GRUDZIĄDZ – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez Bartosz_ » 14 paź 2009, 12:27

iceman150 też nie masz się czego czepić..
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez iceman150 » 14 paź 2009, 16:18

NOKIkar napisał(a):ale jak na dyslektyka to i tak mało błędów robię

A to się zgodzę :) To jak jesteś dyslektykiem to i tak jest nieźle :)


break3r napisał(a):Proponuję listopad i w związku z tym proszę o podawanie wam pasujących terminów


W listopad ewentualnie może mi odpowiadać 7 listopada (ale i to nie jestem pewien) Jedyne co jestem pewien to że pozostałe soboty w listopadzie na 100% mi nie odpowiada.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez NOKIkar » 14 paź 2009, 16:36

wiecie jeszcze nam niedziele zostają :P ale też 1 i 11 listopad
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez iceman150 » 14 paź 2009, 19:57

Ale niedziele też mi odpadają :P Wyjeżdzam w piątki wieczorem i wracam w niedzielę wieczorem :)
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez NOKIkar » 15 paź 2009, 19:51

no to zostaje 1 i 11 listopad , albo grudzień :P
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez Bartosz_ » 16 paź 2009, 13:39

NOKIkar a z tą przyszłością to 4WD miało być chyba... ???
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez NOKIkar » 16 paź 2009, 16:47

napęd 4x4 i 4WD to to samo :P spotkałem taką w niemczech i jak mi się poszczęści to może sobie taką kupię a jak nie to zwykłą z napędem przód , albo ta z systemem 4WS , no i najlepiej 2.0 bo chciałbym ją uturbić i wyciągnąć jakieś 220 KM :P ale to narazie marzenia , chociaż bardzo realistyczne :P już nawet części szukam i turbiny do 2.0 :D zaangażowałem się już w tam młodym wieku :D , ale motoryzacja to moje życie :D
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez iceman150 » 16 paź 2009, 19:35

Z nieoficjalnych źródeł dowiedziałem się że w niedzielę 25 paź.2009 prawdopodobnie odbędzie się zlot miłośników i użytkowników CB-Radia.
Rozstawią się dwa stoiska gdzie będzie można obejrzeć, przetestować i oczywiście kupić radia takich marek jak Intek, President i TTI.
W programie również darmowe strojenie naszych radyjek.
Z tego co mi wiadomo to jeżeli impreza dojdzie do skutku to rozpocznie się o godz. 9:00
Oczywiście są to jeszcze nieoficjalne wiadomości ale możecie teraz kontrolować sytuacje porprzez internet lub media lokalne :)
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez NOKIkar » 16 paź 2009, 19:55

zlot CBlotów
iceman150 ale ja u ciebie nie widziałem anteny od CB chyba że po mieście nie używasz co innego break3r :D
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez iceman150 » 16 paź 2009, 21:47

Mam mam :) Nie zakładam po mieście bo i po co :) A po za tym wtedy autko miałem krótko i naweet się dobrze w nim nie zdąrzyłem rozgościć.
Teraz kabel od anteny pociągnąłem jakoś rozsądnie i jeszcze tylko radio czeka na montaż na stałe :)

Mój sprzęcik to Alan 100+ (podstawa, ale mam nadzieje że za jakiś czas zmienię) do tego Antena Midlad ML-145 (170cm), a w zapasie leży antena Hustler IC-100 (100cm)


A to co udało mi sie zmajstrować na szybkiego :)
Może być się nada do pierwszego posta jako wizytówka tematu :) Oczywiście możemy podyskutować nad pewnymi zmianami ;) Chciałem wykadrować żeby format zdjęcia był niższy (czyt. Bardziej w prostokącie) ale szkoda mi tych cieni w Wiśle :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez NOKIkar » 17 paź 2009, 19:28

<uklon> iceman150 ta wizytówka ci naprawdę wyszła , a tych cieni na Wiśle faktycznie szkoda
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez Bartosz_ » 17 paź 2009, 20:18

NOKIkar taka na 4 naped to musiałbys sam skonstruowac. a ten silnik nie jest zbyt podatny na uturbianie. zbyt duzo nie zyskasz. lepiej zrobic swapa na 2.5 ZE i wtedy uturbic. to juz jest ciekawy efekt. jeden w klubie juz taki jest tyle ze w mx3...
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez NOKIkar » 17 paź 2009, 20:58

Bratosz_Mx6 skonstruować może nie ale taka z 4WD to istny cukiereczek wśród MX-6tek , ale są też takie z 2.0 L silnikiem od 626 130KM i więcej taka by się chyba bardziej nadawała do uturbienia , jak sądzisz ? :) , a wracając do 4WD to w MX-6 jest on taki jak w 626 i słyszałem że w USA wsadzają ten napęd z silnikiem do seryjnych przednio napędowych :P, a ta MX-3 to chyba ta co kiedyś była na otomoto z 2.5 i turbo , i znalazłem na allegro MX-6 z dość dziwnym przednim zderzakiem nie wie ktoś czy to czasem nie jest zderzak MAZDASPEED ? http://moto.allegro.pl/item765325900_me ... obacz.html
taki bym w swojej założył :D
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez MRk » 18 paź 2009, 17:08

Bartosz_Mx6 napisał(a):jeden w klubie juz taki jest tyle ze w mx3...


z turbiną jak wiadro :D ciekawe tylko ile wytrzyma silnik ;) na szczęście nie używa jej na co dzień ;)
poza tym Bartku szczerze mówiąc KL-ZE wcale nie są aż tak chętne na uturbianie. lepiej to znoszą KL-DE (niższy stopień sprężania). Fakt, że ta osoba o której mówisz nie odprężała swojego ZE ,bo mało dmucha w nią.. chociaż może i odprężył już , bo coś mi świta ,że jednak zwiększył doładowanie...ahh ta skleroza...No ale wiadomo, że tak czy siak uturbianie w pewien sposób skraca żywotność silnika :P kwestia tylko o ile...jak się zrobi wszystko mądrze, z głową to autko pojeździ dłużej niż sezon czy dwa. wszystko kwestią $ i pomysłu. ja na pewno bym swojego 1.8 czy w przypadku mx-6 jednostki 2.0 , nie uturbiał. wolałbym zdrowe kl-ze, nacieszyć się nim. oswoić, przyzwyczaić, uzbierać $ i wtedy powoli rozwijać projekt. w sumie też po części ,albo i głównie, po to wyjeżdżam w ten piątek na raczej długo, także odpadam ze wszelkich zlotów w przeciągu, przynajmniej kilku m-cy. mam nadzieję ,że się jakoś zgracie i zaczniecie szerzyć temat, zdobywając nowe znajomości, doświadczenia itp. powodzenia :)

btw. ładna sztuka z tej mx-6 z ogłoszenia :) a co do mx-3 to mylisz się. inna była na sprzedaż ;) to chyba nie był kompletny kl-ze tylko jakas hybryda. a potem sam osprzęt z niej. trochę szpera, no ale ponoć samodzielny pierwszy projekt. trochę przechwalony, ale nie ma to jak się samemu coś osiągnie ;) także szacun mimo wszystko ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez iceman150 » 18 paź 2009, 19:55

MRk napisał(a):No ale wiadomo, że tak czy siak uturbianie w pewien sposób skraca żywotność silnika

Jeżeli robimy to nie zmieniając totalnie niczego w silniku to fakt, ale jeżeli robimy to z głową modyfikując nieco silnik i stosując odpowiednie komponetny a przy tym nie przesadzając z wyżyłowaniem jednostki to też silniczek może nam nieźle posłużyć :)
Ja to jakbym miał doturbiać jakiś silniczek to najchętniej zrobiłbym to z 1,2 16V w CC :) Widok ludzi jak bierze ich CC jest bezcenny :)
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez MRk » 19 paź 2009, 04:01

iceman150 napisał(a):1,2 16V w CC


bezsens...ile z tego wyciągniesz? bo nie 150 czy 200 koni...już taniej i lepiej byłoby zmienić silnik na dorodniejszy i ew. wtedy myśleć nad uturbianiem...z małej jednostki potwora nie zrobisz (nie licząc wankla) takie jest moje zdanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Bartosz_ » 19 paź 2009, 12:11

iceman150 kumpel miał właśnie taką jednostke jaką opisujesz i miała 115 km, ale na o,4 miał tylko i silniczek padł....
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez NOKIkar » 19 paź 2009, 13:53

odnoszę wrażenie że lepiej MX-6 z 2.0 nie uturbiać :( , a jakbym wsadził silnik 1.8T z 323 BG GTX GTR czy GT, może to by było lepsze , widziałem że kolosie z USA tak robią :P jak myślicie ?
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez MRk » 19 paź 2009, 15:53

No właśnie...po prostu pewne silniki niezbyt znoszą takie mody :P może po prostu było coś niedograne, niezestrojone prawidłowo...kij to tam wie.
a co do 2.0 w Mx-6 hmm jak kto lubi :P ale ja bym nie ruszał...już lepiej zakupić wersję 2.5 z KL-DE, która się w miarę nadaje do tego. a co do swapów, to wiesz...nawet jakby nie pasował to i tak przy odpowiednim budżecie zacznie pasować :D kwestia tylko tego czy się opłaca...wiem ,że ktoś z klubu ma mx-3 z tym silnikiem...
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez iceman150 » 19 paź 2009, 16:40

MRk napisał(a):bezsens...ile z tego wyciągniesz? bo nie 150 czy 200 koni


Zdziwiłbyś się :)
Ale przede wszystkim do tak małego auta nie ma sensu pakować więcej niż 120-130 kucy. Bo i tak potem pojawia się problem z przeniesieniem tego na asfalt (za małe autko).
Bartosz_Mx6 napisał(a):iceman150 kumpel miał właśnie taką jednostke jaką opisujesz i miała 115 km, ale na o,4 miał tylko i silniczek padł....

Kwestia czy silnik jakoś przygotował do przyjęcia tej turbiny. Bo ja widzę że sporo osób uturbia 1,2 i nie narzeka :)

A co do waszego tematu. Pomimo iż nie za bardzo wyznaję się w temacie mazd to i tak się zastanawiam czy zamiast pakować się w turbinę, która przy nieodpowiednim przygotowaniu szybko może nam zajechać silnik czy poprostu nie lepiej wsadzić duży konkretny silnik z zapasem mocy :) I gwarantuje wam że to wam wystarczy a jak będzie brakowało to potem zawsze jeszcze można uturbić taki silnik (dla ekstramalnych).
Duży silnik będzie chociaż wkręcał się od dołu i będzie moim zdaniem miał ciekawszą charakterystykę pracy (choćby moment obrotowy lepiej rozłożony) Tylko oczywiście musi być miejsce na silnik pod maską a nie wiem jak jest z tym w MX-6.
Nokiar a no i świeżo po prawku to proponuję jednak zacząć od czegoś słabszego ;)
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd