Wymiana płynu chłlodniczego na zimowy
Strona 1 z 1
Witam Mam mazde rx8 w uk czy konieczna jest wymiana plynu chlodniczego na zimowy? Dodam, ze tak siarczystych morozow jak w polsce nie ma.
-
aga044
aga044 napisał(a):Witam Mam mazde rx8 w uk czy konieczna jest wymiana plynu chlodniczego na zimowy? Dodam, ze tak siarczystych morozow jak w polsce nie ma.
Sprawdź krzepliwość w warsztacie i sama oceń, czy jest konieczność. Podpowiem Jeżeli próg krzepliwości będzie powyżej notowanej najniższej temperatury dobowej – trzeba wymienić. Jeżeli nie – nie trzeba Jeżeli nie ma w pobliżu warsztatu posiadającego tester, a Ty podejrzewasz, że możesz mieć w układzie wodę – wymień (...) Zachęcam Ciebie także do poznania zasad korzystania z tego forum. FAQ jest fajne Ten wątek jeszcze ja poprawię za Ciebie na prawidłowy, następne, źle nazwane niestety będą podlegały zasadom tego miejsca.
Ja dwa dni temu uzupełniałem poziom. Kupiłem koncentrat jakiejś kanadyjskiej firmy 1l i wodę zdemineralizowaną 1l. Mieszasz 50/50 min. lub 70/30 max. z przewagą koncentratu. Takie żółto-zielone ustrojstwo możesz zmieszać z każdym kolorem płynu chłodniczego. Czy Petrygo można mieszać? Ja wolałem nie ryzykować, bo na etykiecie nikt tam nie wspomina o możliwości mieszania z innymi płynami chłodniczymi (chyba, że wcześniej miałeś zalane Petrygo, ja nie wiem co mi wlali po przeglądzie w Niemczech). Niech inni się wypowiedzą, wolałem skorzystać z wymienionego koncentratu niż z Petrygo. Wszystko zajęło mi 3-4 minuty żeby nikt nie pisał, że za dużo zachodu z mieszaniem. Koszt uzyskania ok. 1,70 litra (niecałych 2 litrów bo robiłem przewagę koncentratu) płynu chłodniczego z możliwością zamieszania z każdym innym płynem > ok. 27 zł. Ile wykorzystałem? Oby szklankę (0,2 litra).
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości