Po zakupie na pierwszy ogień poszedł olej francuski(stare przyzwyczajenie z 307
P.S. na następne 10 tys ląduje w misce ponownie Total Quartz 9000.
www.mazdaspeed.pl

PioMA2 napisał(a):0w20 w klasie API SN ktory, by dotrwać do 10 tys musiał zostać uzupełniony w ilości ok 120 ml.

zadra napisał(a):A Ty spodziewasz się, że ten olej został "przepalony" przez silnik?
koolczas napisał(a):Ubytek oleju to nie zawsze jego spalanie, to że 0W20 umownie nazwijmy "rzadszym" nie znaczy że gorzej smaruje silnik i szybciej się zużywa – prosty przykład że opary oleju z odmy idą również w dolot – łatwo to można ocenić po zainstalowaniu oil catch tanka – u mnie tyle emulsji wodno oleistej wyłapał po ok. 1200km przebiegu w 3BN: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=219915#:~:text=W%20mi%C4%99dzyczasie%20jak%20dirko%20schnie%20zerkn%C4%85%C5%82em%20z%20ciekawo%C5%9Bci%20jak%20pracuje%20oil%20catch%20can%20%E2%80%93%20zamontowany%20na%20pocz%C4%85tku%20lipca%20i%20po%201%2C5%20miesi%C4%85ca%20i%20ok.1200%20km%20wy%C5%82apa%C5%82%20150ml%20syfu.%20Wyobra%C5%BAcie%20sobie%20%C5%BCe%20to%20wszystko%20trafia%20do%20dolotu%2C%20ja%20si%C4%99%20ciesz%C4%99%20%C5%BCe%20mog%C4%99%20tego%20unikn%C4%85%C4%87%20tym%20ma%C5%82ym%20urz%C4%85dzeniem.
, warto zaglądać i korzystać z porad! Bardzo dziękuję 
PioMA2 napisał(a):Zbiornik za każdym razem napełniany "widokowo", czyli tak by paliwo "stało" we wlewie, co daje najbardziej miarodajne wyniki spalania.
zadra napisał(a):A czy jest to jednoznaczne z tym, że paliwo również stoi w węglowym filtrze oparów paliwa?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości