BIAŁYSTOK – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez macvas » 26 paź 2016, 08:05

;P ;P ;P

macvas.png
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2272 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Pawko_6 » 27 paź 2016, 07:10

<lol> <lol> <lol> <lol> Maćku przebiłeś sam siebie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 14:25
Posty: 1079 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez makmarc » 30 paź 2016, 08:21

Kabab wołowy bez cebuli z sosem mieszanym poproszę hahaha
makmarc
 

Postprzez Kliszek M3 » 17 lis 2016, 17:14

Panowie! Dolot powietrza + stożek, co gdzie u kogo i za ile? :P
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez macvas » 23 lis 2016, 08:57

Dziękuję wszystkim obecnym za wczoraj.
Kolejny cykliczny przypada w Mikołajki, zatem do zobaczenia być może pojawi się jaki grubas albo inny czerwononosy <jelen>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2272 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez miki84 » 6 gru 2016, 19:14

Witam.
Możecie polecić jakiegoś sprawdzonego blacharza lakiernika, który spasował by ładnie przedni zderzak i ogarną tylne nadkola w Mazdzie 323f Ba bo ruda zaczyna się o nie upominać.
Jakiś kontakt mile widziany :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 sty 2011, 22:37
Posty: 10
Skąd: Mońki
Auto: Mazda 323F 2.5 KL-ze

Postprzez macvas » 7 gru 2016, 09:06

Jeśli o mnie mowa – w kwestii blach i lakieru nie uznaję opcji budżetowych – to nie licząc Michałowej "sztuki lakierowania", która robi dobrze ale się ceni, to jedyne co mogę Ci polecić to serwis aut francuskich <faja>

Zapytaj na PW MarekSz – dał mi kiedyś namiary (rzecz jasna zgubiłem) na gości od reperaturek do mx'a, którzy widziałem, że ogarniają te historie o których wspominasz. Latem tam kolejki, ale być może teraz jest luz?


Panie i Panowie, wczoraj wstępnie padł ten temat, stąd słucham Wasze propozycje na spotkanie opłatkowe.
Zostały dwa weekendy, więc możemy się ustawić w sprawdzonym stylu lub poszukać nowej miejscówki.
:>


EDIT:
Kto z Was jeszcze nie zaopatrzył się w kalendarz na kolejny rok lub nie ma na niego pomysłu to zapraszam Tutaj. Jak co roku mogę ogarnąć zbiorczą przesyłkę na Region, więc wyjdzie ciut taniej w tej kwestii. Piszcie na PW jeśli się zdecydujecie. <spoko>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2272 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Kliszek M3 » 7 gru 2016, 10:12

sobota – Brooklyn będzie idealnie ;)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Kliszek M3 » 9 gru 2016, 10:07

widzę że wielkie zainteresowanie wigilią :D
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez macvas » 9 gru 2016, 10:10

Mi bardziej kolejny weekend odpowiada (17 grudnia), więc umówmy się, że do wtorku chętni się zadeklarują:
1. Kliszek M3
2. macvas
3. ...
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2272 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Yossarian » 9 gru 2016, 11:10

1. Kliszek M3
2. macvas
3. Yossarian

Też mi 17-sty grudnia bardziej pasuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2012, 19:31
Posty: 116 (1/2)
Skąd: Białystok
Auto: Honda Civic FK2 + Astra F GSi

Postprzez Pawko_6 » 9 gru 2016, 14:28

Też raczej będę.

1. Kliszek M3
2. macvas
3. Yossarian
4. Pawko
5. ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 14:25
Posty: 1079 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez macvas » 14 gru 2016, 23:02

Widać nikt więcej się nie garnie.
Robimy (rezerwować stolik na 18:00 – na mecz) czy odpuszczamy temat? :>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2272 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Pawko_6 » 15 gru 2016, 18:36

Sorry, ale mnie raczej nie będzie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 14:25
Posty: 1079 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez macvas » 15 gru 2016, 21:39

To kolejny raz po ptokach :|
W takim razie chyba się przejdę na mecz <oczy>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2272 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez oldwin » 15 gru 2016, 23:34

Maciek rezerwuj! Zjawię się jak w zeszłym roku.. sorki że tak późno daje znaka.. robota.. może Pawko się wyrobi i będzie tych 5 wspaniałych :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2013, 14:55
Posty: 136 (1/5)
Skąd: Białystok
Auto: Subaru Legacy VI 2.5 H4 2017 CVT+LPG (Qbox Plus, AC R01 Red, AC W03)
Mazda 3BL (sedan) US 2.0 AT 2010+LPG (QBox, Zavoli N, Barracudy pojedyncze)
gdyby wymieniać co było to by strony nie starczyło

Postprzez Kliszek M3 » 16 gru 2016, 06:47

I'm out :(
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Seraf » 16 gru 2016, 07:53

A w jakim lokalu robicie? Gadałem któregoś dnia z CBR-em i może byśmy wpadli was odwiedzić przy świętach.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 23:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez macvas » 16 gru 2016, 11:49

Seraf, lokal to póki co Brooklyn Pizza Club przy Jurowieckiej.
Dajcie jakiś termin, bo sobota się posypała.

oldwin napisał(a):Maciek rezerwuj!

hyh.. już z tego wszystkiego na mecz się ustawiłem :|
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2272 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez oldwin » 16 gru 2016, 13:43

ehh.. no trudno..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2013, 14:55
Posty: 136 (1/5)
Skąd: Białystok
Auto: Subaru Legacy VI 2.5 H4 2017 CVT+LPG (Qbox Plus, AC R01 Red, AC W03)
Mazda 3BL (sedan) US 2.0 AT 2010+LPG (QBox, Zavoli N, Barracudy pojedyncze)
gdyby wymieniać co było to by strony nie starczyło

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd