ASO Mazda – Dąbrowa Górnicza – Mazda Boroń

Postprzez Dominooo » 1 lut 2011, 19:49

Boroń
ul. Katowicka 2
Dąbrowa Górnicza
41-300
Tel: 32 261 61 00
Tel Serwis: 32 261 61 22
Fax: 32 261 61 02
01002.recepcja@mazda-dealer.pl
http://dealers.mazda.pl/mazda-boron/



Muszę oddać auto do lakierowania zderzaka tylnego i wymiany oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Szkoda będzie naprawiana z OC sprawcy kolizji i chciałbym wykonać naprawę bezgotówkowo i najlepiej w ASO Mazdy. Towarzystwo ubezpieczeniowe ma między innymi podpisaną umowę z ASO Boroń w Dąbrowie Górniczej (najbliżej mojego miejsca zamieszkania).
Stąd moje pytanie, jak wygląda poziom napraw blacharsko lakierniczych w tym ASO?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2010, 04:47
Posty: 776 (0/1)
Skąd: Śląsk
Auto: マツダ 3 Y6 BK '05

Postprzez Radex » 4 lut 2011, 16:26

Nie wiem jak z jakością napraw blacharsko lakierniczych ale jeśli bedzie tak samo dobra jak poziom obsługi to nic tylko oddawać im autko i cierpliwie czekać.
Robiłem tam przegląd, bardzo w porzadku ludzie i miła atmosfera.

Broń Boże nie oddawaj auta do ASO w Częstochowie ani do ASO w Katowicach Dyga. poziom obsługi beznadziejny.
Ewentualnie Katowice PROMOTO na Rzepakowej

Imo Boroń jest najlepszym ASO na śląsku.
Możesz poczytać też kilka dobrych opiniii o nich tutaj:
viewtopic.php?f=101&t=59655&hilit=aso+boro%C5%84&start=160
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Tomek6 » 4 lut 2011, 23:34

W kwestii tego ASO, zależy z kim miałem do czynienia, różnie bywało. Z usług blacharskich nie korzystałem u nich, bo znam inny pewny i profesjonalny warsztat. Jeśli wziąłbyś to pod uwagę, mogę Ci polecić zakład blacharsko-lakierniczy "Dromar" w Dąbrowie, który naprawdę dobrze wykonuje swoją robotę. Korzystałem z ich usług kilka razy. Zarówno samochód jak i owiewki do jednośladu zostały zrobione jak należy a w takich kwestiach jestem dość wybredny.
Możesz zajrzeć na ich stronę http://dromar.eu/ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 22:42
Posty: 1297

Postprzez tom971 » 28 lis 2011, 21:03

Mogę polecić.

ocena 8/10

Przegląd po 100.000 km, z wymiana płynu manualnej skrzyni biegów, świec. Bieżąca informacja o stanie naprawy. Auto po serwisie oddane czyste i odkurzone. Na koniec dokładna informacja o stanie auta. Udzielono minimalnego ale zawsze rabatu. Wifi w salonie.
tom971
 

Postprzez motomike6 » 3 kwi 2013, 14:45

Mialem okazje gościć w tym ASO w zeszłym tyg i muszę pochwalić obsługę.

Serwis został wykonany rzetelnie, dodatkowe rzeczy jak ustawianie świateł czy diagnostyka układ wspomagania kierownicy oraz jej kalibracja została wykonana bez dodatkowych kosztów.
Otrzymałem również rabat.

Na miejscu WiFi, kawa etc.
Polecam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 14:34
Posty: 354 (83/16)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez zulus25 » 3 kwi 2013, 16:27

Odnosnie Serwisu Mazdy Boroń w Dąbrowej. Faktycznie konkretna marka ludzie znajacy temat i sluzacy pomoca. Mysle ze godny polecenia dla wszystkich kupujacych i serwisujacych Mazdy na Ślasku. Ich przeglad przedzakupowy jest wart wydania kasy. Gdzie serwisowac mazde w rejonie Nowego Sącza? Bo wychodzi na to ze bede musial autkiem wrocic na ślask by znalezc godnego mechanika.
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2013, 09:22
Posty: 7
Skąd: Kamienica
Auto: Mazda 6 2.0 diesel rok 2008

Postprzez zager » 3 paź 2015, 18:15

Witam wszystkich,
o założeniu konta na forum myślałem już dawno, natomiast teraz miałem konkretny powód, aby się zarejestrować. Tym powodem była konserwacja podwozia mojej Mazdy 3 w ASO Mazda Boroń.

Na wykonanie konserwacji w Mazda Boroń zdecydowałem się z powodu braku czasu, aby taki zabieg wykonać samemu oraz z powodu braku narzędzi, kanału czy podnośnika do samochodu, przez co też nie jestem w stanie w pełni dobrze wykonać sam takiej operacji. Natomiast dlaczego zdecydowałem się na ASO? Ponieważ w mojej okolicy znajdują się same warsztaty, które starają się potajemnie działać na szkodę klienta uszkadzając w samochodzie elementy nie związane z aktualną naprawą lub niedokładnie skręcając części samochodu przy zakończeniu naprawy. Przykładem może być tutaj sytuacja kiedy mój tata oddał Suzuki Grand Vitarę 2.0 Diesel (silnik Peugeot) 2004r., do pobliskiego warsztatu z problemem wchodzenia samochodu w tryb serwisowy. Samochód został zdiagnozowany i podano nam informację, że to filtr cząsteczek stałych DPF się zapchał i trzeba go regenerować. Oczywiście okazało się, że ten model w ogóle nie posiada DPF'a, a kierownik warsztatu postanowił potajemnie wyciąć wnętrze katalizatora... Na jego nieszczęście spaw rzucał się w oczy zaraz po zajrzeniu pod maskę samochodu. Sprawa zakończyła się kupnem nowego katalizatora przez warsztat w ramach zadośćuczynienia, a wcześniej pojawiający się problem do tej pory nie powrócił.

Wracając do tematu konserwacji w ASO Mazda Boroń, samochód został przekazany w poniedziałek 22.09.2015 przed godziną 18 (salon jest otwarty do 18), natomiast do odbioru był 25.09.2015 od godziny ok 9:00.

Jeżeli chodzi o obsługę klienta w ASO Mazda Boroń to mogę się wypowiadać w samych superlatywach. Szczerze pozdrawiam Pana Piotra (Specjalista ds.części zamiennych), który mnie obsługiwał w tym czasie. Można na niego zawsze liczyć jeżeli chodzi o pomoc w rozpoznaniu problemu, poradę, wycenę napraw czy wydaniu opinii na temat stanu aktualnych części. Do tej pory w Mazda Boroń kupowałem głównie części eksploatacyjne takie jak filtry paliwa, oleju czy powietrza (samochód posiadam nieco ponad rok).
Przy okazji oddania samochodu okazało się, że przed salonem stała nowa Mazda MX5, czego oczywiście nie mogłem odpuścić :) Dla mnie frajdą było samo obejrzenie samochodu z zewnątrz i robił na mnie ogromne wrażenie, pomimo tego, iż widząc go wcześniej na zdjęciach stwierdziłem, że starszy model bardziej mi odpowiada. Wykonałem kilka zdjęć i gdy miałem skierować się na przystanek autobusowy do domu, nagle usłyszałem otwierający się zamek i zobaczyłem mrugające światła awaryjne w samochodzie. Okazało się, że to Pan Piotr wyszedł z salonu pokazać mi samochód, czym sprawił mi ogromną przyjemność i frajdę, ponieważ nawet nie myślałem o tym, że będę siedział w nowej MX5 niedługo po premierze! :) Niestety byłem na tyle zaskoczony i zachwycony, że zapomniałem zrobić zdjęć wnętrza samochodu :/ Kto wie może kiedyś i ja zdobędę taką MX5 ;)

Kolejny raz wracając do tematu :) Przed oddaniem samochodu pytałem Pana Piotra czy jest możliwość zobaczenia jak wyglądają postępy prac przy konserwacji, a mianowicie zależało mi na obejrzeniu samochodu po rozebraniu podwozia oraz po oczyszczeniu z rdzy. Chciałem po prostu wiedzieć jak wygląda podwozie mojej Mazdy. Okazało się, że nie ma z tym najmniejszego problemu, oczywiście zachowując przy tym wszelkie środki bezpieczeństwa :)
Pierwszego dnia prac podczas ściągania plastików z podwozia okazało się, że rura wychodząca z głównego tłumika była pęknięta. Niestety nie byłem w stanie tego zauważyć, ponieważ tłumik był dobrze przykręcony i dopiero po rozkręceniu rozpadł się na dwie części. Także dodatkową naprawą było pospawanie tłumika. Samo rozebranie samochodu z plastików wraz z wyczyszczeniem podwozia miało się zakończyć już pierwszego dnia roboczego, niestety okazało się, że śruby są mocno zapieczone i ukręcają się przez co samochód został rozebrany w pełni dopiero drugiego dnia ok 10:00 i wtedy też zostałem zaproszony do warsztatu w celu obejrzenia samochodu.Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z tej wizyty.

Tłumik:
1. Obrazek
2. Obrazek

Podwozie:
3. Obrazek
4. Obrazek
5. Obrazek
6. Obrazek
8. Obrazek
8. Obrazek
9. Obrazek
10. Obrazek
11. Obrazek
12. Obrazek
13. Obrazek
14. Obrazek
15. Obrazek
16. Obrazek

Pan Piotr stwierdził, że jak na ten rocznik i na przebieg 183 tyś. km to samochód wygląda dobrze i faktycznie nie było tragedii, co mnie mocno uspokoiło, ponieważ spodziewałem się dużo gorszego stanu. Teraz wiem, że nie powinienem mieć większych problemów pod tym względem w najbliższym czasie.
Dodatkowo dostałem wskazówki czym powinienem się zainteresować w najbliższym czasie:
pocący się tylny prawy amortyzator
pojawiająca się korozja na misce olejowej, miska ma również wgniecenia (prawdopodobnie podczas wymiany paska rozrządu)

Niestety nie udało mi się dotrzeć do warsztatu po wyczyszczeniu podwozia, za to Pan Piotr zaproponował, że sam wykona kilka zdjęć podwozia po wyczyszczeniu i ocynkowaniu skorodowanych miejsc.
Poniżej przedstawiam zdjęcia, które otrzymałem 3 dnia roboczego od Pana Piotra. Zdjęcia przedstawiają podwozie po czyszczeniu i cynkowaniu oraz już po nałożeniu warstwy ochronnej.

17. Obrazek
18. Obrazek
19. Obrazek
20. Obrazek
21. Obrazek
22. Obrazek
23. Obrazek
24. Obrazek
25. Obrazek
26. Obrazek

Warstwa ochronna:
27. Obrazek
28. Obrazek
29. Obrazek
30. Obrazek
31. Obrazek
32. Obrazek
33. Obrazek
34. Obrazek
35. Obrazek

Następnie samochód został odstawiony do wyschnięcia i rano ostatniego 4 dnia roboczego został pospawany pęknięty tłumik.

Samochód został oddany umyty i wysprzątany w środku.
Od odebrania samochodu z warsztatu, trzeba liczyć się z intensywnym i nieprzyjemnym zapachem warstwy ochronnej.

Jeżeli chodzi o koszt samej usługi to jest ona wyceniana indywidualnie dla samochodu. W moim przypadku ze względu na rocznik i przebieg było to 1350zł z pospawaniem tłumika. Nie jest tanio, ale wiem, że zostało wykonane porządnie wraz z możliwością śledzenia postępu prac. Według tego co przekazał mi Pan Piotr, konserwacja ma wystarczyć na 5 lat.

Podsumowując, jeżeli chodzi o moje doświadczenia z ASO Mazda Boroń to polecam jak najbardziej i na pewno jeszcze tam wrócę, możliwe że również z Grand Vitarą mojego taty :)
Początkujący
 
Od: 3 paź 2015, 13:46
Posty: 1
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 3 BK 2008 r.
Silnik: 2.0l Diesel DPF 143KM RF-7j

Postprzez SunT » 19 paź 2019, 22:01

Czy to ASO jeszcze istnieje. Szukam serwisu, który zaopiekuje się moją mazdą i konserwacją.
Początkujący
 
Od: 19 paź 2019, 21:55
Posty: 4
Auto: CX-30 2019

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki