Strona 4 z 4

Re: Mechanika, Elektryka – Mysłowice – Mazvagtech

PostNapisane: 15 paź 2016, 09:10
przez MAZVAGTECH
Wiec automatycznie nie odpowiadam ani za pojazdy, ani jakosc wykonywanych prac przez warsztat samochodowy, ktory znajduje sie aktualnie pod starym adresem w Myslowicach. Numery telefonow do mnie bez zmian
Pozdrawiam

Re: Mechanika, Elektryka – Mysłowice – Mazvagtech

PostNapisane: 1 sty 2017, 12:49
przez maast
Miałem stycznośc z Mazvagtech kilka razy – od momentu gdy zakupiłem Mazdę 3 1.6DI. (Dla porównania mam też innych – Tadziola /dobrze i dość drogo/, Hasa w Gliwicach, Jcar w Tychach).
Obsługa tj Pan właściciel – po części miła-po częsci "nie chce mi się".
Ostatnia moja styczność ponad rok temu.
Ceny na dobrym poziomie.
Jeśli chodzi o jakość mam kilka uwag.

1) FAP. Panowie (madzia już 190tys km) zaproponowali dolewke plynu. Nie wiem na ile by to starczyło (~set zł), ale coś mi śmierdziało. Poczytałem – pojechałem wyciąć w DPF-serwisie w kato – tam po wycięciu mechanicy pokazali w jakim stanie było wnętrze FAPa (wysypało się). Więc Mazvagtech chciał dolać płynu a i tak bym przyjechał za pare tys. Nieważne – nie przywiązałem do tego wagi, nadal chcąc u nich serwisować madzie.

2) Turbo padło. Telefon, wszystko ok, szybka wymiana na (rzekomo) idealnie zregenerowane turbo. OK, cena bardzo dobra jak na turbo po regeneracji. Autko przejechało kilka set km, w międzyczasie dławienie (naprawa przepływomierza w gliwicach w innym zakładzie). Niestety po 2tys km turbo zaczęło świszczeć. Na szczęście wymienili na gwarancji (ps. nie dostałem paragonu ani nic pisemnego – gwarancja "na gębę"). Przy okazji (swoją drogą bardzo symaptyczny) Pan właściciel sam się pochwalił że ściąga części z DE ew z rozbitków – leżą w warsztacie i czekają na nowego "biorcę". Więc nie wiem jak to było z tym moim turbo, czy zregenrowane, czy używka – nieważne, nie wnikam. Padło – wymienili.

3) po odbiorze autka z nowym turbo z pkt2 – zdążyłem dojechać do spodka w Kato – szarpanie i brak mocy. Okazało się, że padł EGR. Dosłownie kilka km po wyjechaniu z warsztatu. Wróciłem do Mazvagtech, Panowie odpięli wtyczkę i skomentowali że "trzeba przygotować się na wydatki".
Nie wiem, może mam pecha, ale do czasu jak nie zawitałem w Mazvagtech wszystko śmigało, ale może trafiłem na falę grubego remontu w mojej madzi ;)

4) nie żebym się czepiał. Ale jakiś pokrowiec na fotel/oklejenie kierownicy, błagam. Podobnie też up..lono karoseria z oleju/smaru czy kluczykami. Na moje pytanie o czystość odpowiedziano mi "to nie ASO". To przesądziło Panowie o moim odwróceniu się od tego zakładu.

Jednym słowem – auto jeździ póki jeździ.
Ja osobiście już tam nie zawitam, za dużo podejrzeń i zbiegów okoliczności.
Może z racji mojego (młodego) wieku – panowie mnie zdyskredytowali i tak traktowali.
Ale każdy niech robi wg swojego wyboru/odwagi.

Re: Mechanika, Elektryka – Mysłowice – Mazvagtech

PostNapisane: 18 sty 2017, 19:05
przez balonek
Witam wszystkich.
Ja też miałem styczność z tym warsztatem.
Ale już z nowym właścicielem "takim młodym " Pan Darek na wizytówce MAZVAGTECH2,
jak Pan maxkls napisał wcześniej już go nie ma od marca tam.? ja już byłem później koło czerwca ale
jestem mega zadowolony, chłopak podszedł w ciągu paru minut, znalazł usterkę naprawił na poczekaniu.
Byłem w wielu warsztatach i nie spotkałem się z takim czymś... Wiele nie zapłaciłem, bez czarowania i kręcenia, kawa na ławę i gotowe.
100% profesjonalizmu oczywiście dalej będę odwiedzał tamte strony.

Re: Mechanika, Elektryka – Mysłowice – Mazvagtech

PostNapisane: 11 lut 2017, 15:58
przez MAZVAGTECH
Zmiana adresu serwisu mazvagtech, mam nadzieje ze juz docelowa
Aktualnie znajduje sie
mazvagtech
ul. Wojska Polskiego 2E /obok stacji shell/
43-600 Jaworzno

Prosilbym moderatora o usuniecie wpisow nie dotyczacych mojego zakladu a ktore sie tu znajduja. Moja firma nazywa sie mazvagtech i jest w Jaworznie a w Myslowicach funkcjonuje MAZVAGTECH2, ktora prowadzi ktos inny i z ktora nie mam nic wspolnego. Ja rozumiem ze nazwa jest mylaca, ale nie mam jej zastrzezonej i moze powstac jeszcze MAZVAGTECH3,4,5 itd. Rozumiem tez ze chodzi o reklame, ale chyba nie tedy droga.

Re: Mechanika, Elektryka – Jaworzno – Mazvagtech

PostNapisane: 3 mar 2017, 23:32
przez kubsztyk
Szkoda Panie Mariuszu, że odpowiednio wcześniej nie zaanonsował Pan zmiany adresu swojego serwisu, przez co pojawiły się niekorzystne opinie. Ja jeżdżę bezproblemowo 7-my rok mazdą, którą u Pana naprawiałem tuż po zakupie (urwany czop ustalający wałka rozrządu – wymiana głowicy i wałka), z korka wlewu oleju nic nie kopci, oleju i płynu nie ubywa.

Re: MAZVAGTECH – niezależny serwis Jaworzno (mechanika & elektryka)

PostNapisane: 12 paź 2018, 14:28
przez mieszacz
Serwis w pełni godny zaufania.Przesympatyczny właściciel,usługa serwisowa wykonana na wysokim poziomie.Widać ,że pracownicy i właściciel znają się na rzeczy.Widać ,że w tym warsztacie dewizą jest solidność a nie narażanie klienta na koszty.Pomimo,że miałem 60 kilometrów z Krakowa poziom obslugi wynagrodził przejechane kilometry.

Re: MAZVAGTECH – niezależny serwis Jaworzno (mechanika & elektryka)

PostNapisane: 13 sie 2019, 16:25
przez premass
Mazvagtech w Mysłowicach prowadzi "młody" człowiek czy mazvagtech w Jaworznie, bo sie juz pogubiłem. Jak jeżdziiłem do Mysłowic to nie było problemu, bo oboje "starszy i młodszy" byli na miejscu a teraz ...:P to ja juz nie wiem.