Strona 1 z 2

Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 10:18
przez widmo82
Hej.
Jak oceniacie swoje wyniki z hamowni, która była podczas tegorocznego zlotu?
Wklejcie swoje wydruki!
Ja jestem mile zaskoczony wynikiem zamiast deklarowanych 150KM najprawdopodobniej mam 161.8KM i to na LPG -od gazparts.pl :P
Stąd moje pytanie czy nie macie wrażenia, że wyniki mogłyby być lekko zawyżane?
Osoby bardziej doświadczone proszę również o krótką ocenę mojego wyniku.

Obrazek

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 10:23
przez Ścibi85
U mnie deklarowane 151KM hamownia pokazała 163MK, moment taki sam deklarowany jak i zmierzony 192Nm.

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 12:18
przez cepo12
Seria 131KM czyli 9 wiecej pokazalo, a zmieniony tylko dolot, niuty jak książka pisze 171 :D

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 14:15
przez diablicaK
Powinno być 105KM, a wyszło 118,9.
To ja mam silnik 2.0 <co?> <lol>

PostNapisane: 30 sie 2015, 14:49
przez DariusBtm
Nieźle ta hamownia zawyżała ;P

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 16:52
przez Wojtek
Silnik LF ma nieco więcej niż 118 KM... i do niego jeszcze wiele Twojej trójce brakuje... :P

PostNapisane: 30 sie 2015, 17:58
przez totalover
Wojtek na silniku LF przy 6600obr wyszło mi 143KM

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 18:16
przez Wojtek
No i poprawnie wyszło... ;)
Moja odpowiedź była do tego postu:

diablicaK napisał(a):Powinno być 105KM, a wyszło 118,9.
To ja mam silnik 2.0 <co?>

Dodajmy, że trójka z silnikiem LF ma 150 KM

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 19:54
przez diablicaK
Na końcu jeszcze był " <lol> "

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 20:05
przez xRafalx
Mazda 6 2.0 141KM, zmieniony dolot i dołożony 2 wydech a wynik 153,8KM i 188,5Nm, wydaje mi się, że wynik został zawyżony :)

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 20:15
przez Przemysław
Wg producenta mój silnik ma 147 KM. Na hamowni pokazało 155,6 KM@6789 rpm, Tg 183,8 Nm @ 4167 rpm. W silniku nic dłubane. Ciężko powiedzieć czy wynik ma odzwierciedlenie w rzeczywistości...

PostNapisane: 30 sie 2015, 20:39
przez trzydziech
MX5 NBFL – seria 110KM,
modyfikacje: filtr mocy

Obrazek

PostNapisane: 30 sie 2015, 22:07
przez buczos
20150830_211401.jpg


Mody: Dolot CAI INJEN + Wydech

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 30 sie 2015, 22:19
przez szkodnik_byd
Hamowania to tylko punkt odniesienia aby było wiadomo jak przebiegają modyfikacje
Czyli na tej samej hamowni robi się kreskę przed i po modyfikacjach
Jednym pokazuje więcej więc optymistycznie innym mniej więc nie działa innym wychodzi seria i też nie tak

Mi pokazała dwa razy mega optymistycznie jak będę miał okazję sprawdzenia na innej to też to zrobię

Jednak nynuch w środę sprawdzał się na innych rolkach to jakiejś wielkiej przepaści nie było w wynikach

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 31 sie 2015, 08:31
przez Piotrek_154
U mnie jest zmieniony tylko filtr powietrza na Simota.
WP_20150831_08_19_46_Pro.jpg

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 1 wrz 2015, 18:50
przez Yoki
Załączę 2 wyniki jeden z hamowni inercyjenej zrobiony 24.08.2015 przy temperaturze powyżej 30stopni C
i wynik z hamowni z Ryk. Wykresy są w innej skali. Wnioski niech każdy sam wyciągnie.

Obrazek

Obrazek

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 2 wrz 2015, 18:25
przez Moriss
Żeby nie było tak sztywno, trzeba to jakoś urozmaicić. :D
Silnik 1.6 B6 seria 107KM i 138 Nm:
IMG_20150831_123130.jpg

Powód: nieszczelność w układzie dolotowym + coś z zapłonem

Re: Ryki 2015 – Hamownia

PostNapisane: 2 wrz 2015, 21:49
przez widmo82
A kto zgarnął nagrodę za parametry najbliższe serii ?

PostNapisane: 2 wrz 2015, 22:35
przez Bartosz_
To akurat nie jest konkurencja.

PostNapisane: 2 wrz 2015, 22:36
przez szkodnik_byd
jakaś poznańska mx6 i na pewno nie był to kamil

bartek konkurencja nie jest ale od agmy są nagrody