Hej
Zakładam nowy wątek z DPFem tutaj bp temat dotyczy mojej M2, ale jest to w sumie kontynuacja walki z 1.5d z działu CX-3.
Wypłukany DPF, wyczyszczony dolot wraz z intercoolerem, przeprowadzona adaptacja i kalibracja wtryskiwaczy. Błędów brak, oprócz jednego, który pojawił się ostatnio ale znika. Interwał dopalania filtra +-100km jak był tak jest, nic to wszystko nie dało.
Z jednym wyjątkiem – zatankowałem arktycznego diesla premium do pełna i pierwsze wypalanie po nim było już po 140km, a drugie po 200km Ucieszyłem się, szczególnie, że po parametrach widać było jak PM_ACC ładnie sobie maleje przy równej jeździe. Niestety, była to chyba tylko zasługa mrozu -15C, po ociepleniu się dzisiaj do -2 wszystko wróciło do "normy" – czyli przy każdym mocniejszym dodaniu gazu PM ACC nieco wzrasta i potem już nie maleje<płacze>.
W zbiorniczku intercoolera nie widzę, żeby coś się ruszało i był ruch płynu.
Losowo wywala błąd:
P0A06 Motor Electronics Coolant Pump "A" Control Circuit Low
Co to może oznaczać, że póki bardzo zimno to wszystko działa OK, zrobi się cieplej i DPF się tak łatwo zapycha? Pomocy, kończą mi się pomysły
Wpływ temperatury otoczenia na DPF – intercooler
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość