytacje przez niekompetentych pracowinkow tej firmy. Przede wszystkim zero profesjonalizmu, zero mechanikow z wiedzą odpowiednia na ASO, kiedy ja pracowalem czyli okres od maja do konca sierpnia, pracował JEDEN MECHANIK który miał wiedze i umiejetnosci, reszta to zwykli mechanicy o roznym poziomie ale nie na poziom ASO, to jesli chodzi o mechanike, co do blacharki elektroniki lakierni, to roznie bywalo, ale ogolnie calosc uslug to jedna wielka kpinia, przykladow moglbym tu wymieniac w nieskoczonosc, np:
– klient kupuje nowe auto, przyjezdza na odbior okazuje sie ze nie wiadomo skad sie wzielo wgniecenie, klient rzada wymieny czesci na orygnalna i daja na to wyznaczony czas, co robi AUTO WACHE po rozkazie EWY WACHE, szpachlujemy lakierujemy i oddajemy. Na szczescie to nie byl moj klient bo ciezko mi bylo mu nie powiedziec o tej sytacji, na szczecie klient byl cenionym prawnikiem i kazal sprawdzic poziom grubosci lakieru, i z tego sam sie dowiedzial ze firma zamiast wymienic czesc w nowym samochodzie to sobie zaszpachlowala i gitara. Klient poszedl do p. Ewy Wache przedstawiajac ta sytuacje a ta go zaczela wyzywac. Na szczescie nie zostawil tej sprawy, ale o tym za chwile.
Co do struktur salonu serwisu nie ma zadnych, serwis jest tak chaotycznym oddzialem gdzie cos zalatwic , a zrobic cos dobrze, a nie kosztem klienta to rzadkosc. Ogolnie wszystko opiera sie by jak najmniej wlozyc a klient za duzo i tak nie wie, a korzysc byla wieksza. Tak to dziala, praca na [tiiit] to dobre okreslenie.
Tragiczny przyklad klienta ktory kupil nowa mazde 6 za 90 tysiecy zlotych i do tego zakupil usluge serwisowa w postaci haka holowniczego za 2000 tysiace zlotych. A pracownicy wycieli mu dziure w zderzaku jeszcze nie srodku, w ogole tej dziury nie oszlifowali normalne wiory byly, i tak mu to oddali.... wygladalo to tragicznie, klient zarzadal na przegladzie wymiany zderzaka. ciekawe co zrobia...
Jesli chodzi o salon, to funkcjonowal lepiej dlatego ze w 3 osoby angazowalismy sie, ale nie ktoryczh rzeczy nie moglismy przeskoczyc, gdyz bylo nas 3, a przez polowe czasu 2 na 2 salony, kpina, prosze odwiedzic nromalny salon , 15 biurek, kazdy cos innego robi ta od kredytow ten od leasingow, ta od ubiezpieczen, asytentka od rejestracji i kawy dla klientow itd... my niestety pelnilismy te wszystkie funkcje...! smiech na sali... ten salon! do tego traktowanie przez p. WACHOWĄ! dlatego postanowilismy odejsc caly salon, nasza 3, my dwaj sprzedawcy i nasz kierownik odeszlismy w jednym czasie, z dnia na dzien, gdyz p. WACHE to tak nie uczciwa osoba ze pracowalismy na czarno, gdyz nie moglismy sie doprosic umowy o prace!
Jesli chodzi o tą sytuacje która opisałem ze szpachlowaniem, takie sytacje sie powtarzaly, dlatego nie chcielismy brac udzialu w tak nieczystych zagraniach rozumiecie??? ale grupa klientow , w tym ten klient prawnik, zlozyli skargi do centrali w JAPONII i dostali odpowiedz ze zwerfikuje te sygnaly a EWIE WACHE grozi odebranie sieci serwisowej wszystkich japonskich marek SUZUKI MITSHU i MAZDA! oby tak bylo. bo na prawde to jest jedna wielka kpina!
dziekuje za poswiecenie czasu i przeczytanie tego tekstu, tak jak pisalem, jestem pasjonata, i jako czlonek innych klubow solidarizuje sie z wami i ostrzegam przed tym dealerem. Na koniec moge wam powiedziec ze macie wspaniale samochody, ja przez 3 miesiace poznalem Mazde i tez postanowilem ze kiedys w zyciu bede musial kupic samochod tej marki. a w MAZDIE 6 2,0 MZR sie zakochalem, ujezdzajac ją codziennie na naszym odcinku specjalnym gdzie jezdzilismy z klientami... tego mi brakuje wymysliem z kumplem trase pelna zakretow lukow, same boczne waskie uliczki i zawsze tam testowalismy mazdy, teraz tego juz tam na pewno nie ma, ludzie sie zmienili... i w ogole... ja sie ciesze ze nie pracuje u AUTO WACHE
pozdrowienia od Alfaholików