ASO Mazda – Lublin – Mazda Impex
Mazda Impex
20-713 Lublin
ul. Wertera 1A
tel. +48 81 527 45 25
VOIP +48 399 012303
skype: mazda.lublin
mazda@mazda.lublin.pl
Byłem wczoraj na przeglądzie gwarancyjnym mojej "3" po 20 000km w ASO MAZDA IMPEX w Lublinie (ul. Wertera 1A)
Doskonała obsługa, wysoki poziom kultury i wykwalifikowania pracowników.
To pierwszy serwis, w którym mechanicy słuchają, co mam do powiedzenia, nie bagatelizują problemów i nie traktują mnie, jak gościa, który zawraca głowę. Należycie podchodzą do spraw gwarancji.
Jestem pod wrażeniem.
Ceny bardzo konkurencyjne, opłaca się tam jechać choćby i kilkaset kilometrów, bo i tak zaoszczędzimy.
Jednym słowem brawo za zaangażowanie, chęć działania i umiejętność słuchania.
Od dzisiaj będę jeździł tylko tam.
Szczerze polecam.
20-713 Lublin
ul. Wertera 1A
tel. +48 81 527 45 25
VOIP +48 399 012303
skype: mazda.lublin
mazda@mazda.lublin.pl
Byłem wczoraj na przeglądzie gwarancyjnym mojej "3" po 20 000km w ASO MAZDA IMPEX w Lublinie (ul. Wertera 1A)
Doskonała obsługa, wysoki poziom kultury i wykwalifikowania pracowników.
To pierwszy serwis, w którym mechanicy słuchają, co mam do powiedzenia, nie bagatelizują problemów i nie traktują mnie, jak gościa, który zawraca głowę. Należycie podchodzą do spraw gwarancji.
Jestem pod wrażeniem.
Ceny bardzo konkurencyjne, opłaca się tam jechać choćby i kilkaset kilometrów, bo i tak zaoszczędzimy.
Jednym słowem brawo za zaangażowanie, chęć działania i umiejętność słuchania.
Od dzisiaj będę jeździł tylko tam.
Szczerze polecam.
chciałbym podzielić się historią, która przydarzyła się mojej mazdzie 6 kombi diesel, a która znalazła szczęśliwy koniec w ASO w LUBLINIE. samochód z 2005 sprowadzony z reichu, naprawiony i z ważną gwarancją zaakceptowaną przez wszystkie (3) warszawskie ASO. w marcu komputer zasygnalizował błąd układu EGR i wyświetlił kody błędu C1119, P0404, P0401. na początku błąd wyskakiwał co 70 km, później co 30 km, a ostatecznie gdy dojeżdżałem do 20 km, to już auto mrugało do mnie żółtą lampką. moje szczęście, że poza spadkiem mocy można było nim śmigać. w innym przypadku zalałaby mnie krew. dlaczego? w warszawie naprawa trwała nieprzerwanie 2 miesiące. wizytowałem najpierw az auto, później przeniosłem się do auto 2000 i praktycznie bywałem w warsztacie co tydzień z koniecznością pozostawiania samochodu od jednego do dwóch dni. wszystko bezskutecznie. gdyby nie gwarancja straciłbym cały majątek na naprawach. dlaczego? sami zabaczcie dlaczego? wymieniono na nowe: 1.Przewód EGR 2.Zawór EGR (dwukrotnie) 3.Selenoidy sterowania zaworu EGR 4.Moduł ABS(ABS/TCS) HU/CM 5.moduł PCM 6.Czujnik przyspieszenia pod pedałem gazu. co było zepsute zapytajcie w lublinie. dodam tylko, że naprawa nic mnie nie kosztowała poza biletem autobusowym do warszawy i to tylko w jedną stronę, gdyż nie zdążyłem dojechać do warszawy, kiedy otrzymałem telefon żeby wracać po naprawiony samochód. cała operacja kosztowała gwaranta 9 euro i 2 godziny pracy mechanika. Pozdrawiam wszystkie autoryzowane i ich klientów.

