Bezpośredni wtrysk LPG – 2.3 DISI – opinie, porady

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem bezpośrednim paliwa.

Postprzez tiger918 » 9 wrz 2016, 16:38

ja wszystkie auta gazu je u chłopaków z sulejowa...zakłada dobra renomę i spora rzesze klientów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 21:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez Taco » 9 wrz 2016, 19:25

Czyżby u Antosika?
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez Piotr_T » 22 lis 2016, 07:33

Witam Wszystkich

Mam taki problem z moim cx7 zamontowanej gaz Brc silnik 2,3 260k

Przed przełączenie się na benzyne kiedy w butli jest końcówka gazu (mogę przejechać jeszcze 10-15km) podczas załączania się turbiny odczuwam spore uderzenie. Czy macie taki sam problem? Mój gazownik nie potrafi wyeliminować problemu. Gaz jeszcze na gwarancji ma przejechane niecałe 3tys. Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam
Piotr Trześniak
Początkujący
 
Od: 28 lip 2012, 20:52
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda CX-7 2,3l Disi Turbo 260km
2007

Postprzez tomek670 » 24 lis 2016, 21:13

Z własnego doświadczenia wiem że bardzo ważną rzeczą jest poprawne ustawienie map. Dodatkowo miałem wymieniony parownik na bardziej wydajny z dwoma wyjściami fazy lotnej.
Jeśli gazownik nic niepokojącego nie widzi na komputerze to najprościej byłoby gdyby ustawił przełączenie na benzynę nieco wcześniej.

Może masz za późno ustawione przełączenie na benzynę i gdy ciśnienie gazu za parownikiem jest już małe i turbina zaczyna pracować do zaworów nie dochodzi odpowiednia ilość gazu (zawirowania w kolektorze ?). Ale powinieneś mieć w takiej sytuacji wypadanie zapłonu .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 20:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez l_ukasz » 29 lis 2016, 15:20

witam,
jakoś udało przebrnąć przez wszystkie strony szkoda tylko, że ponad połowa nic nie wnosi, same hejty na temat lpg.

Ponieważ sporo osób ma instalacje dość dawno zakładane, proszę powiedzcie jak one się spisują.
1. Jak duże jest spalanie benzyny. stag podaje 3,5-4l. Moja mazda średnio pali 12l
2. Czy jej spalanie benzyny jest uzależnione od instalacji? BRC twierdzi że instalacja 2.0 sdi ma "zoptymalizowany" wtrysk benzyny i jest to około 10%, natomiast stag 400 podaje spalanie 3,5-4
3. Jak wygląda sprawa regulacji zaworów? gazowniczy twierdzą, że jest jest dotrysk benzyny to nie występuje przyśpieszone kasowanie luzów zaworowych.
4. jak duży zbiornik macie zamontowany? energy gas montują ok 50l a to powoduje absurdalnie mały zasię, widziałem mazdy ze zbiornikami 73l ale nie mogę znaleźć jak wysoko zostanie podniesiona podłoga.
5. czy polecacie firmę energy gas z Warszawy, jestem ze śląska trochę mam daleko ale nie chciałbym aby koś uczył się na moim samochodzie. Jednak oni zagazowali całkiem sporo mazd i mogą mieć bardziej przygotowane mapy gazu.

Łukasz
Początkujący
 
Od: 29 lis 2016, 14:50
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda CX-7 2009

Postprzez tomek670 » 8 gru 2016, 09:56

Mam założony Elpigaz i wygląda to tak:
1. w trasie benzyny bierze do 2l/100. Podczas jazdy mieszanej w zimie (później przełącza się na gaz) nigdy nie wziął więcej niż 3l
2. jak ktoś inny dopisze się to Twojego pytania to porównasz
3. Być może gazownicy maja rację, Ja do tej pory nie regulowałem zaworów
4. 63l
5. nie wiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 20:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez Juker » 15 gru 2016, 14:59

Najlepiej jednak na własną rękę polatać po gazowniach i się podpytać :)
Juker
 

Postprzez Marconn » 13 lut 2017, 19:47

Witam jak ma ktoś problem z instalacja BRC czy SDI czy SDI 2.0 w 2.3 disi będę w stanie pomóc ewentualnie AG DIRECT mogę pomóc

Dopisano 13 lut 2017, 20:53:

BRC SDI 2.0 wykazuje najmniejsze spalanie benzyny w czasie pracy na gazie dotrysk paliwa nie jest podawany na 4 cylindry tylko na 1 i zmienia się co określona liczbę cykli. Natomiast AG DIRECT ma dotrysk stały na 4 cyl zaleta tego jest ze niezależnie od stylu jazdy bierze stalą ilość paliwa.
Początkujący
 
Od: 8 lis 2015, 14:33
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 1.8 94r
mazda xedos 1.6 chyba 94

Postprzez Taco » 13 lut 2017, 20:14

Czytałem test AG Direct – zenit pro direct, bo chyba myślimy o tym samym. W Auto Świecie akurat. Mądrzyli się redaktorzy, ale w sumie bardzo dobrze się wypowiedzieli o instalacji. Czepiali się wlewu w zderzaku, że niewygodny, ale to akurat do samej instalacji ma się nijak, bo wynika z preferencji kierowcy albo możliwości technicznych samochodu. I w sumie sam zamontowałem u siebie. także potwierdzam.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez wuziu » 5 sty 2018, 17:38

Panowie ja mam takie pytanie odnośnie tego że te instalacje pobieraja cały czas jakąś ilość pb, no i wiadomo podczas odpalania do momentu przęłączenia na lpg samochód chodzi na benzynie to na ile butli lpg starcza bak benzyny ?

Bądź co ile Km trzeba tankować PB

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 28 lis 2017, 16:18
Posty: 3
Auto: cx-7 2.3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG