Pro-moto
ul. Rzepakowa 6
Katowice
40-541
Tel: 32 250 11 00
Tel Serwis: 32 250 11 00
Fax: 32 250 22 78
01004.recepcja@mazda-dealer.pl
http://dealers.mazda.pl/pro-moto/
Polecam.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Zawsze miło i z uśmiechem.
Robiłem u nich 2 przeglądy okresowe i kilka pierdółek na gwarancji.
Wprawdzie nie zawsze wszystko było zrobione idealnie, ale nie ma żadnego problemu z dogadaniem się i ew. poprawką.
Zawsze odjeżdżam od nich jako klient w pełni zadowolony z obsługi.
Pozdrawiam ekipę z działu serwisu.
ASO Mazda – Katowice – Pro-moto
Strona 1 z 1
Ja również jestem zadowolony i mam nadzieję, że nie zmienię w przyszłości zdania, bo nie wiem gdzie bym musiał jeździć z tym samochodem...
2-3 razy potrzebowałem drobne części, dzwoniłem podawałem numer katalogowy (bez niego zresztą też całkiem sprawnie sobie radzą), dostawałem telefon zwrotny, że towar już na mnie czeka. Wszystko bardzo grzecznie i zgodnie
Jakiś czas temu byłem również w Pro-moto na wymianie oleju, na którą umawiałem się telefonicznie. Nie było żadnego problemu, że zadeklarowałem własny olej inny niż Dexelia (obawiałem się, że będą z tym trudności jak w niektórych ASO...). Pan odebrał od mnie autko, ja w tym czasie poczęstowałem się ciastem w strefie dla klienta, wysiedziałem się w nowej 3jce i CX-7. Podpatrzyłem też, że klient, który odbierał 3jkę dostał całkiem fajne etui na dokumenty z logo Mazdy
Poprosiłem, dostałem takie samo
Chwilę potem Mazda już czekała gotowa, zostałem poproszony o sprawdzenie czy wszystko w porządku i odjechałem
x2
2-3 razy potrzebowałem drobne części, dzwoniłem podawałem numer katalogowy (bez niego zresztą też całkiem sprawnie sobie radzą), dostawałem telefon zwrotny, że towar już na mnie czeka. Wszystko bardzo grzecznie i zgodnie
Jakiś czas temu byłem również w Pro-moto na wymianie oleju, na którą umawiałem się telefonicznie. Nie było żadnego problemu, że zadeklarowałem własny olej inny niż Dexelia (obawiałem się, że będą z tym trudności jak w niektórych ASO...). Pan odebrał od mnie autko, ja w tym czasie poczęstowałem się ciastem w strefie dla klienta, wysiedziałem się w nowej 3jce i CX-7. Podpatrzyłem też, że klient, który odbierał 3jkę dostał całkiem fajne etui na dokumenty z logo Mazdy
chmooreck napisał(a):Polecam.
x2
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Pierwszy serwis Mazdy, z ktorego jestem zadowolony.
Po pierwsze rozwiazali wszystkie problemy, ktore zglosilem dotyczace Mazdy 6 GH mianowicie: stukajacy fotel kierowcy, stuki w przednim zawieszeniu i dzwonienie z komory silnika. Po drugie jest bardzo fajna obsluga (do kazdego problemu podchodza powaznie), a po trzecie najlepsza poczekalnia, z jaka sie w salonach spotkalem – jest WiFi, TV i dobre ciasto.
Takze polecam.
Po pierwsze rozwiazali wszystkie problemy, ktore zglosilem dotyczace Mazdy 6 GH mianowicie: stukajacy fotel kierowcy, stuki w przednim zawieszeniu i dzwonienie z komory silnika. Po drugie jest bardzo fajna obsluga (do kazdego problemu podchodza powaznie), a po trzecie najlepsza poczekalnia, z jaka sie w salonach spotkalem – jest WiFi, TV i dobre ciasto.
Takze polecam.
- Od: 11 lip 2008, 13:35
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 GH 2008, 2.0 benzyna, HB
W Pro-Moto jak dotąd kupowałem tylko pasek alternatora.
Jedyne ASO małopolska/śląsk gdzie część była dostępna od ręki (w jednym z niepoważnych krakowskich serwisów usłyszałem czas oczekiwania: 2 miesiące).
Tak czy owak – na miejscu część nie była przygotowana a ze względu na problemy z dostępem do bazy Mazda wyczekałem się zanim ją faktycznie odebrałem. Jakość obsługi przyzwoita, choć kawy/herbaty nikt nie proponował (dotychczas miałem do czynienia z ASO Puga i Forda – w Fordzie była to norma przy dłuższym czasie oczekiwania z powodu <cokolwiek nie będące moją winą>.
Część montowałem gdzie indziej, w sobotę jestem umówiony na sprawdzenie w miejscu montażu, bo od paska słychać piski.
Zobaczymy czy to wina części czy montażu.
Cenowo – część dwa razy droższa niż ta sama w ASO Forda. Przeważyła dostępność.
Jedyne ASO małopolska/śląsk gdzie część była dostępna od ręki (w jednym z niepoważnych krakowskich serwisów usłyszałem czas oczekiwania: 2 miesiące).
Tak czy owak – na miejscu część nie była przygotowana a ze względu na problemy z dostępem do bazy Mazda wyczekałem się zanim ją faktycznie odebrałem. Jakość obsługi przyzwoita, choć kawy/herbaty nikt nie proponował (dotychczas miałem do czynienia z ASO Puga i Forda – w Fordzie była to norma przy dłuższym czasie oczekiwania z powodu <cokolwiek nie będące moją winą>.
Część montowałem gdzie indziej, w sobotę jestem umówiony na sprawdzenie w miejscu montażu, bo od paska słychać piski.
Zobaczymy czy to wina części czy montażu.
Cenowo – część dwa razy droższa niż ta sama w ASO Forda. Przeważyła dostępność.
Witam,
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z lakiernią PRO-MOTO (a własciwie JKK) KAtowice na ulicy Rzepakowej?
Mam przytarte tylne drzwi i część nadkola.Auto nowe więc musze to zrobić w ASO .
Mam otarcie od słupka jak na zdjęciu. Poradzą sobie z tym? Ile tak naprawa może kosztować ?
Nadkole jest lekko wgniecione. Mam nadzieje że mi go "wyklepią" a nie położa 5 mm szpachli...
Pozdrawiam
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z lakiernią PRO-MOTO (a własciwie JKK) KAtowice na ulicy Rzepakowej?
Mam przytarte tylne drzwi i część nadkola.Auto nowe więc musze to zrobić w ASO .
Mam otarcie od słupka jak na zdjęciu. Poradzą sobie z tym? Ile tak naprawa może kosztować ?
Nadkole jest lekko wgniecione. Mam nadzieje że mi go "wyklepią" a nie położa 5 mm szpachli...
Pozdrawiam
- Od: 11 mar 2013, 19:02
- Posty: 63
- Auto: Mazda 6 GJ SkyPassion 2,0 '12 kombi
To bardzo delikatna naprawa. Wszytsko będzie zależało od fachowości lakiernika. Koszt moim zdaniem w granicach 800 zł. Szpachlowanie powinno być synmboliczne. Lakierowanie też nie powinno obejmować całych elementów. Tylko ostatnia warstwa, bezbarwna może być na całym elemencie. Nie widać dokładnie wgniecenia, ale jak jest max do miejsca załamania blachy (nadkole) to lakierowanie będzie tylko do tego miejsca.
Witam klubowiczów i luźno związanych forumowiczów,
ASO PRO-MOTO w Katowicach to porażka.
Przeglądy gwarancyjne (na przykładzie 4 wizyt) w skrócie – auto umyte, znaczki na karcie odprysków lakieru zaznaczone, kody błędów z czytane (prawdopodobnie bo wydruków do ręki nie dają) i ... nic poza tym. Klient zapłacił.
Wszystkim zadowolonym radzę bardziej patrzeć im na ręce. Szczególnie przy wymianie rzeczy eksploatacyjnych.
Tyle ku przestrodze.
Niestety w naszych czasach uczciwość to zamierająca cnota.
ASO PRO-MOTO w Katowicach to porażka.
Przeglądy gwarancyjne (na przykładzie 4 wizyt) w skrócie – auto umyte, znaczki na karcie odprysków lakieru zaznaczone, kody błędów z czytane (prawdopodobnie bo wydruków do ręki nie dają) i ... nic poza tym. Klient zapłacił.
Wszystkim zadowolonym radzę bardziej patrzeć im na ręce. Szczególnie przy wymianie rzeczy eksploatacyjnych.
Tyle ku przestrodze.
Niestety w naszych czasach uczciwość to zamierająca cnota.
- Od: 26 lut 2014, 08:56
- Posty: 12
- Auto: Mazda3 BL Exclusiv+ Z6 2010 1.6 MZR
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki