Kolejnośc kabli WN ma cewce

Witam. Jestem nowym użytkownikiem Mazdy RX-8. Kupiłem autko z małym defektem silnika, auto pochodzi z Francji. Sytuacja wygląda następująco: na początku auto na zimnym silniku w miare zapalało, a na gorącym silniku nie chciało wcale palić. Był też problem z obrotami, po schodzeniu wysokich obrotów strzelało w tłumik i nierówno pracował silnik. Swieci się non stop kontrolka tzw. "check engine", prawdopodobnie sonda też jest uszkodzona.
Pozamieniałem kable na świecach i auto zapaliło o wiele lepiej, ale nie wiem co jest jeszcze, ponieważ nierówno pracuje i musialo być duzo nazbieranego paliwa w tłumikach, bo po rozgrzaniu silnika tłumiki zrobiły się czerwone i katalizator już mam do wymiany, sonde też. Ale pytanie jest następujące: czy ktoś posiada informacje jak powinny byc podłączone kolejno kable z cewek do świec, bo ktoś już w tym namieszał i nie wiem czy jest teraz dobrze oraz jakąś książkę dotyczącą samodzielnych napraw tego silnika?
Czekam na sugestie.
Pozamieniałem kable na świecach i auto zapaliło o wiele lepiej, ale nie wiem co jest jeszcze, ponieważ nierówno pracuje i musialo być duzo nazbieranego paliwa w tłumikach, bo po rozgrzaniu silnika tłumiki zrobiły się czerwone i katalizator już mam do wymiany, sonde też. Ale pytanie jest następujące: czy ktoś posiada informacje jak powinny byc podłączone kolejno kable z cewek do świec, bo ktoś już w tym namieszał i nie wiem czy jest teraz dobrze oraz jakąś książkę dotyczącą samodzielnych napraw tego silnika?
Czekam na sugestie.
