Mazda CX-3 (DK) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda CX-3 (2015-2021)

Postprzez szczepciki » 28 kwi 2020, 11:49

Właśnie jest dostępna mazda cx 3 2020. Widzę że i w Polsce i w Austrii nie ma już wersji podstawowej ale i też nie ma wersji 2.0 150 awd. Pewnie bylaby to zbyt duża konkurencja dla cx 30. Pojawiła się też wersja skydream. Pozdrawiam wszystkich
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2016, 11:54
Posty: 62 (0/5)
Skąd: Edlach an der Rax
Auto: Fiat Linea 1,4 t-jet, 2010r,
w drodze
Mazda CX-3 2.0 150KM AWD Revolution Top

Postprzez krzychun » 28 kwi 2020, 14:12

SkyDREAM wygląda na stare SkyPassion + Safety + Pure White (bez możności zamówienia Pure Black?!?!) i co ciekawe kamery 360 stopni (w końcu)!!!!

Napęd tylko FWD? Jaja sobie jakieś robią.

Czyli o kamerkach 360 stopni + pure black + AWD to sobie mogę pomarzyć. Oj smutne. <cisza>
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 1006 (6/67)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez szczepciki » 28 kwi 2020, 14:51

No z tym że teraz tylko fwd to trochę słabo zwłaszcza że w 3 i cx 30 nawet ze 121 konnym silnikiem napęd awd jest dostępny. Z cena na poziomie 95 tyś zł plus...cx 3 bez napędu na 4 koła moja się z celem (przynajmniej dla mnie). Sam mam cx 3 i oczywiście jestem z niej bardzo zadowolony, km też już trochę zrobiłem więc to nie krytyka
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2016, 11:54
Posty: 62 (0/5)
Skąd: Edlach an der Rax
Auto: Fiat Linea 1,4 t-jet, 2010r,
w drodze
Mazda CX-3 2.0 150KM AWD Revolution Top

Postprzez krzychun » 28 kwi 2020, 16:52

No, że ceny poszły do góry to można się było spodziewać... Ale krojenie konfiguracji....

Mam tylko nadzieję, że to przez prognozy mniejszego popytu w tym roku i na przyszły wrócą z bogatszą konfiguracją. Swoją drogą co ludzie widzą w tej białej skórze...

Tak samo bezsensem jest zrobienie Mazdy 3 w opcji z AWD ale tylko HB. W sedanie zapomnieli. A to sedan jest mniejszą konkurencją dla CX-30.
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 1006 (6/67)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez Bonifacy54 » 28 kwi 2020, 19:31

Przeczytałem dzisiaj nowy cennik Mazdy CX3 w wersji wyposażenia Sky Energy czyli taki jak posiadam i widzę, że dołożono Apple Car i Android Auto w standardzie oraz do skrzyni manulanej silnik hybrydowy. Skrzynia automatyczna jest bez hybrydy ale za 101900zł. Cena manuala z hybrydą Sky Energy to 93900zł :( plus lakier Red Soul Crystal za 3800 to już 97700zł. Trochę przegięcie gdyż ja za swoją w 2018 dałem 84400 z AA co prawda bez hybrydy. Czy hybryda jest warta takiej dopłaty?
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2019, 16:32
Posty: 42 (0/1)
Skąd: Dzierżoniów
Auto: Mazda CX3 FL 2018
Silnik 2,0 121KM, 6MT 4x2
SkyEnergy, Red Soul Crystal

Postprzez Bonifacy54 » 3 maja 2020, 14:25

Przeczytałem artykuł dotyczący M Hybrid w Mazdach i okazuje się, że jest to tzw. mała hybryda. Zamontowany jest dodatkowy generator prądu, który służy do odzyskiwania energii uzyskiwanej podczas hamowania. Uzyskany prąd jest wykorzystywany do zasilania urządzeń w samochodzie pomijając akumulator. Dobre rozwiązanie (gadżet) ale nie za cenę obecnie zaproponowaną przez Mazdę.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2019, 16:32
Posty: 42 (0/1)
Skąd: Dzierżoniów
Auto: Mazda CX3 FL 2018
Silnik 2,0 121KM, 6MT 4x2
SkyEnergy, Red Soul Crystal

Postprzez andrep » 3 maja 2020, 14:51

W czasach mojego zakupu był taki system :) :
https://www.youtube.com/watch?v=1W49PVaTAeI
Dodam że oprócz tego że fajnie wygląda na tablecie wizualizacja nic specjalnie nie odczuwam :)
Ostatnio edytowano 3 maja 2020, 18:43 przez andrep, łącznie edytowano 1 raz
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 16:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez Bonifacy54 » 3 maja 2020, 15:09

Właśnie dlatego nie rozumiem skąd taka cena nowej CX3. To co Mazda obecnie proponuje nie jest żadną nowością ani nie powoduje mniejszego spalania. Sadzę, że cena jest spowodowana opłatami za wyższe zanieczyszczenie powietrza a nie innowacją w silniku.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2019, 16:32
Posty: 42 (0/1)
Skąd: Dzierżoniów
Auto: Mazda CX3 FL 2018
Silnik 2,0 121KM, 6MT 4x2
SkyEnergy, Red Soul Crystal

Postprzez krzychun » 3 maja 2020, 20:53

Bonifacy54 napisał(a):Właśnie dlatego nie rozumiem skąd taka cena nowej CX3.


Ogólnie to wszyscy zapowiadali wzrost cen. Mazda raczej nie czeka z podwyżkami.
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 1006 (6/67)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez jarko777 » 12 cze 2020, 15:44

Wyjaśnienie wzrostu cen w 2020 roku:
https://www.motofakty.pl/artykul/ceny-a ... ozsze.html
https://moto.pl/MotoPL/7,88389,24964352 ... zatek.html
https://innpoland.pl/151491,ceny-aut-w- ... emisji-co2

W skrócie:
Producenci płacą opłatę specjalną za to, gdy sprzedawany na terenie UE samochód (średnio) emituje więcej niż dopuszczalny w danym momencie limit emisji CO2 (g/km). Opłata jest spora, bo to 5 Euro za pierwszy gram ponad limit, 15 za drugi, 25 za trzeci i 95 Euro za każdy kolejny.
Średnio tzn. biorąc pod uwagę średnią ze wszystkich modeli i wersji silnikowych w ofercie producenta.
W 2019 limit ten wynosił 130 g/km.
W 2020 wynosi on już tylko 95 g/km.
Nie wiem jak jest liczona ta średnia, ale gdyby np. Mazda miała w ofercie tylko model CX3, 2.0 121KM, 2WD, 6AT o emisji 161 g/km, w 2019 roku płaciła by od każdego sprzedanego egzemplarza:
161-130 = 31 g/km przekroczenia normy = 5 + 15 + 25 + 28*95 Euro = 2705 Euro
Dla porównania w 2020 musiałaby płacić:
161-95 = 66 g/km przekroczenia normy = 5 + 15 + 25 + 63*95 Euro = 6030 Euro
Czyli cena tego samego modelu w 2020 roku musi wzrosnąć o 6030-2705 = 3325 Euro ( ok. 14.500 zł) aby producent miał taki sam zysk.
Początkujący
 
Od: 12 cze 2020, 11:31
Posty: 1
Auto: Mazda CX-3, 2.0 121 KM, 6AT, 2WD, SkyPassion + Safety, 2019

Postprzez Tomos » 3 lip 2020, 22:58

Siemanko!
przekartkowałem ten wątek, zatem i ja chciałbym wyrazić swoja subiektywną opinię o tym modelu.
Gwoli wyjaśnienia, wiem że to auto zbudowane na bazie Mazdy 2, więc jest nieco ciasne, a we wnętrzu plastiki nie są wyszukanej jakości, ale do rzeczy!

Autko mam od jakiegoś miesiąca i zdążyłem przejechać ok 2000 km, w tym trasa nad morze i z powrotem, wcześniej jeździłem z doskoku, tylko je przepalić. Od razu również wyjaśniam – auto dostałem w spadku po kimś, kto dłużej nie mógł nim jeździć. Wcześniej jeździłem BMW E46 2.0 143 km 4 cyl benzyniak, więc moje wrażenia będą się do BMW odnosiły siłą rzeczy – wiem różne klasy aut.

Zaczynamy!

Wygląd, rzecz gustu, Mazdy są ładne, więc i CX -3 brzydka nie jest, nawet biała. Koniec o wyglądzie.

Wnętrze – no tu zaczynają się różne przemyślenia: od tego że to auto zrobione na mieszczuchu, po jego cenę w mojej wersji SkyPassion ok 95k pln.
Osobiście przez 4 lata jazdy E46 już się przyzwyczaiłem do świetnych materiałów w środku (mimo 2003 r produkcji) – namacalnie 90% plastików była tam miła w dotyku i albo mięciutka, albo dosyć miękka, a twarde tworzywa miłe w dotyku.
Tutaj – no są miękkie elementy wykończenia, ale raczej dominuje użycie twardych plastików, kartonowej wykładziny podłogi i kartonowej podsufitki – za tą cenę można lepiej, jak na klasę auta myślę, że jest ok, Spasowanie – świetnie nic nie skrzypi poza brzęczącymi przy basach zaślepkami za klamkami drzwi.
Natomiast w aucie z 2019r. rażą detale takie jak goły schowek i jego marne podświetlenie i tradycyjnie dla japońców brak podświetlenia przycisków szyb i automat tylko lewej szyby kierowcy i brak domykania z pilota. Poza tym, bagażnik jak na klasę ok – da się w 2 osoby cisnąć na wakacje, niestety ubolewam nad brakiem otworu na narty, miejsce z tylu może być.

Wyposażenie – cóż, gdybym sobie konfigurował to dodałbym pakiet Safety – brakuje mi Bose i ledów matrycowych (o czym napiszę za chwilę). Reszta daje radę, chociaż klima automatyczna bardzo dziwnie dobiera poziom dmuchania – w BMW faktycznie wiało mocno po czym schodziło płynnie, tak żeby utrzymać zadaną temp w aucie – w Maździe muszę dać na LO (poniżej 15 na pokrętle), żeby zaczęło dmuchać, jak dam kreskę wyżej, bo radykalnie zmniejsza obroty.
Kamera cofania + jest bo jest, jakość średnia i gabaryty się nie skręcają.
Reszta wyposażenia jak to na nowoczesne auto przystało, jest ok.
Reflektory – w BMW miałem ksenony (fabryczne), które oświetlały drogę rewelacyjnie, daleko i szeroko – tutaj są ledy (zwykłe) i mam wrażenie że świecą zbyt blisko auta, przy 140km/h na autostradzie czułem się lekko niepewny – SKP sprawdzało że wysokość jest ok – może w Maździe coś z oprogramowaniem nie tak?

Silnik – 2.0 121 bodaj km. No powiem tak, to największe rozczarowanie jak dla mnie. I znów porównanie bo BMW 2.0 143 km...

Ta sama pojemność, technika różna o lata świetlne, a osiągi i spalanie?
Mazda lżejsza o ok 100kg od BMW, a subiektywne odczucia z jazdy są tragiczne. Przyspieszenie zbliżone, natomiast elastyczność Mazdy jest tragiczna, owszem BMW też nie było pociskiem, ale jakoś tak dało się tą moc i moment wykorzystać, a w Maździe mam wrażenie stania w miejscu.
Spalania – hah śmieszna kategoria, takie samo jak 17 letnie BMW bez wtrysku bezpośredniego i start/stopu i ze skrzynia 5B, co za tym idzie różnica 12L pojemności baku na trasie jest odczuwalna (pytam się gdzie tu postęp w relacji osiągi/spalanie?).

I tu pytanie do Was!!!!! Czy da się poprawić te marne 120 km bez utraty gwarancji? Myślę że jakby się udało ją odblokować i moc i moment troszkę obniżyć (w sensie uzyskiwanie przy niższych rpm) to by się lepiej jeździło.... a i przez wyciszenie wnętrza z kartonu ma się ochotę zmienić bieg przy 3-3,5 k rpm, bo nie idzie tego słuchać, a wyżej i tak niewiele więcej się dzieje. Jakoś mam wrażenie że niezbyt chętnie się wkręca na obroty.

Zawias – jak dla mnie ok, na 18' czuć po czym się jedzie, ale dobrze się kleją drogi.

Podsumowując moim zdaniem, za tą kasę można chociaż oczekiwać, że silniki będą dynamiczniejsze, ale jest szansa, że będą służyły długo bez awarii, ale osobiście mając wybór w pewnym budżecie nie wiem czy bym się skusił, na CX-3, może bardziej na używaną CX-5 z dieslem.

Nie wiem czy to przeczytacie w całości, ale chociaż poratujcie czy da się zrobić bezpiecznie program i ustawić te ledy :D pozdro
Początkujący
 
Od: 6 cze 2020, 19:51
Posty: 4
Skąd: Oleśnica
Auto: Mazda cx3 skyactiv g 2.0 2019

Postprzez krzychun » 4 lip 2020, 08:02

Wnętrze jak na klasę B czy crossovera w tej cenie to jest na pewno ciekawsze niż w każdym tańszym samochodzie tej klasy. E46 to można porównać do Mazdy 3 która jest całkiem inaczej wykończona. Materiały ma lepsze, ale ogólnie design mi się mniej podoba niż w CX-3. Ja tez tych plastików nie macam, nie trzeszczą, nie skrzypią – dla mnie ok.

Światła... To są LED-y bez spryskiwaczy więc świecą maksymalnie 2000lm. Mocniejsze masz w Maździe 6 i CX-5 one świecą jeszcze mocniej. Te w CX-3 masz na pewno lepsze od ksenonów 25W i każdej żarówki H4 i H7. Wiadomo ksenony 35W świecą mocniej, ale nie świecą tak jednorodnie i tak szeroko. Ja mam matrycowe i zasięg jest bardzo dobry (dodatkowo w auto się podnoszą mijania powyżej 80km/h). W tej klasie nie wiem czy masz samochód który ma lepsze światła. Nawet jak jadę za kimś to często lepiej oświetlam jemu drogę swoimi światłami... Jeśli na stacji kontroli pojazdów stwierdzili, że światła są dobrze ustawione to raczej tak mają świecić.

Co do mocy to nie jeździłem za wiele manualem w CX-3 (na pewno manual wydał mi się babski, mały feeling był, za to manual w MX-5 o to wzór do naśladowania). Więc ciężko tą elastyczność porównać. W Lancerze 2.0 135KM często wyprzedzałem na 3-jce od 2 tys i miałem zapas do 7 tys (odcięcie 7600) gdzie osiągałem prędkość 140km/h. Czyli sprawnie od 40km/h do 140km/h na jednym biegu. To był elastyczny silnik. Ale CX-3 w automacie subiektywnie jest demonem prędkości szczególnie od świateł, na rondach, dołączając się do ruchu z podporządkowanej. Szczególnie jak jest jeszcze ślisko to start z konwertera AWD jest po prostu bajką. Wiele samochód zmieli kołami, spóźni start, turbina się ładuje.... A CX-3 zawsze się odpycha sprawnie. Często też widzę, że nawet pod lekką górę na 5-tym biegu przy obrotach 1500obr. nie redukuje nawet z lekkim gazem tylko przyśpiesza. Lancer by dawno wydawał niepokojące dźwięki ocierające się o spalanie stukowe. Więc moim zdaniem elastyczny jest. Różnica między 120 a 150km jest na wyższych partiach obrotów jeśli redukujesz sprawnie i kręcisz do 6-6,5 to zmiana ze 120 na 150KM może przynieść dobre rezultaty. To jednak 25% więcej mocy.

I tak jeszcze co proponuje konkurencja. Zazwyczaj są to silniki 1,5 z turbiną (Audi, BMW i Mercedes). Audi ma DSG które w ruchu miejskim mnie po prostu drażni (szczególnie zielona strzałka, hamulec, gaz no a skrzynia szuka jedynki – CX-3 już dawno zjechała ze skrzyżowania). BMW z takim silnikiem i swoją skrzynią ZF potrafi redukować na 2 razy, pompować turbinę gdzie CX-3 już dawno po wyprzedzaniu. Mercedes ze swoją 2 sprzęgłowa to moim zdaniem koszmar, potrafił na rondzie stracić przyczepność kołami 2 razy! Raz jak "puszczał sprzęgło", a drugi raz jak napompował turbinę. Koszmar. Tak, że o układzie CX-3 AWD 2.0 150KM i skrzyni automatycznej mam do powiedzenia same superlatywy.

Podnoszenie mocy ze 120KM do 150KM w kwestii gwarancji to zawsze ponosisz ryzyko jej utraty przynajmniej w jakimś zakresie.

Bagażnik, jest mały i tyle. Moim zdaniem nawet Mazda 2 ma większy. Wiedziałem przed zakupem i da się z tym żyć, ale jak jadę na lotnisko z 3 walizkami to jest lipa trochę. Nie chciałbym większego samochodu aby mieć większy bagażnik, nie chciałbym zaburzać ładniej linii CX-3 żeby mieć większy, ale w środku chyba by się dało coś zdziałać aby był trochę większy. Np. bagażnik w A3 jest sporo większy.

Zawieszeni mi bardzo pasje, jest w sam raz. Za to jak mam założone zimówki continentale 18 cali to moim zdaniem auto nie dość, że jest sztywniejsze na zakrętach to jeszcze lepiej tłumi nierówności. Tak że czasami mam ochotę te Toyo fabryczne wywalić do kosza. Szczególnie jak się przesiadam z zimy na lato.

Tak, że jak sam zauważyłeś, różne klasy. Ja szukałem małego samochodu i konkurencja niewiele proponuje.

Podsumowując auto mi się bardzo podoba i bardzo żałuję, że nie da się już takiego kupić. A to w jakim kierunku idzie Mazda ze swoim skyactive-x mi się nie podoba. To coraz bardziej jeżdżące kanapy, nie Jinba Ittai.
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 1006 (6/67)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez andrep » 4 lip 2020, 08:49

Tomos napisał(a):Myślę że jakby się udało ją odblokować i moc i moment troszkę obniżyć (w sensie uzyskiwanie przy niższych rpm) to by się lepiej jeździło....

Podpytaj kolegę dareme89 , on jest bardzo zadowolony z podniesienia mocy ale w twoim przypadku gwarancja...
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4&start=60
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 5#p3400955

Ja też jak Krzychun jestem zadowolony chociaż mnie nieprzyjemna przygoda spotkała :(
opisałem tu:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=200900
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 16:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez krzychun » 13 maja 2021, 17:49

Skoro taka cisza w temacie to się pożalę.
Kiedyś było tak, że jak jechałem to widziałem co najmniej jedną CX-3, na parkingach pod marketem to samo. Już mnie to irytowało. A teraz to jest tak, że widzę kilka, jak np. stoję na światłach to nawet zdarza się, że jedzie jedna za drugą :| A myślałem, że to będzie takie mało popularne autko.
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 1006 (6/67)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez andrep » 13 maja 2021, 19:27

To trzeba z zewnątrz zmodyfikować swoją CX3 by się wyróżniała :) , ale nie każdy to lubi <oczko>
Moją zawsze ktoś z innej CX3 ogląda na parkingu i pyta jaka to wersja :D
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 16:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez toruńczyk » 14 maja 2021, 07:22

Potwierdzam , że Madzia Andrzeja to wersja Limited ! I nie tylko technicznie wypasiona ale i fajnie stylizowana ! <spoko>
Skromnie powiem , że moja to już 5 latka to też miałem na parkingu propozycje handlowe ! Mimo , że starzejemy się to nie mam chęci zmiany jak standartem do tej pory była zmiana auta do 5 lat ! papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2015, 20:02
Posty: 501 (16/40)
Auto: Mazda CX-3 – 2016r. , 2.0Pb – 120KM , AT , Sky Passion , Soul Red .

Postprzez Piotr.Cz » 26 maja 2021, 15:02

Dzień dobry.

1 post na forum od lat.
Poprzednio byłem właścicielem Premacy, później 2 Toyoty Verso a ostatnio Lexus CT i do niego będę odnosił nowy nabytek.
Mazda ma 3 lata, 28k przebiegu, jasne skóry w środku, wygląda ładnie i żonie się podoba ( a to najważniejsze). Wybór na końcu był pomiędzy Subaru XV a Mazdą, na Lexusa UX, jeszcze mnie nie stać.
Autem jeżdzę od tygodnia i najpierw plusy:
-ładne w środku,
-na jazdę po mieście moc i skrzynia automat, ok
-dosyć dobrze gra audio, mam wersję z subwooferem w bagażniku
-fajnie wyposażone, czujniki przód, tył, ledy,kamera
– nie narzekam na widoczność
-nie skrzypi i nie jest głośno w środku( Lexus był niesamowicie dobrze wygłuszony)
-dobrze działajace systemy bezpieczeństwa
-miejsce z tyłu jest ok, dla rodziny 2+1
minusy
– fotel, trochę za krótki
– operowanie pokrętłem od nawigacji, czasami muszę długo naciskać aby zatwierdzić
– szkoda, że nie ma 2 strefowej klimatyzacji, zresztą operowanie pokrętłami nawiewu nie zawsze daje spodziewany efekt

Jak narazie przejechane 500km z czego 200 po autostradzie i nie mam się do czego więcej przyczepić.
Bagażnik rzeczywiście mały ale widziały gały co brały. Z wyposażenie brakuje asystenta parkowania ale nie wiem czy w tak małych autach montują.
Ogólnie na plus. Auto z rynku hiszpańskiego i zastanawiam się czy dla nich zabezpieczają je jakoś inaczej? W przyszłym miesiącu oddaje ję do nałożenia ceramiki a przed zimą chyba trzeba je będzie zabezpieczyć przed rudą.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 maja 2021, 10:12
Posty: 1
Auto: Mazda CX3.2.0 benzyna, 2018

Postprzez JacekM » 8 lis 2021, 20:24

Czy mógłby ktoś napisać jaka jest różnica między wersja Vision a Optimum w CX3 z 2016 r. ?
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2021, 11:48
Posty: 81 (3/1)
Skąd: Norwegia
Auto: CX-3, 2016, 2.0 benz, 120 KM

Postprzez andrep » 8 lis 2021, 23:02

W PL takich wersji nie było , napisz skąd jest samochód a nie każ się domyślać.
W 2016 były dostępne wersje SkyGo , SkyMotion, SkyEnergy i SkyPassion :)
Teraz doczytałem że przy przywitaniu napisałeś że mieszkasz w Norwegii więc pewnie autko z tamtego rynku?
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 16:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez JacekM » 9 lis 2021, 01:32

andrep napisał(a):W PL takich wersji nie było , napisz skąd jest samochód a nie każ się domyślać.
W 2016 były dostępne wersje SkyGo , SkyMotion, SkyEnergy i SkyPassion :)
Teraz doczytałem że przy przywitaniu napisałeś że mieszkasz w Norwegii więc pewnie autko z tamtego rynku?

Tak to auta z rynku norweskiego. Nie moge nic znaleźć w necie na ten temat albo nie umiem szukać :(
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2021, 11:48
Posty: 81 (3/1)
Skąd: Norwegia
Auto: CX-3, 2016, 2.0 benz, 120 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9