Zakup samochodu
No wreszcie Bo już zwątpiłem. Taka interesująca dyskusja się toczy, a Ciebie nie ma
Ale poruszyłeś ciekawy temat. Dopłaciłeś, żeby mieć więcej KM fabrycznie....
Nie wydaje Ci się, że więcej tych koni to jest bardziej "papierowo" niż "fabrycznie"?
Moc większa o 30 KM. To jest o 25% więcej niż w wersji 120 KM !
Przyspieszenie lepsze o 0.3 sek. Dla każdej wersji – MT i AT.
Jest to jedyny znany mi przypadek, że mając 25% więcej mocy (praktycznie w tym samym aucie, ciężar napędu 4x4 aż takiej zmiany nie wnosi) zyskujemy aż 0.3 sekundy!
Coś mi się zdaje, że Mazda robi tutaj kogoś w konia. Może nawet w konia z jeźdźcem i łukiem
Pozdrawiam serdecznie!
Ale poruszyłeś ciekawy temat. Dopłaciłeś, żeby mieć więcej KM fabrycznie....
Nie wydaje Ci się, że więcej tych koni to jest bardziej "papierowo" niż "fabrycznie"?
Moc większa o 30 KM. To jest o 25% więcej niż w wersji 120 KM !
Przyspieszenie lepsze o 0.3 sek. Dla każdej wersji – MT i AT.
Jest to jedyny znany mi przypadek, że mając 25% więcej mocy (praktycznie w tym samym aucie, ciężar napędu 4x4 aż takiej zmiany nie wnosi) zyskujemy aż 0.3 sekundy!
Coś mi się zdaje, że Mazda robi tutaj kogoś w konia. Może nawet w konia z jeźdźcem i łukiem
Pozdrawiam serdecznie!
Jeśli mówimy "do setki" to masz rację , ale jeśli mówimy o przyśpieszeniu przy włączaniu się do ruchu
i na starcie to uważam że moja cx 3 ma kopnięcie , o jeździe w zakrętach nie wspomnę , to dopiero frajda
PS
Zapewne doczytałeś że byłem na hamowni (wydruk zamieściłem), i koni jest tyle co w podpisie
No może przesadziłem że chodziło tylko o KM
Kończmy te pogaduchy nie na temat
i na starcie to uważam że moja cx 3 ma kopnięcie , o jeździe w zakrętach nie wspomnę , to dopiero frajda
PS
Zapewne doczytałeś że byłem na hamowni (wydruk zamieściłem), i koni jest tyle co w podpisie
No może przesadziłem że chodziło tylko o KM
Kończmy te pogaduchy nie na temat
Panowie: Przecież różnica jest tylko powyżej 4,5tys obrotów, poniżej te silniki ciągną tak samo czy to awd czy fwd po chipie. Tak na prawdę wyższa moc ( a z czym się wiąże normalna charakterystyka ze auto ciągnie do czerwonego pola a nie do 4,5 ) przydaje się na trasie. Redukujesz i wyprzedasz na jednym biegu. Po to zrobiłem chip. Po mieście można było ja kręcić do 4,5 i to wystarczało. Ale na trasie się czułem jakbym jeździł dieslem. Na pewno różnica w przyspieszeniu jest większa niż 0,2.
Druga sprawa ze silniki 120km maja w serii więcej. Mój wypluł ponad 130, a tuner wspominał o mazdzie 3 która wypluła 152, i mógł podnieść tylko o 10km.
Druga sprawa ze silniki 120km maja w serii więcej. Mój wypluł ponad 130, a tuner wspominał o mazdzie 3 która wypluła 152, i mógł podnieść tylko o 10km.
Potrzebuję pomocy:
Chcę kupić nową mazdę CX-3 2018, ale analizując internety natrafiłem, że prawdopodobnie Mazda wypuści ulepszoną wersję (większą, nie na podłodze Mazdy 2):
– https://www.motor1.com/news/265235/next ... -3-rumors/
– http://thenewswheel.com/rumor-2020-mazd ... ay-bigger/
Pytanie: Z tego co widzę, "amerykanie" trochę inaczej nazywają roczniki. Np. u nich CX-3 2019 jest dokładnie tym co u nas CX-3 2018 (face lifting). Czy może ktoś jest w stanie pomóc czy nowa CX-3 (z tych przycieków, które mówią o CX-3 2020) będzie w sprzedaży w przyszłym czy za dwa lata? Chętnie poczekam do przyszłego roku, ale czekać dwa lata to już trochę długo.
Trochę to wróżbictwo, ale może ktoś pomoże
Chcę kupić nową mazdę CX-3 2018, ale analizując internety natrafiłem, że prawdopodobnie Mazda wypuści ulepszoną wersję (większą, nie na podłodze Mazdy 2):
– https://www.motor1.com/news/265235/next ... -3-rumors/
– http://thenewswheel.com/rumor-2020-mazd ... ay-bigger/
Pytanie: Z tego co widzę, "amerykanie" trochę inaczej nazywają roczniki. Np. u nich CX-3 2019 jest dokładnie tym co u nas CX-3 2018 (face lifting). Czy może ktoś jest w stanie pomóc czy nowa CX-3 (z tych przycieków, które mówią o CX-3 2020) będzie w sprzedaży w przyszłym czy za dwa lata? Chętnie poczekam do przyszłego roku, ale czekać dwa lata to już trochę długo.
Trochę to wróżbictwo, ale może ktoś pomoże
Dziwny by to był ruch moim zdaniem. To auto jest fajne bo jest małe. Jak chcą wypuścić większe to niech wypuszczą sobie CX-4 (podobno jest w Japonii)… Ale już nieraz widziałem dziwne decyzje koncernów...
Ja kupiłem i jestem zadowolony, a czekanie w nieskończoność...
Ps. Dokładnie w Stanach i Azji to jest CX-3 2019. I dziwi mnie że w Europie nie nazywają jej 2019 (modelowo) tylko 2018 skoro w sprzedaży pojawiła się we wrześniu (a wtedy wiele koncernów już daje nowy rocznik modelowy).
Ja kupiłem i jestem zadowolony, a czekanie w nieskończoność...
Ps. Dokładnie w Stanach i Azji to jest CX-3 2019. I dziwi mnie że w Europie nie nazywają jej 2019 (modelowo) tylko 2018 skoro w sprzedaży pojawiła się we wrześniu (a wtedy wiele koncernów już daje nowy rocznik modelowy).
Nie wiem co planuje mazda ale mysle ze zbudowanie nastepnej gen cx 3 na innej plycie byloby bardzo dobrym rozwiazaniem. Majac okolo 4.28 cm dl nasza cx 3 nie jest malym autkiem z zewnatrz natomiast wewnatrz jest tak ooo (tak sam mam, uzytkuje i dla mnie jest ok ) ale mozna to lepiej zrobic. Np tak jak mitsu skrocilo plyte outlandera zostawiajac ten sam rozstaw osi 267cm. Jezeli cx 3 bylaby na skroconej plycie cx 5 i miala rozstaw powiedzmy 270cm plus minus a nie 257 bylaby autem bardziej rodzinnym przy zachowaniu dotychczasowych zalet. Auto wcale nie musialoby byc duzo wieksze na dlugosc.
- Od: 17 kwi 2018, 14:06
- Posty: 35
- Auto: Mazda CX 3 2.0 AWD REVOLUTION
Witam wszystkich! Jutro rejestruje swoją maździnkę, pierwsze w historii auto z salonu. Do odbioru najpewniej w czwartek. Przeczytałem sobie cały ten wątek i na pewno pomógł mi w decyzji związanej z powłoką. Chciałem sobie zrobić cała ceramikę, ale spróbuje się dowiedzieć, czy folia na przodzie zrobi różnicę w wyglądzie. Jeśli nie, to biorę folię.
Pytanie jakie mam to co należy sprawdzić przy odbiorze? Wiem, czasy się zmieniły i już nie dymaja na wyposażeniu, częściach itd. Tym bardziej, że dilerem jest znajomy przyjaciela. Interesuje mnie jednak, jak sprawdzać elektronikę, na co zwracać uwagę przy wykonczeniach itd.
Nie mogę się już doczekać
Pytanie jakie mam to co należy sprawdzić przy odbiorze? Wiem, czasy się zmieniły i już nie dymaja na wyposażeniu, częściach itd. Tym bardziej, że dilerem jest znajomy przyjaciela. Interesuje mnie jednak, jak sprawdzać elektronikę, na co zwracać uwagę przy wykonczeniach itd.
Nie mogę się już doczekać
- Od: 24 lis 2018, 13:29
- Posty: 8
- Auto: Mazda cx-3 2018 Sky energy, 2.0, manual
No ja obleciałem z miernikiem lakieru, doszukałem się co najmniej kilku rysek na bezbarwnym i głębszej na płetwie (ale to podobno była pozostałość po kleju od zabezpieczenia – przepolerowali). No i to na wysoki połysk miedzy oknami bocznymi polerowali w salonie bo po prawej było po prostu przerysowane jakaś szmatą...
Może nie będę miał problemu z rysami po szmatach bo w związku z nakładaną ceramiką w innym warsztacie, nie będą mi myli auta. Ale tak czy siak dobrze to sprawdzić w razie dużych uszczerbków. Warsztat detailingowy woli sam sobie poprawić lakier i w sumie się im nie dziwie. W końcu to jest ich główna praca a w takiej Mazdzie Ci ludzie się wszystkim zajmują.
- Od: 24 lis 2018, 13:29
- Posty: 8
- Auto: Mazda cx-3 2018 Sky energy, 2.0, manual
Przy zakupie lub przed sprawdźcie sobie fotele aby nie skończyć jak koledzy z forum https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=494&t=207695
Ja odebrałem swoją Cx3 3 tygodnie temu... W salonie obejrzałem auto i nie miałem zastrzeżeń do jego stanu i wyglądu (nie mierzyłem miernikiem lakieru). Jedyne zastrzeżenie to takie że sprzedawca zapewniał gdy domawiałem czujniki parkowania z tyłu że będzie także wizualizacja na ekranie głównym a takiej nie ma niestety. Samochodem wyjechałem z salonu na kołach zimowych (Nowe koła letnie na alufelgach 16", opony Brigestone Turanza oddam w dobrej cenie komuś z forum:))
- Od: 4 lis 2018, 09:37
- Posty: 19
- Auto: Mazda Cx3 2018, Rok produkcji 2018, 6MT, Benzyna, 121KM, SkyMOTION, Machine Gray
Gratuluję , obyś był tak zadowolony jak ja
Szkoda tylko że pogoda nie daje możliwości pojeździć i "delektować" się czyściutkim autkiem
Pozdrawiam
Szkoda tylko że pogoda nie daje możliwości pojeździć i "delektować" się czyściutkim autkiem
Pozdrawiam
Witam. Zastanowienia, przemyślenia za i przeciw od ponad roku – i w końcu zamówiliśmy z żoną nowiutką Mazdę CX3 2.0 SkyPassion + pakiet Saffety. Odbiór połowa stycznia. Teraz tylko cierpliwie czekać. Pozdrawiam.
- Od: 3 sie 2017, 16:06
- Posty: 7
- Auto: Mazda CX3 2018 FL, 2.0 121KM, AT, SkyPassion + Safety, Snowflake White Pearl
Witaj w rodzinie
To b. "dojrzała" decyzja !
Pewnie na Twoim m-cu zamówiłbym z nowego rocznika ale w oczekiwaniu "przedeptywać" trzeba byłoby ok.4 m-cy.
Teraz możesz się już cieszyć bo niebawem auto będzie u Dealera i do obejrzenia .
Radości i satysfakcji z Madzi życzę !
To b. "dojrzała" decyzja !
Pewnie na Twoim m-cu zamówiłbym z nowego rocznika ale w oczekiwaniu "przedeptywać" trzeba byłoby ok.4 m-cy.
Teraz możesz się już cieszyć bo niebawem auto będzie u Dealera i do obejrzenia .
Radości i satysfakcji z Madzi życzę !
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9