Hej!
Stoję przed zakupem mojej nowej (uzywanej) mazdy cx-3 i zastanawiam się który pakiet wybrac:
-Safety (matrycowe ledy, podgrzewana kierownica, audio bose)
Czy
-pure white (białe skóry, elektryczny fotel kierowcy z pamięcią + regulacja odcinka ledzwiowego, bo standardowe tego chyba nie maja)
Czy są tu osoby ktore mialy stycznosc z Bose jak i standardowym audio? Czy roznica jest znacząca?
Drugie pytanie czy matrycowe ledy cokolwiek dają w warunkach miejskich, czy jest to rozwiązanie stricte na trasy/autostrady? Tak samo jesli są tu osoby które mialy stycznosc ze zwyklymi ledami i matrycowymi to prosilbym o komentarz
Prosilbym rowniez o Wasze opinie, na ktory pakiet lepiej się zdecydowac?
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i z góry dziękuje
Pomoc w wyborze wyposażenia
Strona 1 z 1
Cześć, ja bym brał pierwszy.
Bose może idealne nie jest, ale w stosunku do zwykłego nagłośnienia – robi robotę. Pytanie, czy zwracasz na to dużą uwagę, jak gra audio w aucie. Podgrzewana kiera, jeśli nie masz garażu – bezcenna. Matrycowe ledy są bdb, ale czy w mieście widać różnice? Nie wiem.
Białe skóry, wydaje mi się że potrzebują dużo więcej pielęgnacji niż czarne. A elektryczny fotel jest bardzo dobry, jeśli jeździ więcej niż jedna osoba. Ja mam tą funkcję, jeżdżę sam i może 3-4 razy w roku używam
Bose może idealne nie jest, ale w stosunku do zwykłego nagłośnienia – robi robotę. Pytanie, czy zwracasz na to dużą uwagę, jak gra audio w aucie. Podgrzewana kiera, jeśli nie masz garażu – bezcenna. Matrycowe ledy są bdb, ale czy w mieście widać różnice? Nie wiem.
Białe skóry, wydaje mi się że potrzebują dużo więcej pielęgnacji niż czarne. A elektryczny fotel jest bardzo dobry, jeśli jeździ więcej niż jedna osoba. Ja mam tą funkcję, jeżdżę sam i może 3-4 razy w roku używam
ukash_tychy napisał(a):Cześć, ja bym brał pierwszy.
Bose może idealne nie jest, ale w stosunku do zwykłego nagłośnienia – robi robotę. Pytanie, czy zwracasz na to dużą uwagę, jak gra audio w aucie. Podgrzewana kiera, jeśli nie masz garażu – bezcenna. Matrycowe ledy są bdb, ale czy w mieście widać różnice? Nie wiem.
Białe skóry, wydaje mi się że potrzebują dużo więcej pielęgnacji niż czarne. A elektryczny fotel jest bardzo dobry, jeśli jeździ więcej niż jedna osoba. Ja mam tą funkcję, jeżdżę sam i może 3-4 razy w roku używam
Jakbyś moje myśli przelał, zgadzam się w całej rozciągłości
Ja też jestem zdania jak koledzy wyżej , tym bardziej że kiedyś zestaw z białą skórą znalazłem na allegro za 1500 zł (Tylko chyba bez elektryki?) więc zawsze można wymienić a zestaw pierwszy
trudno dołożyć
Pod poniższym linkiem o tym pisałem , oczywiście teraz pewnie inne ceny ale liczy się to że można dołożyć
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8#p3291238
Pozdrawiam
trudno dołożyć
Pod poniższym linkiem o tym pisałem , oczywiście teraz pewnie inne ceny ale liczy się to że można dołożyć
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8#p3291238
Pozdrawiam
Podgrzewana kierownica – w zimie bajer szczególnie jak chwilę wcześniej drapałeś szybę.
Matrycowe LED to tylko na drogi poza obszarem zabudowanym jednojezdniowe – wtedy bajka. Szczególnie jak jedziesz przez ciemny las, a przed Tobą lub z przeciwka jedzie seicento ze świeczkami zamiast świateł. Przy okazji > 80km/h świecą wyżej. Jak droga jest oświetlona to się dezaktywują i działają jak normalnie mijania, jak jest droga 2 jezdniowa to bardzo często można oślepić "tirowca" ponieważ nie wykrywa obrysówki na dachu, a światła normalne są zakryte przez barierę energochłonną. Tak, że często jeździsz ciemnymi drogami w nocy – docenisz z nawiązką ten gadżet. Jak głównie w mieście i autostradami to nie zauważysz że masz.
Bose gra bardzo fajnie, po prostu poprawne audio.
Przy okazji masz tempomat aktywny w tej opcji... Z tego często korzystam jak na trasie tak i w korkach.
Ja mam Piure Black (zrezygnowali z tego) i tak masz elektryczne fotele (jak masz 2 kierowców to majka bo mają pamięć). Ale na białe bym się nie zdecydował, jak ktoś Ci wsiądzie w świeżych tanich spodniach to możesz mieć już odbarwienia na stałe (przeżyłem to w domu na krzesłach). Poza tym to białe wnętrze mi się nie podoba, żeby jeszcze jakieś takie kremowe było czy coś...
Matrycowe LED to tylko na drogi poza obszarem zabudowanym jednojezdniowe – wtedy bajka. Szczególnie jak jedziesz przez ciemny las, a przed Tobą lub z przeciwka jedzie seicento ze świeczkami zamiast świateł. Przy okazji > 80km/h świecą wyżej. Jak droga jest oświetlona to się dezaktywują i działają jak normalnie mijania, jak jest droga 2 jezdniowa to bardzo często można oślepić "tirowca" ponieważ nie wykrywa obrysówki na dachu, a światła normalne są zakryte przez barierę energochłonną. Tak, że często jeździsz ciemnymi drogami w nocy – docenisz z nawiązką ten gadżet. Jak głównie w mieście i autostradami to nie zauważysz że masz.
Bose gra bardzo fajnie, po prostu poprawne audio.
Przy okazji masz tempomat aktywny w tej opcji... Z tego często korzystam jak na trasie tak i w korkach.
Ja mam Piure Black (zrezygnowali z tego) i tak masz elektryczne fotele (jak masz 2 kierowców to majka bo mają pamięć). Ale na białe bym się nie zdecydował, jak ktoś Ci wsiądzie w świeżych tanich spodniach to możesz mieć już odbarwienia na stałe (przeżyłem to w domu na krzesłach). Poza tym to białe wnętrze mi się nie podoba, żeby jeszcze jakieś takie kremowe było czy coś...
Dzieki wielkie za opinie czy standardowe (niematrycowe) ledy podnoszą sie przy jezdzie z większą prędkoscią? Bo wlasnie slyszalem że nie swiecą zbyt daleko i nie wiem czy podnoszenie sie przy wyzszych predkosciach dotyczy tylko matrycowych ledów czy wszystkie mają taką zdolność
Chyba nie. Ale z tym zasięgiem to zgodnie z wymogami prawnymi świecą... A ten co się mu tak wydawało i nagrywali nawet o tym filmiki to mu w ASO wyregulowali. To się tak wydaje, potem wsiadasz to jakiegoś samochodu z H4/H7 i wydaje Ci się, że coś się popsuło.
ok, dzięki wielkie za pomoc. Jutro jadę obejrzeć cx-3 z pakietem safety i białą perłą, a w piątek soul red crystal z pakietem pure white, ale bez safety. Ciężki temat dla mnie, bo soul red crystal jest według mnie świetny, a biała perła (przynajmniej na filmach na youtube) kompletnie sie nie różni z wyglądu od zwykłego białego, przynajmniej bez specjalnego przyglądania się w strukturę lakieru.
Dodatkowo, auto będzie regularnie użytkowane przez dwóch kierowców, więc wybór tej sztuki z safety nie jest taki oczywisty, ale Bose, fakt matrycowych ledów (pomimo że auto 95% czasu spędzi w mieście), rozpoznawania znaków ograniczenia prędkosci, podgrzewana kierownica kuuuuszą
Chciałbym się jeszcze spytać, jak wygląda sprawa z kołem zapasowym w cx-3 wyposażonej w Bose? bo widzę, że w katalogu jest taka opcja, ale nie wiem czy to koło normalnie wchodzi pod podłogę bagażnika, czy to chodzi o to że po prostu w bagażniku wożę koło zapasowe w pokrowcu?
Jesli to koło wchodzi pod podłogę, to czy ktoś zastanawiał się nad alternatywą, aby nie kupować w salonie mazdy? 2000 polskich złotych to jednak skandaliczna cena...
Dodatkowo, auto będzie regularnie użytkowane przez dwóch kierowców, więc wybór tej sztuki z safety nie jest taki oczywisty, ale Bose, fakt matrycowych ledów (pomimo że auto 95% czasu spędzi w mieście), rozpoznawania znaków ograniczenia prędkosci, podgrzewana kierownica kuuuuszą
Chciałbym się jeszcze spytać, jak wygląda sprawa z kołem zapasowym w cx-3 wyposażonej w Bose? bo widzę, że w katalogu jest taka opcja, ale nie wiem czy to koło normalnie wchodzi pod podłogę bagażnika, czy to chodzi o to że po prostu w bagażniku wożę koło zapasowe w pokrowcu?
Jesli to koło wchodzi pod podłogę, to czy ktoś zastanawiał się nad alternatywą, aby nie kupować w salonie mazdy? 2000 polskich złotych to jednak skandaliczna cena...
Polecam dokładnie czytać dział o CX 3 jeśli cię interesuje ? , jest prawie wszystko...
Tu kolega Feston wkleił w PDFie ciekawostkę :
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2#p3139452
ale polecam cały wątek (warto)
Ja mam Bose i koło dołożyłem
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4#p3171784
Pozdrawiam
Tu kolega Feston wkleił w PDFie ciekawostkę :
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2#p3139452
ale polecam cały wątek (warto)
Ja mam Bose i koło dołożyłem
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4#p3171784
Pozdrawiam
Ok, dzieki wielkie za pomoc. Czasami ciezko sie dokopać do takich rzeczy
Pozwole sobie jeszcze spytac, od czego zalezy mozliwosc regulacji podłogi bagaznika w cx-3? Bo do tej pory myslalem że Bose sprawia ze podlogi w bagazniku nie mozna opuscic, ale od doradcy w saonie uslyszalem, że z bose i tak mozna obnizyc podloge. Na Yt znalazlem za to filmik w ktorym jeden z forumowiczów pokazuje, że on jej nie moze opuscic majac skypassion bez bose.
Jest jakas sprawdzona teoria na to?
Pozwole sobie jeszcze spytac, od czego zalezy mozliwosc regulacji podłogi bagaznika w cx-3? Bo do tej pory myslalem że Bose sprawia ze podlogi w bagazniku nie mozna opuscic, ale od doradcy w saonie uslyszalem, że z bose i tak mozna obnizyc podloge. Na Yt znalazlem za to filmik w ktorym jeden z forumowiczów pokazuje, że on jej nie moze opuscic majac skypassion bez bose.
Jest jakas sprawdzona teoria na to?
Ja tą sztywną deskę całkiem wywaliłem do piwnicy , na kole i styropianie (foto) położyłem tą wykładzinę dywanową a na nią taką gumową matę jak kolega w tym wątku (dolne foto)
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8#p3170148
Styropian wokół koła dojazdowego jest ciut grubszy niż ten wokół samego głośnika.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8#p3170148
Styropian wokół koła dojazdowego jest ciut grubszy niż ten wokół samego głośnika.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9