Jeśli chodzi o 626GD to nie potrafimy się jej pozbyć i wykombinowaliśmy jeszcze jeden sposób, który może się udać. Mam 2 kumpli na dolnym śląskowie, którzy są świetnymi magikami jeden od mechaniki, a drugi od blacharki i lakiernictwa. Teraz jak będziemy tam na święta to spróbuję się z nimi dogadać na robotę i dowiem się ile by to kosztowało. Jeśli zmieścilibyśmy się 2,5k PLN to będziem ratować
GRUDZIĄDZ – spotkania regionalne
echhh aleście się rozgadali Panowie. My z żonką jak wrócimy z dolnego śląska to też może byśmy odwiedzili.
Jeśli chodzi o 626GD to nie potrafimy się jej pozbyć i wykombinowaliśmy jeszcze jeden sposób, który może się udać. Mam 2 kumpli na dolnym śląskowie, którzy są świetnymi magikami jeden od mechaniki, a drugi od blacharki i lakiernictwa. Teraz jak będziemy tam na święta to spróbuję się z nimi dogadać na robotę i dowiem się ile by to kosztowało. Jeśli zmieścilibyśmy się 2,5k PLN to będziem ratować
Jeśli chodzi o 626GD to nie potrafimy się jej pozbyć i wykombinowaliśmy jeszcze jeden sposób, który może się udać. Mam 2 kumpli na dolnym śląskowie, którzy są świetnymi magikami jeden od mechaniki, a drugi od blacharki i lakiernictwa. Teraz jak będziemy tam na święta to spróbuję się z nimi dogadać na robotę i dowiem się ile by to kosztowało. Jeśli zmieścilibyśmy się 2,5k PLN to będziem ratować
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
no to ratuj madzię break3r , jak się da , a tych naklejek rozumiem że nie masz i ulotek
, a szkoda, teraz muszę za przesyłkę płacić, huher nie polecam sekwencji
, kuzyn ma i od 1,5 roku auta nie może sprzedać , lepszy byłby automat(osobiście mam taki w aucie Taty opel vectra też V6
) , który załącza się powyżej 2,5tys obrotów , a sekwencja stoponiowo , co znacznie przymula auto .
Marek ja jeżeli bym miał wybierać gaz\sprzedaż , to bym wybrał gaz , ale nie sekwencje , tobie chyba ktoś nagadał , że na gazie się auta zajerzdzają , jak się reguralnie serwisuje to sobie długo, długo polatasz autem , mój wujaszek miał 626 94r 2.0 gaz i 600tys zrobił, a jak kupił to chyba 160 tys miał (nie pamietam już) , jeszcze zależy, na jakiej stacji gaz kupujesz ,polecam shell , wogóle auto ekologiczne się staje bardziej niż diesel, wolę ben+gaz niż diesela , ten klekot, doprowadza mnię do szału

Marek ja jeżeli bym miał wybierać gaz\sprzedaż , to bym wybrał gaz , ale nie sekwencje , tobie chyba ktoś nagadał , że na gazie się auta zajerzdzają , jak się reguralnie serwisuje to sobie długo, długo polatasz autem , mój wujaszek miał 626 94r 2.0 gaz i 600tys zrobił, a jak kupił to chyba 160 tys miał (nie pamietam już) , jeszcze zależy, na jakiej stacji gaz kupujesz ,polecam shell , wogóle auto ekologiczne się staje bardziej niż diesel, wolę ben+gaz niż diesela , ten klekot, doprowadza mnię do szału

MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
MRk napisał(a):niekoniecznie czasem to tylko kwestia znajomości i/lub $
Nie bo u mnie w fachu trzeba porobić uprawnienia, a żeby je zrobić to muszę odbyć 3 lata praktyuki w prywatnej firmie
Nokiar takiej propagandy to dawno nie słyszałem. Do takich silników to tylko sekwencja bo jak ci pójdzie strzał to dopiero zobaczysz
Ja niestety nie mam sekwencji, ale na zwykłym też da się jeździć.
Jedyne z czym się zgodzę to z tankowaniem na shellu.
A diesel jest ok. (i wcale nie klekocze bo ty myślisz cały czas chyba kategoriami stare D, albo TDI VW to są faktycznie klekoty)
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
NOKIkar napisał(a):huher nie polecam sekwencji smutny , kuzyn ma i od 1,5 roku auta nie może sprzedać , lepszy byłby automat(osobiście mam taki w aucie Taty opel vectra też V6 spoko ) , który załącza się powyżej 2,5tys obrotów , a sekwencja stoponiowo , co znacznie przymula auto .
Takich herezji dawno nie słyszałem <lol2> Jeśli zakładać gaz to tylko sekwencję. Po pierwsze nie masz czy to na benzynie czy to na gazie takich strat jak na instalacji mieszalnikowej a po drugie o wiele dokładniej gazownik może ustawić ilość wtryskiwanego gazu do cylindrów... Zwykły gaz to można sobie do Golfa II zakładać, a nie do np. Z5 czy to V6 mazdowskiego... Owszem będzie to jeździć, ale nie wmawiaj, że jest to lepsza instalacja od sekwencji, bo piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia.
Poza tym polecam gazownika z Brodnicy Darka P. który ma swój warsztat na ul. Podgórnej i ogarniał Xeda 9 KJ kolegi mjaworsk1'ego z Torunia po zakupie od Wiesia z Dębicy. Wkładał nam też sekwencję do 323F BG i Corolli E10.... Może za jakiś czas zagazuje również swoją V6, kto wie.... Na pewno nie polecam gazownika z Szychowa (Sylwester Tryczak?? czy jakoś tak) zakładał gaz do naszej 323P BA ładnych kilka lat temu... II gen... auto musieliśmy sprzedać bo wymianie kilku przepływek i jego strojeniu na oko.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
no to Tobie chyba ktoś nagadał, że diesel = klekot
posłuchaj nowych (kilkuletnich) diesel'i i wcale nie usłyszysz ,że to ropniak
klekoty to były przed 00 produkowane
potem technologia poszła jednak znacznie w górę i to już nie to samo co kiedyś
ps. no widzisz Karolu...i kto tu ma rację?
ps2. iceman, a myślisz ,że ja wszystkie praktyki odbyłem ,które miałem?
ps. no widzisz Karolu...i kto tu ma rację?
ps2. iceman, a myślisz ,że ja wszystkie praktyki odbyłem ,które miałem?
BratCukierka dzieki za namiar, ale ja chyba skorzystam z jakiegoś serwisu pod Toruniem, bo kolega juz kilka samochodów tam zagazowął i zawsze było wszystko ok, ale jak się teraz powołam na niego to może cos mi z ceny zejdzie.
A co do diesli wypowiadac się nie będe bo to chyba nie ma sensu, kto z nas nie chciałby jakiegoś Mercedesika czy Audi z dieselkiem, super osiagi, śmieszne spalanie i praktycznie nieśmiertelene.
A co do diesli wypowiadac się nie będe bo to chyba nie ma sensu, kto z nas nie chciałby jakiegoś Mercedesika czy Audi z dieselkiem, super osiagi, śmieszne spalanie i praktycznie nieśmiertelene.
- Od: 19 kwi 2009, 17:57
- Posty: 492
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG
huher w razie czego daj znać za ile tam instalka do v6 i jakie podzespoły to porównam
ten kolega od nas doładowane silniki gazuje... szkoda że swojego maserati 3200gt biturbo jeszcze nie zagazował jako democar 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
hmm, takie pewnie widziałeś:
http://www.moto-mix.pl/produkt/brelok-czarny-mazda.htm
http://www.allegro.pl/item848727234_bre ... eloki.html
http://www.moto-mix.pl/produkt/brelok-czarny-mazda.htm

Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
Mój błąd
, zapomniałem że huher ma V6 , a ja myślałem że 1.6 16V, ja nie lubię dieseli , szczególnie z wtryskiem typu common rail, jeżeli bym miał jeżdzić dieslem , to wybrał bym renault
, byle nie niemca , ewentualnie mercedesa ale turbo, cdi odpada , minie jeszcze dużo czsu zanim się do nich przekonam , osobiście uważam że , najlepszym silnikiem jaki powstał jest wankl
, i zdania niezmienię
.
BratCukierka powiedz mi , ile w takim razie będzie spalało 1.8 huhera na sekwencji
był bym widzięczny za odp. 

BratCukierka powiedz mi , ile w takim razie będzie spalało 1.8 huhera na sekwencji
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
NOKIkar napisał(a):szczególnie z wtryskiem typu common rail,
Kolejna propaganda
Myślisz że nowoczesne silniki diesla w jakiej technologii są? (nawet te z Renault'a)?
To przestarzałe konstrukcje VW nie grzeszą kulturą pracy i klekoczą jak wściekłe (ale są bezawaryjne). Za to nowoczesny konstrukcje oparte na wtrysku bezpośrednim typu Comon rail są zdecydowanie cichsze i efektowniejsze. I wcale nie mniej bezawaryjne niż VW.
NOKIkar napisał(a):zapomniałem że huher ma V6 , a ja myślałem że 1.6 16V
To nic nie zmienia bo sekwencja tak czy tak byłaby zdecydowanie lepszym wyborem. Konstrukcje 16V też powinny być oparte na sekwencyjnym wtrysku gazu.
Zwykły gaz II generacji to się nadaje to przestarzałych aut i starych konstrukcji silników takich jak polonezy, stare ople fordy itd. Oczywiście i a maździe da się na nich jeździć, ale są zdecydowanie gorszym wyborem.
NOKIkar napisał(a):BratCukierka powiedz mi , ile w takim razie będzie spalało 1.8 huhera na sekwencji
Co prawda nie wiem ile w tej chwili pali ale myślę że te 12 na trasie łyknie a w mieście ok 14 gazu(trzeba liczyć tak ok 10% więcej niż pali benzyny.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
iceman150 napisał(a):NOKIkar napisał:
BratCukierka powiedz mi , ile w takim razie będzie spalało 1.8 huhera na sekwencji
Co prawda nie wiem ile w tej chwili pali ale myślę że te 12 na trasie łyknie a w mieście ok 14 gazu
Ja mogę powiedzieć ile moje 2,5 V6 w automacie pali benzyny
Poza tym trzeba pamiętać, że zbyt uboga mieszanka (a często ludzie narzekają na zwykłych instalacjach, że im zbyt dużo pali LPG i jadą do gazownika zubożyć mieszankę co powoduję zmniejszeniem spalania ale odbija się na kondycji silnika) powoduje wypalanie gniazd zaworowych. Poza tym nie zapominajmy, że w instalacji mieszalnikowej nie ma kontroli nad ilościa wtryskiwanego gazu w konkretnym z cylindrów, gdyż już w układzie dolotowym dochodzi do nierównomiernego wymieszania gazu z powietrzem który potem jest spalany w cylindrach. No i na sekwencji nie ma problemu ze "zwężką" dolotu (która zabiera dodatkowo moc na LPG jak i PB) co występuje w instalacjach mieszalnikowych.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Dlatego wolę swojego KL'a od ojca FS'a
Różnicy praktycznie nie ma w spalaniu chyba, że mówimy o katowaniu to wtedy 6 cylindrów przepali więcej benzyny
a różnica w dźwięku silnika, kulturze pracy i dynamice jest
Ba! Nie wspomnę o tym, że nie muszę wachlować drążkiem zmiany biegów 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
powiem tak iceman150 nie polecam sekwencji, chyba że do v6 , wtrysku typu common rail, nie lubię bo nie pojeździsz tym na biodieasel 
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
NOKIkar napisał(a):powiem tak iceman150 nie polecam sekwencji, chyba że do v6
czekam na uzasadnienie

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
I zapewne będziebardzo ciekawe i całkowicie zburzy nasz światopogląd
oraz porządek i ład panujący na świecie
Czasami lepiej żyć w niewiedzy

Czasami lepiej żyć w niewiedzy
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
NOKIkar napisał(a):powiem tak iceman150 nie polecam sekwencji, chyba że do v6 , wtrysku typu common rail, nie lubię bo nie pojeździsz tym na biodieasel
Chlopcze przestan dyskutowac na tematy, o ktorych nie masz zielonego pojecia i z pewnoscia jeszcze dlugo miec nie bedziesz. Rozumiem, ze chcesz byc zauwazony w towarzystwie ale poki co tylko sie blaznisz durnymi tekstami, trollowaniem i brakiem jakiejkolwiek wiedzy w temacie motoryzacji zgrywajac przy tym eksperta.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd