Obroty na biegu jałowym

Napisane:
21 wrz 2007, 22:50
przez Kapral_Przemo
A ja mam jeszcze pytanko. Jak się zachowuje u was silnik na biegu jałowym po długiej i ostrej jeździe? Mi obroty spadają na około 800 i samochód odczuwalnie drży . Trzeba zdecydowanie łapać za drążek zmiany biegów bo się macha na wszystkie strony

Sorry za dziwne pytanie ale przesiadłem się za 110 konego turbo-diesla i nie wiem czego się spodziewać


Napisane:
23 wrz 2007, 22:03
przez aybabtu
Kapral_Przemo napisał(a):A ja mam jeszcze pytanko. Jak się zachowuje u was silnik na biegu jałowym po długiej i ostrej jeździe? Mi obroty spadają na około 800 i samochód odczuwalnie drży
Hmm u mnie po nagrzaniu jest normalnie 700-800 (po zapaleniu jakies 1300-1500 o ile pamietam). Ale tez zauwazylem pewne drgania tak jakby w innych osiach niz bym sie spodziewal
pzdr,
aybabtu/wojtek

Napisane:
13 paź 2007, 16:32
przez Marco7
Kapral – mi tez drzy, jak spadna obroty do ok 800. Z tego co wiem to normalne.
Wibracje drazka zmiany biegow

Napisane:
24 gru 2008, 04:24
przez Pawel83
Witam wszystkich,
mam maly problem z moja niedawno nabyta RX8.Jak auto jest na wolnych obrotach, to drazek zmiany biegow wpada w rezonans.Nie jest to bardzo uciazliwe, jednak drgania odczuwa sie.W serwisie powiedzieli mi, ze to normalne.Mieliscie moze z czyms takim do czynienia w Waszych Rexach?.Z gory dzieki za odpowiedzi.

Napisane:
24 gru 2008, 16:04
przez Deniorek
Normalne.

Drążek często wpada w takie wibracje gdy samochód stoi w miejscu. Nie ma czym się przejmować. W serwisie nie kłamali.


Napisane:
24 gru 2008, 18:47
przez Retro
Rezonans to ciut przesadzone słowo

Sam się nie dyga

Trzęsie się od wibracji silnika, normalka


Napisane:
26 gru 2008, 05:08
przez Pawel83
Dzieki za odpowiedzi.Uspokoiliscie mnie.Pozdrawiam.
