System kontroli trakcji / stabilizacji toru jazdy – kiedy powinien działać

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez krzychun » 8 lut 2019, 21:06

No pytanie o AWD jest ciekawe (dodało by trochę masy tyłowi). Ciekawi mnie jakby to wyglądało jakby były twardsze opony albo bardziej napompowane... Może mniej by podskakiwało?

Ale jak już kierowca chce prostować to ten tył nadzwyczaj łatwo się ustawia tam gdzie ma być...
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 1006 (6/67)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez Garth » 8 lut 2019, 21:26

Więcej masy z tyłu to jedno, natomiast praca AWD to drugie. Wg Mazdy, nawet przy odpuszczonym pedale gazu system ma stabilizować tor jazdy (przypuszczalnie do momentu zadziałania ESP), pytanie na ile skutecznie w takiej sytuacji.
Co do opon i twardości to nie mam pojęcia... Swego czasu wybierałem pomiędzy CX-3 i Capturem, ten drugi jest znacznie bardziej miękki i "pływający", a w teście łosia w ogóle nie podskakuje, więc ciężko powiedzieć z czego to wynika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2013, 19:40
Posty: 64 (4/5)
Skąd: Rzeszów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9