UNITED KINGDOM – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez Wojtek » 18 wrz 2006, 07:28

Kolejne spotkanko odbędzie się... już niebawem!















Relacje i zdjecia ze spotow sa... tutaj



Spoty w 2018r
12.05.18 – Dover – Klik


Spoty w 2017r
3.06.17 – Bolsover Castle

Spoty w 2016 r.
13-14.08.2016 – Muzeum Motoryzacji i Kenilworth Castle and Elizabethan GardenWojtek
18-19.06.2016 – Worcester i okolice – darreckirelacja
27-29.05.2016 – Gosport cz.II – tomas7Zwiedzanie portu i okolicznych budowli



Archiwum spotów w UK:

2015:
27-28.09.2015 – Gosport – tomas7 – Zwiedzanie portu / muzeum – zrealizowany

2014:
8 czerwca (niedziela) – Butterfly World, St. Albans – Wojtek – zrealizowany
20 lipca (niedziela) – gril domowy – Wojtek
17 sierpnia (niedziela) – Warwick Castle – adas780715Zwiedzanie zamku – zrealizowany
12 października (niedziela) – The Hellfire Caves, West Wycombe
9 listopada niedziele – kręgle – Luton – zrealizowany

2013:
10 luty Luton Galaxy i kregle – adas780715
04 sierpienAshridge Estateadas780715 – zrealizowany.

2012:
08.01.2012 – niedziela – Rogue Racing Aylesbury i gokarty – zrealizowany
19.02.2012 – niedziela – Tenpin Bowling – Milton Keynes – zrealizowany
01.04.2012 – niedziela – Milton Keynes – nad jeziorem Willen Lake -zrealizowany
27-29.04.2012 – weekend – Cornwalia – zrealizowany relacja: tutaj
13.05.2012 – niedziela – Milton Keynes – nad jeziorem Willen Lake -zrealizowany
24.06.2012 – niedziela – Brixworth Country Park
05.08.2012 – niedziela – Milton Keynes – nad jeziorem Willen Lake – zrealizowany
30.09.2012 – niedziela – JapShow Final Day – Santa Pod Raceway – szczegóły tutaj
28.10.2012 – niedziela – Luton Galaxy – zrealizowany
09.12.2012 – niedziela – Luton Galaxy – zrealizowany

2011:
20.03.2011 – niedziela ; Brixworth Country Park – zrealizowany
01.05.2011 – niedziela ; Brixworth Country Park – zrealizowany
19.06.2011 – niedziela ; Milton Keynes – zrealizowany
23.07.2011 – sobota ; Milton Keynes – zrealizowany
20-21.08.2011 – weekend ; obok Lake District – zrealizowany
04.09.2011 – niedziela – Brixworth Country Park – zrealizowany
16.10.2011 – niedziela – Rogue Racing Aylesbury i gokarty – zrealizowany
27.11.2011 – niedziela – Xscape Milton Keynes – kregle – zrealizowany

Zapraszam do zapoznania się z regulaminem wątku Spotkań Regionalnych :)
Załączniki
parking.jpg
Ostatnio edytowano 7 lut 2017, 19:11 przez Wojtek, łącznie edytowano 131 razy
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17330 (116/432)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez darrecki » 1 sty 2011, 20:29

melass napisał(a):Też życze Wszystkim Mazdowiczom Szczęśliwego Bezawaryjnego Nowego Roku !!

Ps. Widzę że Wojtas kandydujesz... na posła MS :D


Najlepszego wszystkim, mamy już super extra 2011 :)

Nie wiem czy pamiętacie ale już kiedyś mieliśmy kandydata na obczyźnie i nic z tego nie wyszło. Więcej szczęścia obecnemu kandydatowi życzę :)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 2223 (36/108)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez bartsun » 1 sty 2011, 21:51

wszystkiego dobrego w nowym roku aby byl mniej awaryjny niz poprzedni :)

pozdro
sprzedam: olej dexelia dpf + filtr oleju, emulator dpf
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 22:57
Posty: 140
Skąd: West Midlands

Postprzez Karol » 2 sty 2011, 12:24

Witam wszystkich moja madzia smiga jak ta lala.... Po naprawie odrazu zaqbukowany bilet na prom i jazda i gdyby nie to ze spuznilem sie na prom i kilka razy zabladzilem zajechal bym w jakies 18h a tak wyszlo 26h... Droga w szwabach troche oblodzona wiecej jak 140 nie dalo rady poleciec :( :(

Szczesliwego 2011 i do zobaczenia
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Wojtek » 2 sty 2011, 18:58

Trec_Londyn napisał(a):Droga w szwabach troche oblodzona wiecej jak 140 nie dalo rady poleciec

...ryzykant z ciebie :D <diabełek>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17330 (116/432)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez melass » 7 sty 2011, 19:23

Ma ktoś na zbyciu fele do madziny najlepiej 16'' ??
Ogólnie to jest fajne miejsce na spota za tydzień... <faja>
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 17:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Postprzez melass » 8 sty 2011, 08:21

67igor1 napisał(a):
melass napisał(a):Ma ktoś na zbyciu fele do madziny najlepiej 16''

A ile chcesz dac? ...mam zimowki na nich... <diabełek>

Najlepiej nie zadużo :) Jak cos to pisz na Priva.

melass napisał(a):Ogólnie to jest fajne miejsce na spota za tydzień...

67igor1 napisał(a):a moze cos wiecej? :>

Miejsce: Birmingham
Termin: 15 i 16 sty.
Link: http://www.autosportinternational.com/public/
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 17:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Postprzez pROFESSOR.4U » 11 sty 2011, 15:27

Panowie, testowal ktos takie lampy:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT

Cena wysoka ale wyglada ladnie. <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2011, 22:32
Posty: 21
Skąd: United Kingdom
Auto: Byla Mazda6 2.0 D Ts2. Jest Audi A6 1,9Tdi Avant

Postprzez pROFESSOR.4U » 11 sty 2011, 15:31

Znalazlem jeszcze takie cudenka, ale to z usa i nie wiadomo jak z homologacja na europe i jakie koszta wysylki i cla a cena kuuusi :D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2011, 22:32
Posty: 21
Skąd: United Kingdom
Auto: Byla Mazda6 2.0 D Ts2. Jest Audi A6 1,9Tdi Avant

Postprzez Wojtek » 11 sty 2011, 16:29

pROFESSOR.4U napisał(a):Panowie, testowal ktos takie lampy:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT

Cena wysoka ale wyglada ladnie. <spoko>


...te sa z Taiwanu... czyli pachnie chinszczyzna... beda wysylane jako "gift" czyli nie wiadomo, czy dojada...
... a jak reklamacja, to tylko w jedna strone biznes (do UK)
DOT moze i tak, ale nie E

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT
no te to niczego sobie...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17330 (116/432)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez darrecki » 11 sty 2011, 23:58

67igor1 napisał(a):
pROFESSOR.4U napisał(a):Panowie, testowal ktos takie lampy:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT

Cena wysoka ale wyglada ladnie. <spoko>


...te sa z Taiwanu... czyli pachnie chinszczyzna... beda wysylane jako "gift" czyli nie wiadomo, czy dojada...
... a jak reklamacja, to tylko w jedna strone biznes (do UK)
DOT moze i tak, ale nie E

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT
no te to niczego sobie...


Wojtku teraz wszystko z Chin, niezaleznie czy pachnie czy nie :D

Patrzac na cene, to niestety skosni czasami na 1 komplecie chca zarobic na caloroczne wyzywienie dla siebie i 20 osobowej rodziny. Takim praktykom mowie stanowcze NIE!

Poza tym opis mowi, ze sa uniwersalne Saloon/Hatch, a niestety oryginalne lampy z hatchbacka nie pasuja do saloon'a (o szczegoly pytac melass'a jak cos). Wiec jak podrobki moga?
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 2223 (36/108)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Wojtek » 12 sty 2011, 00:27

darow napisał(a):Wojtku teraz wszystko z Chin, niezaleznie czy pachnie czy nie


tak :) ... moze byc i z chin, ale wysylka z UK :]

darow napisał(a):a niestety oryginalne lampy z hatchbacka nie pasuja do saloon'a (o szczegoly pytac melass'a jak cos). Wiec jak podrobki moga?

tak wiem :)
trzeba by zapytac sprzedawce, bo moze ma dwie wersje... jedna do HB i druga do SDN...
... i miec nadzieje, ze powie prawde... i wysle dobra wersje...

Ps. Ja swoje tylne lampy mam LED-owe :D
Ostatnio edytowano 12 sty 2011, 01:08 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17330 (116/432)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pROFESSOR.4U » 12 sty 2011, 00:46

Panowie, u niemca znalazlem jeszcze cos takiego, ale tez bez szczegolow o homologacji
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2011, 22:32
Posty: 21
Skąd: United Kingdom
Auto: Byla Mazda6 2.0 D Ts2. Jest Audi A6 1,9Tdi Avant

Postprzez pROFESSOR.4U » 12 sty 2011, 12:34

Nowy Watek Panowie...
Jak niektorzy juz wiedzawczoraj mialem zaplanowana wizyte w Riverside Northampton Mazda Service na sprawdzenie stanu technicznego (Car Health Check with Injectors Learn) mojego swierzo zakupionego auta.
Wiekszych usterek nie stwierdzono tylko lekko glosne lozysko piasty przod, lekki luz na sworzniu, korozja tarcz haulcowych, oraz nie do konca w pelni sprawny wtrysk na pierwszym cylindrze ( mialo byc 0 a bylo 7 – po nauce wtryskow wyszlo 2)? – nie wiem czy to jasne co napisalem?
Auto jest w bardzo dobrym stanie.
Tyle mi powiedziano.
Wrocilem z serwisu ( okolo 10 mil) postawilem auto i juz go nie ruszalem az do dzisiaj rano.
Odpalam silnik a tu KOSZMAR <płacze>
Chodzi jakby cos super tarlo o obudowe – taki szum i piszczenie moze jakby cisnienie uciekalo (nie wiem jak to opisac :(
Pojechalem po zone (jakies 3 mile) i troche ucichlo – po 5 milach juz nic nie bylo slychac.
Nie tracac czasu od razu pojechalem do mazdy. Tam stwierdzono ze przecierz nic nie bylo ruszane tylko wtryski uczone wiec nic nie moglo sie stac. Uparlem sie i zostawilem auto na noc u nich aby sprawdzili co to bo powiedzialem ze boje sie nim teraz jechac, bo jesli cos sie stanie to bedzie moja wina.
Nie wiem co teraz, bo jak znam zycie to Serwise i tak sie wyprze, a jesli cos sie stalo to nie z ich winy <płacze>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2011, 22:32
Posty: 21
Skąd: United Kingdom
Auto: Byla Mazda6 2.0 D Ts2. Jest Audi A6 1,9Tdi Avant

Postprzez darrecki » 12 sty 2011, 14:49

pROFESSOR.4U napisał(a):Auto jest w bardzo dobrym stanie.
Tyle mi powiedziano.
Wrocilem z serwisu ( okolo 10 mil) postawilem auto i juz go nie ruszalem az do dzisiaj rano.
Odpalam silnik a tu KOSZMAR <płacze>
Chodzi jakby cos super tarlo o obudowe – taki szum i piszczenie moze jakby cisnienie uciekalo (nie wiem jak to opisac :(


Wszystko rozchodzi sie wlasnie o w/w odglos i skad pochodzi – bez tego nawet 67igor1 Ci nie pomoze. Auto nie stracilo na dynamice?

Ile kosztowala Cie ta przyjemnosc w serwisie?
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 2223 (36/108)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Wojtek » 12 sty 2011, 16:00

darow napisał(a):Wszystko rozchodzi sie wlasnie o w/w odglos i skad pochodzi – bez tego nawet 67igor1 Ci nie pomoze. Auto nie stracilo na dynamice?


,,,nie ujalbym tego lepiej... :D
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17330 (116/432)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Harnas19 » 12 sty 2011, 16:32

Dzień dobry panowie mieszkam od dwóch lat w Coventry :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 22:00
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Dzierżoniów/ UK COVENTRY
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC

Postprzez Wojtek » 12 sty 2011, 16:57

a witamy, witamy... :)
... no i oczywiscie zapraszamy na spocik wiosenny... niestety jeszcze nie jest ustalona data...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17330 (116/432)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Harnas19 » 12 sty 2011, 17:01

A pewnie że wpadne :) dacie tylko namiary i wgl :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 22:00
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Dzierżoniów/ UK COVENTRY
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC

Postprzez melass » 12 sty 2011, 17:09

pROFESSOR.4U napisał(a):Nowy Watek Panowie...
Jak niektorzy juz wiedzawczoraj mialem zaplanowana wizyte w Riverside Northampton Mazda Service na sprawdzenie stanu technicznego (Car Health Check with Injectors Learn) mojego swierzo zakupionego auta.
Wiekszych usterek nie stwierdzono tylko lekko glosne lozysko piasty przod, lekki luz na sworzniu, korozja tarcz haulcowych, oraz nie do konca w pelni sprawny wtrysk na pierwszym cylindrze ( mialo byc 0 a bylo 7 – po nauce wtryskow wyszlo 2)? – nie wiem czy to jasne co napisalem?
Auto jest w bardzo dobrym stanie.
Tyle mi powiedziano.
Wrocilem z serwisu ( okolo 10 mil) postawilem auto i juz go nie ruszalem az do dzisiaj rano.
Odpalam silnik a tu KOSZMAR <płacze>
Chodzi jakby cos super tarlo o obudowe – taki szum i piszczenie moze jakby cisnienie uciekalo (nie wiem jak to opisac :(
Pojechalem po zone (jakies 3 mile) i troche ucichlo – po 5 milach juz nic nie bylo slychac.
Nie tracac czasu od razu pojechalem do mazdy. Tam stwierdzono ze przecierz nic nie bylo ruszane tylko wtryski uczone wiec nic nie moglo sie stac. Uparlem sie i zostawilem auto na noc u nich aby sprawdzili co to bo powiedzialem ze boje sie nim teraz jechac, bo jesli cos sie stanie to bedzie moja wina.
Nie wiem co teraz, bo jak znam zycie to Serwise i tak sie wyprze, a jesli cos sie stalo to nie z ich winy <płacze>

Hmmm jak to mówią... A nie mówiłem!
Zapewne coś nie dokrecili, partacze...
Własnie jakie koszty poniosłeś? :)
Harnas19 napisał(a):A pewnie że wpadne :) dacie tylko namiary i wgl :)

Witamy, kolejna ładna 323 !!
Ostatnio edytowano 12 sty 2011, 17:11 przez melass, łącznie edytowano 1 raz
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 17:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd