Jaka instalacja do CX-5 2.0 SKYACTIV-G 165 KM/145KM

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem bezpośrednim paliwa.

Postprzez ziemex » 10 gru 2014, 23:27

Witam,

sporo się mówi na forum o Mazdzie CX-7 ale nikt jeszcze się nie wypowiedział o CX-5 i silnikach SKYACTIV.
Zastanawiam się nad dwoma silnikami 2.0 SKYACTIV-G 165 KM albo 2.0 SKYACTIV-G 145 KM

Jak instalacja wartoby założyć do tych silników czy możę lepiej już zainwestować w VI generację?
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 20:54
Posty: 32
Skąd: Zielona Góra / DE-7
Auto: Mazda 6 GH, MZR, 1.8 Pb, L8 120KM, Rocznik'08.

Postprzez ziemex » 13 gru 2014, 17:23

naprawdę nie ma nikogo na forum kto by się wypowiedział w temacie?
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 20:54
Posty: 32
Skąd: Zielona Góra / DE-7
Auto: Mazda 6 GH, MZR, 1.8 Pb, L8 120KM, Rocznik'08.

Postprzez gazparts » 13 gru 2014, 19:46

w stagu 400 testują w skyactiv ale to 4 gen i na dolewce paliwa idzie
i z wyników spalanie na poziomie 3l pb i 6-7 lpg
rozwiązanie 6 gen podanie lpg przez wtryski PB – nie wiem czy ktoś ma coś do mazdy może vialle?
nie szukałem bo ze względu na cenę nie ma zainteresowania :|
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez ziemex » 14 gru 2014, 18:20

bananmin dzieki za odpowiedz. Przynajmniej jakieś fakty. Jeżeli chodzi o testy na tej IV generacji to raczej ekonomiczne rozwiązanie to nie jest.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 20:54
Posty: 32
Skąd: Zielona Góra / DE-7
Auto: Mazda 6 GH, MZR, 1.8 Pb, L8 120KM, Rocznik'08.

Postprzez gazparts » 14 gru 2014, 18:39

No średnio to wychodzi :|
VI też nie szybko się zwraca niestety :|
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez flywin » 11 sty 2015, 17:29

LPGTech ma wydać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 19:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez gazparts » 11 sty 2015, 17:51

flywin napisał(a):LPGTech ma wydać.

coś słyszałem, ale szczegółów nie znam
fajnie by było jakby coś polskiego pojawiło się w 6 gen :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Czesiek85 » 13 sty 2015, 21:43

słyszałem, że agcentrum dostosowuje instalację pod samochody z bezpośrednim wtryskiem
Czesiek85
 

Postprzez basted » 28 kwi 2015, 14:59

Witam

Też jestem zainteresowany LPG w Maździe 6 2.0 Skyactive. Wie ktoś, jaki to byłby koszt? Oczywiście zależy mi na najnowszej instalacji LPG.

Pozdrawiam
basted
 

Postprzez arE » 28 kwi 2015, 19:15

Zadzwoń do ac w Białymstoku. Coś mi kolega o nowych mazdach wspominał.
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 15:26
Posty: 96 (1/2)
Auto: CX-7, 2.2 Sport, 2010

Postprzez makmarc » 29 kwi 2015, 22:34

basted napisał(a):Witam

Też jestem zainteresowany LPG w Maździe 6 2.0 Skyactive. Wie ktoś, jaki to byłby koszt? Oczywiście zależy mi na najnowszej instalacji LPG.

Pozdrawiam


Napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany, podam Tobie namiary i pogadacie, ale po weekendzie na spokojnie :)
makmarc
 

Postprzez piotrekkk1985 » 27 maja 2015, 09:44

Juz od dluzszego czasu Prins ma gotowy kit do Mazdy6
http://www.prinsautogas.com/en/search_results.html
Chociaz cena jeszcze zaporowa
www.sklepprins.pl/produkt/1330.zestaw-d ... 21-kw.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 21:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Darekuli » 17 lis 2015, 21:35

Witam.
Napisze informacje jakie mnie się udało uzyskać na temat lpg do silnika z bezpośrednim wtryskiem 2.0 165 km.
Są instalacje. Jedna firma to viale a druga to prins. Gdy rozmawiałem z ludźmi od viale to w ogóle odradzali mi zakup tej instalacji do jakiegokolwiek auta gdyż w ich ocenie jest niedopracowana. Chodzi o pompy wysokiego ciśnienia(zacieranie sie) które są w zbiorniku lpg oraz o te ze czas przejścia z jednego paliwa na drugie to ok 15 minut. Ponoć osoby które założyły takie instalacje nie czekały te 15 min i dochodziło do mieszania się lpg z Pb i wychodziły z tego galimatia.
Co do Prins informacje uzyskałem od przedstawicielia który np na allegro lub otomoto podaje dane do siebie i przedstawia w ofercie Np Mazde 6 2015r z silnikiem 2.0 lpg.
Koszt instalki to w przypadku Mazdy ok 11 tys zł. Cena jest wyższa w porównaniu do innych marek z bezpośrednim wtryskiem ok 2 tys zł gdyż w mazdzie trzeba wymienić pompe wysokiego ciśnienia na nową. Ponoć do mazdy 2 firmy produkują te pompy i ta która jest fabryczna nie nadaje się do przeróbki. Chodzi min o nowe wejścia na rurki lpg itp. Ponoć problem z mieszaniem paliw rozwiązano tutaj w taki sposób ze łączenie się paliw odbywa się przy samej pompe paliwa i nie potrzeba tak długiego okresu na przejście z jednego paliwa na drugie. Jak wiadomo z instalacjach 6 generacji nie ma reduktor a parowanika i wtryskow gazowych przez to auto odpala na zimno na gazie. Ponoć również nie ma problemu z wypalaniem się gniazd zaworowych gdyż gaz podawany wtryskami benzynowymi rozpręża się w cylindrze i niby wręcz chłodzi elementy które często przy zwykłej instalacji ulegają przegrzaniu. Instalka jest ponoć bezobslugowa. Zapytałem czy są w Polsce auta mazdy z ta instalacją. Odpowiedział że Tak – poprosiłem aby dal mi namiary na jakiegoś użytkownika gdyż chciałbym to obejrzeć na żywo – porozmawiać o tym jak naprawdę się to spisuje- odpowiedzi i namiaru na użytkownika nie otrzymałem po dzień dzisiejszy.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 14 lis 2015, 22:03
Posty: 11
Skąd: Przeworsk
Auto: Mazda 6 gj 2.0 benzyna 165 km 2015r

Postprzez piotrekkk1985 » 18 lis 2015, 00:00

Jak dla mnie cena z kosmosu. Po jakim czasie to sie zwroci? Chyba ze ktos pokonuje naprawde duze przebiegi roczne 50k+
Widzialem juz Mazde6 2.5 z instalacja Prins DLM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 21:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Baginiak99 » 8 gru 2015, 09:10

Sprawdzałem cenę w Prins – 9 tys za wszystko , instalacja VI generacji, ale kuśi mine V generacja 5 tys. tez Prins
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2014, 06:48
Posty: 5
Auto: Mazda 3 SkyMotion SKYACTIV-G 2.0 120KM 6MT

Postprzez darrecki » 8 gru 2015, 09:21

Znajomy ma Prinsa 6gen w M6 SkyG 165Hp. Zrobił na niej już jakieś 20 tyś i póki co działa bezproblemowo.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Darekuli » 29 lut 2016, 22:17

Witam po dłuższej przerwie.
Kolego darrecki jesteś w stanie dać namiary na kolegę który założył ten gaz w nowej M6. Osobiście jestem wielkim fanem lpg i zawsze jeździłem samochodami gdzie lpg działało idealnie. Ale do najnowszej 6 boje się instalować lpg. Nie chodzi o koszt bo mimo wszystko jest to do odrobienia. Instalacja na pewno będzie działać ale pytanie jest jak długo wytrzyma silnik. Mam 2 kolegów a w sumie 3 ściągnęli Mazdy z USA z silnikami z wtryskiem pośrednim czyli z silnikami gdzie nie ma wtrysku bezpośredniego i u każdego z nich doszło do uszkodzenia silnika po przebiegu ok 70 tys km.
Każdego z nich spotkało to samo tj wypaliło gniazda i zawory.
Co do nowej 6 mam te same obawy tzn ze po większym przebiegu coś się stanie.
Początkujący
 
Od: 14 lis 2015, 22:03
Posty: 11
Skąd: Przeworsk
Auto: Mazda 6 gj 2.0 benzyna 165 km 2015r

Postprzez popek24 » 30 mar 2016, 21:19

Znajomy nie dawno montował instalacje z bezpośrednim wtryskiem do CX7 2,3 Turbo 260KM – Założył Zenita Pro Direct – nie wiem ile płacił ale na pewno tańsza niż Prinsa. Generalnie chyba ag centrum, dobrze się w temacie Mazdy poruszają.
Początkujący
 
Od: 2 lut 2016, 22:56
Posty: 6
Auto: Mazda 626 V Sedan 2.0 115KM 2000

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG