Mazda 6 2013r 2.0 – instalacja Omegas Direct
Napisane: 3 cze 2018, 11:55
Witam,
Z reguły bardziej czytam forum, niż się na nim wypowiadam, ale myślę, że ten post przyda się osobom zastanawiającym się nad montażem instalacji LPG w Mazdach z bezpośrednim wtryskiem.
Kilka tygodni temu założyłem instalację LPG do Mazdy 6 2.0 Skyactiv 165KM. Po dłuższych poszukiwaniach i rozpoznaniu tematu wybór padł na instalację Landirenzo Omegas Direct. Instalacja odbyła się w Warszawie w serwisie Landi. Montaż trwał 1,5 dnia. Koszt nieco ponad 5 tyś zł.
Po kilku cyklach badania spalania i reakcji auta na gaz:
– spalanie na 100 km to 8 litrów gazu i 1 litr benzyny. 80% mojej jazdy to autostrada przy prędkości około 140 km/h, 20% to miasto.
– auto nie wykazuje dużej różnicy w jeździe. Czasem mam wrażenie jest jest nieco mniej płynne. Ale muszę się skupić na wyczuwaniu tej różnicy.
– na pełnym zbiorniku gazu przejeżdżam około 520 km.
– wlew gazu przy wlewie benzyny. Potrzebna jest przelotka. Ale raczej uda mi się znaleźć bardzo krótką przelotkę, którą przykręcę na stałe.
– po skończeniu się gazu w zbiorniku auto w trakcie jazdy płynnie przechodzi na benzynę
– silnik odpala na benzynie, po kilkudziesięciu sekundach przełącza się na gaz
Mam nadzieję, że post będzie komuś pomocny. Pozdrawiam
Z reguły bardziej czytam forum, niż się na nim wypowiadam, ale myślę, że ten post przyda się osobom zastanawiającym się nad montażem instalacji LPG w Mazdach z bezpośrednim wtryskiem.
Kilka tygodni temu założyłem instalację LPG do Mazdy 6 2.0 Skyactiv 165KM. Po dłuższych poszukiwaniach i rozpoznaniu tematu wybór padł na instalację Landirenzo Omegas Direct. Instalacja odbyła się w Warszawie w serwisie Landi. Montaż trwał 1,5 dnia. Koszt nieco ponad 5 tyś zł.
Po kilku cyklach badania spalania i reakcji auta na gaz:
– spalanie na 100 km to 8 litrów gazu i 1 litr benzyny. 80% mojej jazdy to autostrada przy prędkości około 140 km/h, 20% to miasto.
– auto nie wykazuje dużej różnicy w jeździe. Czasem mam wrażenie jest jest nieco mniej płynne. Ale muszę się skupić na wyczuwaniu tej różnicy.
– na pełnym zbiorniku gazu przejeżdżam około 520 km.
– wlew gazu przy wlewie benzyny. Potrzebna jest przelotka. Ale raczej uda mi się znaleźć bardzo krótką przelotkę, którą przykręcę na stałe.
– po skończeniu się gazu w zbiorniku auto w trakcie jazdy płynnie przechodzi na benzynę
– silnik odpala na benzynie, po kilkudziesięciu sekundach przełącza się na gaz
Mam nadzieję, że post będzie komuś pomocny. Pozdrawiam