Sklep – Kraków – StrefaKierowcy

Postprzez piotear » 12 cze 2018, 17:59

StrefaKierowcy
Wojciecha Gersona 28, 30-818 Kraków
Tel. 12 346 34 62
http://www.strefakierowcy.pl

Zakupiłem u nich opony o wartości 1700 zł (Hankook Ventus S1 evo 215/45/18). Miały być wysłane za pobraniem, firma wysłała bez pobrania, kurier wrzucił je na posesję i odjechał. Przez co musiałem później wykonywać przelew, a nie po to wybierałem opcję za pobraniem. Po założeniu opon okazało się, że mają bicie. Wykonałem badanie na maszynie "Hunter", które wykazało że opony mają 8, 10, 11 i 11 kg bicia, gdzie granica to 9kg. Mam oczywiście wydruki, które przekazałem również wraz z oponami do reklamacji. Oczekiwałem 2 tygodnie na kuriera po opony, codziennie byłem zwodzony przez konsultantów, że kurier będzie na następny dzień. Jak się okazało kurier przyjechał po 3 a nie 4 opony, pod zły adres, oraz nie miał podanego numeru kontaktowego (adres pod który miał przyjechać kurier podał mi sklep w mailu). Gdyby nie to, że zadzwoniłem na infolinię kuriera i podałem numer przesyłki (który wcześniej wyciągnałem od konsultanta), którą miał odebrać kilka godz. wcześniej (nie zjawiał się więc zadzwoniłem), to dalej czekałbym na kuriera przez kilka dni.

Reklamację oczywiście odrzucono, przesłano wydruki z badania, na którym opony mają niby bicie od 2,5 do 7 kg, a mnie obarczono kosztami w wysokości 460 zł netto ! Za kuriera w 2 strony i koszty logistyczne. To jest śmiech na sali ! Nie dość, że sprzedali mi wadliwe opony, to jeszcze teraz mam zapłacić 460 zł netto dodatkowo za te bezużyteczne i zagrażające użytkownikowi kawałki gumy. No bo jak ja śmiałem zareklamować coś co jest wadliwe... Opony miały zostać odesłane 4 czerwca, mamy 12 czerwiec i dalej ich nie mam.

Nie polecam i nie polecę tego sklepu nikomu ! Omijać go szerokim łukiem ! Obsługa koszmarna, brak kontaktu, ciągłe kłamstwa na temat kuriera, problemy z wysyłkami już na etapie zamówienia, nie wspominając co działo się podczas reklamacji. Kierowałem się opiniami na ceneo, jak widać chyba fałszywymi.

A opony będę musiał zamówić drugie, bo te się nadają na śmietnik. Próba optymalizacji niewiele pomogła, 2 koła dalej ponad 10kg. Załączam pomiary.
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2017, 11:23
Posty: 137 (3/3)
Auto: Mazda 3 BN 2017 Red Soul

Postprzez jazzzy » 19 sie 2018, 13:33

ja z nimi przechodziłem boje związane z naprawą i zwrotem za radio CB; mówiąć w skrócie OMIJAJCIE bo kłamią, zmieniają wersje i unikają odpowiedzialności; sprawa się oparła o rzecznika praw konsumenta a i tak jeszcze wymianę chcieli żebym odebrał osobiście kiedy obowiązek mieli zrobić pocztą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2006, 23:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez piotear » 25 sie 2018, 20:40

U mnie sprawa zakończyła się interwencją prawnika. Nie chcieli mi wydać moich opon. Wprost napisali mi maila z treścią: "dopóki Pan nie zapłaci kosztów reklamacji, nie wydamy Panu opon". Po interwencji prawnika odnośnie bezprawnego przetrzymywania mojego mienia, wydali mi opony (pojechałem osobiście je oglądnąć żeby póżniej nie było że mi je uszkodzili i zrzucają na kuriera).
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2017, 11:23
Posty: 137 (3/3)
Auto: Mazda 3 BN 2017 Red Soul

Postprzez Kritik » 21 wrz 2018, 12:22

Ja 3-4 razy kupowalem u nich filtry + olej
I 1 raz opony zimowe

Za kazdym razem wszystko bylo OK <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 14:10
Posty: 161 (13/4)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BN HB 2018, 2.0 120km, SkyEnergy Soul Red + Full LED

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki