Witam,
W mojej RX-8 w oleju zaczęła pojawiać się woda – diagnoza warsztatu to uszczelka pod głowicą.
Czy ktoś ma doświadczenia z jej wymianą? Ile może to kosztować w wanklu i czy zwykły warsztat poradzi sobie z jej? Wymiana całego silnika też jest opcją, ale to już zdecydowanie wysoki koszt.
Dzięki!
W oleju zaczęła pojawiać się woda
Strona 1 z 1
Na pewno serwis w którym Ci to zdiagnozowali to Ci to wymieni,skora taką usterkę wykrył. A gdzie byłes z tym? Może podpowiem Serwis Łady za Uralem?
Wymiana samochodu na taki dla idiotoodpornych!!!!! Tyle Cie to będzie kosztowało.
BRAK SŁÓW. KOMPLETNA IGNORANCJA.
PS. Zrób zdjęcie głowicy chętnie ją wszyscy zobaczymy może i inżynierowie Mazdy też się dokształcą gdzie w Wanklu jest głowica.
Wymiana samochodu na taki dla idiotoodpornych!!!!! Tyle Cie to będzie kosztowało.
BRAK SŁÓW. KOMPLETNA IGNORANCJA.
PS. Zrób zdjęcie głowicy chętnie ją wszyscy zobaczymy może i inżynierowie Mazdy też się dokształcą gdzie w Wanklu jest głowica.
- Od: 9 mar 2009, 10:50
- Posty: 182
- Skąd: Katowice
- Auto: RX-8
Post jak najbardziej poważny – serwis nieautoryzowany, także widać, że o wanklu mają takie samo pojęcie jak ja. Sorry.
W takim razie z waszego doświadczenia co to może być – skąd ta woda?
Dzięki
-
n0wy
W silniku rotacyjnym nie ma uszczelki pod głowicą bo... nie ma głowicy. Nie jest potrzebna, bo... nie ma tłoków Ale... ja bym pojechał do tego warsztatu i poważnie porozmawiał z właścicielem, bo budowa silnika rotacyjnego to tak na początku każdej szkoły, nawet zasadniczej, kształcącej mechaników się pojawia. Tu nie chodzi o to, że nie umieją naprawić, a o samą wiedzę teoretyczną. Jak kiedyś będziesz potrzebował naprawić RX'a, nie jeździj po warsztatach, bo tylko stracisz paliwo i ryzykujesz popsuciem samochodu, dzwoń pod ten numer: 668824980. To jest jedyny w pełni kompetentny człowiek w tym kraju w kwestii napraw RX'ów.
(...)
Jak nie ubywa Ci płynu chłodniczego, to niema się czym przejmować. Jak ubywa sporo, puchną węże układu chłodzenia – masz do wymiany uszczelki owalne cieczy pomiędzy housingami a platesami.
(...)
Jak nie ubywa Ci płynu chłodniczego, to niema się czym przejmować. Jak ubywa sporo, puchną węże układu chłodzenia – masz do wymiany uszczelki owalne cieczy pomiędzy housingami a platesami.
Dzięki!
Samochód nie mój – jest w rodzinie. Sprawdzę te rzeczy, o których piszecie i dam znać co i jak.
Samochód nie mój – jest w rodzinie. Sprawdzę te rzeczy, o których piszecie i dam znać co i jak.
-
n0wy
dawidrx napisał(a):Pit napisał(a): Jak ubywa sporo, puchną węże układu chłodzenia – masz do wymiany uszczelki owalne cieczy pomiędzy housingami a platesami.
a jaki moze byc koszt tych uszczelek?
Zadzwoń proszę pod podany 2 posty wyżej numer. Tomek (Kojot) poda Ci dokładny koszt części i robocizny. Nie znam cen na dzień dzisiejszy, ale wydaje mi się, że w 3 tys. zł powinno się wszystko zamknąć (+ olej, płyn chłodzący, filtr, itp).
MazZdarX8 napisał(a):Nowy
To nie woda... Ten olej ma taką konsystencję!!
Na przyszłość...
No nie olej ma konsystencję bo jaki nie wlejesz to masło będziesz miał. Problem wentylacji Wankla oraz zbierania się wilgoci zna i producent który ma na to radę. Radą na to jest modyfikacja odmy dzięki której została wymuszona cyrkulacja powietrza w silniku. Zmodyfikowana odma jest już seryjnie w późniejszych rocznikach. Pomimo to jednak zjawisko to potrafi się pojawić ale w dużo mniejszym stopniu.
Na przyszłość
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość