MAZVAGTECH – niezależny serwis Jaworzno (mechanika & elektryka)

Postprzez melon76 » 4 lip 2011, 14:35

To i ja się przyłącze do pochwał, bo to co dobre trzeba chwalić...
Mazda to samochód mojej żony, a do Mysłowic trafiłem po przeczytaniu kilku postów o wymianie oleju, rozrządu, że mazda nie lubi pasków Contiego itp...
Przyjechałem w sobotę, właściwie po poradę, bo nie liczyłem na to że będę obsłużony od strzała...
Panowie auto sprawdzili, zalecili oprócz rozrządu wymiane podkładek i czyszczenie smoka...
Wieczorem odebraliśmy auto po wymianie rozrządu, filtrów i oleju i po czyszczeniu smoka i po podkładkach... Okazało się że to był strzał w 10, bo rozrząd był dosłownie kilka tysięcy temu wymieniany ale pasek żły i rolka jedna była odwrócona.
Duży plus za fachowość i szybkość działania
melon76
 

Postprzez kozub007 » 8 lip 2011, 12:28

czy w tym warsztacie nabijają klime???
[b]Chcesz zarobić pare groszy? mam 2 sprawdzone programy partnerskie więcej info na priv :)[/b]
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 14:04
Posty: 48
Skąd: katowice
Auto: mazda 323F BA 1997 1,5

Postprzez bieski » 8 lip 2011, 12:30

Zadzwon zapytaj. Wydaję mi się że tak, ale nie jestem pewien.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez chmooreck » 11 lip 2011, 19:59

maro04 napisał(a):Witam wszystkich,
mam do naprawy, w Madzi 6, 2.0, diesel, uszczelniacz wału korbowgo (ten od strony skrzyni biegów) i tu moje pytanie – gdzie najlepiej to zrobić w Katowicach (i okolice)?

mazvagtech w Mysłowicach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez House » 13 lip 2011, 19:46

Niestety , ale do tej beczki miodu muszę wrzucić łyżkę dziegciu ....

Oddałem mazdę 626 2.0 DiTD 101 km do naprawy z migającą kontrolką świec żarowych ( z którą byłem już w 5 innych warsztatach , wymieniano EGR , grzebano w komputerze , zmieniono czujnik ciśnienia turbo i i nne pierdoły ) , niestety w czasie drogi zapaliły mi się kontrolki ładowania i filtra , ale dojechałem bez ładowania i 100m przed warsztatem autko już klękło i musieliśmy je pchać ...

Mając nadzieję , że Panowie zrobią wszystko do porządku ( bo to przecież "spece" od mazdowskich diesli , nie ma rzeczy nie możliwych ) autko zostawiłem w naprawie . Stało ponad 2 tygodnie .

W tym czasie dzwoniłem i pytałem się o auto , niby te ładowanie to alternator wysiadł ( bo rozciekła się pompa wtryskowa , której nie zrobiono ) i miał być zregenerowany , później zadzwoniłem , Panowie stwierdzili , że autko jest gotowe , kontrolka nic nie miga , wiązka elektryczna przy pompie wtryskowej odnowiona , alternator siedzi zregenerowany i wszystko jest cacy ....

Przyjeżdżam po odbiór , w warsztacie nikogo nie ma , mimo , że jest prawie 10 , wszystkie inne warsztaty w pobliżu pracują , dobra to mogę zrozumieć ... Urlopy itp ....

Okazało się , że alternator wcale nie został zregenerowany , tylko został założony z innego auta , stary , zagnojony , nigdy nie rozkręcany na szczęscie mogłem sobie zabrać .... Ładowanie niby gotowe ... Auto miało być gotowe do odbioru , chcę odpalić a tu dupa , akumulator padnięty i to jest auto gotowe do odbioru ? Nie mam alarmu ani nic co by żarło prąd , zimą czasem stał po 3 tyg. bez odpalania i zapalał bez większych problemów .... Pomijam to , że w komorze silnika syf , tu trochę odciętej wiązki kabli , tu popiół z peta , tu 2 opaski zaciskowe

Dopchaliśmy auto do prostownika , trochę się podładował , odpaliliśmy auto , chodzi na razie dobrze , po jakimś czasie patrzę na zegary a tutaj kontrolka świec nadal miga Nosz KU*** ! Dalej nie zrobione to , z czym przyjechałem specjalnie prawie 100 km .... Alternator zrobili by mi chłopaki po zawodówce z warsztatu oddalonego o 5 km od domu ...

Pan , który miał nam oddać gotową mazdę próbował podpiąc się jeszcze 2 kompami , nic nie wskurał i rozkłada ręce .....

Podsumowując . LIPA !!!
1. Przyjechałem z migającą kontrolką , wyjechałem z migającą

2. Regeneracji alternatora o której mówiono mi przez telefon w ogóle nie było , tylko wsadzono inny a starego nawet nie próbowano rozebrać ( 0 śladów po śrubokręcie , śruby całe brudne )

3. Ogólny syf w komorze silnika , popiół po fajkach , kawałki kabli , luźno leżące opaski zaciskowe

4. Śruba napinająca alternator nie była zabezpieczona nakrętką . i jedna ze śrub , trzymająca rurę idącą do turbo również była luźna i zgubiłem ją w drodze powrotnej

5. Od czasu wizyty w warsztacie turbo na wyższych obrotach zaczęło wydawać inny dźwięk ... Zamiast lekkiego świstu poza świstem jest dość głośnie piszczenie , zapewne coś z łożyskiem .... Wcześniej tego nie było .....


Za całą tą przyjemność zapłaciłem prawie 600 zł .... :|

Pozdrawiam
Obrazek
Początkujący
 
Od: 30 gru 2010, 12:11
Posty: 18
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: 626 GW 2.0 DiTD

Postprzez MAZVAGTECH » 14 lip 2011, 00:15

Widze ze zarejestrowal sie pan na forum, tylko po to zeby sie wyzalic, a szkoda. Jezeli klientowi nie podoba sie usluga, wystarczylo tylko podnies sluchawke, wykrecic numer i do mnie zadzwonic
House napisał(a):niby te ładowanie to alternator wysiadł
Czyli sugeruje pan, ze to nie alternator? Proponuje wymiane na stary, ktory zostal zabrany, i zwrot panu czesci pieniedzy/koszt uzywanego alternatora. Pierwsza sugestia byla regeneracja alternatora ale ze wzgledu na kwote naprawy zalozony zostal uzywany, o czym zostal pan poinformowany
House napisał(a):bo rozciekła się pompa wtryskowa , której nie zrobiono
Tego nie rozumiem, pokazywalem panu wycieki z pompy, lecz cena regeneracji pompy jest dla wiekszosci hamulcem.
House napisał(a):stary , zagnojony , nigdy nie rozkręcany na szczęscie mogłem sobie zabrać
Prosze pana nigdy, powtarzam nigdy nie zabieram wymienionych elementow, jest to wola klienta czy je zostawia, czy zabiera. Jesli ktokolwiek chce miec stary alternator, lub np. stary rozrzad, stare filtry to jest klienta zyczenie.
House napisał(a):Ogólny syf w komorze silnika , popiół po fajkach , kawałki kabli , luźno leżące opaski zaciskowe
Tego nie widzialem, niestety nie moge byc osobiscie przy odbiorze kazdego samochodu, nad czym ubolewam. Jezeli tak bylo naprawde zostaje mi tylko za to przeprosic. Reasumujac jezeli jest pan az tak bardzo niezadowolony jestemy gotowi na miejscu /pan poczeka/ wymienic z powrotem ten nieszczesny alternator, na panski i zwrot pieniedzy skoro pan uwaza ze zaplacil pan za nic.
House napisał(a): Od czasu wizyty w warsztacie turbo na wyższych obrotach zaczęło wydawać inny dźwięk ... Zamiast lekkiego świstu poza świstem jest dość głośnie piszczenie , zapewne coś z łożyskiem .... Wcześniej tego nie było .....
Rozumiem ze probuje pan cos zasugerowac ale nie warto ja naprawde wiem gdzie jest alternator a gdzie turbina w tym silniku i ile wspolnego ma wymiana alternatora z praca turbosprezarki Jezeli sie pan zdecyduje na nasz propozycje oczekujemy na telefon Pozdrawiam MAZVAGTECH
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez YgooR » 14 lip 2011, 01:58

Gdybym nie znał chłopaków z Mazvagtech stanąłbym po stronie House, jednak znam i muszę napisać że można na nich polegać, są rzeczowi i informują o wszystkich naprawach.
maxkls napisał(a):Jesli ktokolwiek chce miec stary alternator, lub np. stary rozrzad, stare filtry to jest klienta zyczenie

Niestety klienci często zapominają o swoich decyzjach a później jest wielkie zdziwienie.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Markusonik » 15 lip 2011, 12:52

Witam.
Co do wypowiedzi House to poniżej przedstawiam moje kontakty z Chłopakami z Mazvagtech:
Trafiłe do nich poprzez forum i jakie było moje miłe zaskoczenie gdy umawiałem się pierwszy raz na wykonanie usługi gdy na moje pytanie w jakich godzinach warsztat prauje usłuszłem odpowiedź że kiedy przyjadę to Panowie są do mojej dyspozycji. Więc zażartowałe czy o północy mogę przyjechać, otrzymałe poważną odpowiedź, że tak, gdyż Panowie są do dyspozycji 24 godz na dobę i 7 dni w tygodniu. :D Chciałbym polecić wszystkim ten warszat gdyż Chłopaki mają bardzo dużą wiedzę na tema mazd, chętnie się z nią dzielą (choćby opisy maxkls zasady działania diesla) i nie odstawiają fuszery, a robią za bardzo przystępne ceny. Raz też miałe przypadek że zamówiłem pompę wtryskową u nich z osobistym odbiorem bo akurat auto miałe u innego mechanika. Przez pomyłkę zabrałe nie tą co trzeba i po wykonanym telefonie do Panów z Mazvagtech pompa została dostarczona mi na miejce (ok 80 km) bez żadnych kosztów z mojej strony. Nadmienić należy że Panowie są na każde zawołanie i nie zostawiają niezałatwionej sprawy do końca. Chyba, ze klijent życzy sobie inaczej a potem zapomina co ustalił. I tak jak poprzednicy pisali na warsztacie jest miła atmosfera z dużą dozą humory i jak nieraz długo czeka się na naprawę to chłopaki napoją i nakarmią więc POLECAM <serduszka>
Początkujący
 
Od: 18 paź 2009, 19:51
Posty: 2
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 diesel 150 KM 2013 sedan

Postprzez House » 16 lip 2011, 16:39

Proszę zobaczyć od kiedy jestem zarejestrowanym userem na forum .... Jak widać od grudnia 2010 , choć forum przeglądałem już dużo wcześniej ....

Alternatora bym nie dostał , gdybym się nie spytał o to , czy został zregenerowany ( później temat się rozwinął i wyszło na to , że został wymieniony )

Rozumiem ze probuje pan cos zasugerowac ale nie warto ja naprawde wiem gdzie jest alternator a gdzie turbina w tym silniku i ile wspolnego ma wymiana alternatora z praca turbosprezarki Jezeli sie pan


Alternator ma mało wspólnego z turbo , ale ostra jazda próbna na zimnym silniku i gaszenie bez chłodzenia po ostrzejszej jeździe dają w pupę turbo , które od tego zacznie się sypać i wydawać inny dzwięk .... Ja wiem jak należy się obchodzić z turbo , ale nie wiem , czy wiedział to Pan , który robił jazdę próbną ....


Tymczasem kontrolka nadal sobie miga , choć wg. zapowiedzi przez telefon wszystko miało być cacy i kontrolka miała już nie migać W tej chwili czekam już tylko , aż w końcu spali się żaróweczka i będzie spokój ....
Obrazek
Początkujący
 
Od: 30 gru 2010, 12:11
Posty: 18
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: 626 GW 2.0 DiTD

Postprzez Grzyby » 16 lip 2011, 21:05

Słuchaj, a czy wielkim problemem byłoby gdybyś zadzwonił do maxkls i porozmawiał z nim zamiast wytrząsać się na forum?
Bo w zasadzie to nie wiem o co Ci chodzi – padła z jego strony propozycja kontaktu telefonicznego.
Skorzystałeś?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez PanNeutron » 20 lip 2011, 13:40

Powiem tak, ze swoich kontaktów z serwisem jestem zadowolony. Kilka rzeczy już przy swoim autku u nich robiłem i wszystko było ok, niestety jak to w życiu bywa nie dogodzisz wszystkim. Prawda w tym "sporze" o ile tak to można nazwać, jest pewnie po środku, ale wiem napewno że z chłopakami z serwisu mozna sie dogadac tak żeby obie strony były z tego zadowolone.
Niech twe wielbłądy spluwają daktylami.
Początkujący
 
Od: 5 paź 2010, 09:06
Posty: 4
Skąd: Knurów
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 benzyna 2003r
stag 300-ISA2, OMVL REGFast

Postprzez Dominooo » 28 lip 2011, 10:29

Kiedyś w trasie... Sobota po południu. O tej porze już ciężko o jakiś czynny warsztat.
Padła mi podkladka pod wtryskiem. Smród spalin w samochodzie okrutny i dźwięk też nie miły.
Pierwsza myśl to dalej tak nie mogę jechać i niedaleko mam do Mysłowic więc dzwonię do Mazvagtech-u. Opowiadam jakie objawy i że jestem w drodze, pytam czy mogę podjechać i proszę żeby coś z tym zrobili.
Problemu nie było.
Naprawa trwała około 3h, ale to wina zapieczonego wtrysku.
Cena satysfakcjonująca i najważeniejsze, że dalej mogłem jechać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2010, 05:47
Posty: 776 (0/1)
Skąd: Śląsk
Auto: マツダ 3 Y6 BK '05

Postprzez mikolaj » 9 wrz 2011, 20:24

Kolejna moja wizyta w MazVagTech, tym razem wymiana wszystkich filtrów i oleju + sprawdzenie hamulców i sprzęgła + miła pogawędka jak zwykle..
Jak zwykle wszystko in plus!
Filtr paliwa + filtr oleju + filtr powietrza + olej + wymiana 280 PLN'ów (części + wymiana)
Polecam gorąco!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2008, 21:54
Posty: 260
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km

Postprzez marcin01 » 30 wrz 2011, 07:35

Witam
Byłem wczoraj na wtyczce. Diagnoza konkretna, cena bardzo przystępna, pogadaliśmy również. Jestem bardzo zadowolony i na pewno będę korzystał z ich usług.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 28 wrz 2011, 00:06
Posty: 6
Skąd: Trzebinia
Auto: M6 MZR-CD 136 KM '2004

Postprzez q3dm17 » 13 lis 2011, 20:41

Witam;
O MazVagTech dowiedziałem się z tego forum. Warsztat opinie miał dobre więc i ja postanowiłem tam się udać. Do zrobienia miałem: wymiana oleju silnikowego z filtrem oleju, wymiana oleju w przekładni ręcznej skrzyni biegów, kontrola zużycia klocków hamulcowych wraz z układem hamulców oraz komplet świec żarowych. Zanim do nich przyjechałem, wcześniej dzwoniłem do kilku miejsc, gdzie serwisują MAZDY na terenie Śląska ( jestem z Gliwic) , ale ich ceny w porównaniu do ceny, jaką zaproponowano mi w MazVagTech, były dużo większe; więc pojechałem tam i Panowie zrobili co trzeba, tym bardziej się ucieszyłem, że w niedziele i nie musiałem brać wolnego z pracy. Jestem z ich usługi bardzo zadowolony i nie mam żadnych negatywnych uwag. Cena ostateczna okazała się bardzo przystępna i wszystko jest OK.
Cieszę się, że tam trafiłem, bo pewnie następnym razem, jak będę miał coś do roboty przy mojej MADZI, to tam zaglądnę, tym bardziej, że z Gliwic nie jest aż tak daleko.
Ja osobiście polecam ten warsztat, choć wiem, że nic specjalnie skomplikowanego nie robiono w moim przypadku.
q3dm17
 

Postprzez david201 » 3 gru 2011, 19:06

Witam,i ja byłem dziś w MazVagTech,na wymianie: oleju, filtrów i jestem jak najbardziej zadowolony,szybko,ceny jak najbardziej normalne i konkretne odpowiedzi na moje pytania .
Tak że jak najbardziej polecam ten warsztat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 18:20
Posty: 55 (11/1)
Skąd: Kraków ,Leżajsk
Auto: Mazda6(07) diesel,143

Postprzez bieski » 13 gru 2011, 20:00

sztosik napisał(a):szukam fachowego warsztatu samochodowego

Polecam www.mazvagtech.pl. Daleko nie masz.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez kubsztyk » 16 lut 2012, 10:51

Szybka i fachowa wymiana rozrządu, do tego dwie kawy w cenie usługi. :) Polecam i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez Damian123 » 16 lut 2012, 18:35

Konkretni mechanicy a trochę się musiałem takich naszukać teraz o moją mazdę mogę być spokojny nic wcześniej co byłem u mechaników nie miał bladego pojęcia co z nią jest a tutaj szybko i fachowo wykonana robota.Podkładki oraz czyszczenie smoka teraz można spać spokojnie :)

Pozdr
Początkujący
 
Od: 28 sie 2011, 19:45
Posty: 25
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda 6 2.0 136 MZR-CD 2004

Postprzez sltzn1 » 28 lut 2012, 22:24

Byłem tam gdy miałem problem z eberem w M5,załatwiono mnie od ręki-jestem ogólnie zadowolony z usługi polecam.
Początkujący
 
Od: 9 lut 2011, 15:31
Posty: 11

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki