BENELUX & NIEMCY – już niebawem kolejne spotkanie...

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez karolmpsbl » 21 sie 2017, 20:14

A dokładniej z Monachium. Serdecznie zapraszam:)
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 20:13
Posty: 107 (0/1)
Auto: Była mx-3, mazda 6, jest 3mps bl

Postprzez Norreca » 18 gru 2017, 12:14

Panie i Panowie,
kiedy ruszamy z jakimś spotem ? może odwiedzimy młodego hurtowo ? :D :D
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 12:17
Posty: 1842 (87/103)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2

Jest:
MPS BL3 '13 2.3
MX-5 NC '08 2.0

Postprzez Marianek » 18 gru 2017, 16:12

A bedzie nam auta pucował? jestem za :) niestety cholernie malo czasu obecnie mam żeby za coś sie wziac. Moze po nowym roku coś zorganizujemy <spoko>
"Życie jest jak gówno na kole – raz na górze, a raz na dole."Sprzedam Mazda 3BM 2014 benzyna.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6917 (210/264)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez darrecki » 18 gru 2017, 19:45

Panowie, z przykrością stwierdzam, że u Was jak w UK hahaha
Wszyscy chętni, a jak co do czego to potem <dupa>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 2219 (36/108)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Marianek » 18 gru 2017, 20:53

I tak i nie, ja niestety ostatnio czasu nie mam żeby coś ogarnąć.
"Życie jest jak gówno na kole – raz na górze, a raz na dole."Sprzedam Mazda 3BM 2014 benzyna.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6917 (210/264)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez okidok » 24 gru 2017, 03:51

Wesołych Świat i smacznej choinki :D
oraz oczywiście szczęśliwego Nowego Roku
oby czasu i zdrowia wystarczylo na wiele spotkań, spotow i wesołej zabawy :D <czarodziej> <jupi>
Załączniki
mazdazd.jpg
mzxm.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2013, 00:01
Posty: 38 (0/14)
Skąd: Gdynia / Belgia
Auto: peugeot 206
mazda cx – 5
SKYACTIV-G Sport 160pk 6MT

Postprzez Marianek » 24 gru 2017, 11:54

Dzieki i wzajemnie. również dl wszystkich Wesołych świąt, szczęśliwego nowego roku.
"Życie jest jak gówno na kole – raz na górze, a raz na dole."Sprzedam Mazda 3BM 2014 benzyna.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6917 (210/264)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez mirfex69 » 24 gru 2017, 16:15

Dla calego mazdowego towarzystwa spokojnych spedzonych w cieplej rodzinnej atmosferze tych najpiekniejszych w roku swiat :) A w nadchodzacym nowym roczku nowych szans i wyzwan zakonczonych pomyslnym zakonczeniem <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2012, 21:41
Posty: 509 (82/16)
Skąd: Luxembourg
Auto: Jest:
M3 BM Sky Passion, 14'
Byla:
M3 BL Navigator,12'
M3 BL Active,09'

Postprzez okidok » 30 mar 2018, 23:39

Wesolych Swiat,
bogatego zajca, mokrego dyngusa
no i w ogole wszystkiego najlepszego <faja>

P.S. Mam nadzieje ze nie przeniesliscie sie wszyscy gdzies, na jakies tajne komplety hihihi – znaczy linki / adresy i ze to forum jeszcze istnieje a cisza to tylko taki sen zimowy <co?> :D <rotfl>

Pozdrawiam
Załączniki
madzia-eister.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2013, 00:01
Posty: 38 (0/14)
Skąd: Gdynia / Belgia
Auto: peugeot 206
mazda cx – 5
SKYACTIV-G Sport 160pk 6MT

Postprzez Marianek » 31 mar 2018, 14:42

Witam
Wzajemnie wesołych i mokrych. My żyjemy, niestety nie mam za odrobine czasu na organizacje czegokolwiek. Ostatnio udało mi sie wyruszyć samemu z żonka do Rouen na poszukiwania Rollo z serialu wikingow. Jak by ktos mial jakis pomysl, to smialo <spoko>
"Życie jest jak gówno na kole – raz na górze, a raz na dole."Sprzedam Mazda 3BM 2014 benzyna.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6917 (210/264)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez piotrekkk1985 » 3 cze 2018, 10:54

Witam
Planuje powrot samochodem z PL do UK. Jade z dwojka dzieci (2 oraz 4 lata) i chcialbym zabukowac hotel na jedna noc w okolicach Magdeburga (najlepiej w miare blisko autostrady). Moglby ktos polecic jakis hotel/sieciowke za rozsadne pieniadze w miare dobrym standardzie z parkingiem? Lub strone gdzie moge poszukac. Z gory dzieki ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 21:13
Posty: 827 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Norreca » 3 cze 2018, 21:59

HRS portal najbardziej popularny w DE wiec tam jest najwięcej hoteli.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 12:17
Posty: 1842 (87/103)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2

Jest:
MPS BL3 '13 2.3
MX-5 NC '08 2.0

Postprzez darrecki » 21 gru 2018, 17:36

Panowie, jak to jest z mandarami w DE? Właśnie dostałem liścik do UK, jakoś mnie wytropili i to dosyć szybko bo w zaledwie w 5 tygodni. Ale oczywiście jako dumny naród wszystko po niemiecku... I ni cholery nie wiem jak mam to ugryźć. Jechałem pewnie 120-130 na 100. Pomoże ktoś?

I przy okazji. Wesołych świąt!
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 2219 (36/108)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Rumcajs » 21 gru 2018, 19:09

masz PM.
btw. mi przyslali z UK do De po angielsku.. tststs. ;P <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2012, 15:03
Posty: 609 (37/40)
Skąd: Almanya / ألمانيا
Auto: M6 2.0 Sports-Line'10

Postprzez motomike6 » 23 gru 2018, 07:39

Wesołych Świąt!

Myślałem ze ten watek juz umarł śmiercią naturalna :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 14:34
Posty: 319 (79/11)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez mirfex69 » 23 gru 2018, 11:37

Noo fakt,watek nam troszke podupadl..aaale co zrobic :|
Poki co nawiazujac do slow Motomike6 zycze wszystkim zdrowych,spokojnych,spedzonych w cieplej,rodzinnej atmosferze tych najpiekniejszych w roku swiat <ok> Niech przy swiatecznym stole nie zabraknie Wam tematow do rozmow <oczko> I na koniec tylko umiarkowania ze swiatecznymi smakolykami i okowita :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2012, 21:41
Posty: 509 (82/16)
Skąd: Luxembourg
Auto: Jest:
M3 BM Sky Passion, 14'
Byla:
M3 BL Navigator,12'
M3 BL Active,09'

Postprzez Marianek » 23 gru 2018, 18:55

Wesołych i spokojnych koledzy i koleżanki. Watek martwy bo ja jestem czasowo niestety martwy :/
"Życie jest jak gówno na kole – raz na górze, a raz na dole."Sprzedam Mazda 3BM 2014 benzyna.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6917 (210/264)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez Sachim » 7 sty 2019, 21:51

Marianek napisał(a):Wesołych i spokojnych koledzy i koleżanki. Watek martwy bo ja jestem czasowo niestety martwy :/


Witam koleżanki i kolegów. Muszę zdementować plotki, otóż Marianek żyje i miewa się bardzo dobrze :)
Pozdrawiam całą wesołą rodzinkę i do następnego razu :)
jest: M6 GH 2,0 Sport MX-5 NBFL MX-5 NB 10th Anni W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 29 cze 2013, 08:32
Posty: 195 (19/23)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02

Postprzez Marianek » 8 sty 2019, 07:07

Dzięki i wzajemnie <spoko>
"Życie jest jak gówno na kole – raz na górze, a raz na dole."Sprzedam Mazda 3BM 2014 benzyna.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6917 (210/264)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez Norreca » 8 sty 2019, 13:12

najlepszego w nowym roku :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 12:17
Posty: 1842 (87/103)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2

Jest:
MPS BL3 '13 2.3
MX-5 NC '08 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd