ZIEMIA KŁODZKA – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez KyRy » 9 maja 2011, 12:06

likus007 napisał(a):moze złoty stok kopalnia albo kamieniołom fajna ladna miejscowka...


cztery lata temu z ArtXem zorganizowaliśmy tam dwudniowe spotkanie :)

viewtopic.php?f=267&t=39257&hilit=letni+weekend&start=340

Obrazek


stanley88 2 maja mijałem się z Tobą na ósemce przy stacji BP przy Niemczy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 14:02
Posty: 2300 (0/2)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: MAZDA ;)
jest Mx-5 1,6 95'
jest Mx-5 1,8 97'
była M5 GTA 2.0 05'
była Mx-5 1,6 95'
była Mx-5 1,8 97'
była Mx-5 1,6 96'
była Mx-5 1,6 94'
była Mx-3 1,6 95'
była Mx-3 1,8 v6 92'
był Xedos 6 2,5 V6 95'

Postprzez stanley88 » 9 maja 2011, 14:14

Możliwe :D wracałem z pracy pewnie ok 15.oo Mogłeś mrugnąć to bym poznał :D Pzdr.
Kupię felgi czarne alu. 15" lub 16" z oponami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 08:05
Posty: 54
Skąd: zabkowice śląskie
Auto: 323f BA

Postprzez KyRy » 9 maja 2011, 17:52

nie zdążyłem bo jechałeś w ciągu innych aut... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 14:02
Posty: 2300 (0/2)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: MAZDA ;)
jest Mx-5 1,6 95'
jest Mx-5 1,8 97'
była M5 GTA 2.0 05'
była Mx-5 1,6 95'
była Mx-5 1,8 97'
była Mx-5 1,6 96'
była Mx-5 1,6 94'
była Mx-3 1,6 95'
była Mx-3 1,8 v6 92'
był Xedos 6 2,5 V6 95'

Postprzez likus007 » 10 maja 2011, 10:15

KyRy napisał(a):
likus007 napisał(a):moze złoty stok kopalnia albo kamieniołom fajna ladna miejscowka...


cztery lata temu z ArtXem zorganizowaliśmy tam dwudniowe spotkanie :)

viewtopic.php?f=267&t=39257&hilit=letni+weekend&start=340

Obrazek


stanley88 2 maja mijałem się z Tobą na ósemce przy stacji BP przy Niemczy ;)
to teraz tez mozna cos pomyslec moze ktos by mial ochote ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2010, 12:05
Posty: 57
Skąd: Złoty Stok
Auto: Mazda xedos 6 2.0 v6 dohc 24v

Postprzez likus007 » 10 maja 2011, 10:15

teraz jest wiecej atrakcji niz 4 lata temu:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2010, 12:05
Posty: 57
Skąd: Złoty Stok
Auto: Mazda xedos 6 2.0 v6 dohc 24v

Postprzez Piotr Raczkowski » 24 maja 2011, 19:08

jeśli złoty stok to ja się piszę tylko podajcie koledzy jakiś konkretny termin
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 17:25
Posty: 534
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez lord1988_rr » 24 maja 2011, 20:03

mi też pasuje złoty stok:D to kiedy robimy zlota?
Kancelaria Odszkodowawcza RUBIKON Sp. z o.o.

Krzysztof Dudek
Tel: 605-996-088
meil:k.dudek@kancelariarubikon.pl

http://www.odszkodowania-wysokie.p
l
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 21:01
Posty: 76
Skąd: Ząbkowice Śląskie/Komprachcie
Auto: była: Mazda 323f 1,5 BA
jest: Alfa Romeo 166

Postprzez Paweł27 » 20 lip 2011, 22:04

siema ja bym sie tez pisał na jakiś spot albo zlot wymyślcie jakiś termin
pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2007, 16:32
Posty: 465
Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
Auto: MX-6

Postprzez marseluss » 14 sie 2011, 17:27

Siemka jestem tu nowy i chętnie zapiszę się na spot lub zlot.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2010, 20:45
Posty: 31
Skąd: NR donlośląskie
Auto: było 626 GD coupe, 626 GW, GALANT E52A, jest MX-6

Postprzez lord1988_rr » 15 sie 2011, 12:31

witam

Teraz jest zlot przez chłopaków z Opolszczyzny, ja tam będe i niedaleko od kłodzka. Fajny tor i fajna zabawa będzie.

Więcej informacji bedzie tutaj

viewtopic.php?f=323&t=122853
Kancelaria Odszkodowawcza RUBIKON Sp. z o.o.

Krzysztof Dudek
Tel: 605-996-088
meil:k.dudek@kancelariarubikon.pl

http://www.odszkodowania-wysokie.p
l
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 21:01
Posty: 76
Skąd: Ząbkowice Śląskie/Komprachcie
Auto: była: Mazda 323f 1,5 BA
jest: Alfa Romeo 166

Postprzez KyRy » 2 lis 2011, 10:25

Chezzy, Twoja MPV to taka bardzo jaśniutka zieleń?


Może jakieś spotkanie póki jeszcze śniegu nie ma i słonko na niebie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 14:02
Posty: 2300 (0/2)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: MAZDA ;)
jest Mx-5 1,6 95'
jest Mx-5 1,8 97'
była M5 GTA 2.0 05'
była Mx-5 1,6 95'
była Mx-5 1,8 97'
była Mx-5 1,6 96'
była Mx-5 1,6 94'
była Mx-3 1,6 95'
była Mx-3 1,8 v6 92'
był Xedos 6 2,5 V6 95'

Postprzez mlodyMazda » 1 mar 2012, 19:09

Witam wszystkich :)

Mam wielka prośbę czy ktoś przy okazji mógłby oglądnąć te autko?
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Odp prosze na PW :)

Pozdrawiam
mlody

http://otomoto.pl/skoda-octavia-110ps-l ... 42233.html
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2010, 23:07
Posty: 1396 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez KyRy » 4 mar 2012, 09:46

link wygasł...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 14:02
Posty: 2300 (0/2)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: MAZDA ;)
jest Mx-5 1,6 95'
jest Mx-5 1,8 97'
była M5 GTA 2.0 05'
była Mx-5 1,6 95'
była Mx-5 1,8 97'
była Mx-5 1,6 96'
była Mx-5 1,6 94'
była Mx-3 1,6 95'
była Mx-3 1,8 v6 92'
był Xedos 6 2,5 V6 95'

Postprzez mlodyMazda » 4 mar 2012, 16:01

Dam nowy jakby gościu tylko wystawił
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2010, 23:07
Posty: 1396 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez Grzyby » 12 mar 2012, 22:00

Cześć chopy (i dziewczyny jak są jakieś :D)

Szukam auta do kupienia i mam w Waszej okolicy 1 typ.
Potrzebuję kogoś kto mógłby podjechać i obejrzeć "własnymi oczami", postukać w progi, pogadać z człowiekiem na miejscu co i jak z autem.
1. Miejscowość Szczytna (koło Kłodzka) http://otomoto.pl/volkswagen-transporte ... 86633.html

Się odwdzięczę za pomoc :)

Gdyby ktoś był w stanie pomóc to proszę o kontakt (510060416).
Najbardziej interesuje mnie stan blach/progów. Resztę się ogarnie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 16914 (77/191)
Skąd: KIELCE
Auto: Chrysler Town&Country 3.3l V6 FlexFuel
Renault Master 2.5D
Dacia DV 1.6 LPG
Burstner Amara 535TK
Nissan Micra K11 CG10DE

Postprzez KyRy » 14 mar 2012, 15:19

nie obiecuję, ale postaram się w weekend zerknąć.
Wcześniej nie dam rady...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 14:02
Posty: 2300 (0/2)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: MAZDA ;)
jest Mx-5 1,6 95'
jest Mx-5 1,8 97'
była M5 GTA 2.0 05'
była Mx-5 1,6 95'
była Mx-5 1,8 97'
była Mx-5 1,6 96'
była Mx-5 1,6 94'
była Mx-3 1,6 95'
była Mx-3 1,8 v6 92'
był Xedos 6 2,5 V6 95'

Postprzez Sabat » 4 maja 2012, 08:03

ładne macie okolice , tylko troszkę Kłodzko się korkuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2006, 13:11
Posty: 1328 (21/14)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004

Postprzez Piotr Raczkowski » 4 maja 2012, 19:40

Sabat napisał(a):ładne macie okolice , tylko troszkę Kłodzko się korkuje :)

za to szczecin to przelotówka :)
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 17:25
Posty: 534
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez Sabat » 4 maja 2012, 21:18

Piotr Raczkowski napisał(a):
Sabat napisał(a):ładne macie okolice , tylko troszkę Kłodzko się korkuje :)

za to szczecin to przelotówka :)


Obecnie faktycznie lekka kiszka ;)
W Niedzielę w Kłodzku było mniodzio, a w poniedziałek na tym rondzie to troszkę stałem :/
Za to macie zajebistego chińczyka na Spadzistej, dwa razy na obiad specjalnie z lądka-zdroju jechaliśmy z rodziną.
Jedzenie ekstra i kelnerki sympatyczne.
U nas to przy tym śmieci podają..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2006, 13:11
Posty: 1328 (21/14)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004

Postprzez Piotr Raczkowski » 5 maja 2012, 09:14

Sabat napisał(a):Za to macie zajebistego chińczyka na Spadzistej, dwa razy na obiad specjalnie z lądka-zdroju jechaliśmy z rodziną.
Jedzenie ekstra i kelnerki sympatyczne.
U nas to przy tym śmieci podają..

no to zapraszamy a poza tym to jeszcze mamy na naszej ziemi kilka innych ciekawostek
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 17:25
Posty: 534
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd