Strona 1 z 1

Falujące obroty 192 KM

PostNapisane: 6 wrz 2014, 23:08
przez Piotrek16
Wiatm, mam mały na razie mały problemik z moją strzałą mianowicie sytuacja wygląda tak odpalam ją rano obroty falują pomiędzy 2,5 tyś. a 1 tyś po wciśnięciu sprzęgła obroty sie wyrównują na 2,5 i w miarę rozgrzewania silnika opadają ale muszę mieć wciśnięte sprzęgło inaczej falują po rozgrzaniu jak silnik osiągnie optymalną temperaturę to falują pomiędzy 1200 a 1000 a po wciśnięciu sprzęgła równają się do 1000. Dodam jeszcze że silniczek odpala od strzała na zimnym jak i na ciepłym aha i falowanie na ciepłym zaczeło sie od momentu jak zostawiłem ją na chodzi na jakieś 20 min na postoju chodziła równiutko a w pewnym momencie brum brum brum i tak jej zostało.

Dziękuję z góry za wszystkie informacje w tym temacie i pozdrawiam gorąco :)

PostNapisane: 9 wrz 2014, 17:50
przez 1bizkit
jaki masz przebieg i jaką masz kompresję?

Re: Falujące obroty 192 KM

PostNapisane: 9 wrz 2014, 23:43
przez Piotrek16
97 tyś. kompresji nie mierzyłem dlatego że wyjechałem a samochód został w pl a stało sie to przed samym wyjazdem

PostNapisane: 10 wrz 2014, 08:27
przez 1bizkit
w pierwszej kolejności sprawdź akumulator, cewki, świece i kable zapłonowe.

PostNapisane: 15 wrz 2014, 00:36
przez Piotrek16
a nie wyświetli kontrolki check przy tych uszkodzeniach gdyby były??

Re: Falujące obroty 192 KM

PostNapisane: 15 wrz 2014, 20:11
przez Gronek
nie wyświetli. ewentualnie w pamięci mogą siedzieć wypadające zapłony. Tak wygląda jak by lewe powietrze ssała.

PostNapisane: 17 wrz 2014, 00:56
przez Piotrek16
ok wszystko by sie zgadzało tylko jaka rolę odgrywa tu sprzęgło że po wciśnięciu wszystko wraca do normy?? podpinałem pod kompa były dwa błędy jeden zbyt uboga dawka drugiego nie pamiętam :/ wykasowane przelocik ok 100 km podpięcie pod kompa zero błędów a dalej faluje <płacze> <płacze> <płacze> nie chce ona jest taka fajna <glupek2> mam zamiar zabrać ją ze sobą do norwegi ale jak będzie mi tak brzydko robić to niestety zostanie w pl <płacze>

Re: Falujące obroty 192 KM

PostNapisane: 17 wrz 2014, 01:01
przez Gronek
Piotrek podaj numer błędu... zbyt uboga mieszanka czyli powietrza za dużo. Może przepływka nie dokręcona...

PostNapisane: 17 wrz 2014, 01:10
przez Piotrek16
No tyle wiem że powietrza za dużo o teraz już nie możliwe podać nr błędu :/ a powiedz jaki wpływ może mieć na to sprzęgło?? Gdyby przepływka była luźna to na ciepłym też by falował a trzyma obroty tylko troche wyższe

Re: Falujące obroty 192 KM

PostNapisane: 17 wrz 2014, 01:27
przez Gronek
Pedał sprzęgła ma czujnik ?
Weź jeszcze przekręć kluczyk na zapłon i 20 razy w hamulec aż się wskazówka od oleju kiwnie i opadnie. poza tym, że czujnik idzie przez kompa to sprzęgło nie ma tu nic do sprawy. Fakt problem ciekawy. Na przyszłość notuj nr. Błędów bo pod jednym numerem może się kryć kilka usterek a podstawowe testery obd podają tylko jedną z nich. Komp ma tez samo adaptację mógł jakiś głupot nałapać. Kompresję to tak czy siak sprawdź

PostNapisane: 17 wrz 2014, 23:19
przez Piotrek16
ekstra tego mi bylo trzeba :) pierwszy raz mam styczność z Wanklem tak że wiesz a może być tak że silnik po wciśnięciu sprzęgła przygotowuje sie do jazdy i odpala wszystkie wtryski?? bo z tego co wiem to na wolnych pracuje tylko na dwóch?? Czy źle wiem?? I te dwa od wolnych są padnięte?? co do nr błędów to fakt mój błąd tylko że samochód nie był sprawdzany jakimś testerem z allegro tylko porządnym kompem boscha. Co do hamulca to muszę poczekać aż zjadę do pl i wtedy sprawdzę. I z kompresją tak samo. A powiedz mi jeszcze co może być zapala sie czerwona kontrolka od wody jak silnik nabierze optymalnej temperatury gdzieś czytałem żeby sie tym nie przejmować a jednak mnie to nurtuje :) z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi ;)