Mechanika, Elektryka, Blacharstwo – Poznań – Auto Wache
A wiec dobrze zawsze jeżdziłem ze swoimi Mazdami na ulice Inowrocławską 1 w Bydgoszczy -wcześniej do Osielska, nawet jak serwis prowadził pan J.Turowski, a pozniej pan Andrzej i naprawde zawsze byłem zadowolony I niestety zrobiłem bład ,że pojechałem do Poznania na przegląd okresowy ,poprostu było po drodze.Przyjęto mnie w formie "co pan tu chce panie",niewiedza człowieka na obsłudze klienta ,a także mechaników zaszokowała mnie .Cieszyłem się jak opuszczałem ten serwis po "przeglądzie" i pomyslałem sobie "jakiś stary taki głupi"-jezdziłem i jeżdzę do Bydgoszczy i zawsze byłem zadowolony,tak jest do dziś -zarówno z obsługi jak i wiedzy pracowników tego serwisu -więc po co szęścia szukać gdzie indziej i tyle.Wiem jedno nikt mnie nie zobaczy z moja Mazdą w Ponaniu.
- Od: 28 sty 2009, 14:27
- Posty: 7
- Skąd: Bydgoszcz/Fordon
Yooziu napisał(a):problem w tym ze nie rozchodzi sie niestety tylko o ASO mazdy (tzn w tym temacie akurat tak) ale generalnie o rozne ASO u nas w kraju.
Yooziu napisał(a): generalnie w salonach powinni sobie wywiesic kartke – "po odejsciu od kasy klienta mamy w d..."
Nie do końca. W swoim życiu miałem do czynienia z kilkunastoma ASO w całej PL i nigdzie nie spotkałem się z takim chamstwem jak w Maździe. Fakt – dotyczy to tylko jednego ASO Mazdy, w innym obsługa jest już na całkiem innym poziomie. Ale fakt, faktem – że po skardze do Mazda Polska dostałem odpowiedź że wg. nich wszystko było OK. Po prostu – idą w ilość, a nie jakość. Ciekawe co zrobią z Wache, jeśli poszło do Japonii, to może ich przykładnie ukarzą, żeby nie było że wszystko w PL wolno, bo AZ-Auto chociaż zniszczyło samochód to nie poniosło żadnych konsekwencji.
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
mr_t, przykro mi z powodu pomyłki, jaką był zakup Mazdy w Twoim życiu, ale stonuj z generalizacją w swoich wypowiedziach, ponieważ mogę opowiedzieć Ci takie historie o ASO innych marek (europejskich i japońskich), że te kilka w kółko wałkowanych przypadków z Mazdy naprawdę wymięka. Kiedyś wydawało mi się, że to rola spuścizny po komunie i prywatnych ciułaczy, ale po wielu doświadczeniach śmiało mogę stwierdzić – nie ma reguły.
Rolą importera jest dbać odgórnie o jakość i wizerunek, ale są pewne granice przejmowania odpowiedzialności za produkt oraz arytmetyka ilości zadowolonych klientów. Żeby nie było, mnie też kiedyś w białostockim Księżynie – za czasów jeszcze, gdy był to broker – zepsuto samochód przez ignorancję serwisantów, ale nie był to powód do wojny, tylko nauczka dla mnie i dla nich. Ubolewam, że nasze forum – a szczęście, że się tak prężnie rozwija – staje się pożywką dla informacji rodem z "Faktu". Podobnie jak z usterkami w dziale Warsztatowym, nikt tu nie przybiega codziennie meldować o przeglądach zakończonych sukcesem.
Lech Safian, sondując Twoje dotychczasowe posty śmiem stwierdzić, że zarejestrowałeś się tutaj w celu kryptoreklamy serwisu w Bydgoszczy i uprzedzam, że kolejne podobne posty będą skutecznie usuwane – nie podajesz w nich konkretów. Przypominam, że prosimy tu o relacjonowanie konkretnych przejść i względne ograniczenie emocji.
Rolą importera jest dbać odgórnie o jakość i wizerunek, ale są pewne granice przejmowania odpowiedzialności za produkt oraz arytmetyka ilości zadowolonych klientów. Żeby nie było, mnie też kiedyś w białostockim Księżynie – za czasów jeszcze, gdy był to broker – zepsuto samochód przez ignorancję serwisantów, ale nie był to powód do wojny, tylko nauczka dla mnie i dla nich. Ubolewam, że nasze forum – a szczęście, że się tak prężnie rozwija – staje się pożywką dla informacji rodem z "Faktu". Podobnie jak z usterkami w dziale Warsztatowym, nikt tu nie przybiega codziennie meldować o przeglądach zakończonych sukcesem.
Lech Safian, sondując Twoje dotychczasowe posty śmiem stwierdzić, że zarejestrowałeś się tutaj w celu kryptoreklamy serwisu w Bydgoszczy i uprzedzam, że kolejne podobne posty będą skutecznie usuwane – nie podajesz w nich konkretów. Przypominam, że prosimy tu o relacjonowanie konkretnych przejść i względne ograniczenie emocji.
Globy napisał(a): stonuj z generalizacją w swoich wypowiedziach, ponieważ mogę opowiedzieć Ci takie historie o ASO innych marek (europejskich i japońskich)
Nie generalizuje. Zwróć uwagę, że nie tylko podkreśliłem że zarzuty dotyczą 1 serwisu, ale zaraz po tym dopisałem że w innym wszystko jest OK. Teraz jeżdżę do Boronia DG i mi wszystko pasuje.
A że w innych markach też dają ciała – wiem, jedno z ASO Reni też mi podpadło, chociaż bardzo małą rzeczą. Problem w Maździe dla mnie jest to, że przedstawicielstwo na PL toleruje "wszystko". Moje problemy z ASO to pikuś i można je pominąć. Przypadek przemalowania samochodu bez wiedzy i zgody klienta, a tym bardziej potrzeby. ASO na to że kucharkom nie zawsze wyjdzie, a MMP że oni w sumie to nic nie mogą, bo to niezależna działalność jest.
Więc albo MMP ma fatalne umowy z dilerami – w co nie bardzo chce mi się wierzyć, albo umywają ręce, bo może mało ludzi się dowie o tym co i jak, sprawa przycichnie, a trzeba mieć "rozbudowaną" sieć serwisową.
A prawda jest taka – że gdyby moim 1 ASO był Boroń, to dziś miałbym całkowicie inne zdanie o marce niż mam. Liczy się tzw. pierwsze wrażenie. Może z biegiem czasu dzięki nim nabiorę więcej zaufania do marki, bo na razie to zraziłem się na tyle, że "wszędzie wietrzę podstęp".
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
Globy napisał(a):Lech Safian, sondując Twoje dotychczasowe posty śmiem stwierdzić, że zarejestrowałeś się tutaj w celu kryptoreklamy serwisu w Bydgoszczy i uprzedzam, że kolejne podobne posty będą skutecznie usuwane – nie podajesz w nich konkretów. Przypominam, że prosimy tu o relacjonowanie konkretnych przejść i względne ograniczenie emocji.
Dokładnie, ja bym pragnął aby osoby rzucające błotem choć podpisały się z imienia i nazwiska, skoro nie mają zamiaru uczestniczyć w życiu forum/klubu po za nieustannym dziamganiem. Tu patrz zwłaszcza mr_t, który w każdym wątku znajdzie jakąś dziurkę, by wkręcić haczyk i podwiesić się ze swoimi żalami. To jest kompletny bezsens.
Pozdor Myjk
Jacekm_ napisał(a):To może dać limit tak samo jak dla ogłoszeń, powyżej 30 postów?
Takie wypowiedzi powinny być jakoś potwierdzone – tyle się teraz czyta o marketingu szemranym.
Ciężko z tym walczyć
Jacekm_ napisał(a):Myjk, kiedy odpowiesz na moje PW
Hm... przecież odpisywałem buuu zaraz zbadam i odpiszę... Pardon.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):Tu patrz zwłaszcza mr_t, który w każdym wątku znajdzie jakąś dziurkę, by wkręcić haczyk i podwiesić się ze swoimi żalami. To jest kompletny bezsens.
A Ty za to co jakiś czas wyjeżdżasz do mnie z osobistymi wycieczkami, chociaż jakoś nie przypominam sobie żebyś miał kiedykolwiek rację. Tyle co ostatnio dyskutowaliśmy w innym wątku nt. sprzedawania uszkodzonych samochodów po naprawie jako nowych (dyskusja była ogólna – nie dotyczyła wprost Mazdy, ale tego że to się zdarza), a tu masz – przykład że takie coś może się nawet w Maździe zdarzyć. I nie jest to napisane przez jakiegoś klienta któremu się wydaje że być może jego samochód był łatany, ale przez osobę która to widziała pracując w salonie.
Chociaż dla Ciebie pewnie to mało wiarygodne, bo gdzie dowody, zdjęcia, pisma i cholera wie co jeszcze.
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
Jest światełko w tunelu. Właśnie usłyszałem, że Voyager Club otworzyło autoryzowany serwis Mazdy i reklamują się między innymi w Radiu Eska. Może to właśnie oni polepszą zdanie o ASO Mazdy. Oby tak było i tego życzę zarówno sobie jak i wam wszystkim.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Joshpl napisał(a):Jest światełko w tunelu. Właśnie usłyszałem, że Voyager Club otworzyło autoryzowany serwis Mazdy i reklamują się między innymi w Radiu Eska. Może to właśnie oni polepszą zdanie o ASO Mazdy. Oby tak było i tego życzę zarówno sobie jak i wam wszystkim.
ojojojoj świetna wiadomość!!
Dzięki za informacje o nowym serwisie. Muszę to sprawdzić. Szczeże powiem, że słucham też eski ale nic na ten temat nie słyszałem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ochrona i pielęgnacja lakieru DIAMONDBRITE oraz 4nano, reklama wizualna. Zapraszam na www.wawneon.pl
- Od: 31 sie 2008, 11:44
- Posty: 392
- Skąd: Swarzędz
- Auto: M6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2006 r
Zwykła Eska 93,0FM, żadna Eska Rock. Ja już słyszałem z 5 razy i to na pewno Voyager Club ul. Św. Michała. Reklama zaczyna się od słów Zoom-Zoom, Zoom-Zoom... Sprawdzałem, ale na stronie jeszcze nie zaktualizowali danych.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Nowy salon i serwis faktycznie istnieje. Dziś wracając z Poznania do domu podjechałem do Voyager Club. Faktycznie jest salon i serwis, ale jeszcze nie jest oznakowany. Czekają na znaki firmowe z centrali. Od 1 marca ma ruszyć nowa kampania reklamowa więc będzie o nich głośniej.
Miejmy nadzieje, że dzięki nim bedziemy mieli w Poznaniu porządny serwis. Jeśli ktoś skorzysta z ich usług to piszcie prosze opinie na ich temat.
Pozdrawiam
Miejmy nadzieje, że dzięki nim bedziemy mieli w Poznaniu porządny serwis. Jeśli ktoś skorzysta z ich usług to piszcie prosze opinie na ich temat.
Pozdrawiam
Ochrona i pielęgnacja lakieru DIAMONDBRITE oraz 4nano, reklama wizualna. Zapraszam na www.wawneon.pl
- Od: 31 sie 2008, 11:44
- Posty: 392
- Skąd: Swarzędz
- Auto: M6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2006 r
Lech Safian, sondując Twoje dotychczasowe posty śmiem stwierdzić, że zarejestrowałeś się tutaj w celu kryptoreklamy serwisu w Bydgoszczy i uprzedzam, że kolejne podobne posty będą skutecznie usuwane – nie podajesz w nich konkretów. Przypominam, że prosimy tu o relacjonowanie konkretnych przejść i względne ograniczenie emocji.
Globy absolutnie nie zarejestrowałem się tutaj ,aby robic komukolwiek reklame.Poprostu opisuje swoje doświadczenia odnośnie przeglądów oraz napraw w moich dotychczasowych Mazdach.Uważam ,że dośc dokładnie opisuje swoje wrażenia ,nie chciałem opisywać swojej wizyty w Auto Wache lecz poprosił mnie o to jeden z uczestników tego forum ,to prawda ,że na forum zarejestrowałem sie niedawno -obserwuje to forum ok 2 lata i postanowiłem sie tutaj zarejestrować dopiero teraz,ponieważ dużo sie dowiedziałem o swoim nowym aucie .Zresztą jaki widać podpisuje sie swoim imieniem i nazwiskiem ,abym nie był anonimowy.
pozdrawiam Lech Safian
Globy absolutnie nie zarejestrowałem się tutaj ,aby robic komukolwiek reklame.Poprostu opisuje swoje doświadczenia odnośnie przeglądów oraz napraw w moich dotychczasowych Mazdach.Uważam ,że dośc dokładnie opisuje swoje wrażenia ,nie chciałem opisywać swojej wizyty w Auto Wache lecz poprosił mnie o to jeden z uczestników tego forum ,to prawda ,że na forum zarejestrowałem sie niedawno -obserwuje to forum ok 2 lata i postanowiłem sie tutaj zarejestrować dopiero teraz,ponieważ dużo sie dowiedziałem o swoim nowym aucie .Zresztą jaki widać podpisuje sie swoim imieniem i nazwiskiem ,abym nie był anonimowy.
pozdrawiam Lech Safian
- Od: 28 sty 2009, 14:27
- Posty: 7
- Skąd: Bydgoszcz/Fordon
na esce rock tez leci ta reklama (zwyklej eski nie idzie w ogole sluchac przez ta mialka muzyke dla dyskotekowych kolesi i blond lalek), dobrze by bylo jakby ten serwis byl lepszy niz ten w baranowie. planuje za jakis czas powrot do "skrzydlatego" znaczka wiec dobry serwis by sie przydal
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
moim zdaniem jak juz ktos ma tego typu interesy i nie zna sie na rzeczach czyli tym z czego ma zyski powinien wyznaczyc osobe ktora zna sie na temacie dac jej odpowiednia pensje i finito,
podobnie jest w wielu innych dziedzinach – wiele mozna tutaj wymieniac
a na koniec klania sie przyslowie: "pieniadze mozna miec, ale czlowiekiem trzeba byc"
podobnie jest w wielu innych dziedzinach – wiele mozna tutaj wymieniac
a na koniec klania sie przyslowie: "pieniadze mozna miec, ale czlowiekiem trzeba byc"
- Od: 15 wrz 2005, 09:30
- Posty: 121
- Skąd: ziemia sieradzka
- Auto: 323F 1.5 16v Z5 1998 BA
Tom napisał(a):Mam nadzieję że Polody zajmie się Mazdą i otworzy prawdziwy serwis z prawdziwymi mechanikami i narmalnymi cenami.
Pomimo negatywnych opinii zadzwoniłem do nich z zapytaniem o oring aparatu zapłonowego i zobaczę, czy będzie git jak pojadę odebrać.
Polody to kpina W tej samej sprawie zadzwoniłem i o mało nie spadłem z krzesła, bo gość mi powiedział, że takich elementów nie można kupić. Oring jest dostępny tylko wraz z aparatem zapłonowym i powiedział, że: "koszt to jakieś 2000 zł"
Wątpię, bym kiedykolwiek uwierzył, że w Polsce będzie normalnie pod tym względem
- Od: 7 paź 2008, 00:17
- Posty: 290
- Skąd: klubu przyjaciół myszki Mickey
- Auto: bezawaryjne?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki