http://www.hrs-japanserwis.pl/
HRS – Serwis Aut Japońskich
ul. Buraczana 10
52-311 Wrocław
Mechanika, elektryka – Wrocław – HRS
Strona 1 z 1
Sorry zasugerowałem się tematem poniżej, gdzie ktoś właściwie wkleił tylko dane kontaktowe.
Polecam ich. Podjechałem z gasnącym samochodem. Od razu zdiagnozowali uszkodzenie czujnika na listwie CR i po 2h odebrałem auto naprawione i jeżdżące już kilka tygodni bez problemu. Z tego co czytałem na forum, to u niektórych serwis diagnozował tę usterkę miesiąc.
Polecam ich. Podjechałem z gasnącym samochodem. Od razu zdiagnozowali uszkodzenie czujnika na listwie CR i po 2h odebrałem auto naprawione i jeżdżące już kilka tygodni bez problemu. Z tego co czytałem na forum, to u niektórych serwis diagnozował tę usterkę miesiąc.
Miałem problem z zawieszeniem. Podjechałem i ustaliliśmy, że zamówią część i do mnie zadzwonią, aby umówić się na wymianę. Gdy nie otrzymałem żadnego telefonu, sam zacząłem dzwonić na numer, który dostałem do kontaktu. Niestety bezskutecznie. Dzwoniłem wielokrotnie i nikt nie odebrał. Dla mnie kompletna dyskwalifikacja warsztatu.
Ja się u nich serwisuję już 2,5 roku. Robiłem coroczny i ostatnio duży przegląd przy 200000 km. Generalnie używają oryginalnych płynów, nie jestem pewien czy filtry też.
Do do napraw to podjechałem ze skrzypiącym wahaczem. Diagnoza (trafiona) w 2 minuty – wyrobiony sworzeń kulowy. Miałem opcję nowy albo używany bojarze z auta z 2012 z małym przebiegiem za 200zl z montażem (właściciel zna gościa z okolic Sobótki który sprowadza auta na części). Jeżdże już pół bez problemów. Oczywiście to była moja decyzja żeby założyć używkę.
Podjechałem również z twardym pedałem sprzęgła (przynajmniej tak mi się wydawało). Już auto oddałem na wymianę sprzęgła wraz do łożyskiem oporowym (części już mieli zamówione), ale Panowie zadzwonili i powiedzieli że tej pedał to wcale tak ciężko nie chodzi (widzieli już dużo gorsze przypadki) i według nich sprzęgło bierze dobrze i nie trzeba teraz wymieniać – dużej poprawy to ja nie zobaczę. Oczywiście decyzja należała do mnie. Zrezygnowałem z wymiany. To było jakieś pół roku temu, ale teraz chyba się jednak zdecyduję na wymianę bo mi się nie podoba praca sprzęgła.
Generalnie ja jestem z obsługi zadowolony i polecam ten serwis.
Do do napraw to podjechałem ze skrzypiącym wahaczem. Diagnoza (trafiona) w 2 minuty – wyrobiony sworzeń kulowy. Miałem opcję nowy albo używany bojarze z auta z 2012 z małym przebiegiem za 200zl z montażem (właściciel zna gościa z okolic Sobótki który sprowadza auta na części). Jeżdże już pół bez problemów. Oczywiście to była moja decyzja żeby założyć używkę.
Podjechałem również z twardym pedałem sprzęgła (przynajmniej tak mi się wydawało). Już auto oddałem na wymianę sprzęgła wraz do łożyskiem oporowym (części już mieli zamówione), ale Panowie zadzwonili i powiedzieli że tej pedał to wcale tak ciężko nie chodzi (widzieli już dużo gorsze przypadki) i według nich sprzęgło bierze dobrze i nie trzeba teraz wymieniać – dużej poprawy to ja nie zobaczę. Oczywiście decyzja należała do mnie. Zrezygnowałem z wymiany. To było jakieś pół roku temu, ale teraz chyba się jednak zdecyduję na wymianę bo mi się nie podoba praca sprzęgła.
Generalnie ja jestem z obsługi zadowolony i polecam ten serwis.
- Od: 13 paź 2015, 22:51
- Posty: 3
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GH kombi 2009, benzyna 2.0, 147KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki