No pytanie o AWD jest ciekawe (dodało by trochę masy tyłowi). Ciekawi mnie jakby to wyglądało jakby były twardsze opony albo bardziej napompowane... Może mniej by podskakiwało?
Ale jak już kierowca chce prostować to ten tył nadzwyczaj łatwo się ustawia tam gdzie ma być...
System kontroli trakcji / stabilizacji toru jazdy – kiedy powinien działać
1, 2
Więcej masy z tyłu to jedno, natomiast praca AWD to drugie. Wg Mazdy, nawet przy odpuszczonym pedale gazu system ma stabilizować tor jazdy (przypuszczalnie do momentu zadziałania ESP), pytanie na ile skutecznie w takiej sytuacji.
Co do opon i twardości to nie mam pojęcia... Swego czasu wybierałem pomiędzy CX-3 i Capturem, ten drugi jest znacznie bardziej miękki i "pływający", a w teście łosia w ogóle nie podskakuje, więc ciężko powiedzieć z czego to wynika.
Co do opon i twardości to nie mam pojęcia... Swego czasu wybierałem pomiędzy CX-3 i Capturem, ten drugi jest znacznie bardziej miękki i "pływający", a w teście łosia w ogóle nie podskakuje, więc ciężko powiedzieć z czego to wynika.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9