GRUDZIĄDZ – spotkania regionalne
NOKIkar napisał(a):ale jak na dyslektyka to i tak mało błędów robię
A to się zgodzę
break3r napisał(a):Proponuję listopad i w związku z tym proszę o podawanie wam pasujących terminów
W listopad ewentualnie może mi odpowiadać 7 listopada (ale i to nie jestem pewien) Jedyne co jestem pewien to że pozostałe soboty w listopadzie na 100% mi nie odpowiada.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
wiecie jeszcze nam niedziele zostają
ale też 1 i 11 listopad
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
Ale niedziele też mi odpadają
Wyjeżdzam w piątki wieczorem i wracam w niedzielę wieczorem 
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
no to zostaje 1 i 11 listopad , albo grudzień 
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
napęd 4x4 i 4WD to to samo
spotkałem taką w niemczech i jak mi się poszczęści to może sobie taką kupię a jak nie to zwykłą z napędem przód , albo ta z systemem 4WS , no i najlepiej 2.0 bo chciałbym ją uturbić i wyciągnąć jakieś 220 KM
ale to narazie marzenia , chociaż bardzo realistyczne
już nawet części szukam i turbiny do 2.0
zaangażowałem się już w tam młodym wieku
, ale motoryzacja to moje życie 
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
Z nieoficjalnych źródeł dowiedziałem się że w niedzielę 25 paź.2009 prawdopodobnie odbędzie się zlot miłośników i użytkowników CB-Radia.
Rozstawią się dwa stoiska gdzie będzie można obejrzeć, przetestować i oczywiście kupić radia takich marek jak Intek, President i TTI.
W programie również darmowe strojenie naszych radyjek.
Z tego co mi wiadomo to jeżeli impreza dojdzie do skutku to rozpocznie się o godz. 9:00
Oczywiście są to jeszcze nieoficjalne wiadomości ale możecie teraz kontrolować sytuacje porprzez internet lub media lokalne
Rozstawią się dwa stoiska gdzie będzie można obejrzeć, przetestować i oczywiście kupić radia takich marek jak Intek, President i TTI.
W programie również darmowe strojenie naszych radyjek.
Z tego co mi wiadomo to jeżeli impreza dojdzie do skutku to rozpocznie się o godz. 9:00
Oczywiście są to jeszcze nieoficjalne wiadomości ale możecie teraz kontrolować sytuacje porprzez internet lub media lokalne
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
zlot CBlotów
iceman150 ale ja u ciebie nie widziałem anteny od CB chyba że po mieście nie używasz co innego break3r
iceman150 ale ja u ciebie nie widziałem anteny od CB chyba że po mieście nie używasz co innego break3r
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
Mam mam
Nie zakładam po mieście bo i po co
A po za tym wtedy autko miałem krótko i naweet się dobrze w nim nie zdąrzyłem rozgościć.
Teraz kabel od anteny pociągnąłem jakoś rozsądnie i jeszcze tylko radio czeka na montaż na stałe
Mój sprzęcik to Alan 100+ (podstawa, ale mam nadzieje że za jakiś czas zmienię) do tego Antena Midlad ML-145 (170cm), a w zapasie leży antena Hustler IC-100 (100cm)
A to co udało mi sie zmajstrować na szybkiego
Może być się nada do pierwszego posta jako wizytówka tematu
Oczywiście możemy podyskutować nad pewnymi zmianami
Chciałem wykadrować żeby format zdjęcia był niższy (czyt. Bardziej w prostokącie) ale szkoda mi tych cieni w Wiśle

Teraz kabel od anteny pociągnąłem jakoś rozsądnie i jeszcze tylko radio czeka na montaż na stałe
Mój sprzęcik to Alan 100+ (podstawa, ale mam nadzieje że za jakiś czas zmienię) do tego Antena Midlad ML-145 (170cm), a w zapasie leży antena Hustler IC-100 (100cm)
A to co udało mi sie zmajstrować na szybkiego
Może być się nada do pierwszego posta jako wizytówka tematu

- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
NOKIkar taka na 4 naped to musiałbys sam skonstruowac. a ten silnik nie jest zbyt podatny na uturbianie. zbyt duzo nie zyskasz. lepiej zrobic swapa na 2.5 ZE i wtedy uturbic. to juz jest ciekawy efekt. jeden w klubie juz taki jest tyle ze w mx3...
Bratosz_Mx6 skonstruować może nie ale taka z 4WD to istny cukiereczek wśród MX-6tek , ale są też takie z 2.0 L silnikiem od 626 130KM i więcej taka by się chyba bardziej nadawała do uturbienia , jak sądzisz ?
, a wracając do 4WD to w MX-6 jest on taki jak w 626 i słyszałem że w USA wsadzają ten napęd z silnikiem do seryjnych przednio napędowych
, a ta MX-3 to chyba ta co kiedyś była na otomoto z 2.5 i turbo , i znalazłem na allegro MX-6 z dość dziwnym przednim zderzakiem nie wie ktoś czy to czasem nie jest zderzak MAZDASPEED ?
http://moto.allegro.pl/item765325900_me ... obacz.html
taki bym w swojej założył

taki bym w swojej założył
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
Bartosz_Mx6 napisał(a):jeden w klubie juz taki jest tyle ze w mx3...
z turbiną jak wiadro
poza tym Bartku szczerze mówiąc KL-ZE wcale nie są aż tak chętne na uturbianie. lepiej to znoszą KL-DE (niższy stopień sprężania). Fakt, że ta osoba o której mówisz nie odprężała swojego ZE ,bo mało dmucha w nią.. chociaż może i odprężył już , bo coś mi świta ,że jednak zwiększył doładowanie...ahh ta skleroza...No ale wiadomo, że tak czy siak uturbianie w pewien sposób skraca żywotność silnika
btw. ładna sztuka z tej mx-6 z ogłoszenia
MRk napisał(a):No ale wiadomo, że tak czy siak uturbianie w pewien sposób skraca żywotność silnika
Jeżeli robimy to nie zmieniając totalnie niczego w silniku to fakt, ale jeżeli robimy to z głową modyfikując nieco silnik i stosując odpowiednie komponetny a przy tym nie przesadzając z wyżyłowaniem jednostki to też silniczek może nam nieźle posłużyć
Ja to jakbym miał doturbiać jakiś silniczek to najchętniej zrobiłbym to z 1,2 16V w CC
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
iceman150 napisał(a):1,2 16V w CC
bezsens...ile z tego wyciągniesz? bo nie 150 czy 200 koni...już taniej i lepiej byłoby zmienić silnik na dorodniejszy i ew. wtedy myśleć nad uturbianiem...z małej jednostki potwora nie zrobisz (nie licząc wankla) takie jest moje zdanie
odnoszę wrażenie że lepiej MX-6 z 2.0 nie uturbiać
, a jakbym wsadził silnik 1.8T z 323 BG GTX GTR czy GT, może to by było lepsze , widziałem że kolosie z USA tak robią
jak myślicie ?
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
- Od: 11 paź 2009, 13:32
- Posty: 78
- Skąd: Grudziadz
- Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci
No właśnie...po prostu pewne silniki niezbyt znoszą takie mody
może po prostu było coś niedograne, niezestrojone prawidłowo...kij to tam wie.
a co do 2.0 w Mx-6 hmm jak kto lubi
ale ja bym nie ruszał...już lepiej zakupić wersję 2.5 z KL-DE, która się w miarę nadaje do tego. a co do swapów, to wiesz...nawet jakby nie pasował to i tak przy odpowiednim budżecie zacznie pasować
kwestia tylko tego czy się opłaca...wiem ,że ktoś z klubu ma mx-3 z tym silnikiem...
a co do 2.0 w Mx-6 hmm jak kto lubi
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
MRk napisał(a):bezsens...ile z tego wyciągniesz? bo nie 150 czy 200 koni
Zdziwiłbyś się
Ale przede wszystkim do tak małego auta nie ma sensu pakować więcej niż 120-130 kucy. Bo i tak potem pojawia się problem z przeniesieniem tego na asfalt (za małe autko).
Bartosz_Mx6 napisał(a):iceman150 kumpel miał właśnie taką jednostke jaką opisujesz i miała 115 km, ale na o,4 miał tylko i silniczek padł....
Kwestia czy silnik jakoś przygotował do przyjęcia tej turbiny. Bo ja widzę że sporo osób uturbia 1,2 i nie narzeka
A co do waszego tematu. Pomimo iż nie za bardzo wyznaję się w temacie mazd to i tak się zastanawiam czy zamiast pakować się w turbinę, która przy nieodpowiednim przygotowaniu szybko może nam zajechać silnik czy poprostu nie lepiej wsadzić duży konkretny silnik z zapasem mocy
Duży silnik będzie chociaż wkręcał się od dołu i będzie moim zdaniem miał ciekawszą charakterystykę pracy (choćby moment obrotowy lepiej rozłożony) Tylko oczywiście musi być miejsce na silnik pod maską a nie wiem jak jest z tym w MX-6.
Nokiar a no i świeżo po prawku to proponuję jednak zacząć od czegoś słabszego
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd