Strona 1 z 1

Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 7 sty 2018, 18:56
przez asdfg
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22600644, ... BoxMotoImg
Mazda 2 utrzymała pozycję najmniej awaryjnego samochodu w klasie małe samochody do 3 lat.
Według TUV jest na pierwszym miejscu, a według GTU, zajmuje drugie miejsce za Audi A1, ale biorąc poprawkę na to, że Niemcy zazwyczaj zawyżają bezawaryjność swoich samochodów można domyślać się, że Mazda 2 pozostaje nadal bezkonkurencyjnym liderem! Jest to o tyle ważne, że produkowane od 3 lat nowe Mazdy 2 Skyactiv to zupełnie inne samochody niż poprzednia generacja.

Brak aktywności działu technicznego Mazdy 2 na tym forum jest tego najlepszym dowodem. Ciekawe, czy w Niemczech też sprzedawane są Mazdy 2 produkowane w Meksyku? Czy może tam są sprzedawane japończyki i stąd może ich taka wysoka bezawaryjność. Jakby nie było, to ze swej strony mogę potwierdzić bezawaryjność mojej Mazdy 2 DJ wyprodukowanej w Meksyku, którą kupiłem 1.5 roku temu w polskim salonie.

https://www.otomoto.pl/tuv

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 20 sty 2018, 14:00
przez corky1
Mój egzemplarz kupiony w sierpniu 2016 r., produkcja w Meksyku, i do tej pory 0 (słownie: zero) problemów. I oby jak najdłużej:)

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 21 sty 2018, 20:06
przez bbogdan
TUV zamieszcza statystyki z przeglądów ,a tam auta jeżdżą w zasadzie sprawne ,no chyba że przepalona żarówka czy zbliżający się termin wymiany klocków czy tarcz świadczy o awaryjności :) .O prawdziwych awariach z tej instytucji się nie dowiemy .Najciekawiej prezentują się statystyki ADAC odnośnie interwencji z udziałem lawet ,a to już prawdziwe awarię ,i niejeden by się zdziwił jakim szrotem jeżdzi

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 22 sty 2018, 23:34
przez corky1
No to jak w takim rankingu wypada dwójka? Jakiś link do strony ADAC?

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 1 lut 2018, 17:51
przez bbogdan
Oto jak brytyjczycy oceniają Mazde 2 :) https://moto.onet.pl/samochody-uzywane/ ... ow/nw7pgf1 ,jest w trójce najbardziej awaryjnych aut

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 1 lut 2018, 20:55
przez corky1
Ok, ale o jaką wersję tu chodzi? Czy na pewno o bieżący model DJ?

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 1 lut 2018, 21:01
przez bbogdan
Oczywiście o aktualny ,przecież jest już kilka lat na rynku ,nowego polo nie brali pod uwagę bo to nowy model

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 2 lut 2018, 01:37
przez darrecki
2 DJ, kwiecień 2015, do tej pory wymienione:
Amortyzatory tył, zbiornik paliwa i 2x chłodnica klimatyzacji. Zmieniałem też klocki z przodu mimo przebiegu ledwo w granicach 35 tys.
Bezawaryjnym bym tego nie nazwał...

PostNapisane: 2 lut 2018, 01:50
przez Neonixos666
darrecki napisał(a):2 DJ, kwiecień 2015, do tej pory wymienione:
Amortyzatory tył, zbiornik paliwa i 2x chłodnica klimatyzacji. Zmieniałem też klocki z przodu mimo przebiegu ledwo w granicach 35 tys.
Bezawaryjnym bym tego nie nazwał...


Z jakiej racji amory i 2x skraplacz?

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 2 lut 2018, 12:24
przez darrecki
Amory ciekły, a klima się 2x rozszczelniła. Wszystko na gwarancji oczywiście, ale ta się niestety już kończy.

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 2 lut 2018, 21:58
przez asdfg
Przeczytałem ten tekst na moto.onet.pl o awaryjności Mazd 2 w UK i trochę zdumiało mnie to stwierdzenie, że ,,Aż 10 proc. samochodów miało problemy z układem paliwowym"

1. Co to za awarie układu paliwowego, co się psuło?
2. darrecki, czy twoja lewostronna Mazda 2 w UK nie jest przypadkiem wyprodukowana w Tajlandii lub Japonii?
3. Jak to w końcu jest z tymi Mazdami 2 w Niemczech, gdzie są produkowane?

Re: Mazda 2 DJ nadal najmniej awaryjnym samochodem

PostNapisane: 2 lut 2018, 22:55
przez bbogdan
Opinie w tym teście na temat awaryjności aut w UK zbierane są od użytkowników ,a niemiecki TUV zbiera informację z przeglądów technicznych gdzie nikt świadomy nie jedzie niesprawnym autem i już samo to jest mało wiarygodne

PostNapisane: 2 lut 2018, 23:24
przez darrecki
ad 1. Była akcja na zmianę zbiornika paliwa, zdaje się cały rocznik 2015 się na to łapał w UK. Oto owa awaria układu paliwowego – nic się w zasadzie nie działo ale do serwisu trzeba było jechać i auto na dzień zostawić. Na skraplacz nie było akcji ale padały na potęgę, więc nic dziwnego że w UK pozycja niska. Żona z auta zadowolona, ale to nie ona jeździła po serwisach tylko ja <glupek2>
ad 2. Moja "lewa" 2 to Tajlandia niestety.