RZESZÓW – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez Mały&Magda_13 » 17 kwi 2011, 12:40

to wezme kamerke fotki tez mozna nia robic:].Ide popłakac nad pokrzywionym wahaczem:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2009, 16:39
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3.2.3L
Mazda 323F Z5
Mazda MX3 1.6

Postprzez DROPKICK » 17 kwi 2011, 14:42

To który parking w takim razie, bo ja pisałem o innym niż na zdjęciach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 14:37
Posty: 1009
Skąd: Rzeszów
Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)

Postprzez @tomek@ » 17 kwi 2011, 19:43

I po spocie dziś było grubo,coś ponad 10 samochodów oby tak frekwencja dopisywała na większości spotów było by gites ;) Dzięki wszystkim co się pojawili po długim czasie nieobecności,jak i również miło było poznać także nowe twarze. Do następnego :)
A teraz dwać fotyyy i wszytko co tam macie :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 11:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez zaba132 » 17 kwi 2011, 20:01

@tomek@ napisał(a):Dzięki wszystkim co się pojawili po długim czasie nieobecności


a to był taki ktoś? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2007, 10:23
Posty: 2029
Skąd: Stalowa Wola
Auto: X6 CA KF

Postprzez Erastotenes » 17 kwi 2011, 20:02

Fotencje ze spotu klik Również dziękuje wszystkim za mile spędzony czas :) i do następnego <czarodziej>
Ostatnio edytowano 17 kwi 2011, 20:35 przez Erastotenes, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 20:04
Posty: 1843
Skąd: Warszawa
Auto: BJ TDVI RF4F '02 101PS

Postprzez @tomek@ » 17 kwi 2011, 20:12

zaba132 napisał(a):
@tomek@ napisał(a):Dzięki wszystkim co się pojawili po długim czasie nieobecności


a to był taki ktoś? <lol>


Nieee wszyscy przyjeżdżają regularnie :P <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 11:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez szalik » 17 kwi 2011, 20:57

kurde szkoda ze dopiero teraz zajrzalem do tego tematu.. bo byłem dzis na VAG na podpromiu sie przejechac :( Tak to bym podjechał do Was na chwilke..

może nastepnym razem sie uda ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2010, 15:01
Posty: 286
Skąd: Dębica
Auto: Mazda 323 C 1,5 '96r

Postprzez Erastotenes » 17 kwi 2011, 21:04

szalik napisał(a):kurde szkoda ze dopiero teraz zajrzalem do tego tematu.. bo byłem dzis na VAG na podpromiu sie przejechac :( Tak to bym podjechał do Was na chwilke..

może nastepnym razem sie uda ;)


Następny po Świętach lub początkiem maja. Czasem bywają spoty spontaniczne, więc trzeba śledzić temat. Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 20:04
Posty: 1843
Skąd: Warszawa
Auto: BJ TDVI RF4F '02 101PS

Postprzez DROPKICK » 17 kwi 2011, 21:29

zaba132 napisał(a):
@tomek@ napisał(a):Dzięki wszystkim co się pojawili po długim czasie nieobecności


a to był taki ktoś? <lol>

No raczej my się do nich zaliczamy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 14:37
Posty: 1009
Skąd: Rzeszów
Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)

Postprzez Mały&Magda_13 » 17 kwi 2011, 23:15

Równiez Dziekuje za mile spedzony czas było Grubooo :PP. Co nastepnego spotu to mysle ze moze przyjada Ci których nie nie było lub nie mogli byc no i oczywiscie Ci co dzis nas mile odwiedzili:].Myslcie o tych gokardach i nad tym krakowem bo sie najarałem pozdro <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2009, 16:39
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3.2.3L
Mazda 323F Z5
Mazda MX3 1.6

Postprzez Erastotenes » 18 kwi 2011, 00:25

Podaj adres do fot i ew. filmiku jak robiłeś.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 20:04
Posty: 1843
Skąd: Warszawa
Auto: BJ TDVI RF4F '02 101PS

Postprzez MTS » 18 kwi 2011, 06:36

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2008, 12:15
Posty: 1369 (1/0)
Skąd: Rzeszów
Auto: Fiat Ducato 3.0 180km

Postprzez buczos » 18 kwi 2011, 13:47

Powitać :)
Między 20-26 kwietnia będę w RZ. :) Można by jakiegoś spontana ustalić. Całkiem możliwe że będę miał g-techa pro, więc można by gdzieś w bezpieczne miejsce podjechać i posprawdzać osiągi :P
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez @tomek@ » 18 kwi 2011, 15:45

buczos napisał(a):Powitać :)
Między 20-26 kwietnia będę w RZ. :) Można by jakiegoś spontana ustalić. Całkiem możliwe że będę miał g-techa pro, więc można by gdzieś w bezpieczne miejsce podjechać i posprawdzać osiągi :P

Powitać <uklon>
Ja zawsze zwarty i gotowy <lol> Może 26?? Będziecie w tedy czy już będziecie wyjeżdżać?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 11:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez buczos » 18 kwi 2011, 18:17

myślę 26 we wtorek jechać do Krk ale w godzinach 20-22 także 26 kwietnia może być :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez @tomek@ » 18 kwi 2011, 18:26

To w jakich godzinach Wam pasuję bo ja pewnie będę miał wolne to mi to obojętne,można by było zrobić zaraz przed Waszym wyjazdem samym wieczorem jak Wam to by nie przeszkadzało może więcej osób by przyjechało :)
PS.Skąd masz tego g-techa?zakupiłeś?
Ostatnio edytowano 18 kwi 2011, 19:04 przez @tomek@, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 11:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez ebson » 18 kwi 2011, 18:45

dzieki wielkie za spot;D i na kolejny oczywiscie sie pisze bardzo chetnie:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2010, 13:38
Posty: 89
Skąd: 20 km od Rzeszowa:)
Auto: Mazda 323F 1.6I 16V 2003r

Postprzez Mały&Magda_13 » 18 kwi 2011, 19:07

Jezeli to wtorek to tez sie pisze ustalcie miejsce czas i postaram sie byc:] co do filmiku i foto jeszcze nie zgrałem,,Jeba.. Szkoła:]>Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2009, 16:39
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3.2.3L
Mazda 323F Z5
Mazda MX3 1.6

Postprzez buczos » 18 kwi 2011, 19:51

@tomek@ napisał(a):PS.Skąd masz tego g-techa?zakupiłeś?

Klub zakupił 4 g-techy na "potrzeby regionów" :) <spoko>
Co do godziny to sam nie wiem, np. 19.00 podpromie ?? :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3443 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez zaba132 » 18 kwi 2011, 21:39

DROPKICK napisał(a):No raczej my się do nich zaliczamy :D


aha <glupek2> hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2007, 10:23
Posty: 2029
Skąd: Stalowa Wola
Auto: X6 CA KF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd