GRUDZIĄDZ – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez break3r » 14 gru 2009, 08:43

echhh aleście się rozgadali Panowie. My z żonką jak wrócimy z dolnego śląska to też może byśmy odwiedzili.
Jeśli chodzi o 626GD to nie potrafimy się jej pozbyć i wykombinowaliśmy jeszcze jeden sposób, który może się udać. Mam 2 kumpli na dolnym śląskowie, którzy są świetnymi magikami jeden od mechaniki, a drugi od blacharki i lakiernictwa. Teraz jak będziemy tam na święta to spróbuję się z nimi dogadać na robotę i dowiem się ile by to kosztowało. Jeśli zmieścilibyśmy się 2,5k PLN to będziem ratować :)
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 18:33
Posty: 412
Skąd: Grudziądz
Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95

Postprzez NOKIkar » 14 gru 2009, 10:33

no to ratuj madzię break3r , jak się da , a tych naklejek rozumiem że nie masz i ulotek :( , a szkoda, teraz muszę za przesyłkę płacić, huher nie polecam sekwencji :( , kuzyn ma i od 1,5 roku auta nie może sprzedać , lepszy byłby automat(osobiście mam taki w aucie Taty opel vectra też V6 <spoko> ) , który załącza się powyżej 2,5tys obrotów , a sekwencja stoponiowo , co znacznie przymula auto .
Marek ja jeżeli bym miał wybierać gaz\sprzedaż , to bym wybrał gaz , ale nie sekwencje , tobie chyba ktoś nagadał , że na gazie się auta zajerzdzają , jak się reguralnie serwisuje to sobie długo, długo polatasz autem , mój wujaszek miał 626 94r 2.0 gaz i 600tys zrobił, a jak kupił to chyba 160 tys miał (nie pamietam już) , jeszcze zależy, na jakiej stacji gaz kupujesz ,polecam shell , wogóle auto ekologiczne się staje bardziej niż diesel, wolę ben+gaz niż diesela , ten klekot, doprowadza mnię do szału :[
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez iceman150 » 14 gru 2009, 19:40

MRk napisał(a):niekoniecznie czasem to tylko kwestia znajomości i/lub $

Nie bo u mnie w fachu trzeba porobić uprawnienia, a żeby je zrobić to muszę odbyć 3 lata praktyuki w prywatnej firmie :(


Nokiar takiej propagandy to dawno nie słyszałem. Do takich silników to tylko sekwencja bo jak ci pójdzie strzał to dopiero zobaczysz :D
Ja niestety nie mam sekwencji, ale na zwykłym też da się jeździć.
Jedyne z czym się zgodzę to z tankowaniem na shellu.
A diesel jest ok. (i wcale nie klekocze bo ty myślisz cały czas chyba kategoriami stare D, albo TDI VW to są faktycznie klekoty)
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez BratCukierka » 14 gru 2009, 19:52

NOKIkar napisał(a):huher nie polecam sekwencji smutny , kuzyn ma i od 1,5 roku auta nie może sprzedać , lepszy byłby automat(osobiście mam taki w aucie Taty opel vectra też V6 spoko ) , który załącza się powyżej 2,5tys obrotów , a sekwencja stoponiowo , co znacznie przymula auto .


Takich herezji dawno nie słyszałem <lol2> Jeśli zakładać gaz to tylko sekwencję. Po pierwsze nie masz czy to na benzynie czy to na gazie takich strat jak na instalacji mieszalnikowej a po drugie o wiele dokładniej gazownik może ustawić ilość wtryskiwanego gazu do cylindrów... Zwykły gaz to można sobie do Golfa II zakładać, a nie do np. Z5 czy to V6 mazdowskiego... Owszem będzie to jeździć, ale nie wmawiaj, że jest to lepsza instalacja od sekwencji, bo piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia.

Poza tym polecam gazownika z Brodnicy Darka P. który ma swój warsztat na ul. Podgórnej i ogarniał Xeda 9 KJ kolegi mjaworsk1'ego z Torunia po zakupie od Wiesia z Dębicy. Wkładał nam też sekwencję do 323F BG i Corolli E10.... Może za jakiś czas zagazuje również swoją V6, kto wie.... Na pewno nie polecam gazownika z Szychowa (Sylwester Tryczak?? czy jakoś tak) zakładał gaz do naszej 323P BA ładnych kilka lat temu... II gen... auto musieliśmy sprzedać bo wymianie kilku przepływek i jego strojeniu na oko.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez MRk » 14 gru 2009, 20:06

no to Tobie chyba ktoś nagadał, że diesel = klekot :P posłuchaj nowych (kilkuletnich) diesel'i i wcale nie usłyszysz ,że to ropniak :P klekoty to były przed 00 produkowane ;) potem technologia poszła jednak znacznie w górę i to już nie to samo co kiedyś :P

ps. no widzisz Karolu...i kto tu ma rację? :P

ps2. iceman, a myślisz ,że ja wszystkie praktyki odbyłem ,które miałem? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez huher » 14 gru 2009, 21:35

BratCukierka dzieki za namiar, ale ja chyba skorzystam z jakiegoś serwisu pod Toruniem, bo kolega juz kilka samochodów tam zagazowął i zawsze było wszystko ok, ale jak się teraz powołam na niego to może cos mi z ceny zejdzie.

A co do diesli wypowiadac się nie będe bo to chyba nie ma sensu, kto z nas nie chciałby jakiegoś Mercedesika czy Audi z dieselkiem, super osiagi, śmieszne spalanie i praktycznie nieśmiertelene.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez BratCukierka » 14 gru 2009, 21:44

huher w razie czego daj znać za ile tam instalka do v6 i jakie podzespoły to porównam :D :) ten kolega od nas doładowane silniki gazuje... szkoda że swojego maserati 3200gt biturbo jeszcze nie zagazował jako democar :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez huher » 14 gru 2009, 23:18

Ok napisze.
Mam pytanko widzielicie gdzies jakies fajne breloczki mazdy bo ja juz kupe czasu szukam jakiegoś zaje****** ale bez powodzenia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez iceman150 » 14 gru 2009, 23:29

Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez huher » 14 gru 2009, 23:42

No widziałem, ten pierwszy to nawet taki sam mam, ale szukam czegoś takie wyjątkowego, tak jak na forum był kiedyś temat o breloczku z silnikiem vankla
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez NOKIkar » 16 gru 2009, 09:23

Mój błąd ;) , zapomniałem że huher ma V6 , a ja myślałem że 1.6 16V, ja nie lubię dieseli , szczególnie z wtryskiem typu common rail, jeżeli bym miał jeżdzić dieslem , to wybrał bym renault :P , byle nie niemca , ewentualnie mercedesa ale turbo, cdi odpada , minie jeszcze dużo czsu zanim się do nich przekonam , osobiście uważam że , najlepszym silnikiem jaki powstał jest wankl :P , i zdania niezmienię <nie> .
BratCukierka powiedz mi , ile w takim razie będzie spalało 1.8 huhera na sekwencji ?? był bym widzięczny za odp. :)
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez iceman150 » 16 gru 2009, 18:44

NOKIkar napisał(a):szczególnie z wtryskiem typu common rail,

Kolejna propaganda :P
Myślisz że nowoczesne silniki diesla w jakiej technologii są? (nawet te z Renault'a)?
To przestarzałe konstrukcje VW nie grzeszą kulturą pracy i klekoczą jak wściekłe (ale są bezawaryjne). Za to nowoczesny konstrukcje oparte na wtrysku bezpośrednim typu Comon rail są zdecydowanie cichsze i efektowniejsze. I wcale nie mniej bezawaryjne niż VW.


NOKIkar napisał(a):zapomniałem że huher ma V6 , a ja myślałem że 1.6 16V

To nic nie zmienia bo sekwencja tak czy tak byłaby zdecydowanie lepszym wyborem. Konstrukcje 16V też powinny być oparte na sekwencyjnym wtrysku gazu.
Zwykły gaz II generacji to się nadaje to przestarzałych aut i starych konstrukcji silników takich jak polonezy, stare ople fordy itd. Oczywiście i a maździe da się na nich jeździć, ale są zdecydowanie gorszym wyborem.

NOKIkar napisał(a):BratCukierka powiedz mi , ile w takim razie będzie spalało 1.8 huhera na sekwencji


Co prawda nie wiem ile w tej chwili pali ale myślę że te 12 na trasie łyknie a w mieście ok 14 gazu(trzeba liczyć tak ok 10% więcej niż pali benzyny.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez BratCukierka » 16 gru 2009, 19:30

iceman150 napisał(a):NOKIkar napisał:
BratCukierka powiedz mi , ile w takim razie będzie spalało 1.8 huhera na sekwencji


Co prawda nie wiem ile w tej chwili pali ale myślę że te 12 na trasie łyknie a w mieście ok 14 gazu


Ja mogę powiedzieć ile moje 2,5 V6 w automacie pali benzyny :D przy normalnej jeździe nie zamulając, czasami przeciągając do odcinki to w trasie ok.8,5-9 litra w PL (ok.7,5 l w DE :P) i w mieście ok.11litrów. Nie uważam żeby było to dużo w zestawieniu z automatyczną skrzynią biegów :)

Poza tym trzeba pamiętać, że zbyt uboga mieszanka (a często ludzie narzekają na zwykłych instalacjach, że im zbyt dużo pali LPG i jadą do gazownika zubożyć mieszankę co powoduję zmniejszeniem spalania ale odbija się na kondycji silnika) powoduje wypalanie gniazd zaworowych. Poza tym nie zapominajmy, że w instalacji mieszalnikowej nie ma kontroli nad ilościa wtryskiwanego gazu w konkretnym z cylindrów, gdyż już w układzie dolotowym dochodzi do nierównomiernego wymieszania gazu z powietrzem który potem jest spalany w cylindrach. No i na sekwencji nie ma problemu ze "zwężką" dolotu (która zabiera dodatkowo moc na LPG jak i PB) co występuje w instalacjach mieszalnikowych.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Bartosz_ » 16 gru 2009, 20:21

BratCukierka to mi moja madzia pali 11 na mieście... :)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez BratCukierka » 16 gru 2009, 20:26

Dlatego wolę swojego KL'a od ojca FS'a :D Różnicy praktycznie nie ma w spalaniu chyba, że mówimy o katowaniu to wtedy 6 cylindrów przepali więcej benzyny :D a różnica w dźwięku silnika, kulturze pracy i dynamice jest :D Ba! Nie wspomnę o tym, że nie muszę wachlować drążkiem zmiany biegów :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez NOKIkar » 17 gru 2009, 11:32

powiem tak iceman150 nie polecam sekwencji, chyba że do v6 , wtrysku typu common rail, nie lubię bo nie pojeździsz tym na biodieasel :P
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez BratCukierka » 17 gru 2009, 13:14

NOKIkar napisał(a):powiem tak iceman150 nie polecam sekwencji, chyba że do v6


czekam na uzasadnienie :D <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez MRk » 17 gru 2009, 20:13

i na pewno jakieś otrzymasz :D
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez iceman150 » 17 gru 2009, 22:24

I zapewne będziebardzo ciekawe i całkowicie zburzy nasz światopogląd :P oraz porządek i ład panujący na świecie :D hahaha
Czasami lepiej żyć w niewiedzy ;P
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez sq2jul » 17 gru 2009, 23:54

NOKIkar napisał(a):powiem tak iceman150 nie polecam sekwencji, chyba że do v6 , wtrysku typu common rail, nie lubię bo nie pojeździsz tym na biodieasel :P


Chlopcze przestan dyskutowac na tematy, o ktorych nie masz zielonego pojecia i z pewnoscia jeszcze dlugo miec nie bedziesz. Rozumiem, ze chcesz byc zauwazony w towarzystwie ale poki co tylko sie blaznisz durnymi tekstami, trollowaniem i brakiem jakiejkolwiek wiedzy w temacie motoryzacji zgrywajac przy tym eksperta.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd