Przegląd okresowy w ASO
Jak ja pytałem w grudniu to tez miało być 1200. A wyszło części chyba 820 dokładnie nie pamietam i robocizna 510 wiec ponad 100zl więcej.... co do roboczogodziny to oni maja odgórnie ustalone ze np wymiana hamulców to tyle czasu a ze machanikowi zejdzie więcej to już ich problem.
Także widzę ze w Szczecinie poszli z cenami ładnie. Kolejny powód żeby następna była inna marka... a szkoda.
Także widzę ze w Szczecinie poszli z cenami ładnie. Kolejny powód żeby następna była inna marka... a szkoda.
dareme89 napisał(a):Kolejny powód żeby następna była inna marka... a szkoda.
To odrzuć całe Japan Motors (Mitsubishi, Suzuki i Nissan) bo tam ceny przyprawiają o ból głowy. A jakoś obsługi klienta katastrofa. Za wymianę zderzaka skasowali ubezpieczyciela 8500zł, a to co podżyłem przy wymianie poduszki Takata to już mi się nie chce wspominać...
Na razie poza tym że nigdy się nie mogę dodzwonić do Serwisu Mazdy to wszystko full pro.
Akurat u mnie Japończyk to z przypadku bo uwielbiam auta włoskie i niektóre niemieckie. A padło na Japończyka bo w tym przedziale cenowym był najładniejszy, ale powoli doszedłem do wniosku ze czas skończyć z tym i pójść w stronę Niemca niestety.
Możesz napisać które ASO i coś więcej , no i co można w klimie robić po 2 latach mając gwarancję? (oprócz ozonowania)
Dzisiaj byłem na 3 przeglądzie. Wymienili olej na 0w20 + filtr oleju i uszczelkę pod korkiem dodatkowo filtr kabinowy i dezynfekcja klimy wyszło 1250 zł – 10 % vip na części co łącznie dało 1157,67 zł. Zgłosiłem również stuki które mnie nie irytują okazało się że do wymiany są gumy w jarzmie zacisku które trzymają całość. Aż dziwne że po tak krótkim czasie... Oczywiście gwarancja tego nie obejmuje bo producenta się skończyła a dodatkowo dokupiona tego nie obejmuje. Za naprawę chcą 375 zł brutto łącznie. Patrzyłem w hurtowni gumy dostanę komplet za 30 zł więc wezmę się za to samo W ASO spędziłem 4 godziny dzisiaj ... W od przyszłego roku wymiany oleju dokonuje sam skoro i tak gwarancja się skończyła , a dodatkowa praktycznie nic nie obejmuje z tego co Pan mówił.. Jeszcze zgłosiłem na klapie tył są centki rdzy przy lampach oświetlenia niby będą się kontaktować w celu wymiany
W załączniku masz warunki dotyczące dodatkowej gwarancji , czy warto? jest już wątek w dziale cx 5 .
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&t=170938
Dla mnie było warto bo za 1 zł , przy negocjacjach zakupowych
A w którym ASO byłeś?, większość kolegów się boi podawać...
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&t=170938
Dla mnie było warto bo za 1 zł , przy negocjacjach zakupowych
A w którym ASO byłeś?, większość kolegów się boi podawać...
- Załączniki
-
- Dod. Gwar..pdf
- (114.81 KiB) Pobrane 83 razy
-
- Dod. Gwarancja.pdf
- (348.09 KiB) Pobrane 60 razy
Ostatnio edytowano 4 cze 2019, 12:45 przez andrep, łącznie edytowano 2 razy
Mateooo0 napisał(a):Jeszcze zgłosiłem na klapie tył są centki rdzy przy lampach oświetlenia niby będą się kontaktować w celu wymiany
tutaj mnie temat zainteresował, czy to przypadkiem nie nalot z klocków itp?
Często widoczny na jasnych kolorach. Jak możesz podrzuć fotki.
Foto wstawię w weekend ponieważ autem żona wyjechała i wróci jutro. Dzwonili z ASO i Mazda Polska odmówiła naprawy.... Ja się pytam po co są te kontrole stanu nadwozia i 12 lata gwarancji na perforację blachy skoro Mazda twierdzi że to nie podlega gwarancji. Pan w ASO nie potrafił odpowiedzieć dlaczego .. Mówi że mam się skontaktować z Mazda Polska w tej sprawie. Na pewno wrzucę foto widać rudy nalot pod warstwą farby małe cętki pęcherzyki zaraz przy samych lampach tablicy..
Umieść info w tej sprawie na fecebooku Mazdy (dobrze byłoby również umieścić zdjęcia tego perfo). Niech się wstydzą i powinni szybko zająć się sprawą. W wielu przypadkach pomogło
Mateooo0 napisał(a):po co są te kontrole stanu nadwozia i 12 lata gwarancji na perforację blachy
Nie jestem pewien, ale gwarancja na perforacje obejmuje przerdzewienie na wylot i nie wiem czy nie dotyczy tylko elementów konstrukcyjnych (drzwi, klapa odpada)…
Czekam na foty co to tam masz.
krzychun napisał(a):Mateooo0 napisał(a):po co są te kontrole stanu nadwozia i 12 lata gwarancji na perforację blachy
Nie jestem pewien, ale gwarancja na perforacje obejmuje przerdzewienie na wylot i nie wiem czy nie dotyczy tylko elementów konstrukcyjnych (drzwi, klapa odpada)…
Przy każdym przeglądzie należy dopilnować aby ASO zrobiła przegląd blach i lakieru. Bez tego traci się gwarancję na perforację.
Na 7 str. tego wątku wklejałem dokumentacje z przeglądu po 2 latach
Na str. 6-4 instrukcji masz dokładny opis co i kiedy?
Jeśli chodzi o cenę to zadzwoń do ASO.
Na str. 6-4 instrukcji masz dokładny opis co i kiedy?
Jeśli chodzi o cenę to zadzwoń do ASO.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9