Kupiłem rex 8 [ 2006, wersja 230k ], na start musiałem wymienić tarcze, klocki i oczywiście dla świętego spokoju oleje.
na początku był znany problem z odpalaniem na ciepłym silniki, typ rozrusznika mam ten starszy, ale wymiana akumulatora pomogła, odpala już także na ciepłym silniku.
Mam problem z wbijaniem 4 biegu, gdy jadę do 3tys obrotów i wbijam 4 to jest OK, ale gdy prędkość jest już większa i obroty wysokie to czwarty bieg wchodzi łatwo ale przy wrzucaniu tak jakby 'drapie' 'zgrzyta'
to samo jest później przy wbijaniu na 5-tke ale to już mniej odczuwalne.
kolega mechanik co zajmuje się rexem powiedział że sprzęgło jest na wykończeniu, ale jeszcze przed zakupem sprzęgła wymieniliśmy olej w skrzyni biegów i moście ale nic nie dało.
sprzęgło zostało kupione na ebay z USA po dwóch tygodniach przyszło, bdb jakości.
po wymianie jest ten sam problem, kolega powiedział że te sprzęgło musi się ułożyć i powinno być OK, ale praktycznie po zmianie tak samo zachowuje się 4 bieg jak przed zmiana. jutro jeszcze jadę do niego bo coś mówił że można je inaczej ustawić bo jest teraz ustawione tak jak tamto stare.
przy wymianie sprzęga okazało się że katalizator jest skończony. jeżdżę teraz na pustym kacie. chodzi głośniej, trochę mocniejszy mi się wydaje, na postoju czuć trochę spaliny
w tym miesiącu mam zamiar zakupić nowy katalizator. znalazłem dobra ofertę na niemieckim ebay. czy lepiej nie wymieniać??!! [ gdzie ten check enigne ma się zapalić? dziś zrobiłem ok.180km i nic, ponoć przy złym stanie kata takie coś się pojawia ? ]
jeszcze jeden taki mały problem, gdy pojeżdżę trochę, zgaszę autko i odpalę tak po 1-5min to zapala mi się kontrolka oleju.

Ogólnie autko mega

Pozdrawiam i czekam na pomoc...